Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sved, bræk og alkohol - Ray

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 04:53

Uvilkårligt lænede hun hovedet tilbage og gispede højt, lukkede øjnene af nydelse, og mærkede at hun var tæt på at komme. Hun kunne mærke ham komme i sig, og lod sig selv komme også. Et skrig af nydelse lød fra hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 05:03

Han kiggede på hende med et smil og mærkede hvordan hans lem sprøjtede ud med sæd inde i hendes underliv og fylde hende ud så han trak sit ud af hende og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare helt af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 05:33

Hun sukkede tilfredst og lænede sig mod de kolde fliser, hun trak forpustet efter vejret. Lod vandet skylle hende ren, "Åh, det var dejligt," sagde hun med et smil om læben. Hun lænede sig frem imod ham og kyssede ham blidt på munden. Og så lo hun stille for sig selv imens hun kiggede på ham med store glade øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 06:18

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da godt"sagde han og kiggede på hende "men hvad med at få mit sæd ud af dig"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 06:34

Hun hævede et øjenbryn og så på ham:"Jeg er på pillen." Hun var stille lidt imens hun så vurderende på ham, "Har du et håndklæde eller noget?" Hun slukkede vandet og så med et smil på ham. Hun slog blidt hænderne om sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 06:38

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "måske havde nu tænkt mig at lade dig stå og se godt ud der"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et frækt blik på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 06:47

Hun rakte tunge af ham, "Jeg vil ikke se godt ud som en ispind," sagde hun med et grin, hun trak på skuldrene,"Men gør hvad du vil." Underligt nok følte hun sig stadig fuld af energi. Hun hoppede hurtigt ud fra badet og gik dryppende hen til døren, "Jeg kunne også se godt ud her?" Hun sendte ham et udfordrende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 06:57

Han kiggede på hende med et smil "ja det kan du jo"sagde han med et smil på sine læber og kom ud til hende og gav hende et håndklæde "er du stadig våd der nede"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 07:04

Hun viklede det let om sig og sendte ham et frækt smil, "Hmmm, det kunne du jo finde ud af?" Hun grinede stille, og begyndte at se sig nysgerrigt rundt. "Du bor flot, forresten, bor du her alene?" spurgte hun lidt mistænksomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 07:08

"jeg boede alene har en kæreste en rigtig sej kæreste vi har en aftale om vi må ha sex med dem vi vil"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 07:13

Hun så tomt på ham, "Du har en kæreste?" hun blev stille lidt og så, så irriteret på ham. Det kunne han måske ha' fortalt noget før. Hun trak sit håndklæde tættere om sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 07:17

"hey er der noget galt"spurgte han stille og roligt og tænkte bare stille og roligt og kiggede bange på hende for han ville helts ikke ha hun var sur på ham nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 07:20

Hun gik langsomt forbi ham og ind i stuen til sit tøj, "Du kunne måske ha' fortalt mig at du havde en kæreste før du begyndte at lægge an på mig?!" Snerrede hun vredt af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 07:22

"Allie vent prøv nu og slap lidt af"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 07:27

Hun smed håndklædet i hovedet på ham og begyndte at tage sin bh og trusser på, "Vel vil jeg ej!" svarede hun arrigt. Hun sendte ham et ondt blik og fumlede irriteret med bh'en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 07:32

Han kiggede på hende "Allies du skal ikke tænke på at jeg har en kæreste hvorfor tror du jeg ikke fortalte dig det"sagde han og kiggede på hende og gik hen til hende og gav hende en hjælpende hånd med hendes bh "men må jeg give en middag eller noget"spurgte han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 07:35

Hun rev sig væk fra ham og begyndte at tage sin kjole på. Hun stirrede mistroisk på ham, mente han det seriøst? "Nej, det må du ikke," bed hun ham af. Hun fumlede med den sidste lynlås og begyndte at lede efter sine sko ude i gangen. Troede han virkelig selv på den?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 07:38

Han kiggede på hende "okay men hvad så nu går du bare eller hvad gør du"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 07:43

Hun satte sig ned og tog skoene på fødderne, det var lidt besværligt da hun var træt. Hun kom usikkert op på benene og så kort, men vredt på ham. "Ja, jeg går nu," svarede hun ham, hun fandt sin jakke og tog den om sig. "Jeg må desværre sige, at jeg ikke håber at vi ses igen," hendes stemme var fuld af bitterhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 07:47

Mens han så på at hun gik længer og længere væk fra ham af så blev han mere og mere trist af at ha miste en der kunne ha være blevet en meget god ven så han fandt en flot halskæde og sende den afsted hvor det var en lille dreng som løb hen til hende med den "der er en herre der syns du skal have dette smykke frøken"sagde drengen og holdte det op mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 07:56

Hun rasede af sted ned af gaden, da hun blev indhentet af en lille dreng, "Du kan bare beholde den, gi' den til din mor eller noget?" sagde hun og gik så videre, lod drengen stå tilbage. Hun skulle i hvert fald ikke ha' noget af ham, som om hun var en anden luder. Raseriet boblede i hende da hun gik ned af gaden. *Idiot* var alt hun tænkte.

//out?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Feb 2011, 08:13

han kiggede på hende fra sin lejlighed af hvad skulle han gøre for at få hende til at køle ned igen han ville ikke behandle hende som nogen form form for luder eller noget han ville bare være sammen med hende som de nu var venner og sådan ikke andet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sved, bræk og alkohol - Ray   Sved, bræk og alkohol - Ray - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sved, bræk og alkohol - Ray
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Alkohol... - Nicholas
» Alkohol mhh -Procella-
» Alkohol, sex og stoffer tak //Larentia//
» Alkohol påvirket - Oliver
» Alkohol gør alt meget sjovere. - Ozzie.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: