Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kia er det diq? //Kia//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 21:43

hun så på tazz o nussede hendes kind. ''du kan stole på mig søde'' sagde huns tille med et smil på sine læb er og kyssede hende på panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 22:19

Tazz smilede venligt til hende og var glad for at hun havde fået sig en god veninde med fordele kunne man joo godt sige for de havde lyst til hinanden og det var rart frækt syntes hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 22:55

¨hun smilte stille og kyssede hende igen. og tag blidt på hendes bryst. ''undskyld jeg kan ikke lade hver mere'' sagde huns tille med et smil på sine læber hun tog hendes hænder. ''tazz jeg har lyst til dig igen'' sagde hun stille og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 23:03

Tazz smilede frækt og stillede sig tæt op på hende og tog hende lidt på røven og klemte sine bryster op af hendes "Så lad os leje et værelse smukke eller skal vi tag hjem til miq?" sagde hun med et frækt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 23:33

hun smilte stille og så på hende og tog hendes hånd. ''jeg har allerede lejet et værelse'' sagde hun stille med et smil på sine læber og og så på hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 23:51

Tazz smilede frækt og kiggede stille på hende "nåårh du var allerede forberedt hva?" sagde hun med et frækt glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 00:07

hun smilte stille og tog hendes hånd og gik der op med et smil. ''ja hehe'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 00:31

Tazz gik stille med hende og smilede frækt og kiggede lidt rundt på folk der kiggede mærkeligt på dem for de troede nok at de var lebber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 00:33

hun smilte og låste døren op og gik der ind og holdte døren for hende. ''kom endelig ind smukke'' sagde hun stsille med et smil. ''tazz du kunne ikke lide mig til at starte med kunne du??'' spurte hun hende med et smil på sine læber og så ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 00:42

Tazz gik stille ind og gik over til sengen og sat sig stille ned og kiggede kært op på hende. Hun kiggede stille ind i øjne og sukkede "Skal jeg være ærlig eller lyve?" sagde hun stille mens hun kiggede hen på hende og slappede stille af i kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 00:44

hun satte sig ved siden af hende. ''være ærlig'' sagde hun sstille med et smil på sine læber og kyssede hende. på kinden med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 00:45

Tazz kiggede stille på hende "Neej enlig iik for vil helst ha miin herre for miq selv men det er vel bare sådn jeg er blevet efter miin eks hele tiden var miq utro" sagde hun stille og kiggede ned og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 00:48

hun tog fat i hende og holder om hende. *du skal ikke følge skyld* tænkte hun. ''hey smukke rolig jeg har intet imod det og jeg forstår det godt jeg ville også gerne have ray for mig selv men kunne ikke'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 00:51

Tazz kiggede stille på hende "Men nu kan vi ha hinanden" sagde hun lidt frækt og lagde sine arme om hende og kyssede hendes blidt på munden og lukkede sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 00:55

hun kyssede igen og nød at være sammen med hende, det var virkelig godt at have en veninde som hende hun smilte stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 00:59

Tazz nussede stille hendes hår og kiggede kært på hende "Dejligt at ha en veinende med fordele" sagde hun med et frækt glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 01:11

hun smiler stille og kiggegde på hende med et smil på sine læber og ser hende i øjne og grinte stille og kyssede hende stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 01:38

Tazz kyssede stille med og tog hende stille på hendes ene bryst og stoppede stille kysset "Skal vi iik lave en fræk film til vores herre?" spurgte hun frækt om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 01:52

hun smilte stille og kiggede på hende med et smil på sine læber. ''jov men hvor skal vi få et kamera fra'' spurte hun hende stille med et smil på sine læber og kysssede hende på halsen med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 03:40

Tazz sad og tænkte lidt over og vistet det faktisk iik rigtig men hun syntes bare det var sådn en god ide men jaa de kunne joo iik få fat i et kamera.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 05:42

kia tænkte. ''jeg løber lige ned og køber et til ham'' sagde hun med et smil på sine læber og løb ned og fik fat i et og kom op. ''sådan'' starter det stille og rolig og går over og kysser tazz.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 06:03

Tazz kiggede frækt efter hende og trak stille sine stropper ned for at se lidt mere fræk ud til når hun kom tilbage. Hun kiggede frækt på hende og kyssede blidt med og lagde sin hånd omme bag hendes nakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 06:23

kia lod sin hånd køre ned mellem hendes ben og gned sin hånd mellem dem og nød at røre hende der nede. hun smilte frækt og så på hende og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 06:26

Tazz bed hende frækt i underlæben og tog hende stille på sine brysterne og kiggede over på kamerat "Håber du vil nyde den her film herre" sagde hun stille frækt og slikkede hende på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 06:39

hun smilte stille og nød alt hvad han gør. ''ja min herre det her er alt for din skyld'' sgde hun stille med et smil og nød det og kyssede hende ned af halsen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia er det diq? //Kia//   Kia er det diq? //Kia// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kia er det diq? //Kia//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 20Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: