Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bitch dance for me - Lucian

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Maj 2011, 02:39

//okay hehe ^^//

Han åbnede langsomt sine øjne igen og så bare på ham med et smil på læben, han kunne endelig godt lide han støn ret så meget "mmh du kan lide det" sagde han og begynde at bevæge sig dybt op i ham og ikke alt for hurtigt, da han jo godt kunne mærke at han var stram i det og ville derfor ikke bevæge sig alt for hurtigt. han bed ham i underlæben så der kom hul, og han slikkede bare blodet af hans læbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Maj 2011, 06:00

//sige mig er jeg bare blev en ting der skal bides i? eller er der mere bag det?//

Han slappede stadig af og nød det men på samme tid var der dukke en svag rødme frem da hans hjerte harmet meget hurtige i forhold til det normale og han havde stadig varmen i hele kroppe selv om det ikke helt var til og mærke da han jo selv havde naturlig kold hud som dæmon..



Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Maj 2011, 06:40

//mener du?//

James slikkede bare blodet af hans læbe, og nød jo bare smagen af blod imens de havde sex sammen. Og blodet fra denne dæmon var jo bare fantastisk, og derfor nød han det ekstra meget. Han bevægede sig bare dybere op i ham og hurtigere, da nydelsen jo bare blev større og meget bedre synes han selv. han tog bedre fat i hans lår, for ikke at komme til at tabe ham da det jo ikke ligefrem ville se kønt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:37

//bare mig der har høje tanker og det må jeg stoppe med o,o//

Lucian havde armen om vampyr mens han sadig stønnede ind i mellem og det var efterhånden en meget høj stønne som han kom med men det var ikke til og høre udenfor wcet da han ikke ville have at folk skulle tror et eller anden om dem eller sådan ting selv om de sikkert ville få sådan et blik når der nu var låst ud til wcet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 01:52

//hehehe... at Lucian og James skulle blive sammen?? d: //

James var endelig ligeglad med de folk som gerne ville på toilettet, de måtte bare vente eller gå ud hvis de skulle så meget på toilettet. Han havde det lige så dejligt så hvorfor tænke på andre? han havde ikke engang lyst til at tænke på det, ikke tænke på andet end den skønne nydelse dette var. Han kunne godt lide at høre dæmonen støn, da det jo bare tænde ham mere og mere. Han bevægede sig bare hurtigere, da han snart kunne mærke at han havde lyst til at komme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:35

// *ruller med øjne* ja men tanken endt af en eller anden grunde der hen//
//ihh jeg hader engelsk da jeg skal læse ti sider til i morgen og jeg gider gør det i dag..//

Han stønnede stadig ind i mellem mens han godt kun mærke at blodtabet havde taget en del på ham og han var meget træt i koppen, han havde stadig sin øjne lukket i mens han stadig holdt fast i vampyren uden og sige en lyd. Lidt smerte gik gemmen ham mens kan var meget træt i enden af en eller anden grunde men det var nok os sygdommen der tog på ham..

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:20

//hehehe.. nå okay.. ved man aldrig om det sker ;D tror sgu gerne James vil se Lucian igen ^^//
//okay det er bare nedern :O//

James tænkte slet ikke over den træthed som denne dæmon havde, og slet ikke på at det nok var bedst at stoppe med at have sex med ham når han var så træt. Det var jo også hans egen skyl lidt, det var jo ham som havde bidt ham og derfor var det vel også lidt hans skyld. Han stoppede dog med at bevæge sig, selv om han stadig var inde i ham. Han gik bare hen og lag ham ned ved bordet ved siden af vasken, han var jo slet ikke færdig med ham. Han tog fat i hans ene ben og lag det hen over sin skulder og blev ved med at holde fast i det, mens han tog fat i hofte med den anden hånd. Han begynde atter en gang at bevæge sig, med nogle mere hurtige ryk i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 19:49

//hmm der ser man^^//
//nu skal jeg igen lave dansk hele dagen//

Lucian sagde ikke mere eller han kun ikke tag sig sammen og så var hans tanker og et anden sted da han nød det selv om det havde taget en del på ham, han stønnede stadig og havde ønje halv lukket mens han stadig slappede af i kroppe da han ikke kun gør så meget i øjeblikket..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 20:02

//ja nemlig d: ... nå okay synd for dig d: hehe//

Stønnene var som musik i hans øre, de var virkelige dejlige at høre på. Han lukkede bare kort sine øjne i, inden han åbnede dem igen og så bare ned på ham. Han var jo en ret så køn fyr, men alligevel virkelig dum at han sådan tilgav James for at have bidt ham. Han bevægede sig bare dybere ind i ham, og lukkede sine øjne atter en gang i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 20:12

//tror bare jeg gemmer mig væk her på lost for gider ikke lave dansk i dag for skal have det til kl 12.30//

Lucian døde lidt hen med hans støn da trætheden var meget over ham og på en måde nød han det men på samme tide havde han os en smule ondt i underkroppe da han ikke var van til og være sammen med en fyr på en måde, en anden smerte gik os gemmen ham i kort tid da hans sygdom havde det med og duk op ind i mellem og der ved gør at smerte gik gemmen blodt når nye krystaller lavet sig selv ind i blodet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 20:29

//okay det gør du da bare ^^ hehe//

Det gik ikke længe før at den dejlige fornemmelse, overtog James krop og han ikke kunne holde sig tilbage længere. Han gav nogle ryk fra sig, inden han lod sig komme inde i ham. "mmh" kom der mandelige ud mellem hans læber, inden han bare træk sig ud af ham. Lod sin hånd glide igennem håret på den ene side, mens han havde et charmerende smil på læberne. Han træk derefter sine bukser op, som han efter knappede og lynede op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 20:33

//altså hvad skal jeg ellers finde på i øjeblikket ^^''//

Lucian trak vejet kort og han sat sig langsomt op mens han kiggede på vampyren og han tog stille tøjet på men man let kun se at han var ret så træt men på samme tid smilede han os halv eller så godt han nu kunne. Efter og være kommet i tøj kiggede han igen tilbage på vampyr "jeg fik ikke dit navn" sagde han kort mens han kiggede på ham og han var stille igen mens han slikkede sig kort på læben der hvor vampyren nu havde bidt ham så blod forsvandt en smule..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 20:44

//det ved jeg da ikke d: hehe //

James lukkede bare sin skjorte og vende sit blik mod dæmonen, da han hørte ham snakke. Han hævede sit ene øjebryn af hans spørgsmål "James... James Morgan Bass" sagde han med et stolt stemme, han elskede jo sit navn og det var nok også det eneste han kunne elske udover sig selv. Han så kort på sig selv igennem spejlet, inden han så over på ham igen "og du?" spurgte han så lidt efter om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 20:48

"navnet er Lucian Vincent Cohen Longroad og fornavnet har jeg skift en del gangen gemmen tiden men nu tror jeg ikke jeg skifter det mere" sagde han med rolige stemme mens han kiggede på han og han blikkede kort med de røde øjne, han havde stadig et lille smile mens han kiggede sig kort om og han var stille der efter mens han lod den ene hånd gå i lommen og han gerne se James igen hvis det var men i øjeblikket ville han os gerne have tid til og komme sig efter blodtab som nok ville tage en par dage før han havde det godt igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 20:57

James nikkede bare og lag sine hænderne ned i lommerne på sine bukser "hvorfor skifter du dog fornavn hele tiden?" spurgte han om selv om han endelig var ret så ligeglad, han havde jo fået det han ville have så hvorfor snakke?. Men han ville dog heller ikke nået imod at se denne dæmon igen, hvorfor var han ikke hel sikker på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 21:01

"tja jeg har livet meget længe og derfor har jeg altid taget en nyr navn efter 200 år eller der efter for jeg vill kun findes rundt om i verden ved samme navn så det sikkerhed der gør det tror jeg men jeg vil ikke lave det om mere" sagde Lucian mens han kiggede på ham med et meget lille smile og han stod stille i den tid der gik fra svar til svar da han ikke havde anden og sige, hans mave kom så med en lyd da sagde af han var en smule sulten da han ikke havde spist i en del tid..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 21:09

James var tæt på at rulle med øjnene af ham "hvorfor dog skifte sit navn bare fordi man har levet længe?" spurgte han om og havde bestemt ikke tænkt sig at skifte sit navn ud, med nået som helst. Han gik bare stille hen til døren, og låste den op igen inden han vende blikket mod dæmonen igen "vil du med?" spurgte han om og åbnede døren, hvorefter han gik du af den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 21:24

"hvorfor ikke" sagde Lucian roligt mens han gik efter James og han kiggede på de mange mennesker som kæmpede for komme på wc da der hvade der ud længer end han sådan lige havde vente, en store del af dem han gik forbi send ham et ondt blik for at have været der så længe men han tog sig ikke af det men han tænkte over det med og have skifte navn. Han kun ikke helt selv se en grunde i det men måske var det for prøve nogle nyt ind i mellem så det var nok derfor han kun ikke kom frem til andre i øjeblikke..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 20:33

James lag ikke engang mærke til alle dem som var sure over det de havde gjort, han var jo totalt ligeglad med alle andre og de kunne jo blot gå et andet sted hen hvis de skulle på toilettet. Han forsatte bare op mod baren, og vende sit blik mod Lucian "vil du have nået at drikke?" spurgte han bare om og lag ikke en eneste kommentar til det de lige havde gjort, han var bare ikke typen der snakkede om sådan nået.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 08:11

//sorry for jeg ikke har svaret men jeg har et helvede af ting som jeg skal lave for tiden da jeg er admin på et forum og skal spille med en del her inden//

"ja tak" sagde Lucian roligt selv om han ikke selv var sikker på hvor meget mere hans egen krop ville kun tag men det betøde ikke det stor hvis han ville enden op med tømmermænd dagen efter for han ville jo bare kun sove dem væk hvis det var, han overvejet lidt tanken om hvad han ville drikke da han ikke havde drukket i en del tid og der var os en god grunde til det da han ikke var så venlig når han havde fået for meget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 08:18

//det er da helt fint :D//

James stoppede bare op ved baren og ventede det korte tid, som der skulle til før bartjeneren stod over ved ham "jeg vil gerne have en whisky" sagde han og vende sit blik mod dæmonen "og hvad vil du så have?" spurgte han om og så kort op mod en ur som hang på væggen ved baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 08:29

//man få stress af og skulle være så mange steder på samme tid og jeg skal os lave billeder til en del mennesker for tiden *suk* det hård og være lille mig, måske jeg bare skulle lave en aften hvor jeg kun laver billede//

"kan jeg fået et glas med Barcardi blandt samme med rød sodavand" sagde Lucian roligt mens han kiggede på bartjeneren og hans blik var så væk igen efter kort tid da han kiggede på nogle anden for han var ikke den type der så folk i øjne, da han selv synes det var en for let var for alle til og finde ud af hvem han var og hvordan han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 08:38

//nå okay, det er da synd for dig d: //

James vende sit blik mod bartjeneren når dæmonen var færdig med at snakke "det han sagde" svarede han bare og bartjeneren begynde bare at hælde tingene op i glas, og kort tid efter stod der to glas på disken og James betalte bare hurtigt bartjeneren. Inden han tog glassene i sine hænder, og gik bare stille hen og satte sig ved et af de tomme borde og efter det satte han glassene ned på det runde bord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 19:52

Lucian gik stille med og han tog stille plads over for James uden og sige en lyd, han kiggede stille på den røde farve fra sodavanden og han kom til og tænkte på blod for et kort øjeblik men ikke mere end det. Han lod sit blik gå tilbage op igen mens han stadig ikke helt sagde et ord da han ikke var sikker på hvad han ville sige og han drak stille lidt af væksen, det smag meget stærke i halsen da han ikke drak for tiden og han rullet stille med øjne for tag den stærk smag..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 05:22

James så bare over på ham og tog sit glas og drak en lille smugle, han viste endelig ikke engang hvad han skulle sige "nå... hvad skal du så bruge resten af natten på?" spurgte han om selv om han var bedøvendelig ligeglad med hvad han har tænkt sig at bruge den på, han tænkte jo endelig kun på sig selv og det var der intet at gøre ved. Sådan var han jo bare, også måtte folk leve med det, ellers måtte du jo bare smutte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bitch dance for me - Lucian
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: