Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 aftenen er ung

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:42

"øhm.. øh.. jeg... Tak!" mumlede han, og vendte sig hurtigt om og få at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:48

Yo rejste sig hurtigt op og gik et skridt tætter på ham
"vent" råbte han
så nogle af menneskerne vente sig om og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 07:26

Virgin stoppede midt i en bæveglse og så tilbage på drengen. *Så er vi vidst kvit,* tænkte han og vendte sig helt om mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 07:30

"nej vi er ikke" mumlede han
han samlede sine ting sammen og gik hen til ham
"vil du snakke med mig nu.. eller skal jeg gå igen ? og hjælpe dig når du er i knibe igen" spurgte han
ham lidt surt om og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 08:07

*Det virker som om han kan læse mine tanke... eller hvad, måske var det en idé at gå med,* tænkte han og så lidt op og ned af drengen, "okay så," svarede han "skal vi finde et sted uden så mange..." han så rundt på menneskene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 08:10

Yo så på ham og nikkede
"kan vi vel godt" hviskede han
og begynde at gå
"kender du et sted ?" spurgte han
om lidt efter og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 03:03

"ikke rigtigt, jeg er ret ny her så..." sagde han og løb op til ham.
han så lidt rundt, men kunne ikke lige spotte noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 03:13

"kom" sagde Yo
og tog ham i armen og hev ham igennem en lille park, over til nogle bænke. han satte sig stille ned og lag sin guitar ved siden af sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 08:28

Virgin satte sig på den anden side, men syntes det føltes lidt mærkeligt at sidde sådanne men en eller anden han slet ikkke kendte. Han så afvendtende på drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 08:40

Yo så lidt ondt på ham
"jeg hørte ikke hvad du sagde før" drillede han
uden at smile, han sad bare og så ondt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 08:45

Virgin blinkede eftertænktsom et par gang, og tog tænkende en finger op foran munden, "sagde jeg noget før?" spurgte han uforstående
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 08:47

"ja inden du ville smutte fra mig igen, et ord på 3 bogstaver. et ord man bruger når en anden har gjort nået godt for en" fortalte han
og bøjede sig hen mod ham, mens han stadig så ondt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 08:53

Virgin så ned, væk fra øjnene. "tre bogstaver...Hej, Dav...nej ikke det øh... Tag, Ryg, undskyld? NEJ SLET IKKE! øh..øhm," han køede sig efter tænktsomt i håret. *hvis han bare gad at lade være med at kigge sådanne...* "talerken... nej hvor kom det fra tar...tag ta... TAK!" udbrød han glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 08:55

Yo lo lidt
"jeg kigger som jeg vil" sagde han
og satte sig glad op og klappede i hænderne
"Jaj, og det var da så lidt" sagde han blidt
og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 09:07

"okay," savrede han, og vented på hvad han eller havde at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 09:08

Yo så på ham og smilte
"kunne du passe tøjet.. jeg viste jo ikke lige hvilken størrelse du bruger" sagde han
og rodet sig lidt i håret, mens han smilte så godt han kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 03:44

"Trøjen er lidt for stor," svarede han og vidste et ærme der var 5-6 centimeter for lange. "men ellers passer det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 03:47

Yo så på og begynde at grine
"det er jo altid nået, hvis du havde villet snakket med mig så havde jeg nok købt den rigtige størrelse" sagde han
så blidt han kunne, og rodet sig lidt i håret mens han stadig lo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 03:58

Virgin så lidt fornærmet væk. *Det sagde du ikke noget om, desuden kender jeg dig slet ikke* tænkte han lidt irreteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 04:16

"nej, men alligevel.. du kunne jo alligevel havde snakket med mig, istedet for at skubbe mig væk" mumlede han og lag sig lidt op af bænken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 08:17

Virgin så pludselig lidt eftertænktsomt på ham, "du... øh fornavn, hvad er du laver? hvordan pusler du med mit hovet og læser mine tanker?" spurgte han let insesterende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 08:24

"jeg hedder Yo, jeg sidder bare her, jeg kan læsetanker" hviskede han
og smilte til ham, mens han lag sine arme på kors
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 23:54

*uhyggeligt...* tænkte Virgin, men kom i tanke om at han kunne følge med, så han prøvede at rede den: "øhhh... Ya, eller Ye, eller Yi... øh hvad var det nu du hed? lige meget! tak for hjælpen...igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 00:14

Yo rystede på hovedet
"jeg syntes ikke det er så uhyggeligt, jeg syntes mere det er sjovt" drillede han
og smilte venligt til ham, og rystede lidt mere på hovedet
"jeg hedder Yo.. Y....o" sagde han
og bed sig lidt i læben, og nikkede
"så lidt" mumlede han
mens han stadig havde fat i sin læbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 08:00

*det må være vild ubehageligt... Og så... Har man intet privat liv i denne by! Tænk at man ikke engang kan havde sine tanker for sig selv.* tænkte han, ikke irretret, men noget derhen af.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





aftenen er ung - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenen er ung   aftenen er ung - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
aftenen er ung
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» TRC om aftenen
» På cafe i aftenen
» Raseri i aftenen.
» Benjamin om aftenen
» Legepladsen om aftenen - Cam

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: