Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hvad sker der her //Mathias//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 07:59

Sted: the reggie club
Omgivelser: en masse mennesker der danser og en masse drukken bolde.
Tid: 23
Dag: IRL
Dato: IRL
Tøj: en mørkeblå kjole og stiletter.

dørene til clubben gik op en ung smuk dæmon pige kom ind hendes lange brune hår hang langs hendes ryg, hun kigede rig om der var en masse drenge der kiggede på hende da hendes kjole var lårkort og en pige der havde en smuk krop der bar den, hun gik op til baren og bestilte en drink og gik hen og satte sig med et bred smil på sine læber og kiggede på dem der var rundt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 08:07

Mathias sad oppe ved baren, han havde en øl i hånden og var i gang med en dybt seriøs samtale med bartenderen om hvordan livet var alt for langt. Han havde nok fået lidt for meget at drikke, men sådan var det oftest når han var ude. Hans blik gled igennem lokalet og han så en ung... dæmon, kunne han lufte, der lige var kommet ind. Et let smil gled over hans ansigt. "Jamen halløjsa," sagde han stille for sig selv, imens han betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 08:14

Kia så på ham, hun kunne lugte dæmon. hun gik op til baren igen og satte sig der, ''nå hvad snakker i drenge så om'' spurte hun ham med et smil på sine læber, hun kiggede på ham, og tog sin hånd op og tog lidt hår bag øret og smilte lidt for sig selv, hun havde ikke rigtig andet at lave end at snakke med dem der der ikke var noget sjovt, at lave lige for tiden alle havde så travlt med deres kæreste og deres skole og bla bla bla ting som Kia var færdig med hun ville bare ud og have det lidt sjovt selv om hun lige havde været til en anden fest men dog var hun ikke fuld endnu men man kunne aldrig vide hvad der ville ske sener på aften om hun ville blive fuld eller ej,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 08:21

Som hun kom nærmere voksede hans smil, hans blik svømmede en smule. "Dig smukke," sagde han en smule drukken, han sendte et hånligt smil til bartenderen og et blik der sagde: smut. Han tog øllen til munden og tog en stor tår, imens han så på hende. "Skal du have noget?" tilbød han hende, måske kunne han få drukket hende lidt til så hun ikke var så stiv i det. Han manglede noget sjov, det var derfor han kom på disse klubber. Han kom i tanke om den gut han havde fulgtes med hertil, han var vist blevet væk. Det havde han ikke lagt mærke til, en grimasse gled hurtigt over hans ansigt, det var irriterende at skulle tænke for meget. Han tog endnu en slurk af øllen og stilte den så på bordet, han smilede charmerende til pigen der sad overfor ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 08:31

Kia kiggede på ham hun smilte. ''hvad om mig'' spurte hun ham og grinte et sødt grin okay hun var måske lidt fuld. ''hmm jah en øl tak'' sagde hun med et smil på sine læber, hun havde virkelig brug for at koble af fra alt det hun havde i hovede bare drikke sig stiv en nat også have det pisse skægt hun elskede at fest hun kiggede på ham og grinte mod ham, hun sad i den lårkorte kjole så man næsten kunne se hendes undertøj, hvis hun dejede rundt ville man kunne se hendes trusser,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 08:37

Han fik et frækt glimt i øjet, "Kun gode ting, kan jeg forsikre dig om," sagde han med sit charmerende smil. Han signalerede til den anden bartender, den han ikke lige havde fornærmet, og bad kort om to øl, han rakte nogle penge frem imod ham samtidig. Han betragtede hende lidt, egentligt brød han sig ikke om de typer der var alt for desperate, på det punkt var han alt for gammeldags. Men hende her var nu meget flot, og han havde ikke noget imod at bruge lidt tid med hende. Øllene blev sat på bordet foran dem, lige som han havde drukket ud fra sin sidste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 08:43

Kia så på ham og smilede sødt mod ham hendes smil var også charmende, hendes grønne øjne kiggede på ham hun smilede og rakte ud efter den ene øl og deres hænder mødtes i en kort berøring hun smilte let og tog den øl hun rakte ud efter hun smilede bare og kiggede på ham, ''hehe det jeg glad for, hvad hedder du endelig'' spurte hun dæmon hun sad over for, hun smilte mod ham hun tog en ordenlig tår af den øl. hun kiggede på ham bag efter og grinte lidt. ''mit navn er kia'' sagde hun med et smil på sine smukke læber, hun kiggede på ham igen og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 08:52

Han smilede til hende da hun kom til at røre hans hånd, han snurrede rundt på barstolen så han sad fuldt vendt imod hende, hans smil blev en smule større, han rakte hånden frem imod hende, "Jeg hedder Mathias R. Lake - men du kan kalde mig Mathias," sagde han, et frækt glimt kunne ses i hans øjne. Så hun hed Kia. Det var et meget enkelt navn, lidt for enkelt til hans smag dog. Hans blik gled lidt kritisk ned af hende, og måtte igen sige til sig selv at hun var en smuk pige. "Kia," sagde han stille, smagte på navnet, "Det er et smuk navn." Han tog en tår af sin øl, hans blik begyndte at svømme en smule mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 08:59

hun kiggede på ham med sine grønne smagravt farvede øjne hun smilte mod ham. og tog imod hans hånd og rystede den, ''rart at møde dig Mathias'' sagde hun stille og kiggede på ham, hun sad og legede lidt med sit hår uden at vide hvorfor hun kedet sig nok lidt. ''jah jeg ved det det er rat kort det syns jeg også men det minder mig om min mor'' sagde hun stille og kiggede på ham. ''hehe tak for komplimanget'' sagde hun med et smil på sine læber og kiggede ind i hans øjne med et smil. hun var vild med drenge der havde bundt agtigt hår og smukke øjne. som ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 19:16

Han følte hendes hånd i sin og trykkede den blidt, "Også hyggeligt at møde dig Kia," sagde han med et smil. Der var noget lokkende over hendes udstråling, hendes korte kjole og den måde hun legede med sit hår på. "Det minder dig om din mor?" sagde han og stirrede på hende med store øjne. Det var tydeligt at hun var dæmon, og det var ikke ofte at dæmoners mødre overlevede i barselssengen. Det havde hans egen ikke, han havde aldrig lært hende at kende, men det var efterhånden også mange år siden at han blev født, rigtig mange år siden. "Sig mig, hvor gammel er du?" spurgte han og så på hende med et undrende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 05:12

hun kigede på ham, hun slap hans hånd og kiggede ned da hendes tanker ramte hendes mor. det var nok det væreste at tænke på, hendes mor døde den dag hun kom til verden, hun kiggede op på ham. ''jah min mor døde ved min fødsel'' sagde hun og kiggede på ham. ''mig? 20'' sagde hun selv om det kun var hendes krop. men hendes sind var 2000 år, hun kiggede på ham. ''hvad med dig hvor gammel er du??'' spurte hun ham. hendes blik røg hen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 05:16

Han rystede kort på hovedet, "Hvorfor har du så brug for noget at mindes hende ved, når du aldrig har kendt hende?" Hans mor var selv død ved hans fødsel, så han havde aldrig kendte hende, eller næret nogen som helst følelser over for hende. Han lagde hovedet lidt på skrå imens han betragtede hende, "Jeg er gammel, lad os bare sige det sådan." Han sendte hende et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 05:21

hun kiggede på ham, et lille sødt smil kom op på hendes læber og hun kiggede på ham, ''fordi det minder mig om hende der gav liv til mig og min far sagde altid jeg minede ham om hende, og derfor ville han have jeg skulle hedde det og har ikke gide ænder det'' sagde hun stille og kiggede på ham. hun strækte hovede hen til hans øre. ''hehe jah det burte ikke undre mig hvis du er født som dæmon'' hviskede hun stille i hans øre med en lidt sexede stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 05:25

Han smilede skævt da hun lænede sig ind til ham, og hviskede ham i øret. Han 'hm'ede stille, "Ja så, oh hvordan kan du så se det?" spurgte han med den samme hvisken. Med en rolig bevægelse lod han hovedet glide over så de kun var få centimeter fra hinanden, han så hende ind i øjnene. Lod sin hånd glide op under hendes hage, op til hendes læber, og han gentog så sig selv, "Hvordan kan du se at jeg er en dæmon?" sagde han med en charmerende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 05:31

hun kiggede på ham med et lille smil på sine læber som bredte sig i hendes ansigt. hun hviskede igen ind i hans øre. ''fordi jeg er som dig'' grinede hun og tog hovede til sig og tog en tår af sin øl. hun smilte mod ham det var rart at tale med en dæmon som ham, uden der var kamp mellem dem, det havde der været før i tiden, da hun ikke kunne styre sin indre dæmon overhovede, hun kiggede på ham igen med sit smil mod ham og grinede mod ham, hun viste ikke hvad hun skulle lave eller gøre hun kedet sig lidt ikke at det var kedeligt at sidde og snakke med ham, hun ville bare more sig lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 05:35

Han hævede sit ene øjenbryn og så på hende, "Jaså," legede han med, han havde været klar over at hun var en dæmon, så snart hun havde trådt ind. Han lænede sig en smule tilbage, og så på hende, tog øllen op og skålede kort med hende. "Så, hvad kunne du tænke dig at foretage dig?" spurgte han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 05:39

hun så på ham smilede skævt, ''hmmm..... hvad med at bare have det sjovt på en måde som du bestemmer'' sagde hun med et lille grin for hun have nok gættet hvad han ville hun smilede mod ham og tog sine hænder ned til sin kjole som hun gik meget lidt ned over hendes trusser, hun smilte mod ham og uden det var sådan rigtig med vilje hev hun lidt op i den for at virkelig lidt fræk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 05:44

Som var det en normal ting at gøre, lænede han sig frem og lagde sin hånd på hende lår, lod forsigtigt hånden glide op af låret. "Hvad med at du siger, hvilken slags sjov det er, du vil have," sagde han og lod hånden glide en smule mere op af hendes lår, det var på ingen måde diskret. Det var han alt for fuld til, og alligevel vidste han godt hvad det var hun ville have. Han ville bare høre det fra hendes mund. Han betragtede hende med sit svømmende blik, hun var virkelig køn, og virkelig fræk. Måske lidt billig i det, men det gjorde intet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 06:10

hun kiggede på ham med et smil på sine læber og viste ikke hvad hun skulle gøre han havde lagt sin hånd på hendes lår. og hans gled den længer op hun nød det endelig okay hun var meget fuld kunne man se på hende, hun lod sin hånd glide ned af hans brystkasse. ''hvad tror du selv'' sagde hun rejste sig og sendte ham et frækt blik og gik op af nogle trapper. hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 06:39

Hans smilede frækt og fulgte hende op af trapperne, han valgte at lade være med at svare. Han skulle bruge alt for meget af sin koncentration på at gå ordentligt, det hele svajede for ham. For at komme op af trappen var han nødt til at støtte sig op af væggen. "Hvor er vi på vej hen?" sagde han op imod hende, et smil om hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 06:49

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, ''hmm,,, det finder du ud af'' sagde hun med et smil på sine læber, hun gik og vrikkede med røven da hun gik der op og satte sig stille og rolig over for ham. på en blød seng, den var dekoret. hun grinede og kiggede på ham med et frækt smil.

//sorry kreasvigt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 06:56

Han hævede øjenbrynet, overrasket, men positivt overrasket. Han lod sig glide ned ved siden af hende, "Hm, hvad er det så jeg skal finde ud af nu?" spurgte han med et frækt smil om munden. Her var behageligt, han så på hende, lod hånden glide op til hendes hår, og lod den anden glide ned på hendes lår igen. "Hvad er det du har lyst til at lave?" spurgte han igen, "Lad mig høre det komme fra din mund," sagde han med en utrolig forførende stemme, men også så det næsten lød som en ordre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 07:12

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, ''hvad tror du selv'' spurte hun ham og lod sit hovede komme tætter på hans og lod deres læber mødes, hun lod sin hånd køre op til hans nakke. ''jeg vil ha dig'' sagde hun med et grin med sine smukke læber og kiggede ham ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 07:14

Han kyssede hende igen, og lod sin tunge glide ind i hendes mund. Hans hånd gled op af hendes lår, under den korte kjole. "Det var heldigt, jeg har også lyst til dig," sagde han og afbrød kysset for et øjeblik, inden han igen begyndte at lege med hendes tunge. Han så hende ind i øjnene, kunne se begæret i dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 07:22

hun nød hans tunge kom ind i sin mund, hun smilede og kysset blev hurtigt til snav, hun lod hans hånd op under hendes kjole. hun hev hans trøje af og grinede hun lagde sig ned i sengen med et smil på sine læber, hun tog fat i hans hånd og hev ham ned til sig. ''hehe jeg venter'' sagde hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvad sker der her //Mathias// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvad sker der her //Mathias//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hos Mathias - Mathias
» Who are you? [Mathias]
» Mathias.
» Hvad vil du?! // Mathias //
» Goodafternoon - Mathias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: