Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 by tur(Freja Nakara-privat)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:24

S-byen
T-22.00
O-tændt lys på gaderne og sådan
P-hvid bukser og sort t-shirt og jakke
V-stille og roligt


Ray en ung dæmon kom stille og roligt gående gennem gaderne i den by som han boede i nemlig Werclare som den nu hed selvom han syns det var et underligt navn til en by men sådan var det nu en gang at den hed det.
Han kiggede sig omkring i gaderne der nu var og kigge i for at se om der var nogen som han kunne møde og snakke med eller noget og sådan hvem viste hvad denne aften kunne føre det og sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:34

Der gik en ung vampyr pige hun snussede ind og fik dæmon lugt i sin næse, hun grinede lidt for hun viste godt der var krig mellem dæmoner og vampyrene men hun var ligeglad hun ville ikke være med i den krig hun gik stille og rolig for sig selv og sang en sang hun fik på hjernen hun smilte et sødt smil for sig selv hun viste ikke hvad der var med hende idag. hun var bare glad hun kiggede mod himlen og levede endelig ikke kun for sig selv men også for sin mor som blev dræbt for 25 år siden af en vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:40

Han kiggede rundt og slappede bare af og viste ikke hvad han skulle give sig til at lave lige nu han ville gerne møde nogen men så skulle han jo første finde dem for at kunne snakke med det ikke og det var lidt svært.
Han kiggede sig bare rundt og satte sig så ned på en bænk og kede sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:45

freja fik øje på den dæmon hendes næse havde opfanget lige før hun smilte og gik vider og satte sig på den samme bænk han sad på hun viste ikke hvad hun skulle lave lige nu hun kedet sig det var underlig at hun ikke havde tænkt på at lave noget den dag hun kedet sig for meget. alt for meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:53

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "Hej"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af på bænken og kiggede på hende "Blev man træt af at gå"spurgte han med et smil på sine læber og slappede stadig bare af hvis han ikke slappede mere af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:59

hun smilede over det han sagde, ''hehe jah lidt hej jeg er freja og du er??'' spurte hun stille hun slappede af jah men kedet sig virkelig meget hun grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:20

Han kiggede på hende "jeg hedder Ray"sagde han med et smil på sine læber og slappede af "det hyggeligt at møde dig Freja"sagde han og kiggede bare på hende og var glad for at der var nogen som ville snakke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:27

hun så op på ham, hun var ret trist endelig også da hun jo var blevet forvandlet hun ville ikke være vampyr, hun ville være menneske. ''også rart at møde dig'' sagde hun stille og kiggede på ham, hun var træt og kiggede på ham hun sukkede dybt og kiggede på ham hun så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:42

Han kiggede på hende "er der noget galt"spurgte han og smilte bare stille og roligt til hende og slappede bare af "du ser sød ud må jeg da indrømme"sagde han og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:48

hun så på ham smilte stille mod ham, ''du ved vel hvad race jeg er'' sagde hun stille og kiggede på ham. ''jeg savner at være menneske jeg ville gøre alt for ikke at være vampyr'' sagd ehun stille så kun han hørte det hun kiggede på ham og smilte lidt. ''og tak'' sagde hun stille og smilte,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:56

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja okay hvad skete der endeligt siden du blev vampyr"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:03

hun så ned. ''jeg var dusørjæger i den tid inden jeg blev vampyr, en vampyr angreb mig i en gammeldel af byen, også slog han mig mod væggen og borede sin syligt spidse tænder i min hals jeg var forsvasløs'' sagde hun stille og kiggede væk, hun så på ham hun kunne jo ikke græde men inden i kunne hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:04

Han kiggede på hende "det da træls at det skete så men sådan noget skal man jo passe på med at de ikke nakker en"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:08

hun sukkede og kiggede på ham. ''jah men det forsent nu'' sagde hun stille og kiggede ned. hun viste ikke hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:22

Han nikkede "ja det er det jo"sagde han og kiggede bare på hende med et smil på sine læber "du kan jo leve så længe du vil nu"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 02:12

hun så på ham med et smil på sine læber, ''jah sandt nok men alligevel jeg savner et menneske liv at kunne være ude i solen at kunne føle ægte kærlighed at føle man er elsket alt det forsvandt den nat jeg blev vampyr'' sagde hun stille og kiggede ned i jorden,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 06:08

"når ja det så også rigtig nok"sagde han og kiggede på hende og rykkede sig hen til hende "men husk du er stadig den som du var som menneske"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 21:00

hun så på ham med et smil på sine læber, ''tak ray men det tror jeg ikke jeg har flere problemer mere end da jeg var menneske'' sagde hun stille og kiggede på ham med et smil på sine læber og så på ham. hun holdte for sit hovede med en hulkene i sin stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 06:25

"nej det må man da ikke håbe"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 02 Apr 2011, 22:40

hun så på ham med et smil. hun grinede hun kiggede på ham. ''jah men tak Ray'' sagde hun stille med et smil på sine læber og så ham i øjnene,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeTirs 05 Apr 2011, 02:33

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jamen det var da så lidt"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeLør 09 Apr 2011, 21:09

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, *hm... skal jeg bide ham bare for sjov* tænkte hun for sig selv med et lidt ond grin, hun så ham i øjnene og kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeMan 11 Apr 2011, 04:20

Han kiggede på hende og undrede sig over hvad hun lavede da hun kyssede ham men hvorfor skulle hun det endelig "hva så"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 07:24

hun havde lige gjordt noget meget dumt hun havde kysset ray hvorfor, det var tumpet. ''undskyld det var dumt'' sagde hun svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 07:46

Han kiggede på hende "det går nok"sagde han med et stille og roligt smil på sine læber og viste ikke hvad han ellers skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





by tur(Freja Nakara-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
by tur(Freja Nakara-privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Et møde med en kolega-- Freja Nakara privat
» Så skal der drikkes: privat Freja Nakara
» den levende skygge - Freja Nakara
» In the darkness //Freja Nakara//
» Nye mennesker - Freja Nakara

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: