Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rose In The Forest!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:43

Lucy lo af hende, men slap dog hendes håndled og gik nogle skridt væk fra hende. "Hvad så med nu?" spurgte hun smilende, og en smule af latteren sad stadig i hendes stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:46

Rose rejste sig hurtigt op fra jorden og så stadig vredt på Lucy og gik nogle skridt væk fra hende "Hmm.. Hvis du røre mig igen, så vil jeg" sagde hun og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:51

Lucy fnøs kort af hende. "Jeg er ikke interresseret i Deres blod... Lige nu... Kun i Deres selvskab... Men selvfølgelig, hvis De ikke ønsker mit, kan jeg vel finde noget andet..." sagde hun og blev stående. Hun begyndte at smile lidt og kradsede igen på bindet for hendes øjne. *Det var dog utroligt som det klør i dag...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:52

"Jeg vil gerne snakke med dig, og holde dig med selskab" sagde hun, men nærmede sig ikke Lucy. Hun holdt afstand og så på bindet som Lucy havde på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:54

Lucy nikkede kort og satte sig op af træet hun før havde siddet i. "Er De før blevet bidt?" spurgte hun stille og kørte håret op bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:55

Rose nikkede "Flere gange end jeg kan tælle" mumlede hun og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:59

Lucy nikkede kort og gned sig lidt på halsen. "Hvordan er det at se?" spurgte hun så og lagde hovedet en smule på skrå. Hun vidste godt at det var et svært spørgsmål men hun håbede aliigevel at englen kunne svare på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:05

Rose så på Lucys bind for øjnene og trak på skuldrene "Du går ikk glip af særlig meget.. " mumlede hun og strøg nogle fingre gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:10

"Jeg har levet hele mit liv i konstant ubrydeligt mørke, og så siger De at jeg ikke gør glib af så meget? Så må verdenen godt nok være et trist syn..." sagde hun og smilede leende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:19

"Det er det oss" mumlede hun uden rigtig at tænke over ordene. Rose har altid syntes at verdenen var et koldt og hårdt sted.. Det syn ville nok aldrig ændre sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:22

"Jamen sp bliver man jo helt glad for at leve i sin egen lille verden af lyde og lugte." lo hun og rejste sig op. "Hvor gammel er De miss Rose?" spurgte hun og smilede stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:23

"Jeg er fastlåst som en 16 årig" sagde hun og så på Lucy med et neutralt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:28

"Men det er ikke deres alder?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå og smilede stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:38

"Jeg er 1200 år" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit hår og så op på den mørke himmel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:42

Hun nikkede lidt. "Så er De jo ikke helt ung.." sagde hun og så tænkende ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:43

Rose rystede på hovedet "Nope, det er jeg ikk" sagde hun og så på Lucy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:47

"Hmm..." sagde hun bare og smilet forsvandt fra hendes ansigt. Hun overvejde at begynde at gå det hun mærkede at hun langsomt blev sulten. *Jeg kunne jo også bare... Jeg lovede jo ikke at jeg ikke ville...* tænkte hun overvejende og var ikke heæt sikker på hvad hun ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:49

Rose så at Lucys smil forsvandt, hvilket fik hende til at føle sig usikker *Hvis hun gør mig noget... Kan jeg jo bare gå meeget forsigtigt væk.. Hun kan jo ikk se noget* tænkte hun og begyndte langsomt og lydløst at gå baglæns.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:53

Lucy rettede straks hovedet direkte mod hende. "Hvorfor går De miss Rose?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå som om hun undrede sig, selv om hun var ret sikker på at hun godt kendte svaret på det spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:55

"Jeg går da ikk" løj Rose og blev ved med at gå baglæns *Måske, er der stadig lidt barn over hende.. Måske vil hun tro mig..* tænkte hun og sørgede for at hun ikke trådte ned på nogen grene eller blade.


Sidst rettet af Rose Man 14 Dec 2009, 04:59, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:59

"Præcis hvor dum tror De jeg er miss Rose?" spurgte hun og begyndte stille at gå mod hende for at afstanden mellem dem ikke skulle øges. Dog gik hun så langsomt at den heller ikke blev mindre, men forblev den samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:00

"Jeg håbede på at du var dum nok" mumlede hun og så ned i jorden og var tæt på at falde over sine fødder flere gange da Lucy begyndte at gå over mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:06

"Troede De virkelig selv på at De kunne narre en vampyr der er over 3000 år gammel?" spurgte hun og lo over englens naivitet. "Så dum er jeg heller ikke... Slet ikke..." sagde hun og smilede roligt til englen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:09

"Jeg håbede at jeg kunne narre dig" sagde hun og lød ikke som om at hun ville smile til Lucy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:14

"Hvor er De naiv... Bare fordi jeg er et barn... Men jeg er ikke nær så godtroende og naiv som Dem." sagde hun og smilede stadig... Et smil hun rent faktisk mente... Hun morede sig godt over englen...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rose In The Forest! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rose In The Forest!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Rose In The Forest!
» Rose In The Forest!
» Alone in the Forest
» forest..
» Angel in the forest!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: