Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en club tur //René-privat//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 23:11

Sted: the reggie club
Omgivelser: en masse mennesker der danser og en masse drukken bolde.
Tid: 23
Dag: IRL
Dato: IRL
Tøj: en mørkeblå kjole og stiletter.

dørene til clubben gik op en ung smuk dæmon pige kom ind hendes lange brune hår hang langs hendes ryg, hun kigede rig om der var en masse drenge der kiggede på hende da hendes kjole var lårkort og en pige der havde en smuk krop der bar den, hun gik op til baren og bestilte en drink og gik hen og satte sig med et bred smil på sine læber og kiggede på dem der var rundt omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 06:33

En dreng, iført en hvid t-shirt og lange mørke jeans sidder tre sædde henne.
Han ser over på den smukke unge kvinde, han smiler lidt beskendent til hende.
Efter noget tid rejser René sig og flytter sin spinkle krop elegant over bargulvet.
Han prøver at starte en samtale med et muntert, "Hej!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 06:36

Kia ser op på ham med et smil på sine smukke læber, ''hej sid ned du bliver ikke højer af at stå op'' sagde hun stillle og kiggede på ham med et smil på sine læber hun tog sin drink i hånden og drak noget af den hun smilte stille med ham. ''mit navn er kia hvad er dit'' spurte hun ham stille og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 08:05

René gav hende et anerkendene nik og satte sig ned ved siden af hende. Han ser hende i øjnene og smiler.
"Jeg hedder René, René Schwartz, godt at møde dig.", svarede han oprigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 08:09

hendes smil var sød hun var glad den aften hun viste ikke rigtig hvorfor. ''i lige måde. kan du danse'' spurte hun stille da hun havde lyst til at danse, hun drak det sidste af hende drink men hun kigede bare ham ind i øjnene med et sødt smil og et glimt i øjnene. hendes smukke grønne øjne så mod hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 08:48

Han tøvede lidt med at svare.

*Jeg kan jo kun danse tango!*, tænkte han, mens han lyttede til clubmusikken i baggrunden.

"Hvilken dans?", sagde han en smule åndssvagt med et anstrengt smil og kløede sig lidt i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 08:51

hun så på ham med et smil på sine læber, ''hmmm... det ved jeg ikke alt mulig'' spurte hun og hørte det kom den mest perfekte musik til tango hun så på ham. selv om hun ikke var særlig god til at danse tango. ''måske en tango. selv om jeg ikke er helt god til det endnu'' spurte hun dog blev hendes kinder røde på grund af hun rødmede af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 09:25

René så smilende på hende, tog hendes hånd og trak hende med ud på dansegulvet.
"Kom" grinte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 09:32

hun gik med ham og smilte. de kom ud på gulvet. ''jeg kan alså ikke huske en tango helt endnu'' sagde hun stille og kiggede på ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 10:05

"Det er okay." hviskede han.
"Jeg lærer dig det" fortsatte han.
Han trak Kia længere ind på dansegulvet.
Han tog hende længere ind sig og rettede på hendes arme. Han vejledte hende mens han dansede sine egne skridt.
"1,2,3,4...1,2,3,4..." hviskede han lavt i takt til musikken indtil hun kunne følge med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 10:32

lige fra starten fulte hun med hun smilte mod ham og rødmede da han trak hende ind til sig, hun kiggede på ham og havde et sødt smil. *hvorfor ske det altid* tænkte hun stille og kiggede på ham, hendes puls var meget høj hun kiggede på ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 10:48

Da René så at hun rødmede, gav han hende et smil men dansede videre.
"Der er ikke noget at være nervøs for, du klarer det godt." siger han smigrende og oprigtigt. Men han rødmer også selv da han sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 10:53

hun smilte mod ham og så på ham. ''tak men det er nu ikke det men jeg er glad for du syns jeg klare det godt'' sagde hun med et smil på sine læber, ''det gør du også'' sagde hun stille med et smil på sine læber lod uden det var med vilje faldt hendes hovede på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 20:35

Han stoppede sine fodtrin og stod stille og så ned på hende.
"Hvad er det så?", spurgte han kærligt, mens han løftede hendes hage, sådan så hun så ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 21:20

hun så ham i øjnene og smilte sødt mod ham hun viste ikke hvad der endelig skete lige nu. ''det bare at vi står så tætte på hinanden'' sagde hun stille og kiggede ind på ham med et smil på sine læber og lod sin anden hånd ligge sig på hans anden skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 01:01

Da det sidste ord forladte Kias mund, trådte han et hurtigt skridt tilbage.
Han tøver en smule med at sige noget, men får taget sig sammen.
"Undskyld...jeg.." stammer han, og han stopper sin sætning dér, i håb om at Kia sige noget, bare et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 01:06

hun så på ham da han flyttede sig fra hende, ''nej det var ikke meningen du skulle flytte dig jeg er bare ikke van til at fyre er så tæt på mig'' sagde hun stille og gik hen til ham og støg ham over kinden med en blid bevægelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 06:26

"Jeg...bliver nødt til at fortælle dig..", stammede han og gulpede. Han tog den hånd som havde strøget ham på kinden, slap den igen og tog et lille skridt tilbage.
Han tav.
"Jeg er ikke til.." sagde han og kiggede hende i øjnene, det var tydeligt at han hentydede til noget.

*Jeg håber jeg stadig kan nå at lære dig at kende*, tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 06:32

hun så på ham. hun så ned, hun kunne tydeligt se der var noget, og siden hun lige havde sagt det troede hun det var hende der var noget galt med. *hvor er jeg så dum* tænkte hun og vendte sig om og begyndte og gå hen og sætte sig der hvor hun sad før. ''hvorfor gør jeg alt mulig pis i aften'' hviskede hun lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 06:40

Han gik hurtigt med Kia over til baren igen. Han vendte sig om mod hende og prøvede at vende hende mod ham.
*Fuck jeg er dum, nu har jeg gjordt hende ked af det!*

"Hey, hey, hey! Det er okay, du er ikke den første der har lavet den fejl." begyndte han. Han så meget undskyldende på hende.

"Nej, nej. Det her er faktisk min fejl, det var mig der ikke var tydelig nok." sagde han hurtigt bagefter, for at rette på sig selv.
"Du kunne jo heller ikke have vidst...at...", han ville gerne fortsætte sætningen, men hans kunne ikke få sig selv til at sige det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 06:42

hun kiggede på ham, ''hvad sig det nu så jeg kan få af vide hvad jeg skal lade hver med at gøre'' sagde hun og kiggede på ham også væk igen, hun viste ikke hvad hun skulle gøre. hun drak to drinks lige efter hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 06:56

Han sukkede og tog en dyb indånding.
*Fantastisk, nu er hun sur. Måske har jeg misforstået hele situationen*
Han tog en dyb indånding til og åbnede munden for at tale.
"Jeg er ikke...til piger.." han udåndede som om han havde holdt vejret i lang tid.
Han bestilte en rink til sig selv og hende, hun havde nok brug for en til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 07:00

hun så på ham og sukkede. *smukt, en dreng som faktisk er sød nok er ikke til piger fedt har lige gjort mig selv fulkommen til grin for alle* tænkte hun for sig selv og tog hånden op for sit hovede og så ned i bordet. ''okay'' sagde hun stille og var trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 07:12

Han så stadig på hende.
"Du skal ikke være ked af det." sagde han.
Han sætter hånden blødt på hendes skulder.
Han forsatte med at forsøge med at trøste hende.
"Du er en smuk, sikkert fantastisk og selvstændig kvinde, det gør jo ingen forskel om du så ikke lige får én fyr. Fyrene her burde jo sværme om dig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 07:19

hun så på ham med et smil. ''tak og jah det burte de'' sagde hun med et smil. han var nu alligevel en god ven han kunne sikkert også lære hende at danse tango beder end hun kan,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en club tur //René-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en club tur //René-privat//   en club tur //René-privat// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en club tur //René-privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» en tur på Reggie club. (privat til Josh)
» Slås kamp på the reggie club -privat.
» Elf at the club
» Rose in the club...
» At the club.. - Edmund

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: