Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Engle - Duff

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 05:49

Duff kiggede med et spørgende blik, men et lille grin kom fra hende inden hun kiggede op på ham " Altså... MAd er jo mad... Og jah... Det bliver jo spist, altså jeg er jo næsten som et menneske, bare med vinger også med meget bedre personlighed " Sagde hun og tog det sidste fra tallerknen... Maden fordøjede sig kønt i hendes mave indne hun gik hen og satte tallerknen i opvaske maskinen.. Hurtigt gik hun hen imod ham " Om jeg spiser noget der er mindre sødt? Hmm jah det gør jeg da " Sagde hun og gik hurtigt hen og lagde armene om ham, hurtigt lod hun sig ånde ham i hovedet.. En duft af mad kom i hovedet på ham-..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 06:14

Han lo stille, "Der er vist en der er en smule selvglad, kan engle ikke have dårlige personligheder?" spurgte han og hævede øjenbrynet en smule. Han tænkte på Oliver her, men det kunne ikke ses eller høres på hans stemme og udtryk. Han smilede ned til hende og lagde armene om livet på hende. Troede ikke at hun havde ondt i sinde, men skyndte sig at holde vejret da hun åndede på ham, han lukkede også øjnene for en sikkerheds skyld. "Din lille djævel," snerrede han for sjov og begyndte at kilde hende i siden, han havde stillet glasset fra sig på et bord. Hans ben snurrede en smule under ham, det var behageligt. "Skal du pine folk med al din sødhed?" spurgte han imens han kildede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 06:26

Duff lod sin tunge fugte læberne, et lille smil kom på hendes læber da hans spørgsmål kom " jo det kan de godt, men jah sådan er jeg ikke " Sagde hun hurtigt, men lo stille " Jeg ved godt jeg er en djævel " Sagde hun for sjov og lod sig hoppe lidt til side, da han kilede hende i siden.. HUn lo højt, og hoppede bare rundt, da hun var vildt kilden.. ET lille grin afsluttede hun med " jeg piner alle jeg kan komme til " Sagde hun rakte tunge af ham.. Men da han kilede hende igen, lod hun sig springe til side, et lille bid i tungen.. Et hårdt bid egentlig, det gjorde lidt ondt, men ikke så meget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 06:49

Han rullede øjne af hende, "Du elsker dig selv lidt for meget," lo han og rakte selv tunge af hende. Han rystede en smule opgivende på hovedet, "Er det ikke meningen at du skal opføre dig ordentligt og være en god engel?" spurgte han med øjenbrynet en smule hævet, inden han hurtigt hoppede hen og kildede hende igen, inden han fangede hende i et bjørnekram. "Du kan bare prøve at pine mig alt du kan," hviskede han imod hendes hår, inden han trak sig væk og greb sit glas. Han bundede sit glas og åndede hende ind i hovedet, "Så får man lidt af samme skuffe," lo han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 07:11

Duff lod en hånd køre gennem håret inden hun bldt vendte sig om og kiggede på ham " Ej jeg elsker ikke mig selv " Sagde hun og kiggede ham ind i øjnene, måske en smule, men hun var dog ikke som de lokale duller, der elskede sig selv alt for groft. " Jeg opføre mig ordenligt når du gør det " Sagde hun og var vildt overasket over de ord der bare fløj ud af munden på hende, langsomt førte hun hånden op til munden, og lod sig grine lidt.. Pludselig stod han ved hendes side og kilede hende igen, hun lod sig flække denne gang, fik han ramt hende de rigtige steder, de steder hvor hun begyndte at flække rigtigt... Da han stoppede smilede hun sødt, et kram, langsomt kiggede hun på glasset der stod foran ham, og han tog en tår af den, måske skulle hun selv tage noget at drikke...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 07:50

Et tsk lød fra ham og derefter en stille latter, han undlod at kommentere på det. Hun elskede sig selv en smule i det mindste, det var også godt at elske sig selv. Man skulle acceptere og elske sig selv, sådan skulle det være bedst. "Jeg opfører mig jo aldrig ordentligt," sagde han og klukkede stille. Han betragtede hende fra hvor han stod med glasset i hånden. Hun var en ret nuttet størrelse, som hun stod der. "Hvor ofte er det så du drikker?" spurgte han og sendte hende et charmerende smil. Hældte noget mere op til sig selv i sit eget glas, og drak noget af det. Han ville ikke gå så vidt at han glemte denne aften, det ville være en smule respektløst, når de lige var begyndt at enes. "Så..." sagde han indledende, "Skal vi lave noget, eller har vi tænkt os at stå og hænge her hele dagen?" spurgte han og grinte stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 01:34

ET let suk kom fra hende, en del rumlen kom fra hendes mave, også kom hendes tilfredse smil frem. En speciel træthed var over hendes øjne, hun var blevet en smule træt, men alligevel ikke så meget, så sove det kunne vente. Hun gik hen til Mathias og kiggede ham i øjnene, et af hendes speciele blikke sendte hun ham... " jeg har da ikke oplevet andet hele dagen " Sagde hun og rystede svagt på hovedet, han havde da opført sig ordentligt hele dagen. Hurtigt trak hun fingerne op til munden, et meget svagt bid kom der i neglene, men lidt efter begyndte hun at bide i sin hud der var på hendes finger, den slags skete bare når hun følte sig nervøs, denne gang følte hun sig nervøs som om hun lige havde mødt en ny person. " hvor ofte jeg drikker?" Mumlede hun og var ikke i tvivl om det var det han sagde. Så hun smilede lidt og tog hænderne væk fra munden og tørrede mundsavlen af i bukserne..." Hmm jah, jeg drikker nok i weekenderne, men jah det er nok ikke så tit jeg drikker, men hvad med sig selv?" Spurgte hun og vidste at dæmoner havde en speciel trang af sex og nogle af dem havde en trang af alcohol, men hun vidste ikke med Mathias. Et tilfredst suk undslap hendes læber og så lod hun sig kigge lidt ned i jorden , var det kedeligt at stå og snakke? Jah lidt hvis man går efter spændning. " Hmm hvad har du lyst til at lave?" Spurgte hun og nysgerigheden lyste op i hendes øjne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 02:04

Et øjeblik blev han fanget af hendes øjne, og kunne næsten ikke koncentrere sig om at sige et svar. Hun fik et smil frem på hans læber, et lidt usikker smil dog. Var der noget galt? Hans smil blev en smule bredere inde at han svarede, "Hmn, det må være din skyld, du gør noget ved mig der får mig til at holde mig på måtten," sagde han og kneb øjnene en smule sammen, hans blik lå grundende på hende. Han rakte frem for at fjerne hendes hænder fra munden, men i samme øjeblik tog hun dem ned, og det samme gjorde han. Hvorfor virkede hun... nervøs? Havde han set hende sådan før? Måske da han kom op og tottes med Oliver, deres første møde. Altså ham og Duff. Han nikkede stille til hendes spørgsmål, tålmodigt. Stille brummede han et 'hmn', inden han svarede på hendes spørgsmål. "Så ofte som muligt," han trak kort på skuldrene, "Det vil sige ofte, da jeg ikke rigtigt har meget at lave." Et smil spillede om hans læber. "Du bor her, hvad kan vi lave?" Spurgte han og tænkte sig om, han ville nok blive nødt til at vælge alligevel hvis han kendte denne engel korrekt. "Har du et fjernsyn og film og sådan?" spurgte han, bare for at være på den sikre side. "Fordi så kunne vi se en film, imens du fortalte mig mere om dig," tilføjede han hurtigt og krammede hende en smule ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 02:37

Duff's åndedrat blev en smule hurtigere og hun lod sig smile til ham, hun var glad, men bare en smule træt.. Der var intet galt... Hun lukkede kort øjnene inden hun spærrede dem op og kiggede på Mathias.. " jeg er da bare glad for at kunne få dig til at opføre dig ordentligt " Sagde hun sødt, men han knep hurtigt øjnene lidt sammen, men da han skulle til at fjerne hendes hænder fra munden. SMilede hun til ham.. Der var dog bare et eller andet der gjorde hende nervøs nu, men hvad?? Det kunne ikke være ham fo rhun havde det så godt med ham.. Duff smilede meget kort til ham, da han fortalte han drak meget ofte... Film og tv blev hurtigt nævnt, hun nåede knapt nok at svare på det andet, så hun rystede svagt på hovedet " Jeg har et tv og jah så har jeg alt for mange film " Sagde hun og smil lå på hendes læber, med et var hun i et kram med MAthias, og hun lagde blidt armene rundt om ham og blidt hovedet på hans venstre skulder..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 02:59

Trætheden var tydelig på hendes ansigt, og han så en smule bekymret på hende. Måske skulle han bare smutte så hun kunne komme i seng? Dog rystede han det hurtigt af sig og sendte hende et kækt smil, "Vi må se hvor lang tid det holder," lo han og krammede hende ind til sig et øjeblik. Hvorfor føltes det som om der var noget galt? Hans ikke ædru hjerne prøvede sløvt at finde ud af hvad der var galt. "Har du lyst til at vise mig din ynglings film?" spurgte han og smilede ned imod hendes hår. Han kyssede hende blidt på siden af hovedet, et tørt men kærligt kys. Han ville gerne have at hun fortale ham hvad der var galt, men fandt ikke tidspunktet rigtigt til at skulle spørge om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 03:14

HEndes blik var placeret mod ham, langsomt lod hun sig fjerne en tot hår fra sit ansigt.. Det føltes slet ikke som om at han var en dæmon, hun havde aldrig, aldrig nogensinde kunne det med en sæmom, slet ikke dette hun kunne med ham, og hun var glad for ham.. Det var sjovt at hun kunne holde af ham, men så sjovt var det vel heller íkke.. HUn lod sig trykke sig helt ind til ham, det var skønt at holde om ham.. Det var dejligt at være i nærheden af ham.. Hun smilede op til ham " Arghh så skal vi hen i kærligheds genren " Sagde hun med et smil.. Hun elskede at se kærligheds film, men idag skulle det være gæstenm der bestemte..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 03:54

Han krammede hende blidt igen, hendes krop var varm imod hans, han lukkede øjnene en smule og smilede stille imod hende. Et stille suk lød fra ham først, inden han smilede, "Hvis det bare er denne ene gang, så lad os se noget kærligheds drama," det gjorde ikke så meget, nogen gange så var tomhjernede hollywoods kærligheds dramaer, også meget spændende, også selvom han ikke ville indrømme det foran nogen. Det ville ikke være særlig mandigt. "Vis mig din ynglings, jeg vil med glæde se den med dig," sagde han og tilføjede stille i sit hovede: *Jeg kommer alligevel kun til at kigge på dig* Det gjorde ham en smule ulykkelig at han ikke ville kunne få hende til at holde sig væk fra Oliver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 06:28

Duff lagde sit hovede på hans brystkasse og sukkede tilfredst.. Hun kom kort op og kiggede ham sødt i øjnene.. hurtigt lagde hun hovedet på skrå og kiggede ind i hans kønne øjne...Langsomt trak hun sig tilbage og helt ud af hans favn.. " Altså jeg har også andre film, det behøver ikke være kærligheds film " sagde hun og kiggede seriøst på ham, hun havde jo nogle i alle slags genre... " Ej jeg ville gerne have du vælger en film, jeg ville ikke bestemme " Sagde hun og kiggede spørgende på ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 06:35

Endnu et suk lød fra ham og med en hurtig bevægelse hev han hende over sin skulder. Med lidt vaklende skridt gik han hen imod stuen. "Jeg gider ikke at diskutere det med dig, ellers bliver jeg selv nødt til at vælge en film du også kan holde ud at se," sagde han og grinte stille. Hun var overhovedet ikke tung, det måtte være de lette knogler, men også fordi at hun var så tynd og spinkel. Med en blid bevægelse smed han hende over i sofaen der stod i stuen. "Hvilken film skal vi se?" spurgte han og ledte efter der hvor filmene stod. "Hvor er de overhovedet henne?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 06:55

Duff blev overasket og sagde en sædvanlig lyd som normalt kom fra alle piger ' Uh ' HUn var slet ikke vant til at blive båret rundt på..Men det var sjovt, nok fordi et føltes som at være lettet fra jorden.. JAh engle har jo meget lette kroppe, ellers ville det være svært for dem at lette.. Pludselig landte hun blidt i sofaen, og da hun blev smidt der ned grinte hun kort, og hun lagde sig blidt til rette og lod sig pege hen på hylden " Der henne ligger alle filmene " Sagde hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 07:10

Hendes latter fik ham næsten til at lette, og han sendte hende et af sine charmerende smil. Han fulgte hendes pegefinger og et kort "ah," lød fra ham, imens han gik over og så filmene igennem. "Fortæl mig hvad vi skal se!" sagde han og så en smule mut på hende, et stille suk lød fra ham, og han hev en tilfældig film ud, "Så ser vi bare den her... um... Titanic," sagde han langsomt og smilede så til hende, "Den har jeg set før!" sagde han en smule begejstret. Han gik over og satte den på inden han kiggede bebrejdende på hende, "Ryk dig en smule," inden han rakte tunge af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 06:02

Et lettet smil kom på hendes læber, da han trak titanic ud, den var romantisk, men sørgelig.. 3 timers film, de skulle simphelt hen til at stene en film i 3 timer... Hun kiggede oppå ham med et probvokerende smil. HUn lod sig strække ud i sofaen, så der intet plads var, så vendte hun sig om på ryggen " Nej det tror jeg ikke jeg ville " grinte hun og spredte arme og ben ud til siderne.. " Jeg ligger så godt " Sagde hun og sendte ham et drillende smil... " Du ved godt vi skal se film i 3 timer igor?" Sagde hun og kiggede på ham, hun havde ikke tænkt sig at rykke sig, det måtte han gøre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 06:14

Han så en smule håbløst på hende, tjattede en smule til hende, som for at få hende til at flytte sig. "Skal jeg hellere finde en anden film til Dem, Deres Nåde?" spurgte han højtideligt og smilte selv provokerende til hende. Filmens baggrunds musik begyndte at spille stille i baggrunde, "Vi behøver altså heller ikke at se den," sagde han langsomt og satte sig op af sofaen, så han kunne lægge sit hoved ved hendes mave. Et lille suk forlod ham da han skulle sætte sig hele vejen ned på gulvet. Det var ikke direkte ubehageligt at sidde her, bare ikke så komfortabelt som det at sidde i en sofa.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 06:31

Duff fyldte stadigvæk og smilede til ham, da filmens baggrunds musik begyndte smilte hun lidt for sig selv " nej, jeg har intet problem med at skulle se den " sagde hun og bagyndte at lade en hånd køre gennem hans hår, han hovede var jo ved hendes mave.. Hun lagde sig op så der var mere plads.. " Ville du ikke komme op til mig?" Spurgte hun med et lettet smi og trak sig helt ind til sofaens kant.. " Jeg beder dig om at komme op til mig " Sagde hun med et smil på læberne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 04:03

Et lettere frustreret suk kom fra ham, og han så bebrejdende på hende. "Åh i kvinder," sagde han opgivende og fik kantet sig op i sofaen til hende, "Skal jeg ikke ligge inderst måske?" sagde han og så på hende. "Ellers kommer du ikke til at se meget af den film," tilføjede han og sendte hende et stort grin. Han pjuskede en smule op i sit hår, imens han sad der på kanten og kiggede på hende. Med en forsigtigt bevægelse tjattede han legesygt til hende, imens et lidt drenget grin var om munden på ham. Han lod hånden forblive på siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 04:16

Duff kiggede på Mathias med sit nuttede smil... langsomt kiggede hun søgende op i væggen.. Men da hans hånd lå på hendes side smilede hun til ham.. Hun var 100% tryg ved hans side... Hun lagde en hånd på hans hånd og kiggede så op på ham " Jeg rykker mig nu " sagde hun og satte sig op på sofaen så han kunne rykke sig inderst... Hun lagde blidt begge hænder på hans skuldre, inden han nåede at gøre noget.. Hun begyndte forsigtigt at massere ham, hun gjorde det vel bare for at lave noget.. Et let smil kom på hendes læber..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 04:22

Et smil krydsede hans læber, og han rykkede sig hen bag ved hende, så hun nu kunne ligge sig op af ham, eller hvad hun nu havde lyst til.Det havde været rart da hun masserede ham, også selvom han ikke rigtigt behøvede det, var det altid rart at blive masseret. "Du burde gøre det der igen en dag," sagde han og lagde armene om maven på hende, og knugede hende ind til sig, så hans hovede lå på hendes skulder. Filmen begyndte langsomt at gå i gang, men han lagde ikke særlig meget til den. "Så, hvad er din livret?" sagde han for at få gang i en samtale, også selvom emnet var en smule underligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 04:43

Duff kiggede på Mathias med et smil, meget svagt kiggede hun om til Mathias der lå bag ved hende.. Hun lå helt op af ham og hun kunne slet ikke lade vær med at smile til ham.. Livret var en underlig samtale, men et eller andet skulle de vel snakke om " Jah min livret er nok kotelleter, og din er?" sagde hun og sendte ham et drillende smil, hun vidste sikkert godt hvad svaret var, hun lod sig forme ordet med munden... Hun kunne ikke lade vær med sådan noget, når hun vidste svaret så skulle det bare formes med munden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 04:48

Det var underligt at han skulle tage livretter op, da han jo ikke havde særlig meget forstand på menneske mad. Nej, han havde mere forstand på mennesker som mad. Koteletter var vist en slags kød, svin måske? Han vidste det faktisk overhovedet ikke. "Unge mennesker," svarede han lidt ligegyldigt, "Hvad med din ynglings farve?" spurgte han så, i gang med et nyt spørgsmål. Hans blik var på filmen der begyndte at køre på skærmen, dog fulgte han ikke rigtig med, men han havde ikke lyst til at møde hendes blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 05:06

Duff lå helt inde til ham og fik varmen, det var dejligt at mærke hans krop tæt på hendes, hun vendte sig hurtigt om og kiggede på ham.. y-farve, hun havde mange, men den hun nok allermest kunne lide var nok.. Blå.. Hun slog øjnene op og kiggede så sødt på ham " Jeg elsker blå.. helst mørke blå " sagde hun og lagde en arm om ham... Hun lod sig hurtigt tilføje " hvilken farve er din?"..

// Undskyld tiden, og kreaen.. //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Engle - Duff - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Engle - Duff
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Engle
» Engle plejer at bo i den her by.
» engle bjerget? //joy//
» Engle og Dæmoner? - Zolg
» Her er...Anderledes. (Duff)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: