Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ingen krea til overskrift. (ray)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Apr 2011, 08:39

Han kiggede på hende "hvorfor er det ikke det er der da noget galt"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Apr 2011, 08:45

hun sukkede og så på ham. ''ja når jeg har sex med folk suger jeg energi ud af dem'' sagde hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Apr 2011, 08:49

Han kiggede på hende "jamen kan du ikke bare lade være med at bruge din evne du er den der bestemmer over det"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 04:53

hun sukkede og så på ham. ''jeg kan ikke styre den endnu'' sagde hun svagt og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 04:57

"så må du jo lære det"sagde han med et smil på sine læber "og hvis det er kan jeg da godt hjælpe dig med det"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 05:02

hun kiggede på ham hun viste ikke helt hun ville ikke gøre ham ondt. ''jeg vil ikke ha du kommer noget til okay'' sagde hun stille ind i hans øre med sin blide stemme mod hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 05:07

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "det jo energi du tager så når jeg ikke kan mere så kan jeg tage en lur eller noget ikke"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 05:15

hun kiggede på ham med et smil på sine læber og så ind i hans øjne. ''hvorfor vil du så gerne have sex med mig??'' spurte hun ham stille og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 05:17

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "fordi jeg syns du er sød"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 05:24

hun kiggede på ham med et smil. ''vil du gøre det til mere end bare sex'' spurte bare sådan for at vide det. hun kiggede på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 05:27

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ved det ikke hvad da"sagde han med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 05:30

hun kiggede på ham med et smil på sine læber og så ham i øjnene med et smil . ''bille bare vide det for syns jeg har krav på at vide om det bare er sex eller mere'' sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 05:46

"regner med at det bare er sex søde hvis det da ikke gør noget"sagde han med et stille og roligt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 05:53

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, ''gør det ikke men så må du først forføre mig'' sagde hun stille med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 05:57

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog om hende og skubbede hende blidt op af en væg og kiggede hende ind i øjne og kyssede hende på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 06:15

hun mærkede han skubbede hende op af væggen og smilte stille og nød det men hun var ikke forført for hvis hun var forført kæmpede hun imod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 06:17

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gav sig til at tage hendes tøj af hende og kyssede hende der hvor han tog noget tøj væk fra
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 06:24

hun kiggede på ham me det smil på sine læber. ''du forføre mig ikke søde ven'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 06:25

Han kiggede på hende "hvordan skulle jeg kunne det når jeg ikke rigtig kan vide hvad der forføre dig"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 06:37

hun så ned og grinte lidt. ''jeg er lidt til at blive bundte og sådan bare ikke seriøst vold'' sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 06:41

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik hen til en skuffe og fandt noget reb og gik hen til hende og fik tøjet af hende og tog hendes hænder og bandt dem sammen omme på hende ryg og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 07:05

hun smilte stille stille og nyder han binder hende. ''ohh det godt at mærke rebet igen'' sagde hun med en fræk tone i sin stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 07:24

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og løftede hende op og gik hen og lagde hende i sengen som der var der og bandt hende ben sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 07:31

hun kiggede på ham med et smil på sine læber og nød det. ''hehe jeg elsker det'' sagde hun og bed frækt efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 07:37

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lagde hende med ben på gulvet og maven og op på sengen så hun lænet over sengen og han satte sig bag hende og klappede hende på røven
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift. (ray)   ingen krea til overskrift. (ray) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ingen krea til overskrift. (ray)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» ingen krea til overskrift... - Laroy
» Ingen krea til overskrift- Christine
» ingen krea til overskrift XD (Jordan)
» Ingen krea til overskrit - Faith
» Har intet krea til en overskrift - privat Valeron...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: