Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bitch dance for me - Lucian

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 4 Icon_minitimeLør 18 Jun 2011, 11:04

Han trak på skulderne mens han kiggede på ham "jeg ved et ikke i nu men jeg havde plane om af tag hjem før solen står op da jeg selv ikke helt gider og være ude til om morgen for folk der er byen har det med og se mig som en freak" sagde han mens han kiggede på ham og han prikkede sille til hans glas for kort tid "men indtil morgen ved jeg det ikke i nu" sagde han kort og han blinkede kort med de røde øjne mens han stadig lid kiggede på glasset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bitch dance for me - Lucian - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitch dance for me - Lucian   Bitch dance for me - Lucian - Page 4 Icon_minitimeTirs 05 Jul 2011, 03:09

James så bare på ham og irritationen over at dæmonen ikke forstod at han var bedøvende ligeglad, var virkelig stor dog ikke nok til at man kunne se hvor meget den fylde i ham. Han træk bare nået mere inden han rejste sig op fra bordet "men jeg må heller komme videre" sagde han og viste ikke om han gav bruge mere tid på denne dæmon, selv om hans blod var godt og det var nået han godt kunne tænke sig at smage på en anden gang.
Tilbage til toppen Go down
 
Bitch dance for me - Lucian
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Having fun? - Lucian
» Ved kirkegården?-Lucian.
» En nat på legepladsen - Lucian
» Klubben ~Lucian
» Night club//Lucian.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: