Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Engle - Duff

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 05:14

Han knugede hende blidt ind til sig et øjeblik, men hans blik var stadig fast rettet imod fjernsynet der lyste. Der var noget der fik ham til at undvige hendes blik. "Blå," gentog han stille, det ville han huske. "Jeg har ikke nogen ynglings farver," svarede han hendes spørgsmål. Det var en meget overflødig ting, det med at have en ynglings farve. Men noget fik ham til at ville huske på at hun kunne lide farven. Det gav ham et godt billed af hende, at vide så meget som muligt. Han lod sin hånd glide omkring skulderen på hende i stedet, aede hende der stille. "Ynglings blomst?" spurgte han, nysgerrig om hun var til den kærlige rose, eller noget andet spændende, noget anderledes.

//Det er helt okay, men vi burde nok skrive nogle længere indlæg :b//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 05:50

Duff så kort væk, inden hun rullede øjne af ham, det var bare for sjov hun rullede ham.. Han var den første der ingen forvorite farve... Langsomt lod hun sig rode rundt i sit hår og lidt efter hånden havde været gennem alt hendes garn, førte hun langsomt sin hånd hen i hans hår og lod sig ruske lidt rundt i alt hans hår... langsomt puffede hun til ham, så han lå helt ned, så lagde hun sin arm hen over hans brystkasse... Roser var hendes favorite blomst... De havde en smuk duft.. hendes blik var direkte ned mod hans øjne " Hmm.. " mumlede hun meget kort inden hun tilføjede " Roser er min ynglings blomst " sagde hun rolgt inden hun Lagde sig længre ned af ham, så hovedet kunne ligge på hans brystkasse, hun kunne stadigvæk se tv...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 06:14

Han lod sig skubbe ned af hende, og vendte nu blikket over til hende. En smule irriteret rettede han på sit hår efter at hun havde rusket op i det. Han rakte barnligt tunge af hende, og et stort smil blev sendt til hende. Stille lagde han sin hånd på hovedet af hende, nussede hende forsigtigt, og rettede igen blikket imod fjernsynet. "Alle elsker roser," sagde han og rullede selv med øjnene, "Hvorfor ikke noget mere kreativt?" spurgte han hurtigt efter. Han lod sin hånd glide ind igennem hendes hår, glattede det ud. "Hvilket musik kan du bedste lide?" spurgte han så derefter, han var så ivrig efter at finde ud af alt om hende, at han dårligt kunne vente.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 06:25

Duff kiggede så hen på ham fra den vinkel hun lå i , han så sku godt ud... Hun puttede sig helt ind til ham og kunne ikke lade vær med at le " Kan du godt lide roser?" Spurgte hun og kiggede så rundt omkring i rummet, filmen var knapt nok begyndt, måske der hvor de alle var gået om bord på skibet... Hun fjernede opmærksomheden far tv'et og gav den igen til mathias... hun var nok mere til den rolige musik, men det går jo an på så meget.. Hun sukkede kort " jeg kan lide alt slags musik, jah, mit humør skifter sådan set ret meget om dagen så " sagde hun og kiggede så på hans ansigt, det var kønt... " Hmm.. Hvilekn slags musik kan du lide?" Spurgte hun med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 06:36

Mathiases hud underhagen blev en smule sammenmast, så det lignede at han havde en dobbelthage, da han så ned på hende, som hun lå på hans bryst. "De er meget flotte, men jeg kan bedre lide sådan noget som, liljer, tigerliljer for et eksempel, især de hvide," sagde han en smule drømmende, gad ikke bekymre sig om hvis hun syntes at han var en smule feminin. Der var bare ting han havde nogle holdninger omkring, som blomster, hvilke der var pænest. "Nåh," sagde han kort til hendes svar, han kunne ikke lade være med at smile til hvad han var ved at sige, "Du er jo stadig teenager," han grinte stille. Et øjeblik så han en smule tænksom ud, som han overvejede hendes spørgsmål, han tænkte ikke over at hun skød spørgsmålene tilbage på ham lige så snart at hun havde svaret. "Gammelt rock er meget godt, men ellers er min smag også meget blandet," sagde han og vendte igen blikket ned på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 07:51

Duff kiggede hen på ham, langsomt lod hun sig kærtegne hans kind, med den ene hånd, og med den anden gnubbede hun sig i øjet.. hun lyttede efter, men grinte lidt af det han sagde " hvad mener du med teenager... hvis det er hvad laver du så med mig ?" Spurgte hun ham nysgerigt.. Indne hun kiggede lidt op på ham.. Han var jo voksen, og hun var teenager, så... Eller hun lå selv på kanten af voksen og teenager... Hun smilede til ham indne hun lyttede efter " hmm... " Mumlede hun kort inden hun lo af flæde " Jah oka.. Jeg elsker det forskelige musik " sagde hun med et sødt smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 08:16

Han lukkede blidt øjnene ved hendes berøring. Sådan sad han en tid, og lod sig kærtegne af hende. "Du er atten ikke?" spurgte han, det var næsten mere en konklusion end et spørgsmål, "Så du er stadig en teenager." Han sendte hende et frækt blik og sagde med en meget pædofil stemme, "Jamen jeg kan godt lide unge piger." Han lod begge øjenbryn ryge op og ned et par gange, inden han ikke kunne holde latteren tilbage. Han så spekulerende på hende et øjeblik, nussede hende stadig i hovedbunden. "Hvad laver du i din fritid?" spurgte han, "Har du noget job, eller går du i skole?" spurgte han nysgerrig, han var nemlig ikke sikker på at han vidste det om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 08:23

Duff kigged epå ham inden hun rykkede sig op til ham og lod sin pande mødes med hans og sin næse med hans.. hurtigt rykked ehun sig væk da hun måtte grine lidt " Jov jeg er atten " sagde hun og grinede lidt af det næste han sagde... Hurtigt gjorde hun det samme som før lod deres, næse, og pande mødes... " I min fritid, der går je med Reje, ellers har jeg ikke brugt andet tid end dig og Oliver " sagde hun drillende.. " Jeg er skuespiller og når jeg ikke er skuespiller, skriver jeg sange " sagde hun til ham, inden hun kiggede ind i hans øjne på den måde hun sad nu... På ingen tid los hun blidt sine læber mødes med hans...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 08:50

Han lo af hende en smule, men blev tavs da hun kom tættere på ham. Han så en smule ømt på hende, og også en smule forvirret. Mig og Oliver, en forfærdelig sætning, han hadede at skulle sætte sig selv sammen med Oliver i en sætning. Det var forkert fordi at de hadede hinanden så meget. "Du er skuespiller?" sagde han stille, så ind i hendes øjne der pludselig var så tæt på. Hans hjerte begyndte at hamre hårdt imod hans bryst da hun kyssede ham, men han kyssede hende blidt igen, dog alligevel var han en smule tvivlende. Han havde lukket sine øjne, imens han kyssede hende tilbage. Langsomt lukkede han øjnene op, så på hende med et undrende blik. *Hvad skulle det til for?* Det virkede ikke særlig venskabeligt, eller var det måske den måde hun var sammen med sine venner?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 08:58

Duff kiggede påham nikkede da han surgte ind til om hun var skuespiller... Hun nød kysset og fortsatte det kort, men stoppede så hurtigt, nu ville hun se mathias's reaktion, det var ikke for at afprøve ham eller noget.. HUn kiggede ham ind i øjnene, pludselig varmede der en rød farve sig i hendes kinder, også kigged ehun lidt den anden vej.. Langsomt lagde hun sin hånd i hans... HUn ahvde lyst til at spørge indtil hvordan han havde det nu??.. Men hun gjorde det ikke da hun havde helt røde kinder..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 11:08

Han blev en smule forvirret af hende. Havde hun ikke noget med Oliver? Alligevel bankede hans hjerte hårdt, og en lyst og ømhed lyste ud af hans øjne, som han så på hende. Hun tog hans hånd i sin, og han klemte den lidt, inden han lagde anden hånd på siden af kinden af hende, kærtegnede hende blidt inde han gav hende et langvarigt og intenst kys. Hans tanker var et kaos, men han lyttede til sit hjerte, det var det man skulle ikke? Hans hånd viklede sig ind i hendes hår, trak hende hen til sig. "Hvorfor?" hviskede han blidt imod hendes læber, hans øjne var lukkede, hvad hvis han vågnede fra en drøm? Hvad hvis det ikke var virkelighed?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 18:24

Duff kiggede lidt ind i hans øjne, forvirring var der i hans øjne. HUn spærrede øjnene helt op inden hun tog den ene hånd i Mathias's... Meget kort efter at han kyssede hende, tænkte hun på Oliver, sjovt nok...HUn kiggede på ham og vidste helt ærligt ikke hvad hun skulle svare da han spurgte hvorfor... Der var vel bare noget der fortalte at det ville være rigtigt at kysse ham... Et smil var på hendes læber, alligevel følte hun sig lidt svag omkring dette.. HUn var glad for dette og specielt glad for Mathias... Langsomt slog hun armene om ham og kiggede ind i hans øjne.... Hendes hjerte bankede og hun kunne ikke få sig selv til at kigge på Mathias.. Lige nu vidste hun ikke hvad hun følte... hun kiggede på Mathias og kunne ikke få sig selv til at svare...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 20:33

Forsigtigt åbnede han øjene, så på hende. Hvad mon det var hun tænkte på? Da hun slap hans hånd lod han den glide om på ryggen af hende, hvor han langsomt nussede hende. Han så ømt på hende, så på hendes læber. "Hvorfor?" spurgte han indtrængende, lod blikket glide op til de vidnede øjne. Hans læber strejfede hendes et kort, hans øjne stadig åbne. Hvorfor svarede hun ikke? Hvorfor efterlod hun ham i denne forvirring? Han var ikke engang sikker på hvordan hans følelser var i dette øjeblik. Han kærtegnede blidt hendes kind imens han så på hende med alvorlige øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 19:54

Duff kiggede på ham og kunne ikke klare at se ham i den slags forviring, men dog undslap et lille suk hendes rosa læber, nu måtte hun vel forklare det og hun lod blidt en hånd køre forbi hans ansigt og hun snittede hans næse også lod hun blidt sig tage fast i baghovedet på ham.. HUn var en smule nervøs for hvad han havde tænkt sig at svare hende, for hun ønskede ikke at han skulle gå nu.. " Hmm " Mumlede hun kort inden den lyserøde tungespids kørte hen over de smukke læber, de blev fugtet efter de havde været helt tørre... Også lod hun sig sige noget, noget han havde ventet på at få afvide.. " Fordi jeg havde lyst til det... Eller jeg har lyst til dig " Sagde hun og kiggede væk fra hans jah hvad kan man sige til han øjne.. De var jo vildt forvirende.. Af en grund håbede hun på at ikke at have sagt noget forkert... HUn bed sig hårdt i underlæben og lukkede øjnene, og håbede det var en drøm.. Hun bed sig hårdt i underlæben og håbede lidt på at vågne, men der gik det op for hende at hun var vågen og lå her med Mathias, hvad mon der ville ske nu? Hun sperrede øjnene op, og jah hun lod langsomt sig kigge tilbage på hans øjne... HUn var helt vildt glad for Mathias og hun kunne ikke lade vær at smile da hun så ind i hans øjne. men en nervøs tankegang vandrede rundt i hovedet på hende, inden hun tænkte på Oliver, hvad mon han ville sige?? Hun vidste ærligtalt ikke hvordan hun skulle forklare det for ham, men det måtte komme senere, et skridt af gangen... Hun sukkede og kiggede så på ham... Måske var hun skuffet forventede et større svar eller sådan noget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 20:05

Da sukket forlod hendes læber lod han sin hånd strejfe hende kind, aede hende blidt med bagsiden af sin hånd. Spændt ventede han på hvad hun ville sige, fordi han forstod hende ikke. Var det ikke Oliver hun godt kunne lide? Selv troede Mathias at hun ikke rigtig brød sig om ham overhovedet, han havde jo efterladt et utrolig dårligt førstehånds indtryk. Og nu sad de her, efter nærmest at have kæmpet med hendes date. Han betragtede hendes ansigt med længsel, og da hendes næste ord kom mærkede han hvordan hans hjerte begyndte at hamre hårdt i brystet på ham. Et drillende smil kom på hans læber, det var ret imponerende at hun bare havde sagt det åbent ud. Han lo stille og placerede så sine læber over hendes igen, stille og roligt, bare et blidt kys. "Jeg har også lyst til dig," hviskede han stille, hans stemme en anelse hæs. Hun var en imponerende pige, at sige sådan ting ud af det blå krævede en del selvkontrol og mod. Det gjorde hende slet ikke flov? Det gjorde det normalt for sådanne piger i hendes alder. Noget faldt ham ind og han trak sit hoved lidt væk fra hendes, "Men er det alt? Du har kun lyst til mig? Er det derfor du trak mig med hjem?" spurgte han, hans stemme lød skuffet. Måske ville det også være bedst hvis de ikke havde sådanne følelser med i det forhold de havde lige nu, så ville hun stadig kunne være sammen med Oliver, selvom tanken sendte gift igennem hans blod bare at tænke sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 20:17

Duff slog øjnene helt op og kiggede ham ind i øjnene, han var imponeret? Underligt nok.. Et smil gled hen over hendes læber af det han sagde og da hans læber endnu en gang mødtes med hendes.. Og blidt kærtegnede hun hans kind.. Da han trak sig væk fra hende fik hun det dårligt, et bid i underlæben gengav sig igen... En del tanker strømmede gennem hovedet på hende.. " Nej Mathias.. Sådan var det ikke " Skyndte hun sig at sige inden hun åbnede munden og kiggede på ham med store spørgende øjne.. han ville sikkert gerne have en forklaring på hvorfor hun havde taget ham med hjem " Jeg tog dig med hjem fordi jeg havde lyst til at lære dig at kende, og pludselig endte vi her vi er nu " sagde hun og kiggede på ham... Langsomt satte hun sig op og lod sig samle en tot hår bag øret.. Måske skulle hun ikke have ladet det gå så langt?? Msåke skulle hun bare have ladet helt vær... Have undgået dette..?? Hun sukkede toligt inden hun kiggede hen på Mathias, langsomt satte hun sig op af sofaen og lod sig blidt ligge sig ned ved siden af Mathias.. Og så kiggede hun hen på ham... Nogle tanker kom hende på...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 20:30

Han lukkede øjnene under hendes kærtegn, det var dejlig beroligende, men da hun begyndte at tale igen åbnede han øjnene op og så på hende. "Hvordan var det så?" spurgte han blidt og stille inden hun nåede at forklare. "Så du tror at det er skæbnen?" spurgte han og blev en smule såret da hun trak sig væk fra ham og satte sig op. Betød det at hun i virkeligheden ikke ville have noget at gøre med ham? Selv satte han sig også op, satte sig ved siden af hende og vendte blikket imod filmen. Måske ville det være bedst hvis han bare glemte dette? Det ville måske gøre det nemmere for dem begge? Alligevel havde han lige mistet sin forhåbning om noget andet. Kort vente han blikket imod hende, undrende, hvorfor skulle kvinder også være så besværlige hele tiden? Man vidste aldrig hvor man havde dem henne. "Hvad tænker du på?" spurgte han stille og rettede igen sit blik imod fjernsynet, også selvom han ikke havde nogen ide om hvad der skete. Det var bare flimmer på et fjernsyn. Hans tanker og opmærksomhed var på skikkelsen lige ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 20:44

Duff kigged ehen på Mathias som satte sig op ved siden af hende " Jeg tror på skæbnen " sagde hun og lagde blidt sit hovede på hans skuldre, hun kunne godt lide ham, men hendes tanker skiftede hele tiden... Oliver, eller Mathias, de var begge vildt vidunderlige.. Hun ville ikke kunne vælge i mellem dem.. hun kiggede lidt på tv skærmen inden Mathias tog hendes opmærksomhed igen " Hmm "Sagde hun nu skulle hendes tanker oplyses, måske skulle hun lyve.. nej.. Så ville man ikke kunne skabe det samme venskab som man har haft... " Jeg tænker på dig og Oliver... " Sagde hun og kyssede ham blidt på kinden... " Jeg tænker på at jeg aldrig nogensinde ville kunne vælge imellem jer.. Fodi jeg har mange følser for jer begge " sagde hun hurtigt og omfavnede ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 20:53

Han nikkede svagt, skæbnen, han var selv i tvivl. Han hælede mest til at det var den enkele persons tanker og meninger der bestemte livet. Igen begyndte han at undre sig over hvad han havde gjort for at skulle blandes ind i dette drama. Ikke at han ville opgive Duff, men han ville til hver en tid sætte Oliver ude af spillet. Noget der fik hans hjerte til at lette lidt var da hun sagde at hun havde følelser for ham. At han så også skulle dele hendes følelser med Oliver, var en anden sag. Han tog fat om hendes lår, trak hende op så sad på hans skød. Han holdte øjenkontakt med hende og sagde meget langsomt, og alvorligt,"Vælg mig." Hans fingre kærtegnede blidt hendes kind, og han øjne lyste på en sær måde. "Vælg mig..." sagde han igen, lavere den her gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:19

Duff slog øjnene op da han i en hurtig bevægelse slog hende op på sit skød.. Et let smil lå på hende læber også holdte hjun øjen kontakten.. " Jeg ville gerne have lov at tænke lidt " Sagde hun og satte sig til rette i hans skød.. Følser er meget svære at dække og hun forsøgte da så godt, men det var ikke lykkes at dække dem, for hverken Mathias eller Oliver. Langsomt satte hun sig tilbage.. " Du vil gerne have jeg vælger dig hva?" Sagde hun drillende inden hun lod sig vikle sin finger ind i hans hår.. Og pludseligt tog hun ham blidt i hånden.. Hun havde jo bare forskelige følser for dem.. Hun lagde sig hovede hen mod hans...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 22:33

Han slap blidt det tag han havde om hende og placerede i stedet sin ene hånd om livet på hende, det var et slapt tag, så hun kunne nemt vikle sig ud af det hvis der var et problem med det. "Tænk alt det du vil," sagde han og smilede drilsk, men hans øjne var stadig en smule sårbare og alvorlige. Han nikkede blidt imod hendes hoved, som hun havde lænet imod hans. "Jeg vil virkelig gerne have at du vælger mig, ikke kun for min skyld heller," sagde han langsomt og så ned på hendes læber, ønskede at hun ville kysse ham igen. For hun havde ikke besvaret nogle af de kys han havde givet hende. Var det fordi at hun senere havde fortrudt at hun havde kysset ham? Han havde ellers godt kunne lide dem. Han aede hende blidt over håndryggen med sin tommelfinger, imens han var fortabt i de bløde læber hun ejede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 31 Mar 2011, 04:10

Duff lod blidt den ene hånd køre hen til pandehåret og i en hurtig bevægelse fik hun givet det en specielform og et smil lå på hendes læber.. Og da hans hoveed var ved hendes fik hun sit nuttede smil igen, måske skulle hun kysse ham nu for at vise at hun var glad for ham, men sommetider følte hun ta de valg hun tog var forkerte, men han suntes jo også det var rigtigt.. Hun klemte blidt øjnene sammen og lagde blidt en hånd bag hans hovede, som om det var et af deres første kys.. Hun klemte blidt hans læber mod hendes. hun vidste bare ikke hvem hun ville skulle vælge af dem, da hun havde følser for dem begge to.. Og hun var gået hen og blevet vildt glad for dem begge to.. hun gjorde kysset intenst og holdte øjnene blidt lukket.. Hun havde ikke lyst til at åbne dem endnu, for hvad hvis det var en drøm, så havde hun specielt ikke lyst til at vågne nu..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeTors 31 Mar 2011, 07:48

Med blide bevægelser nussede han hende i baghovedet. Hans hjerte håbede en enkelt gang ved hendes smil og hans blik faldt på hendes læber da hun bevægede sig tættere på ham. Et øjeblik løb et drilsk smil over hans læber igen, inden hun plantede sine læber imod hans. Han betragtede hende lidt, inden han selv gav efter for kysset og lukkede sine egne øjne. Et hurtigt øjeblik trak han hende tæt ind til sig, mærkede hendes varme krop igennem tøjet. Et blidt suk lød fra ham da hun kyssede ham. Måske havde han alligevel en chance hos hende? Han lod blidt en tot hår glide om bag hendes øre, en ubevidst handling. Hans tungespids strejfede blidt hendes læber, tiggede om at få lov til at komme ind. Hvis det skulle gøres, skulle det ikke være halvt. Men måske var engle til det blidere? Han var jo så stik modsat af hvad hun var, det var forkert på alle punkter at de var sammen. Men det fik ham til at tænke på Romeo og Julie, og han besvarede hendes intense kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeOns 06 Apr 2011, 17:32

Duff smilede da han gav efter for kysset, kysset var langt, og hun lod sig blidt åbne munden og lod den lyserøde tunge løbe ud og lege med hans.. Hun åbnede forsigtigt øjnene op og kiggede på Mathias og et glimt lå i øjet på hende, smilet lå i hendes øjne.. Langsomt lagde hun hånden bag hovedet på ham og kom lidt tættere på med hele kroppen. Alligevel havde hun det godt med Mathias.. I en blid bevægelse nussede hun mathias.. Og med den anden hånd som lå på baghovedet af ham, den begyndte hun at nusse ham i håret med, eller pjuske lidt rundt i.. Hun nød det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitimeFre 15 Apr 2011, 06:38

Der var noget der fik ham til at holde sig tilbage for at kaste sig over hende, det var hun alt for blid til. Han var ufattelig bange for at hun skulle gå i stykker hvis han var for hård imod hende. Alligevel kunne han ikke helt holde tilbage for sine dæmoniske lyster. Han trak hende hårdt ind til sig og legede med på hendes leg med tungen. Han mærkede hendes blik på sig og åbnede øjnene, hans øjne lyste af lyst, og hendes gjorde lige så, hvis ikke han tog fejl. Hans ene hånd gled ned til hendes røv, hvor han langsomt tog fat, hans anden hånd var indviklet i hendes hår, trak hende ind til ham. Hans hjerte slag var tungt imod brystet på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Engle - Duff - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle - Duff   Engle - Duff - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Engle - Duff
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Engle
» Engle plejer at bo i den her by.
» engle bjerget? //joy//
» Engle og Dæmoner? - Zolg
» Her er...Anderledes. (Duff)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: