Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Jeg kommer normalt ikke her -nikita

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jeg kommer normalt ikke her -nikita - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kommer normalt ikke her -nikita   Jeg kommer normalt ikke her -nikita - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Apr 2011, 20:51

Hele hendes vrede forsvandt da hun så ham, hvordan han havde. Hun rystede på hovedet af sig selv at hun havde været så egoistisk. Vinden og varmen var fuldstændigt væk, og vejret var normalt igen. Hun gik hen til ham, og hun lade en blid hånd på hans arm.
"Det gør mig ondt, men du skal aldrig give dig selv skylden. Man kan dø af det."
Hun så op på ham med blide øjne, men det var ikke øjne fuldt med medlidenhed, for hun vidste selv at hun hader at folk har medlidenhed med hende, så vil hun heller ikke gøre det imod andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg kommer normalt ikke her -nikita - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kommer normalt ikke her -nikita   Jeg kommer normalt ikke her -nikita - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Apr 2011, 22:02

Luciefar kigggede på hende i lidt tid og han lavede et pokerface "kan det?" sagde han lidt efter mens han tnkte over det for kort tid "men jeg må vel bare live med det" sagde han lidt efter og han holdt blikket på hende mens han lod den ene hånd gå i lommen da det var en ting han gjord af natur når han havde bruge for tænke i lidt tid af gangen "men skulle vi gå afsted?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg kommer normalt ikke her -nikita - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kommer normalt ikke her -nikita   Jeg kommer normalt ikke her -nikita - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Apr 2011, 18:16

"jo det kan vi godt"
Sagde hun stille til ham og nikkede.
"Men hvor skal vi egenligt gå hen?"
Hun kiggede foran sig og prøvede at se om der var andre end de to på kirkegården, men hun syntes ikke kunne fornemme nogen. Hun lynede op igen med hendes jakke, så stoffet var skjult igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg kommer normalt ikke her -nikita - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kommer normalt ikke her -nikita   Jeg kommer normalt ikke her -nikita - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jul 2011, 23:48

//hejsa der :D har skiftet ny person, kan godt stadigvæk skrive som Nikita, men ellers kan vi lave et nyt emne hvor det er crasie istedet for//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg kommer normalt ikke her -nikita - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kommer normalt ikke her -nikita   Jeg kommer normalt ikke her -nikita - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg kommer normalt ikke her -nikita
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-
» den mørke by hvor de ikke normal mennesker kommer -Arane
» Normalt- Svar please...
» Ganske normalt? - Samilla
» bloood! - Nikita.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: