Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ray--Ja jeg er så her.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 06:07

//har ændret og mener det frække hvis du med//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 06:39

Hun kiggede lidt på ham og forvandlede sig tilbage til sit gamle jeg.
Hun rystede på hoved og gik nu tæt på ham, "Du tror du stærk" sagde
hun og stod kun få cm fra ham, hun stirrede gemmentrængende ind i
hans øjne som var hendes fyldt med underlige lyn eller et slags glimt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 06:46

Han kiggede på hende "Hvem ved hvad jeg indeholder"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke hvad han skulle sige for hun var jo ikke ret langt væk fra ham af.
Han kiggede på hende "er der noget galt"sagde han og viste ikke hvad hun havde gang i lige nu men det fandt han jo nok tidsnok ud af hvis der kom til at forgå noget som han skulle være på vagt overfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 06:50

Hun lod en hånd kærtegne hans kind, hvorefter hun vendte sig om og gik
2 skridt væk fra ham, "Noget galt, det tror jeg ikke" sagde hun og skævede
med kroppen og hoved tilbage mod ham hun havde et smil på sine røde løber
og blodet der før havde været på´hendes tøj var nu væk efter forvandlingen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 07:00

Han kiggede på hende og slappede bare af "hvad laver du"sagde han og slappede endeligt bare af og viste ikke hvad han skulle sige til hende.
Han så på hende og kunne ikke rigtig forstå hvad det var hun havde gang i lige nu prøvede hun på at gøre noget mod ham eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 07:02

//du behøver ikke at skrive at han slapper af hele tiden^^'//

Hun trak på skuldernde og begyndte at gå. Hendes krop bevægede sig smukt og femenint væk fra ham, der var ikke sket noget særligt intressant og ham Ray ja, han stod bare og lavede ingen ting, han ønskede vel bare også at hun skulle skride så det var det hun ville gøre nu, han brød sig sikkert ikke om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 07:25

Han kiggede efter hende og viste ikke hvad hun ville "hey Ribanalon vent lige"sagde han og løb op på siden af hende "hvad skal du nu og her"spurgte han og viste ikke hvorfor men han syns nu ikke hun var så slem som der var nogen som gik og sagde om hende så han ville prøve og lære hende bedre og kende og alt det og se hvad det førte til.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 07:35

Hun stoppede op og smilte til ham, "hmm...." sagde hun ög løftede
et øjenbryn, "Ray, jeg ved hvad du vil mig, jeg kender hankøns væsner
bedre end nogen anden" sagde hun og rysted bare på hoved, "alle er ens."
Hun holdte en pause, "Du syns jeg er smuk, ikke sandt" sagde hun og
vendte sig mod ham så han rigtig kunne studere hendes krop og ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 07:38

Han kiggede på hende "hvad mener du med det Ribanalon"sagde han og så bare på hende og ville da godt vide "men ja jeg syns du smuk det indrømmer jeg da gerne"sagde han og så på hende og viste ikke hvad hun mente med at alle var ens det ville da være lidt frygtelig hvis alle var ens syns han.
Han kiggede på hende og kiggede bare på hende så på hende krop og smilte stille for sig selv mens han ventede på svar.

//er hun nøgen?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 07:43

//Nej..men hun har altid meget udfordrende tøj på///

//hendes tøj er en lang læderfrakke, et sort corsage og strømpebukser og en slags lædernederdel....^^'//

"Du smiler" sagde hun og lagde hoved på skrå, "Du ønsker mig ikke sandt" sagde hun
og gik tæt på ham igen på en måde erotisk og på en måde truende. Hun slikkede sig drilsk
over sine læber, "Du ville ønske du kunne gøre hvad du ville med mig" hun kiggede ind i han
øjne med blide og alligevel forføreriske-.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 07:55

Han kiggede på hende "hvad mener du ønsker mig dig hmm det kan jeg ikke ligefrem jeg tror nemlig ikke der sker noget"sagde han og kiggede bare på hende og viste ikke hvorfor men han troede bare ikke på at der ville ske sådan noget der mellem dem.
Han kiggede på hende og slappede af og så på hende mens han ventede på at hun skulle sige et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 19:00

"Du har vel ret Ray" sagde hun og trak på skuldernde og gik 3 skridt tilbage
hendes smil var faldet men der var stadig et lille smil på hendes læber, "Men lige meget hvad,
er du stadig af hankøn" hun trak på skuldernde, "Du elsker sex, det stråler ud
af din aura" hun kiggede lumsk på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 02:39

Han kiggede på hende med et smil "ja det er der mange der gør det jo ikke kun mig"sagde han med et smil på sine læber og slappede af mens han kiggede på hende "men det behøves jo ikke snakkes om gør det eller hvad"sagde han og slappede bare af mens han kiggede på hende og viste ikke hvad hun ville hen med det her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 04:42

"Næh" sagde hun og trak på skuldernde hun stod nu mere og
kiggede tomt på ham, han var ret underlig og måske lidt irretrende,
Ribanalon sukkede og vendte sig om igen for at gå.
Dette her var hende kedsommeligt, han lavede ikke noget stod bare
og dovnede, Hun rystede på hoved imens hun gik væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 05:36

Han kiggede på hende og gik med hende for han ville ikke være alene lige nu og han ville gerne lære hende og kende end det han endeligt gjorde "Ribanalon hvad for du endeligt din tid til at gå med sådan til hverdag"spurgte han og kiggede på hende mens han gik sådan stille og roligt og ventede på svare fra hende af.
Han smilte til hende og håbede på et svar fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 06:45

Hun kiggede kort over til ham, "Jeg gør mig til for mænd"
sagde hun og trak på skuldernde, hun så igen ud i luften
da hun havde svaret ham, hun kunne ikke helt forstå hvor-
for han fuldte med hende, hun slikkede sig igen over de rosen
røde læber. " Men det slutter måske snart" sagde hun og kiggede
underligt smilende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 06:51

Han kiggede på hende "Hvad mener du med det"spurgte han med et stille smil på sine læber og slappede bare af mens han gik med hende og viste endeligt heller ikke hvorfor han gik med hende "du vil sikkert ikke ha noget med mig at gøre har jeg ret i det altså kende mig og sådan for ville gerne kende dig bedre hvis det kunne lade sig gøre"sagde han med et smil og gik vider med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 06:54

Hun stoppede op og kiggede på ham da han sagde at han ville lære hende
bedre at kende, "Hvorfor vil du kende mig?" sprugte hun og så tænkende
på ham, og til hans ord om hvad hun mente var, "Jeg sidder og underholder
mænd så jeg kan få det jeg vil have" sagde hun og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 08:40

Han kiggede på hende "har da hørt meget om dig hvor kold du er og sådan nogen ting men vil godt vide din version af dig selv da jeg vil vide sandheden om dig"sagde han med et smil på sine læber og stoppe også op og kiggede bare på hende.
Han kiggede på hende og slappede lidt af han var ikke så bange for hende som nogen andre ville være men det var jo nok også kun godt for ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeFre 20 Maj 2011, 02:20

"Fra hvem" Sagde hun og lod sine hænder holde hende på hofternde,
hvem havde snakket om hende, det var sikkert Tazz eller sådan noget
men hvis det kun var Tazz så var det jo ikke særlig mange han havde
hørt det fra. Hun skar tænder efter hun havde spurgt ham om ´h´vem¨
der havde snakket om hende, det kunne være Rose måske*`?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeFre 20 Maj 2011, 04:49

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "mange steder fra hvad da"sagde han og slappede bare af og viste ikke hvad der var med at han havde hørt om hende var der noget galt i det.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede stille af og så på hende og kunne ikke se det forkerte i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeFre 20 Maj 2011, 04:52

Hun trak på skuldernde og vendte sig om og begyndte at gå igen
da hun vendte sig om flavrede det sorte hår, hun ville videre
ind i skoven og han skulle bestemt ikke tro at han bare skylle
sige at han havde hørt om hende og så ikke ville fortælle hende
hvem der så havde sagt det, hun havde været i dårlig humør
hele den dag så det var ikke det beste tidspunkt han faktisk var
kommet på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 08:01

Han kiggede på hende "jeg har for det meste hørte det fra tazz af så det er ikke så meget andet i det Ribanalon"sagde han og kiggede på hende og ville ikke ha hun skulle være sur eller noget.
Han kiggede på hende ventede på svar fra hende af og sådan noget han var ikke den der ville ha problemer med noget så han kunne vel ligeså godt sige det til hende ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 18:58

"Hm.." sagde hun og slog ud med armende og trak på skuldernde
imens hun gik, den vej hun begyndteat gå var mod midten af skoven,
dette sted var ca. kun udkanten af den. Hun ville længere ind i den
især nu over der var andre til stede, Ray måtte gerne følge med.
Men valgte var hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Aug 2011, 02:48

Han kiggede på hende stille og roligt og viste ikke hvad
han sådan ellers skulle give sig til så han gik med hende
og var ikke den der sådan ville sige noget lige nu for
hvem viste hvad der ville ske og sådan nogen ting
så han gik i sine egne tanker og sagde ikke en lyd til hende
mere lige nu hun var viste ikke i det bedste humør og sådan
noget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ray--Ja jeg er så her.   Ray--Ja jeg er så her. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ray--Ja jeg er så her.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: