Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kia er det diq? //Kia//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeSøn 22 Maj 2011, 04:02

Sted: The Reggie club
Vejr: Svagt skyet med lidt sol.
Dag-Dato: IRL
Tid: 15:30
Omgivekser: få mennesker der danser og få lidt at spise og drikke
Tøj: http://img2.timeinc.net/people/i/2006/celebdatabase/angelinajolie/angelina_jolie1a_300x400.jpg med bare ben.

Tazz var ude og gå lidt og gik forbi The Reggie og fik lyst til lidt at drikke da hun var rart tøste lige nu efter at ha gået rundt inde i byen i høj sol skin eller det var det tidligere for nu var det blevet skyet lidt over det hele så solen havde lidt svært ved at komme igennem skyerne.
Tazz gik stille der ind og kiggede lidt rundt og smilede venligt til folk til folk der kiggede på hende da hun kom ind. Hun gik og bestillede lidt at drikke og sat sig oppe ved baren da hun iik lige gav at finde et bord at sidde ved og det var nu oqså meget mere hyggeligt at sidde her oppe for så kunne man kiggede lidt rundt og snakke lidt med dem der kom og bestillede noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeSøn 22 Maj 2011, 04:46

Kia kom stille og rolig gående hen af danse gulvet med en fyr og hen til baren og så en pige der linede en hun havde set før men kunne ikke sætte prik på hvem hun var,
''hey tazz er det dig'' spurte hun hende stille med et smil på sine læber. fyren hun gik sammen med tog hendes hånd. ''jass ad nu hver med det der'' sagde hun stillle og kiggede åp tazz.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeSøn 22 Maj 2011, 06:24

Tazz kiggede stille på kvinden der snakkede hende til og kiggede sødt på hende "Heej Kia" sagde hun venligt mens hun rejste sig op og krammede hende stille og smilede sødt til hende og kiggede lidt på fyren "Hey lad hende dog snakke med miq helt ærligt" sagde hun lidt surt da hun syntes at det var ondt af ham at hun iik måtte snakke med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeSøn 22 Maj 2011, 07:40

Kia smiler stille og krammer tazz. ''smut jass du ikke det vejr'' sagde hun stille og gik sammen med tazz. ''var det godt at få din drøm opfyldt tazz'' grinede hun stille. hun kiggede på ham med et smil på sine læber og så på tazz hun husker tydelig den måde hun havde råbt hendes navn nogle dage før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeSøn 22 Maj 2011, 07:47

Tazz rødmede lidt af det og kiggede stille på hende "Jaa meget tænker stadig på det nogen gange når jeg hygger miq lidt" sagde hun stille og kiggede lidt på sin drinks "Kunne jeg byde sig på noget?" spurgte hun stille om og smilede kært til hende og kiggede stille rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeSøn 22 Maj 2011, 07:56

Kia smilte stille mod hende. ''samme her nogle gange tror jeg faktisk at jeg er bi'' sagde hun stille og så hende i øjnene. ''en drink ville da ikke gøre noget'' sagde hun stille og smilte mod hende og grinte stille og så på hende med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeSøn 22 Maj 2011, 08:06

Tazz smilede sødt til hende og bestillede en drinks til hende og kiggede over til hende "Tjaa tror jeg sgu oqså jeg er efter det vi lavede for det var vildt dejligt" sagde hun stille mens hun rødmede lidt af det og kiggede stille rundt på folk som der kiggede lidt op på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeSøn 22 Maj 2011, 20:59

hun smilte stille og så på tazz, ''ja det var jeg har flere gang kigget efter piger også og nogle gange sidder jeg og tænker på dig tazz'' sagde hun stille med et smil på sine læber og så hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeSøn 22 Maj 2011, 22:43

Tazz rødmede lidt af det Kia sagde og kiggede kært på hende og drak lidt af sin drinks og smilede bare sødt til hende "Jeg har faktisk iik være ude for miin hule ør i dag fordi der har været meget med miin datter på det sidste og så har jeg hellere iik rigtig haft lyst" sagde hun stille for at snakke lidt om noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 07:00

hun smilte stille og kiggede på tazz. ''må jeg se dine børn en dag'' spurte hun stille og kyssede hendes kind blidt. og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 08:13

Tazz kiggede kært på hende "har kun en datter der hedder Zofie da miin søn var dødfødt" sagde hun stille og sukkede lidt da hun iik var glad for at snakke om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 08:26

Kia gav hende et kram der var varmt og dejligt. ''det er synd smukke'' sagde hun stille og kiggede på hende og nussede hende kind,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 18:30

Tazz kiggede sødt på hende og krammede hende stille igen og hun havde joo meget hud forhånden til menneske og det kunne man tydeligt mærke "Jaa men det skal joo ske for nogen selv om det er trist" sagde hun stille og kiggede lidt ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 19:07

hun så på tazz. ''jeg min bror var dødsfødt og jeg var rigtig ked og det er jeg stadig'' sagde hun stille og tog sin drink og tog en ordenlig tår af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 20:49

Tazz kiggede stille på hende og smilede stille til hende "Jaa okii miin søster er lige blevet slået ihjel" sagde hun stille og drak næsten hele sin drinks.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 20:52

hun så ned. ''det jeg ked af'' sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 21:02

Tazz sukkede stille og kiggede over på hende "Tjaa men sådn er det når man er oppe og slogs vampyr ligesom ham der næsten lige ha overf... " hun stoppede hurtigt og kiggede ned i sit glas for hun var iik sikker på om hun skulle sige det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 21:09

kisa løftede hendes hovede op mod sit og rørte lidt hendes kind. ''som hvad søde tazz'' spurte hun stille. ''jeg er her for di hvis det er'' sagde hun stille med et smil på sine læber og så på ham med et smil på sine læber og krammede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 21:12

Tazz kiggede stille på hende og sukkede stille "Okii men lov miq du iik sige noget til Ray for er lidt bange for hva han kunne finde på at gøre" sagde hun stille og kiggede lige så stille rundt for at tjekke at der iik kom nogen hun kendte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 21:18

hun tog tazz hånd og gik lidt uden for så der ikke var nogle der kunne høre dem. ''jeg lover ikke at sige det til herren'' sagde hun stille og kiggede på hende med et smil på sine læber, ''du kan stole på mig vi er jo veninder'' sagde hun med et smil på sine læber og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 21:23

Tazz gik stille med hende og sukkede lidt da de kom ud "Jeg er næsten lige blevet overfaldet af en vampyr og jeg er nød til at gøre alt for ham ellers slog han miin lille engle ihjel" sagde hun stille og var tæt på at græde over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 21:25

hun så på hende med vrede øjne. ''tazz du er nød til at sige det til ray du kan ikke leve i konstant frygt for at miste din pige hvem er den der vil være sådan et modbydelig monster at gøre sådan noget'' spurte hun hende og krammede hende og trøstede hende det var mega synd for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 21:28

Tazz kiggede med store øjne på hende og var virkelig tæt på at græde "Neej han skal iik vide det" sagde hun stille mens hun rystede hurtigt på hovedet "Jeg kan iik tilbyde ham det for han har allerede været oppe og slogs med hende der har slget mine forældre ihjel" sagde hun stille og kiggede ned og krammede hende stille igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 21:34

hun så på hende. ''men tazz hvis det er kan jeg passe din datter en gang i mellem hvis du gerne vil have det'' sagde hun stille med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 21:39

Tazz smilede sødt til hende "Taak det er sødt af diq men vil iik ha der skal ske diq noget" sagde hun stille mens hun kiggede kært på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kia er det diq? //Kia// Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kia er det diq? //Kia//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 20Gå til side : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: