Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en nat unde ro- Duff

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 03:11

Tide: 20.32
Sted: Byens gade
Omgivelser: få mennesker og det ret stille med meget lidt lyd som kom ind fra baren eller hvem der nu laver larme i natten..
Vejer: tja man kan se månen og der ingen skyr
Tøj: det du ser på mit billede
Årstid: forår men det kun lige begyndte

//jeg spiller kun i pige form så du må selv sige til hvis du vil se Alucard som voksen//


Aften var faldt på og folk var sådan set hjemme da de ikke gik rundt i Wereclares gader om natten for man kun ikke være sikker på hvad der ville ske en hvis man gjord det, i mellem to hus var en lille gyde hvor en unge vampyr havde haft gemt sig det mest af aften ind til solen var gået ned da den ikke kun ramme hende her, men nu var det heller ikke lige det sted som hun havde vente at hun skulle gemmen sig på for solen men nu var den enlig væk så hun kun kom ud der fra. Hun var i hvidt fra top til tå og hun havde lang sort hår mens hendes øjnen var røde som blod da hun var meget sulten efter varmt blod fra et menneske eller hvad der nu havde varmt blod i kroppen, pigen gik ud på gaden og det først hun tænkte over at hun måtte finde en eller anden før hun ville gå amok på alt hvad der var rundt om hende, hun gik hurtige hen af gaden mens hun lukkede øjnen for ikke og kigge for meget på fok til hun havde et offer og gå efter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 03:30

Duff en ung engel kom flyvende på den smukke nattehimmel. nok en kilomet oppe i himlen var hun nu.. Tit havde der været små overvejelser om at hun ville prøve at flyve så højt op hun kunne, men hun kunne vel ikke flyve så langt op uden hendes åndedrat ville blive svagt... HUn sukkede da de store hvide vinger var slået ud, hmmm måske skulle hun finde et sted at hvile henne, men hvor? Et højt hus på Werclare kom hendes synspunkt i møde, der kunne hun side, uden at blive opdaget af nogle.. Et suk undslap hendes yndige læber, så hun lod sig bide sig fast i den svage underlæbe, det gjorde slet ikke ondt, da hun var vant til at give sig selv en smule smerte... Arghh nok mere, men efter hun ahr mødt Oliver, og Mathias er hun begyndt at løsne sig selv mere op.. Undgå mere smerte og alt sådan noget... Et let gisp kom fra hende, inden hun lod sig stirre ud på den store kedelige verden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 03:40

Vampyr pigens navn var Alucad og normalt var hun en fuldvoksen mande vampyr men hun havde bruge sin evne til og tag form af en lille pige på 15 og hun var mere glad for den her form en for hendes voksen form men på samme tid var han/hun og mester til og lyde som en pige på den alder og hun skiftede altid navet fra person til person som hun mødt gemmen den tid som hun nu havde være vampyr i og det passede hende og helt fint på en eller anden måde, hun gik stille med synet rette ned i jorden da hun ikke ville kigge op men på samme tid var det heller ikke nemt og se hvor hun skulle gå hen i verden hvis hun kiggede op en gang i mellem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 03:48

Duff lod hænderne glide op til ansigtet, hendes humør trives lidt, hun var lidt i tvivl om hvem hun virkelig passede rigtig til.. Selv om hun godt vidste hvem det var.. Helt klart Oliver.. Med lettet bask slog hun vingerne helt ud, så hun lignede en skulptur, da hun fik øje på en pige herfra.. Hun kiggede ned af så hun havde intet at frygte for.. Hun trak vejret indad og en svag lugt af Vampyr kom hende imøde.. skrækeligt, hun var så bange for dem efter en havde sat tænderne i hendes smukke hals.. Hun knep tænderne sammen og lod sig stirre ned på hende, og håbede på at hun ikke ville få øje på hende.. Hendes tanker gled rundt på pigen, at hun helt glemte at tænke på at hun kunne flyve væk, et svagt smil kom på hendes læber, det så slet ikke ud som om hun havde set hende, men man kunne ikke altid sige noget...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 03:53

Alucard fangede duften af en engle som var tæt på hende, han så sig om og nu var hun sikker på hvad hun havde lyst og det var varmet engle blod da hun ikke havde haft smagen at det i en del år og det ville og være den først engle som hun mødt her i denne nye by, hun gik videre og kiggede sig her og der om efter englen så hun måske kun kom i snakke og så slå til efter lidt tid hvis det alt så kun lukkes..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 04:01

Duff lænede sig helt ud på kanten af taget og kiggede så ned på vampyren på ingen tid sad hun så langt ud at hun blev svunget ned hun hang på taget.. Og dinglede inden hun gav slip, vingerne gav en høj baskende lyd.. Hun kiggede ned på Vampuren, nu var det sikkert at hun vilel opdage hende, hun prøvede at komme højre op i himlen, men hun var så lettet at hun ikke kunne holde sig oppe mere.. hun sank ned mod jorden og landte på benene lige bag ved vampyren.. En stammende stemme lød sig fra hende " Du... du va..vamp..yr "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 04:19

Alucard stoppede stille op og hun vendt sig mod hende for se hvem det var og hun havde en ide om det, han kiggede på englen som nu var foran hende "og du er os en engle" sagde Alucard mens hun holdt et helt roligt blik på hende og på samme tid fangede hun os duften af hendes blod og det fik hende bare til og blive mere trøstdig efter varmet blod og det gik hende en del på da hun ikke havde ikke fået blod siden hun var flytte og hendes krop råbt langsomt efter det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 04:39

Duff kiggede på hende og trak vejret nervøst, det var som om der sad en klump i halsen på hende.. " Hvad ville du gøre mig?? " spurgte hun og håbede at hun ville skåne hendes liv, ellers så ville hun gøre noget for at beholde alt sit blod inde i sig selv.. HUn var lidt nervøs, men hun ville ikke vise det.. hun bed sig svagt i underlæben, inden hun førte fingerne op til munden også begyndte hun at bide neglene af.. Det var noget hun altid gjorde når hun var lidt bange...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 04:53

"det ved man aldrig for jeg ser på det med tiden" sagde Alucard mens hun kiggede på hende med et roligt blik og hun slap ikke med blikke da han ikke behøvede og blikke med øjnene da hun ikke var godt til og lad være med og stirre men så slap hun blikket, hun smilede roligt mens hun lod den ene hånd gå i lommen da hun ikke havde så meget anden og sige "hvad hedder du så?" sagde hun roligt med hun hold pige stemmen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 05:11

Duff kiggede på pigen, men alligevel lod hun sig smile af det hun sagde .. Det fik hende da til at løsne en smule... " Uhmm " mumlede hun kort, inden hun lod sig gå hen til hende, hun kunne slet ikke lade vær at tænke på hvad hun måske havde tænkt sig at gøre ved hende, af en eller anden grund håbede hun på at hun ville være sød ved hende... " Jah, jeg hedder... Hed...der Hilary, men kald mig endelig Duff "startede hun og smilede så meget kort til hende " Og du er?" afsluttede hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 05:45

"navnet er Anna" sagde Alucar mens hun kiggede på hende med et sammen roligt blik som fra før "hvad bringer så dig ud i natten?" sagde hun lidt efter mens hun kæmpede med og hold sin trøst efter menneske blod tilbage da han ikke var bed ud efter folk unde en god grunde til det, hun var sådan på sin unatulig måde da hun ikke trak vejet eller havde blikket mens de havde snakket i lidt tid..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 05:52

Duff kiggede tilbage på vingerne " Siger det ikke sig selv?" spurgte hun da hun baskede med vingerne, jeg var ude for at flyve en lille tur, men uheldigvis endte jeg her " sagde hun og kløede sig let i panden.. Hurtigt kiggede hun op på den smukke natte himel.. " hvad bringer dem her ud?" sppurgte hun hende selv.. Hun var tilfreds over at have selvskab, men da det var en vampyr, var det ikke den bedste person at snakke med..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 05:57

Alucard lag kort hoved på skår "jeg kom her ud for og jage men jeg mistede lidt lysten til det" sagde Alucard mens hun så på hénden "så nu ved jeg ikke hvad jeg skal finde på" sagde hun lidt efter, hun havde enlig ikke tænkte over hvad hun skulle hvis hun ikke skulle jage men trøsten ville ikke gå væk af sig selv så hun skulle jo afsted snarts muligt da det stadig var farligt for hende og være sammen med en anden hvis hun ikke havde gjord det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 05:59

Duff kiggede på hende og stolede på hende ord.. Hun ikke var tørstig mere.. Så hun trak let på skuldrene " Du ved ikk ehvad du skal lave sir du?" Spurgte hun hurtigt inden hun tilføjede " Du kan hænge lidt ud med mig, selv om det ikke høre til vores art at være sammen " sagde hun med et sødt smil, hun gik lidt rundt om Hende, men var ikke helt sikker på at hun kunne stole på hende, hun ahvde aldrig stolet på en vampyr..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 06:18

Alucard trak på skulder men det var vel os okay "det kan vi vel godt hvis det er" sagde hun så mens hun lavede et roligt smile til hende "hvor skal vi så gå hen?" sagde hun lidt efter og hun prøvede og kom med en ide til hvor de skulle gå hen da hun ikke havde være op i den her del af byen før "men jeg kender ikke et godt sted da jeg lige er flytte her til"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 06:30

Duff kiggede op på hende, de kunne vel starte med at gå rundt og lære hinanden at kende.. Hun smilede stille til hende.. " Hmm hvad med vi går ned af gaden og snakker lidt med hinanden?" forslog hun og kiggede lidt ned på sig selv, indne hun kiggede ned af den skumle gade, hun ahvde ikke de dejligste minder herfra, men det var her hun havde haft sin sidste familie medlem...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 06:36

"det lyder da fint med mig" sagde Alucard roligt mens hun så på hende og hun havde nemt ved og bare og skulle gå rundt da det ikke var en ting som tog på hende og der ved ville gør hendes sult meget stor i forhold til hvad den var på nu, "men hvor bor du så hen?" sagde hun roligt mens nu begynde og går afsted i menneske fart..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 07:39

Duff kiggede rundt i byen ,hurtigt slog hun vingerne sammen, så de var foldet ind i ryggen, der var et stort hul i trøjen, den var fuldstændig ødelagt... Hun trak let op i den inden hun trak en jakke hen over.. "hmm jeg bor i La sunisha.. ret langt herfra " sagde hun og kiggede lidt på hende " Når hvor gammel er du?" spurgte hun hende ret nysgerigt... hendes øjne blev mere løsne, da hun ventede på hun skulle svare...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 07:51

"i vampyr år eller menneske år?" sagde Alucard mens han kiggede på hende med rolig øjnen for de var en del år mellem hendes vampyr alder og hendes menneske alder som som kun var meget ung i den her form men det tænkte hun ikke over når nu hun var sådan..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 07:53

" begge dele " sagde hun og kigged epå hende, hurtigt greb hun fast i hendes skuldre, så hun stod stille, hun var lidt nysgerig efter at få noget mere afvide om hende og det første hun ahvde spurgte efter var hendes alder.. Hmm ville et andet spørgsmål have været bedre???
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 08:10

"som menneske har jeg to alder men det so os på grunde af min evne men lige nu er jeg 15 i menneske år og i vampyr år er jeg 610" sagde hun roligt mens hun kiggede på hende "hvad med dem selv" sagde hun lidt efter da hun ikke var sikker på hvad de skulle snakke om i nu og dte tog hende lidt tid og finde et emne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 19:40

Duff kiggede spændt på hende " 6... 6... 610??" Sagde hun og lavede store øjne... Langsomt kiggede hun rundt... Hun kunne nærmest være pædofil da hendes menneske alder var femten... Duff lavede en hurtig vendning... HUn 610 år og havde sikkert dræbt mange før, så Duff håbede da hun havde lidt erfaring med hvad hun gik og lavede... Et let suk undslap de smukke rosa læber, inden hun lod sig fortælle... " Min krops alder er 18 år... Jah... Altså jeg er kun 18 år... Så der ikke så meget at fortælle om mig selv.. Kan du se " sagde hun inden en sten tog hendes opmærksomhed... Nu måtte hun vel selv starte et emne for at dette ikke skulle komme til at kede dem alt for meget... * hmm hvad skal jeg dog spørge efter* Tænkte hun inden en pussi idé slog hende hårdt... " Hmm " Mumlede hun, det var sikkert ikke det bedste man kunne spørge om, men man kunne vel godt bruge det.. " Altså... Altså har du megen erfaring med angreb, bid, forvandlinger og alt sådan noget?" Spurgte hun og vidste godt det ikke var det praktiske spørgsmål, men af en eller anden grund ville noget i hendes krop gerne vide det... Vide mere om denne vampyr, måske få et venskab ud af det.. Selv om hun slet ikke havde kunne fordrage vampyre.. efter at der allerede havde sat tænderne i hendes smukke hud på halsen, et let suk undslap hendes læber, arret på halsen, var begyndt at blive større og mere synligt, men det var når hun var nervøs og ikke vidste hvad der ville ske... Ellers så var det fordi hun stod sammen med en anden vampyr...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:56

"hmm det kommer hel an på hvem jeg skal dræbe" sagde Alucard mens hun så på hende "men jeg ikke lige frem god og god til det men jeg gør da hvad jeg kan for overlive" sagde hun lidt efter, hun havde altid haft nemt ved og dræbe som voksen men som barn og i den her form var det ikke lig så let selv om hun havde flere kræfter end et menneske så var et ikke så nemt med en højte på 165 i forhold til når man normalt var de 1,93 høj og sådan set det mest af tiden så ned på folk, nej hun jagede kun dem som var på stoffer eller dem som ikke ville blive husk af andre da det var nemt og få dem til og forsvinde i forhold til hvis det var i familie eller sådan ting..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en nat unde ro- Duff Empty
IndlægEmne: Sv: en nat unde ro- Duff   en nat unde ro- Duff Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en nat unde ro- Duff
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Voldssager - Duff
» Engle - Duff
» Skøn dag - Duff
» Trist tur i byen - Duff
» Skyet - Duff

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: