Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hjemme igen.. Hos Fie

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 06:16

¤Dato :: Irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: Stjerneklart
¤Sted :: Werclare Byen
¤Tid :: irl
¤Omgivelser :: Nogle få mennesker
¤Tøj :: https://media.photobucket.com/image/adam%20lambert/cammyStump/Adam-Lambert4.jpg

Adam kom gående fra togstationen, han havde sine hænder nede i sine lommer og tog hele tiden en dyb indånding
*skønt at være tilbage* tænkte han
og kunne ikke lade være når han hørte nogle pigers tanker, han gik elegant forbi dem og videre ned af gaden. han var på vej hjem til Fie og havde lige kommer ved flyet, men han havde jo lovet hende at komme hjem til hende med det samme. han havde solgt sin båd og skiftet navn og udseende, han gik hen til døren og smilte til. han åbnede døren og begynde at gå op af trapperene, han stod lidt og tøvede lidt uden foran hendes dør. han var ikke sikker på at hun ville kende ham, da han syntes selv at han havde forandret sig meget. han bankede på og bed sig lidt i læben, men slap den lidt efter og ventede bare på at døren skulle blive åbnet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 06:31

Fie sad inde i sofaen, og så lidt rundt.
Hun rejste sig langsomt fra sofaen, hendes sorte hår var sat op i en hestehale, og hun var iført http://fatima.dk/shop/catalog/popup_image.php?pID=867
Hun gik hen til døren, og åbnede. Hun stivnede da hun så ham, "Yo?..."spurgte hun stille, og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 06:34

Adam stod lidt og så på hende
"ikke Yo.. Adam" sagde han
og gik tæt hen til hende og lag en hånd på hendes kind og smilte stort
"undskyld tiden.. men jeg lovede jo at komme når jeg kom hjem" sagde han
og kunne ikke lade være med at smile da han var så glad for at se hende igen, han kyssede hende blidt på munden og slap derefter kysset han så bare ned på hende
"må jeg komme ind" hviskede han
og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 06:42

Fie smilte til ham, "Adam... "mumlede hun stille, og undrede sig lidt over navnet.
"Eh, ja kom ind hedder det vel"sagde hun og smilte. Hun rykkede sig fra døren, og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 06:45

Adam nikkede og gik ind og satte sig i stuen
"håber at du har kunnet holde de 3 dage ud" sagde han
og satte sig i sofa'en og så tilbage på hende og smilte, han strøj en hånd igennem sit hår og lukkede sine øjne kort i. han åbnede dem lidt efter og bed sig lidt i læben, han kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 06:53

Fie gik hen til ham, og rystede på hovedet. "De har været utrolig lange"sagde hun, og satte sig i hans skød.
"Jeg har savnet dig"sagde hun stille, og lagde armene om ham i et kram. Hun indåndede han duft, og smilte. Hun var glad for han var tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 06:58

"men jeg er tilbage nu og tager ikke afsted det næste stykke tid" sagde han
og lag sine arme om hende og lukkede sine øjne af, han havde savnet hende meget. han ville bare ikke tage hjem tidligere da han havde brug for alle 3 dage, han lag en hånd på hendes kind og rykkede hendes hoved lidt væk fra sig inden han pressede sine læber mod hendes i et kys
"jeg har også savnet dig" hviskede han imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 07:03

Fie gengældte kysset, og smilte til ham.
"Jeg er så glad for du er tilbage, men hvorfor skiftede du navn?"spurgte hun nysgerrigt, og så på ham.
Hun pillede lidt ved hans hår, og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 07:09

Adam så op på hende og smilte lidt, han bevægede sin tommelfinger lidt så han nussede hendes kind
"Yo er fortid, Adam er nutid" sagde han
og hentydet til at han ville starte på nyt og ikke ville være den gamle mere, da det ville betyde at han kunne ville gå rundt og være ked af det hele tiden. han kyssede hende en enkel gang på hagen og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 07:17

Fie smilte til ham, "Okay, jeg kan godt lide navnet"sagde hun og kyssede ham på næsen.
Hun nussede ham blidt i håret. "Smukt nyt håååår"grinede hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 07:20

Adam så op på sit hår
"jepp alt skulle jo være nyt, udover dette" sagde han
og tog hendes hånd og lag den på sine bukser mellem sine ben, og kunne ikke lade være med at grine. han rystede sit hår lidt og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 07:30

Fie grinede, og kyssede ham hurtigt på munden.
"Skøre dreng"grinede hun, og prikkede ham på næsen.
Hun smilte til ham, og rejste sig fra hans skød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 07:41

Adam så op på hende og nikkede
"du kender mig jo" sagde han
og strøj en hånd igennem sit hår og bed sig lidt i læben og så op på hende
"hvorfor rejste du dig op ?" spurgte han om
og rakte ud efter hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 07:50

Fie så på ham, og smilte til ham. "fordi...."sagde hun, og så ked.
"det ved jeg faktisk ik "grinede hun og så på ham. Hun gav blidt hans hånd et klem, og smilte til ham.
Hun kyssede ham blidt på munden, og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 07:54

Adam lag sit hoved på skrå og bed sig lidt i læben
"sæt dig" hviskede han
og klappede på sofa'en da han gerne ville snakke med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:02

Fie satte sig ved siden af ham, og smilte til ham.
Hun var så glad for at han var tilbage igen.
De sidste 3 dage hevde været meget lange for hende, normale dage var godt nok lange, men det her var noget andet. Fie pillede lidt ved halskæden han havde givet hende, uden rigtigt at tænke over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:05

Adam tog hendes ene hånd i sine og så lidt ned på den
"Fie.. jeg forstår ikke mig selv, hvordan kunne jeg dog droppe sådan en smuk og fantastisk pige som dig" sagde han
og kunne bare ikke lade være med at smile, han så op på hende og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:18

Fie så på ham med rolige øjne. "Det ved jeg ik"sagde hun stille, og så ned.
Hun havde været meget usikker og forvirret efter han slo op. Fie så på ham, og aede blidt hans kind med sin frie hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:21

Adam gav et suk fra sig
"det ved jeg heller ikke" hviskede han
og lag sin ene hånd på hendes, og så hende ind i øjnene han bed sig let i læben og gav et suk fra sig. han slap den lidt efter og smilte
"jeg er sådan et fjols"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:28

Fie så på ham, og kyssede han blidt på munden.
"nej du er ej"sagde hun stille, og smilte til ham.
Hun lagde nussede blidt hans kind, imens hun så på hans øjne med et roligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:31

Adam så på hende og kunne ikke lade være med at smile
"mine følelser for dig vil aldrig forsvinde, du vil altid være den pige der har mit hjerte" sagde han
og lukkede sine øjne lidt i, da han nød at hun nussede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:39

Fie smilte glad til ham. "det er jeg glad for"sagde hun stille og kyssede ham blidt på den ene kind.
Hun lagde armene om ham igen, og smilte imens hun krammede ham.
*det havde jeg brug for*tænkte hun og grinede lidt da han jo kunne læse hendes tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:40

Adam lag sine arme om hende og lo lidt
"det lyder jo godt" hviskede han
ind i hendes øre, inden han kyssede hende på den og krammede hende tæt ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:50

Fie smilte, og nussede ham blidt på rygge.
"du ved godt jeg elsker dig ik..."hviskede hun, og smilte imens hun lukkede sine øjne.
Hun elskede at sige det til ham, da hun virkelig elskede ham utrolig meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:52

Adam nikkede
"ja du fortæller det tit" hviskede han
og kunne ikke lade være med at smile over det, han pressede hende tætter ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjemme igen.. Hos Fie Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjemme igen.. Hos Fie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 12Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: