Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rose In The Forest!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:16

Rose var ligeglad med hvad hun sagde "Tjaah.. Jeg er lidt ligeglad med at jeg er naiv.. Bare fordi at du er en lille møgunge, passer jeg stadig på!" sagde hun hårdt og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:23

Lucy forsvandt i samme øjeblik i en lille sky af mørk røg. Sekundet efter dukkede hun op lige foran Rose, og sprang op og væltede hende omkuld. "Den eneste møgunge her er Dem, miss Rose... EN uforskammet møgunge" sagde hun og holdt hende nede så hun ikke kunne komme op. Lucy smilede lidt og fugtede sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:33

Rose havde faldet hårdt og det flimrede lidt for hendes syn "Så må det være så vel... Men det er ikke mig som er fanget i en syv årigs krop!" snerrede hun vredt og prøvede på at skubbe Lucy væk fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:39

"Nej det kan De jo have ret i." sagde hun afslappet og tog hårdt fat om Roses skuldre, da hun forsøgte at skubbe hende væk. "Men det er nu et held for Dem at jeg er... Jeg er nemlig ikke i stand til at suge Dem tør, på grund af min ringe størrelse" smilede hun beroligende ned til Rose.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:41

"Nøjh hvor er jeg heldig" sagde Rose sarkastisk og lagde sine hænder ned på jorden og knyttede hænder hårdt sammen og så vredt på Lucy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:43

"Mmmh... De slipper jo for dødens kolde mørke" hviskede hun lav og slikkede hende kort op af halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:45

Rose gøs da Lucys tunge kørte over hendes hals, og hun skulle tvinge sig selv til ikke at slå hende. Hun ville helst ikke gøre det meget værre for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:47

"Hmm..." mumlede hun stille før hun satte tænderne i struben på Rose og begyndte hurtigt at suge af hendes blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:48

Rose klemte tænderne sammen for ikke at hulke. Hun hadede følelsen af vampyrenes tænder i sin hals og hadede endnu mer følelsen af sit blod der forlod hendes åre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:53

Efter lidt tid trak lucy tænderne ud af hende. Hun havde ikke engang drukket nok blod til at englen besvimede, men var mæt alligevel. Hun slikkede lidt blod væk fra halsen på englen og rejste sig fra hende. Rose's blod løb ned over Lucy's hage og hun lod det blive, som for at vise at hun havde vundet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:54

Rose trak vejret tungt og satte sig langsomt op. Hun strøg nogle fingre let over det sted hvor Lucy havde bidt hende og så vredt op på Lucy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:57

"Undskyld miss Rose." mumlede hun stille og slikkede blodet af sin hage. Så vendte hun sig om og begyndte stille at gå væk da hun regnede med at englen på det bestemteste helst så sig fri for hendes selvskab nu...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:59

"Whatever" mumlede Rose og rejste sig op og så vredt efter Lucy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:01

"Nu har De enda en grund til at hade mig..." smilede hun stille og blev ved med at gå. Hun lo lavt og rystede svagt på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:02

"Jeg har mange grunde til at hade dig.." mumlede hun og blev ved med at kigge på Lucy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:04

Lucy stoppede op og vendte sig mod hende. "Du har en, og det er at jeg har bidt dig... Du havde ingen grund til at hade mig før jeg gjorde det." svarede hun bare og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:22

Rose rystede på hovedet af Lucy og grinte "Jeg havde to.. Måske tre, hvis jeg tænker mig om.. Du bed mig, Du er en fucking vampyr og du er et lille barn!" snerrede hun vredt og knyttede sig hænder hårdt i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:02

"Bare fordi jeg er vampyr giver det Dem ikke grund til at hade mig. Det kaldes racisme... Og at hade mig fordi jeg har krop som et lille barn, er dog det mest latterlige jeg længe har hørt." svarede hun og smilede sukkersødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:06

Rose tog en dyb vejrtrækning og trak på skuldrene "Måske.. Men gå du nu bare Lucy.. Gå hjem og leg med dine dukker eller sår'n noget" mumlede hun og vendte sig om..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:13

Lucy lo af hende. "Hjem... Det længe siden jeg har haft et hjem, lille engel." svarede hun leende og begyndte at gå samme retning som Rose.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:14

Rose grinte af at Lucy lige havde kaldt hende lille, men sagde ikke noget om det og begyndte at gå videre af en skovsti.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:27

Lucy blev træt af at følge efter hende og satte i løb modsat retning.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rose In The Forest!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Rose In The Forest!
» Rose In The Forest!
» Alone in the Forest
» forest..
» Angel in the forest!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: