Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ray--Ja jeg er så her.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 04:52

Dag:irl
Dato:irl
Omgivelser: Skoven
Vejr:koldt regn.
Tid:19.42
Årstid:forår
Sted: mit inde i skoven.


Ribanalon stod og kiggede smilende på det døde lig foran hende,
blodet sev ned af hende og hun var ret så ligeglad om det var der,
der var jo ingen her, hun havde tændt en smøg og stod go røg imens
hun så iagtagende på den døde mand der lå der, han var smuk. han
lignte ikke et menneske, men det var han det kunne hun roligt fortælle.
Hun skubbede lidt til ham med sin ene fod med sin højehæl.
hun trak på skuldernde og tog et sug af smøgen om, at det ikke ragede
hende at manden var død.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 05:05

Ray kom gående ikke så langt væk fra hvor der var en kvindelig skikkelse der stod og lavede et eller andet men hvad det var viste han jo ikke så meget om endnu.
Han gik stille og roligt hen mod det sted hvor den kvindelige skikkelse var henne så han kunne komme til at se hvad der forgik der.
Han stoppede op og kiggede på det hele "hvad er der sket her"sagde han og kiggede på den kvindelige skikkelse *har jeg ikke set hende før*tænkte han og stod bare for sig selv og kiggede på kvinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 05:11

Ribanalon havde en lang sort læderfrakke på så han ikke ville kunne se hele hendes krop.
Hun vendte sig og i det hun vendte sig, ville Ray kunne se alt blodet var var løbet ned af hendes hage og hendes bryst, hun gav ham elevator blikket, hun var rolig lige nu på grund
af hun havde fået mad, hun tog et sug og stribbede med den ene fod, "Tazz's lille loveboy"
sagde hun roligt imens hendes blik mødtes Ray's.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 05:24

Han kiggede på hende og slappede bare af *arh det er hende dette tegner ikke til at blive godt*tænkte han for sig selv og kiggede på hende.
"hvad laver man og nej er ikke Tazz loverboy hun er min slave"sagde han og kiggede på hende og ville ikke høre det ord for det var jo ikke sådan det hang sammen og det viste hun sikkert godt og dog hvad kun han forvente af hende nok ikke meget.
Han kiggede på hende og slappede bare af og viste ikke hvad han skulle sige til hende for der var ikke meget at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 05:31

Ribanalon grinte med en rolig tone, "Slave!!" sagde hun og grinte,
"er hun virkelig sunket så dybt siden hendes søster blev drabt og hun
gik ungernde, hun grinte stadig. Hendes metalliske grå øjne så stirrende
ind i Ray's øjne. Hun tog et sug og smed så det sidste af smøgen over
på liget, Hun gik et skridt frem, "Laver ikke så meget, nyder livet" sagde
hun og grinte af sin kommentar, livet var for længst slut for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 05:38

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "sikker men hun er god nok selvom hun er det"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvor hun ville hen med det hun sagde hvordan kunne hun nyde livet.
Han kiggede på hende "nyder du livet okay der kan man se"sagde han og slappede bare af han var forandret siden de sidst mødes men det viste hun jo nok ikke da det længe siden han sidst havde set hende og omvendt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 05:43

Hun stak sine hænder i lommen, "Men hvem er du så?"
sprugte hun og skar pluselig tænder, hun smilte stadig
som havde de kendt hinanden i lang tid, hendes øjne
så direkte på ham, men hendes konsentration var over
det hele på ham, og ikke kun på der hvor hun så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 05:47

Han kiggede på hende og slappede bare af "hvad mener du med hvem jeg er det ved du jo gør du ikke"sagde han og kiggede på hende og så på hende og kunne se at hun kiggede på ham med en meget stor konsentration men hvorfor gjorde hun det.
Han kiggede på hende og slappede af selvom han slappede af var han klar på alt hvad hun kunne finde på og gøre lige nu da han ikke havde det som om hun var venlig lige nu eller noget sådan som hun snakkede om tazz.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 05:50

Hun skar tænder igen, "Hvad er dit navn" sagde hun så, ja de havde mødt hinanden før,
men hun hviste jo ikke hans navn, Tazz havde jo helt fortalt hvad Ribanalon hed, men IKKE OMVENDT det ville overraske Ribanalon hvis tazz gjorder det ^^'
Hun stoppede med at skære tænder, og slikkede sig så over sine tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 07:00

Han kiggede på hende "mit navn er Ray"sagde han og kiggede på hende og tænkte lidt på hvor hun ville hen med det og sådan noget han viste jo hvad hun hed men hvorfor ville hun vide hvad han hed når det ikke var noget godt indtryk han havde fået af hende men det passede vel til den måde hun var på.
Han kiggede på hende "hvad laver man så her i skove"sagde han og kiggede på hende og slappede bare af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 07:42

Hun så lidt på ham og trådte så til side så liget kom til syne.
"Tja, du kan vel se det på alt blodet og så ham der" sagde hun
og kiggede tilbage mod det døde lig, hun smilede barmhjertigt til
det som havde hun skånt ham, man var ca 19-20 år. brunt hår
og da han lavede varme og lystige øjne. Brune øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 07:45

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "når okay du har fået dig noget og spise der kan man se"sagde han med et smil på sine læber og det syns han var godt nok for så skulle hun nok ikke have mere.
han kiggede på hende "Hvad har du ellers lavet end det der"sagde han og slappede bare af mens han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 08:32

Hun slikkede noget væk fra mundvigen, "HVorfor så intresseret_?"
sagde hun og kiggede uintresseret på sine negle, hun kiggede igen
op på Ray, et glimtende skær kom over hendes øjne, det kunne havde
set underligt ud hvis man ikke kendtetil Klusisska´familiens speciale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 17:26

Han kiggede på hende og slappede bare af "ikke for noget"sagde han og lappede bare af og gik lidt rundt mens han holdte øje med hende.
Han kiggede på hende og ville ikke ha noget slemt skulle ske her og nu da han ikke var den der var en slagsbror og slet ikke mod kvinder selvom hvis de er onde så ville han ikke kunne gøre det med mindre han skulle gøre en undtagelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 04 Maj 2011, 18:38

Hun stirrede intenst på ham som var han blevet hendes bytte,
hendes metalliske grå øjne fyldte ham da han begyndte at gå
rundt. Han svar var ubrugeligt, og lavede en svag mine med
munden der lavede et hurtigt smil, men det forsvandt hurtigt
igen. Hendes krop var undre end hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeSøn 08 Maj 2011, 05:41

Han kiggede på hende "er der noget galt"spurgte han og kiggede bare på hende.
Han ville ikke noget sådan måske kunne han lære hende noget bedre at kende end han endeligt gjorde.
Han kiggede på hende og slappede bare af han var ikke bange for hende eller noget men kun hvis der var en grund og det var der ikke efter hans mening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeMan 09 Maj 2011, 21:33

"Hvorfor er du så tilbage trukket"? sagde hun imens hun gik med langsomme
skridt mod ham, et underligt smil kom på hendes læber og hun stoppede op
ca 72cm fra ham, hun så smilende og stirrende ind i hans øjne. "Fortæl mig
engang, hvad er dine evner?" hun slikkede sig over sine røde læber, blodet
var ved at blive mørkt på hendes tøj og det ville sikkert aldrig kunne gå af
hvis det blev vasket. Men Ribanalon havde sine egen måde at skjule sine
blodspor på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeTirs 10 Maj 2011, 01:54

Han kiggede på hende "mig tilbage trukket hvad mener du med det"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvad der var med hende hun viste ikke meget om ham og nu lod det til at hun syns at hun skulle vide noget om ham nemlig hans evner hvorfor skulle hun lige det der var da ikke nogen grund til at hun skulle vide det eller var der "hvorfor vil du vide det"sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeTirs 10 Maj 2011, 21:50

"Inspirretion" sagde hun bare og trak på skuldernde, hendes
smil var legende og ret svært at gennemsku, "men nu hvor vi
er her og har mødt hinanden ordenligt, skal vi så ikke hilse
ordenligt" hun stak sin hånd frem mod han og så ventende på
sin egen hånd. dernæst kiggede hun op på Ray, hendes smil
var der stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeOns 11 Maj 2011, 02:21

Han kiggede på hende og slappede bare stille og roligt af og tog hurtigt hendes hånd og det var kun kort og slap den så igen "hvad så nu"sagde han og kiggede bare på hende han ville ikke lade hende gøre noget han ikke ville ha skulle ske og sådan noget var det.
han kiggede kort rundt også på hende igen han viste ikke hvor hun ville hen med alt det hun endelig sagde og sådan noget halløj
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 07:51

I det han rørte hende forvandlede hun sig til Tazz, og havde
et sødmende smil på sine læber. Hun kiggede sødt til ray.
"Hej Ray" sagde hun med Tazz stemme, hun lod en lok
lege mellem hendes finger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 07:55

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "hvad laver du lige"sagde han og viste jo godt hvordan tazz endeligt opfør sig overfor ham så han falde ikke så lidt for sådan nogen tricks som det her.
Han kiggede på hende og slappede endeligt bare af og viste ikke hvad han skulle sige til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeMan 16 Maj 2011, 21:54

"Hmmhmhm" sagde hun og smilede sødt til ham, "Jeg kender Tazz"
meget bedre end dig lille ven" sagde hun imens hun forblev forvandlet
som Tazz. "Men selvfølgelig misbruger jeg hende ikke på samme måde
som du gør" sagde hun med et grin, og lod sine finger køre igemmen sit
lange brune hår som Tazz jo havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 02:36

Han kiggede på hende og slappede bare af.
Mens han kiggede på hende og så hvordan
han kiggede på hende som stadig var tazz og kiggede bare på hende.
*man skulle tro at der ikke er nogen der har haft noget med hende*tænkte han.


Sidst rettet af ray Tirs 17 Maj 2011, 06:06, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 05:25

//hun har hele tiden været Tazz//
//Og hvad mener du med det RAy tænker forstår det ikke ^^'//

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ray--Ja jeg er så her. Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ray--Ja jeg er så her.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: