Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille går tur

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:42

Dato : irl
Årstid : Vinter
Dag : irl
Vejr : køligt og små regn
Sted : i byens gader
Tid : 15.30
Omgivelser : nogle få mennesker


mike gik på gaden med hænderne dybt begravet i sin jakke og så ned i jorden, han skuttede sig lidt i kulden og gabte stille, regnen fik ham altid til at blive lidt træt især når det bare var sådan en stille støvregn, hans hår var blevet godt vådt og det var også tydeligt påo hans tøj at han lange havde været ude i regnen, det var nemligt blevet rigtig vådt og klæbede sig til hans krop, men det tog hans sig ikke rigtig af, han gik bare videre ned af gaden i sine egne tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:51

Mira kom krybende, gående ned igennem gaden. Hun havde en stor trøje på som hun klemte sig indtil. Hun kiggede ned i jorden for ikke at få regnen i hovedet. Hætten på trøjen var over hovedet for at beskytte håret mod regnen. Hun lagde ikke mærke til de få mennesker der gik ude i regnen. Hun begyndte at små løbe. Pludselig ramte hun ind i noget. Hun vidste ikke hvad eller hvem det var. Hætten fra trøjen var faldet ned over øjnene på hende, da trøjen allerede var lidt for stor. Hun landte nede på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:00

mike fik et lille chok da en læben ind i ham *igen..folk går altid ind i mig* tænkte han lidt irriteret, men så så den unge pige ligge på jorden, selv havde han fået fod fæste inden han var faldet da han var så van til folk gik eller læb ind i ham, han rækte den unge pige en hånd for at hjælpe hende op og stå "er du okay?" spurgte han forsigtigt og så på hende med venlige øjne "unddkyld" tilhøjede han selvom det egentlig ikke havde været hans skyld, men han sagde altid undskyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:03

Hun løftede hætten og tog imod hånden "Jaer, Jeg tror jeg er okay," Smilede hun til drengen foran hende. "Du skal ikke sige undskyld. Det var min skyld. Jeg siger undskyld," Sagde hun og forsatte kort "Undskyld," Smilte hun skævt. ... "Jeg er Mira," præsenterede hun sig med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:10

mike træk hende op og stå og klemte blidt hendes hånd "godt.." sagde han med et venligt smil, han slap hendes hånd og stak begge hænder ned i jakke lommen igen "hmm..tja..men så gør det hvert falt ikke noget" sagde han og lage hovedet lidt på skrå "mike..." svarede han som sin præsentation og vendte blikket ned mod jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:12

"Skal vi gå ind et sted, I stedet for at stå herude i regnen?" Spurgte hun og kiggede sig omkring efter et sted. Hun tog hætten op foran håret igen. Hun smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:18

mike så på hende og tænkte lidt over det "øhm...tjo kan vi da godt..jeg skal ikke noget" sagde han med et lille nik og så sig lidt omkring "måske en café?" forslog han og vendte blikket på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:20

"Yup... Uhm, Kender du en café i nærheden?" Spurgte hun og bed sig i underlæben. Hun kiggede sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:37

mike så på hende og nikkede stille "ja jeg kender en" sagde han og begyndte at gå "følg med" sagde han og så venligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:39

Hun gik smilende med ham med hætten over hovedet og kiggende ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:40

mike så lidt på hende og lage hovedet lidt på skrå, han stoppede op lidt efter og gik ind i en café, han så sig lidt omkring og gik så han til et bord, han regnede med hun bare ville følge eftr ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:44

Hun følgede efter ham ind på café'en. Hun satte sig over for ham ved bordet med et smil. Hun kiggede sig omkring og tilbage på Mike. "Hmm, Mike? Kan du fortælle lidt om dig selv eller noget?" Spurgte hun nyssgerigt med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:51

mike satte sig ned og så lidt ned på bordet, han lage hovedet på skrå og vendte blikket op på hende "om mig selv?..øhm hvad vil du vide om mig?" spurgte han stille og smilte blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:53

"Deet, Uhm, Det ved jeg faktisk ikke. Det var bare sådan for at lærer dig bedre at kende eller noget," Sagde hun smilende.


// Skal lige i bad. Kommer tilbage bagefter. Du kan bare svarer på emnet. Svarer ligeså snart jeg er tilbage. :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:56

mike grinte tsille og rystede lidt på hovedet "ja...der er både meget at fortælle og så alligevel ikke...jeg vil helst ikke fortælle private ting og noget om min fortid overfor fremmede...og du er jo..en fremmede for mig" forklarede han og så på hende med et lille smil.

//okay skriv lige når du har svaret så altså skriv en pm når du har svaret xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 08:32

"Jamen det er iorden," Grinte hun med et smil. Hun kiggede sig lidt omkring. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige eller om hvad de skulle lave "Hmm, Har du en idé om hvad vi kan lave eller snakke om?" Spurgte hun og fik en lille rødme, da hun ikke vidste hvad de skulle lave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 08:40

mike så på hende og smilte skævt "godt.." sagde han stille og så lidt ud på gaden "hmm..vi kunne jo bestille noget at drikke..for jeg har for en gangs skyld penge med mig også kan du fortælle om dig selv...meget mere interessandt" sagde han og smilte venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 08:49

"Hmm, Kay" Smilte hun og bestilte en kop varm kakao. "Hmmm, Om mig selv. Det kan jo være den letteste opgave, ik?" Spurgte hun og tænkte over hvad hun skulle sige. "Tjaa, Mit navn er somsagt Mira og jeg er 16 år. Jeg er single. Ooooog Ja, Er det ikke det man kan sige? Ellers må du bare spørge," Smilte hun sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 08:58

mike bestilte også en kop varm kakao og træk sine ben op til sig da han begyndte at snakke, han så ud på gaden imens og vendte først blikket på hende da hun var færdig, han smilte venligt til hende og nikkede "okay..mira..16 og singel..okay det var det meget overfladigske...elles nåed...din familie fortæl om dme" sagde han og så på hende med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 09:03

Hun sukkede og bankede hovedet ned i bordet "Der... Der er ikke noget at fortælle," Sukkede hun trist.... " De er døde," Mumlede hun ned i bordpladen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 09:16

mike blev lidt overrasket over hendes reaktion og bed sig lidt i læben, han sank stille en klump og så ned "u-un-undskyld..det vidste jeg ikke. undskyld...der gør mig ondt" sagde han og fortrød nu han havde bragt lige det emne på banen "undskyld.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 09:19

Hun løftede stille hovedet op fra bordet og kiggede på ham "Det gør ikke noget," Sagde hun stille og kørte en hånd igennem håret for at sidde det på plads igen. "Nyt Emne?" Spurgte hun med et lille smil for at komme over familien.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 09:28

mike så undskyldende på hende og sank stille en klump "godt.." sagde han stille og vendte blikket ned, han nikkede stille "ja..nyt emne..." sagde han og kløede sig lidt i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 09:30

"Du skal ikke være trist over at du nævnte det. Du vidste det jo ikke, vel?" Smilte hun til ham og tog sin hånd under hans hage og løftede hans hoved op så han kunne se smilet på hendes læber så han vidste at hun ikke var ked af det mere over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 09:34

mike mærkede hendes hånd og så stille op på hende, han så på hendes smil og sukkede lettet "godt...jeg hader bare når jeg kvager mig sådan..." sagde han og smilte skævt til hende, han betragtede hende lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille går tur Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille går tur
Tilbage til toppen 
Side 1 af 10Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: