Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 stone yard

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




stone yard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stone yard   stone yard - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Jun 2011, 00:36

"nej selvfølgelig ikke" Hun tænkte selv på hvad hun gør for at skjule hendes hemmelighed. Hendes venstre hånd havde hun foran sig og så stoffet som sad tæt på huden. Hvor meget måtte hun ikke selv ofre? Hendes venstre hånd kom op ved hendes ansigt mens hun tænkte, og rørte ved hendes maske. Hvor meget gjorde hun ikke for at skjule sit sande jeg? Så blev hun nærværende igen og hånden faldt ned igen.
"Hvad skriver du egenligt om nu?" Hun så nysgerrigt på ham og ned på hans papir.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stone yard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stone yard   stone yard - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Jun 2011, 11:21

han kiggede på hende kort og kiggede så ned på papirende med et smil." jeg skriver om en dreng ved navn Orn som er lever sit liv som ensomt barn forladt af sin familie". hand kiggede meget på papirende og man kunne se at hand nød at skrive disse historier."det er stadig kun en start men lad os se hvor langt jeg når har tænkt længe overhvordan den skal udspille sig" sagde han og kiggede op på hende igen hans ansigt havde et lille smil og man kunne næsten skimte en glæde i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stone yard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stone yard   stone yard - Page 2 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 02:28

//hejsa der :D har skiftet ny person, kan godt stadigvæk skrive som Nikita, men ellers kan vi lave et nyt emne hvor det er crasie istedet for//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stone yard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stone yard   stone yard - Page 2 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 06:45

//kan vi da godt xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stone yard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stone yard   stone yard - Page 2 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 21:53

//skal jeg lave eller du :D??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stone yard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stone yard   stone yard - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jul 2011, 12:49

//det må du da gerne :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stone yard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stone yard   stone yard - Page 2 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 06:04

//oki men går nok lige lidt før jeg får de lavet :D//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stone yard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stone yard   stone yard - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stone yard
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Like a rolling stone.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: