Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 15 ... 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 09:20

S-hjemme hos Ray
T-12.00
O-hans møbler og det
V-regn
P-kun bukser som er hvide


Ray sad hjemme ved sig selv og kiggede tv han havde ikke sådan rigtig noget han skulle nå da han ikke arbejdede eller noget men det kunne jo også blive lidt for kedelig så han tænkte på om der måske kom nogen som han kendte eller noget det viste man jo ikke gjorde man.
Han kiggede bare tv og slappede helt af og ventede at se om der kom til at ske et eller andet som man ikke ville regne med sådan.
Han sad og skiftede kanaler for at se om der var noget at glo på men han kunne ikke finde noget der var værd at se på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 09:28

Tazz var lige kommet ind opgangen og gik op til sin lejlighed og stod ved døren men vendte sig stille om og overvejede at gå ind til Ray så han kunne se hendes lille datter da hendes søn var dødfødt.
Hun rystede lidt på hovedet over tænken med hendes søn og gik over til hans dør og bankede stille på og pakkede sin datte lidt mere ind i tæppede hun lå i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 09:54

Han rejste sig op og gik ud og åbnede døre og kiggede på hvem det var "jamen hej tazz"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil "hvem er den lille så"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 09:58

Tazz smilede sødt da han åbenede døren og holdte sin datter lidt op til sig "Præv at gæt" sagde hun stille og løftede hendes datter lidt højere så han kunne se at hendes mave iik var lige så stor og rund som den var før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 12:19

"er det dit barn tazz"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og slappede bare "men kom dog indenfor"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 12:21

Tazz nikkede stille og tog tæppet lidt ned så han kunne se hendes datter's lille hoved og hun smilede sødt og gik stille ind i hans lejlighed og hun stod og vukkede stille sit barn og vente på en måde på at han skulle spørger til det andet barn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 12:31

"må jeg så høre om hvad der skete under fødselen som jeg ikke nåede søde"sagde han og kiggede på hende og lukkede døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 12:35

Tazz sukkede lidt og kiggede stille på ham "Tjaa som du ser har jeg kun et barn nu" sagde hun stille og lidt trist og hun sukkede igen og kiggede lidt ned "Den anden var dødfødt" tilføjede hun efter lidt og der løb en lille tåre ned af hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 12:47

Han gik hen til hende stille og roligt "tazz det gør mig ondt"sagde han og kiggede på hende og lagde en arm om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 12:51

Hun kiggede stille på ham og prøvede at smilede men det lidt svært lige indtil hendes datter snokkede på sådn en lille og sød måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 12:56

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "op med humøret Tazz"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 13:05

Tazz smilede sødt og venligt til ham og nussede blidt sin datter's pande og gik stille ind i stuen "Hm... Gad vide om hun er ved at blive sulten den lille her" sagde hun stille og sæt sig i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 13:08

Han kiggede på hende "det ved jeg ikke har ikke så meget styr på babyer"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 13:11

Tazz grinede stille og nussede sin datter stille og tog stille sin top og bh ned for at se om hun var sulten nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 13:17

Han kiggede på hende med et smil "hva er den så sulten eller kan du ikke rigtig finde ud af det"sagde han med et smil på sine læber og ville da ikke stå og glo på hende selvom hun sikkert ikke hvad noget imod det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 13:26

Tazz smilede sødt til ham "Rolig hun skal lige finde ud af det for det kan godt tag lidt tid som de sagde på sygehuset" sagde hun venligt og vækkede stille sin datter og tog hende op til sine bryster og prøvede at hjælpe hende lidt med at ramme det rigtig sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 13:37

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt og kiggede bare på hende for at se hvad der sådan endelig skete eller hvad der ikke skete lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 20:39

Hendes datter pev lidt da hun vækkede hende og åbnede stille munden og fik fat rundt om brystvorten og Tazz gav sig lidt da hendes datter fik fat for det gjorde lidt ondt men det var meget naturligt havde hun fået at vide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 22:25

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og så hvordan denne lille baby suttede på hendes bryst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 22:28

Tazz smilede venligt og kiggede sødt op på ham og nussede stille sin datter's lille hånd "Jeg tror nok hun er sulten" sagde hun stille og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:31

Han smilte "ja det er hun vist hvad hedder hun"spurgte han med et smil på sine læber og slappede bare af stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:37

Tazz kiggede lidt på sin datter og derefter på Ray "Zofia efter miin mormor" sagde hun venligt og smilede sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:39

Han smilte "okay det er da også et godt navn"sagde han med et smil på sine læber og satte sig ned ved siden af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:47

Tazz smilede sødt til ham og kiggede på sin datter imens hun spiste og grinede lidt da det kildede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:00

Han smilte og slappede bare af og kiggede på dem "hun ser nu meget sød ud"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hjemme ved mig (tazz=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 30Gå til side : 1, 2, 3 ... 15 ... 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: