Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En lille rundetur i byen.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 07:07

Dato : 6. dec
dag : Søndag
Tid : 20: 14
sted : Centrum af byens torv.
Vejr : Køligt, frost på jorden, mørkt.
omgivelser : En masse huse og en masse butikker, der holder søndagslukket, ikke rigtig nogen mennsker.

Eolith gik rundt på det tomme torv og havde en lille stak med arbejdsansøgninger. Han gik rundt og skubbede brevene ind i brevsprækkerne til butikkerne, og var omhyggelig med valget af arbejdssteder.
Han ankom til bageren, og stillede sig ved døren for at aflevere de sidste kuvert. Han sukkede og så sig omkring, da jobbet var udført. Nu måtte han bare vente, til han fik telefonopkald fra dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 07:12

Fie kom roligt gående med lange skridt over torvet.
Hun havde sin taske over skuldern, og en dåseøl i den ene hånd. Hendes dag var lige begyndte, og hun smilte let.
Ingen mennesker inge ting at lave, hun så lidt rund og smilte lalled.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 07:19

Han gik hen til en bænk, og smækkede støvlen med op, da den skulle bindes. Han havde en dårlig balance, så han blev nødt til at sidde ned, når han skulle binde sko. Der var ingen mennesker i byen på denne tid, så det var jo ligemeget hvad han foretog sig.
Alt hvad han havde på af overtøj, var en løs, hættetrøje, han havde lånt af Armand.
Han rettede sig op da støvlerne var bundet og så hen på Fie, der kom imod hans retning. Han smilte som en hilsen, eftersom at det var pudsigt, at møde nogen i byen netop nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 07:24

Hun smilte roligt til ham.
Hun stoppede lidt væk fra ham, "Tænk jeg er ik den eneste ude i dag"sagde hun stille.
Hun havde bare ben, og en lårkort nederdel på, en sort hættetrøje og sine vans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 07:28

"Jah" Svarede han og trak roligt på skuldrene. Først nu, da hun kom tættere på, fornemmede han hendes race. Det forklarede vel også, hvordan hun are kunne gå med bare ben på en kold vinterdag som denne.
Han var dog alligevel helt rolig indtil videre, og studerede hende kort. Hans interesse faldt ned på hendes dåseøl, og han så op på hende igen. "Jeg vidste ikke at vampyre drak øl?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 07:35

Hun smilte roligt, *Engel hyggeligt*
Hun så på ham, "Ja, vi kan drikke næsten alt... Men kun dem der kan lide øl"sagde hun roligt.
Hun åbnede sin taske, og roede lidt rundt i den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 07:38

Eolith gik hende nærmere, og lynede mere op i sin trøje. "Kunne du bruge mit selskab?" Spurgte han. Han var vant til at snakke med fremmede så åbent, som han gjorde nu, og tænkte ikke over det. Men vampyre plejede nu også at være rimelig imødekommende på deres helt egen måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 07:44

Hun smilte til ham, og lukkede sin taske igen. "Ja..."sagde hun roligt.
Hun tog en lille tår af sin øl, og smilte glad.
"Det er træls at øl ik kan få en til at glemme mere"sagde hun stille, og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 07:52

"Jeg tror jeg ved hvad du mener" Svarede han og skævede munden lidt "Jeg hedder for resten Eolith".
Han så på hende, og gjorde et ryk med hovedet, der viste, at hun kunne følge med ham, og vendte sig om. Han gik de første skridt ned ad gaden, og holdt armene omkring sig, for ikke at fryse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 07:55

Hun gik roligt med ham. "Fie"sagde hun stille.
"Der er meget der kunne være dejligt at glemme"smilede hun og så ned imens de gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 07:58

Han tænkte lidt, og så på hende, der kom op ved hans side. "Jeg er ikke nogen særlig gammel engel" Svarede han "Så jeg har ikke så mange ting at skulle glemme". Han så ud mod gågaden igen og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 08:03

Hun smilte til ham, "Bare fordi jeg er vampyr betyder det jo ik at jeg ik har gjort dumme ting som menneske"sagde hun og smilte.
Hun så på ham og smilte til ham. "I er heldige"sagde hun kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 08:06

"Hm?" Han så spørgende på hende. "jeg lever da til evig tid ligesom du? Jeg kommer nok til at opleve en del ting med tiden" Svarede han, og gik videre. Han syndes allerede, at have oplevet en del ting endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 08:11

Hun smilte stort til ham, " nej jeg mener i kan flyve" sagde hun og så op på himlen.
Hun havde kun prøvet at flyve en gang i hele sit liv, men hun havde altid været nysgerrig angående at have vinger og kunne flyve når man ville.
Hun drak lidt af sin øl, og så på ham med en smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 08:19

"Nåh!" Svarede han og tænkte lidt. Han var vandt til at flyve, og syndes kun det var surt at flyve om vinteren, da der var så koldt oppe i luften. "Det er lidt ligesom at blive ved med at bevæge armene, bare ret hårdt, hvis der ikke er noget medvind" Svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 08:26

Hun så på ham, "bruger du mange kræfter på at trække vingerne ind i ryggen?" spurgte hun stille.
Hun så lidt nysgerrigt på ham, dem hun ellers havde spurgt havde ik ville svare hende. Det irreterede hende meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 08:37

"Ja" Svarede han roligt "Det er derfor vi ikke bare trækker vingerne ind og ud hele tiden". Han så på hande igen, og stoppede ved et hus og han begyndte at klatre op, ad muren, med sin fod på vindueskammen, og med armene omkring nedløbsrøret. "Jeg for eksempel, foretrækker at klatre i stedet for at flyve op til taget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 08:44

Hun smilte til ham, "okay" svarede hun kort og nikkede.
"hvad vil du oppe på taget?"spurgte hun og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 08:46

"Jeg vil ikke noget" Svarede han og kom snildt derop "Kom". Han så ned på hende, og gjorde en kom-så armbevægelse.
Han havde bare brug for at bevæge sig, nu hvor det var så koldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 09:00

Fie smilte og kom med lethed op ved siden af ham.
"er har virkelig så koldt?"mumlede hun stille, og mærkede en blidt vind mod hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 09:03

"Ja" Svarede han "Det er ligefør jeg vill sige at du er hldig ikke at kunne mærke den... men jeg ved godt, hvordan vampyre har det med ikke at kunne mærke kolde eller varmeforskel".

//Jeg logger for i dag. kommer på i morgen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 09:13

Hun smilte til ham.
"det virker lidt forvirrende en gang imellem" sagde hun og så op på himlen.


//okay:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 17:47

"Er jeg?" Spurgte han, og blev kun netop forvirret af det "Hvordan, mener du?". Han så på hende og blev stående.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 18:00

Nu blev hun forvirret, "hvad? Nej du ik forvirrende... Det ikke at kunne mærke forskel på vejert" grinede hun lavt.
Hun smilte til ham, og så lidt ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 22:38

Han rystede fattet på hovedet, og så på hende. "Ah.. Ehm.. det troede jeg da? Kan vampyre fryse? Eller have det varmt, for den sags skyld?".
Det gik op for ham, hvor lidt han vidste om vampyre egentlig, selvom han dog havde mødt et par stykker.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille rundetur i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille rundetur i byen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» En lille tur i byen?
» En lille natten tur i byen og så måske lidt mere..-Ribanalon
» en lille går tur
» En lille tur..
» en lille tur ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: