Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hvad sker der her //Mathias//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 07:29

Han hjalp hende med at tage trøjen af ham, et lumsk smil var på hans mund. Han trak kjolen forsigtigt af hende og betragtede kort hendes krop. Han lod små kys glide op af hendes mave, op til hende bryst og derefter op til hendes mund igen. "Sikker på at du vil det her?" sagde han så, og lod sin tunge glide ind i munden på ham. Hans hånd fandt vej ned i hendes trusser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 21:16

hun så på ham og lod sin hånd glide ned af hans krop og ned til hans bukse kant og nussede ham der stille. lændte sig ind mod ham og lagde ham ned i sengen, ''jah jeg er sikker Mathias'' sagde hun stille hun var virkelig fuld hun havde ellers aldrig gået med til den slags før men nu fordi hun var fuld ville hun være med til alt selv slå vampyre i hjel hun kiggede op i hans øjne og lod deres læber mødes hun smilte mod ham og kyssede ham ned af brystkassen og ned til hans mave hun smilte mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 21:21

Et tilfredst suk gled fra hans læber, og han lod hånden flette sig ind i hendes hår, hvor han stille nussede hende. Hans lem rørte på sig under hendes hånd, og han så tilfredst på hende. Hun var sikkert vant til disse slags ting, tænkte han med et tilbage holdt suk, hun var en af de der piger som helt fra en tidlig alder, valgt at tilfredsstille mænd, hun virkede i hvert fald som sådan en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 21:28

hun så på ham hendes krop havde ikke kommet alt alkoholden igennem, dog var hun ligeglad hun havde atget og åbnet hans busker hun smilte ondt da hun jo havde en skummel tanke han havde sikkert en tanke om hun var ret billig men hvis han fandt ud af hvad hun havde været i gennem ville han sikker finde ud af hvorfor hun gjorder som hun gjorder hun havde været tævet af sin far da hun var lille. og tvunget til at tilfredstille mænd da hun var omkring 7 så hun mistede sin mødom i så ung en aldre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 06:49

Han så hendes smil og blev en smule utilpas, det så ud som om hun havde ondt i sinde. Med et hårdt greb trak han hende op og smilede en smule vagtsomt til hende, "Du skal ikke gøre noget du ikke har lyst til, vel?" sagde han stille, på en lettere faretruende måde. Godt nok var han fuld, men han kunne sagtens handle imod fare alligevel. Han havde nemt ved at holde hovedet koldt i sådanne situationer. Han lod kys små kys hen fra hendes mund til hendes øre, hvor han blidt nappede hende, imens han stadig havde et fast greb i hendes arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 06:54

hun så på ham og så ned på sin arm. ''er du sød og slippe min arm??'' spurte hun ham, hun nød hans kys hun havde endelig ikke noget ondt i sinde men det var bare et lidt ondt smil fordi hun elsker at se ond ud når hun vil være fræk. men hun stoppede det smil. hun så væk. ''undskyld men vil gerne men det virker ikke som om du vil og jeg har det bare sådan at jeg skal være fræk når jeg har et ondt smil'' sagde hun stille og kiggede væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 06:58

Han slap langsomt hendes arme, og så på hende. "Åh tro mig, jeg vil gerne," sagde han med en knurren. Han lod kyssende glide ned af hendes hals, og gjorde sine bukser helt fri. Efterlod blide kys ved hendes kraveben inden han igen kyssede hende op af halsen, på hage, og derefter på munden. "Men det er lidt af et 'turn off' hvis du bliver for slutty, hvis du forstår hvad jeg mener," hviskede han imod hendes læber, der var en snert af hån i hans stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 07:03

hun stoppede og så ned. hun havde ikke lyst at gøre det når det skete igen det med at fok syns hun var lidt for slutty. ''jeg virker åbenbart slutty for alle det min barndom skyld'' sagde hun kiggede væk fra ham og så ned og græd lidt men det var ikke så stort gred, hun kiggede på ham som om hun var den dummeste pige nogle side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 07:06

Han stoppede med at kysse hende og trak sig lidt væk fra hende, "Ugh, way to kill the buzz," mumlede han stille, og kunne mærke hvordan hans lem slappedes. "Lad være med at græde," sagde han stille og så lidt akavet på hende. Hurtigt lod han sin tommelfinger glide over kinden på hende, fjernede tårerne der løb.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 07:11

hun så åp ham og kiggede væk fra ham, ''du jo ligeglad'' sagde hun stille og kiggede væk hun sad stadig i bh og trusser, hun var endelig stædig tændt af ham men hun lod det være hun havde ikke rigtig lyst til at sige hvad der var i vejen med hende lige nu hun hadet sig selv og kiggede ned. hun var ligeglad. ''hvorfor bekymre du dig'' spurte hun ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 07:14

Han så blot på hende, alkoholen fik ham til at komme frem med sandheden. "Egentlig bekymre jeg mig ikke om dig, du er ikke en jeg kender, og lige nu tvivler jeg på at jeg har lyst til at lære dig at kende. Men jeg kan ikke få mig til at forlade dette rum, når det sidder en pige og græder her," sagde han enkelt og trak på skuldrene. Han rykkede sig ned til sengekanten. "Så teknisk set er jeg ikke ligeglad, men jeg er ikke bekymret heller."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 07:38

hun kiggede på ham hun viste ikke hvad hun skulle gøre. ''jeg viste det du havde bare lyst til mig ikke andet'' sagde hun stille og kiggede væk. ''bare gå hvis det er det du vil jeg kan godt klare mig selv'' sagde hun stille og tog sin kjole på og gik ud til døren og kiggede på ham hun var ligeglad med ham lige nu, men sådan var et jo nogle mænd der var så hun kiggede bare væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 07:41

Han rullede med øjnene og fik taget sit tøj på i en fart. Det var en smule ubehageligt, da han stadig var påvirket af alkoholen, og jorden snurrede under ham. Så måtte han vel finde en anden kvinde at være sammen med, han gad ikke rigtig den der snobbede type. Han så hende gå, som om hun var noget specielt. Han følte sig ikke engang rigtigt tiltrukket af hende. Med bævrende skridt bevægede han sig ned i baren igen, satte sig og bestilte et stort glas whiskey.

//Out?//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der her //Mathias//   hvad sker der her //Mathias// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvad sker der her //Mathias//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: