Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et helt andet liv (Dawn)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 20:47

Hendes øjne var plantet på hans mund. hvert et ord han sagde røg dybt ind i hende.. hun vidste der skete noget helt vildt. hun forstod ingen ting. hun ville bare ha Zean for sig selv.. Hun nikkede kort da han slap hendes hovede for at vide ham at hun godt forstod ham..
Dawn kyssede ham blid men kort på munden. hun vidste han elskede hende.
"Det her vanvid skal nok stoppe!" hun sukkede.."Det skal det.. men jeg har brug for din kærlighed til at holde mig oppe! Og når jeg sover skal der ingen andre piger her ind"
Hun så på ham. ja hun havde fået det af vide. hun smilte til ham kort.. "Men vi to skal nok klare alt. dig, mig og elyas.." hun elskede at nævne alle tre da
de var hendes drøm at stifte en familie med Zean hvilket de u havde gjort!....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 20:54

Han så lidt på hende. Det var et eller andet...hun havde forandret sig lidt...som om hun ejede ham og var den eneste der havde rettighed til ham...Og den fornemmelse brød han sig ikek om. Han var sammen med hvem han ville. Ikke sexuelt, men selskabligt.
"Jeg havde tævet hendes...beundre, fordi han urimelig over for hende og hun var ved at gå i chok...Den eneste grund til jeg gjorde det var for at være sikker på hun klarede sig....Hun er den eneste...Jeg vil ikke sige hun forstår mig, men hun prøver. Ud over dig, har jeg ellers aldrig mødt nogen der prøvede...Det skal ikek forståes som hun er en konkurrent, men at hun er min ven og at jeg også passer på mine få venner..." han lod hænderne glide kærtegnende over hendes arme og så på hende med et lille smil.
"Men skal nok tage dem med hjem om dagen...i stedet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 21:05

Hun ville intet bestemme hun vil bare gerne have de var enige...
alle forandre sig efter at nogle såre dem meget... men hun var stadig sig selv, hun ville bare være sikker på de var enige. selvfølgelig måtte han være sammen med hende det ville hun da gerne have han var. men det var da vel også ret så forstående at det var forkert at have gæster når hans barn og kæreste sov.. hun smilte bidt tilbage til ham.
Hun lagde hænderne på hans kinder... og begyndte at kysse ham vildt igen.. hun havde en sygeste træng til ham... Hun begyndte at lade hendes hænder glide ned af ham.
og igen presse sit skridt imod hans.. hun ville ha ham nu..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 21:10

Han følte det på en måde forkert da hun bare fortsatte uden at sige hun forstod det og syntes det var i orden.
"Dawn...Det er vigtig for mig at du ikke er efter hende...Jeg har aldrig haft et sexuelt forhold til hende og hun har altid prøvet at hjælpe mig med mit...kærlighedsliv, give mig tips til hvad jeg skal gøre...For ærligt talt, så er jeg lidt tungnem....Jeg fatter ikke det hele så hurtigt..." han så lidt på hende, han havde også lyst til hende, åh gud det havde han! Men han ville være sikker på dette...var i orden. Det var vigtigt for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 21:32

Hun sukkede og kiggede op i loftet og nikkede... "Jeg syntes det er i orden... men bare intet kys eller noget andet... så er jeg efter hende" hun så roligt på ham og sad hlt stille og slapt hendes arme var ned af sidden på hende.. hun ventede bare til ha begyndte..
fordi hun ikke vidste om han ville mere... om han bare ville snakke. men hun var i hver til fald mega liderlig... hun smilte roligt til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 21:44

"Det har jeg lovet dig, hun er bare en ven, en ven jeg har brug for, men bare en ven..." han så på hende og følte sig tilfreds. Nu kunne han vel ikke gøre mere ved det...men bare håbe det ville gå bedre nu.
Han så smilende på hende og lagde armene om hende.
Måske var det p åtide at genoptage hvad de var i gang med...
Han strakte hals for at nå op til hende og kysse hende, et blidt, kærlighedsfuld, dybt kys. Som hurtigt blev mere og mere...forførende.
Han trak hende mere ind til sig og begyndte igen at kærtegne hende, lod hænderne glide ind under hendes trøje igen og lod dem kærtegne hendes hud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 21:56

Hun nikkede til det han sagde og så bare på ham. men da han kyssede hende. kyssede Dawn ham tilbage. hun havde taget han hans trøje af og lod derfor hendes hænder glide ned a hans bare krop og ned til hans bukser hun stille og roligt begyndte at åbne..
Hun pressede sin krop imod hans og smilte svagt i kysset men så stoppede hun det og kyssede ham ned af halsen. og ned på skulderen.. hun smilte svagt og nød ham. det her havde hun savnet.. hun har villet ham så længe men først nu har hun muligheden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 22:01

Han mærkede lysten bølge igennem ham.
Han gengældte hendes små kys og kærtegn ved at lade hendes trøje glide af sammen med hendes bh, han kyssede hendes ned af halsen og kærtegnede hendes bryster, mærkede de hårde brystvorter, kyssede så også dem.
Midt i sine kys mærkede han hvordan hans lem begyndte at blive hård og rejse sig og han smilte ved det. Dawn havde altid kunnet tænde ham, som ingen anden havde formået.
Han vendte tilbage til hendes mund, mens hans hænder gled ned og lagde sig om hendes røv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 22:10

Da Zean rejst sig fik Dawn åbnet hans bukser. hun trak benene op og fik skubbet bukserne ned hun smilte kort til ham. han kunne tænde hende hurtigere end man kunne tænde en tændstik. han kunne gøre hende mere våd end et vandfald.
Hun smilte frækt til ham men begyndte så at kysse ham ret vildt på munden. det her var noget hun havde ventet meget meget længe på.. hun smilte i kysset men det var et meget meget svagt smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 22:18

Han mærkede det hele og følte sig lykkelig. Han havde savnet det og nu kunne han mærke hvor stærkt det var, hvor meget han elskede hende...Han holdt hende ind til sig og gengældte hendes kys med samme ivrighed og vildskab.
Han lod hænderne glide om til hendes buksers lås, åbnede dem og lod dem glide af hende.
Selv sparkede han sine bukser helt af og kunne ikke lade være med at komme med det første lille støn af velvære.
Hendes krop, former, varme og duft...Det hele bragte ham nydelse.
Han kærtegnede hendes bryster, kyssede hende ned af halsen. Han lod sig dreje til siden og skubbede hende ned og ligge på sofaen, så hun lå nederst. Han kyssede hende hele vejen ned af maven, lod tungen glide rundt i hendes navle og lod hænderne glide op af hendes lår.
Han tog, drillende, nappende fat i hendes trusser, før han trak dem ned med sine sine hænder. Han lod hænderne gribe fat i hendes balder og kyssede hende hele vejen ned til den lille perle der gav kvinder så meget nydelse...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 22:35

Følelsen af kærlighed boblede i hende. hun smilte svagt hele tiden fordi det hele var så lykkeligt. hun elskede hm virkelig højt. den her følelse kunne ikke beskrives. Hun hjælp ham med at tag hendes bukser af.. Hun stønnede da hun lå ned og han var over det hele. hu lagde den ene hånd i hans hår dn anden tog hun hårdt fat i puden med..
hun stønnede nole gange imens hendes øjne var lukket og nydelsen var stor.
Hans hænder der gled op af hendes lår fik hende til at blive mere vild.
han havde virkelig tændt hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 22:46

Han lod tungen glide fra nydelsens perle og op over hendes mave, hendes bryster og op til hendes mund igen.
Han lod sin tunge lege med hendes og pressede sig mod hende, han trak sine bokseshorts af og pressede sig underliv mod hendes, mens hans hænder kærtegnede hende over det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 02:18

Hun mærkede ham komme op ad hendes mave imellem hendes bryst også til munden.
Dawn gengælde kyssende heftigt.. hun var i det rød felt meget liderlig.
da han pressede hans underliv imod hendes stønnede hun. hun gav puden et klem inden hun lagde en hånd på hans ryg og den andenvar på hans kind. hun stønnede lidt i kysset.
og lod sine negle rive ham ned af ryggen. han skulle ind i hende nu.. hun kunne ikke vente..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 19:25

Et gys gled gennem hans krop da hendes negle gled ned over hans hud, men han havde faktisk ikke noget imod det. Han kyssede hende vildt og lod sig glide op i hende i en lang bevægelse. Han stønnede af nydelse da han mærkede hendes våde indre slutte om ham og han begyndte at glide frem og tilbage, hårdere og vildere, det var som om hun havde tændt et dyr inden i ham, et dyr der havde hungret efter hende...
Hans hænder var over det hele, kærtegnede hver stump af hendes hud, hans mund var over hendes og kyssede hende dybt og længe, mens han stønnede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 21:33

Dawn mærkede han gled op i hende. og det fik hende til at stønne... hun kyssede ham dybt og vildt tilbage.. hun lod hænderne kort glide ned på hans røv og pressede på hans røv så han kom helt op i hende og det fik hende til at stønne ret så højt. men hun holdte kysset og lod sine hænder glide op i hans hår. Dawn løftede sine ben
lagde dem om hans liv og stønnede igen... hun drejet hovedet og slap kysset for at få noget luft.. Det hele var ret så vildt.. men samtidig spændene.. hun havde ikke haft sex med ham længe..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 21:43

Han kyssede hende ned af halsen og klemte hendes bryster let, mens han stønnede, hans støn blev mere og mere overfladiske efterhånden som han kom tættere og tættere på klimaks.
Han blev ved med at glide ind og ud af hende, kyssede hende og kærtegnede hende.
Han havde virkelig savnet hende...Og det var skønt at være tæt på hende, at nyde hende. Og blive nydt.
Han mærkede hvordan han var lige ved at komme...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 21:49

Hun kom lidt efter hans støn.. hendes ben faldt ned hun havde ingen kræfter det her havde været vildt... Hun havde ikke været så tændt før. hun smilte lidt og nød at mærke ham. det her havde de begge vist savnet... alt det lort der var sket i dig blev redet dejligt op..
Hun åbnede øjne og kiggede på hm men begyndte så at kysse hans hals.
og lod tungen lege lidt med engang imellem. hun lagde hænderne på hans kinder og begyndte at kysse ham og stønnede lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 21:55

Han kom næsten samtidig som hende og nød bare at føle hendes krop mod sin bagefter.
Dette havde virkelig været tiltrængt. Han åbnede øjnene og så på hende...
"Du er fantastisk" smilte han og fik derefter munden fuld.
Han gengældte hendes kys og nød dem, mens han roligt trak sig ud af hende. Han bemærkede pludselig hvor lille sofaen enlig var, for han kunne ikke rulle til siden og lige ved siden af hende.
Men så måtte de jo bare være tætte...Og det gjorde ikke noget for hans skyld.
hendes krop, hendes varme...Det var skønt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 22:02

Hun smilte efter det lille kys de havde.. hun nussede hans kind og
lukkede kort øjnene da han trak sig ud... Dawn kiggede roligt op på ham.
hun kunne ikke en skid. hun var helt smadret efter fødslen og den her omgang.. men hun smilte bare roligt og hviskede "Jeg elsker dig". hvilket hun gjord den her kærlighed var utrolig stor. som verdens største love story. hun lå helt slap i den lille sofa de havde og kiggede op hendes ret så lækkere mand..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 22:04

Han smilte og kyssede hende
"elsker også dig..." smilte han og satte sig op, ved siden af hende, lige på kanten og så lidt på hende
"Selvfølgelig...du ser ret træt ud...Vil du ikke ind og sove?" spurgte han og lod en hånd nusse hendes kind mens han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 22:12

Hun smilte og hviskede "Er jeg glad for" hun lå bare i den samme stilling
Dawn elskede ordet sove lige nu. hu nikkede kort. "Jo meget gerne vis du altså går med"
hun fugtede sine læber og lagde hovedet på skrå... men hun om i tænke om at hun ikke kunne
gå..hun ville ikke sige det men hun havde faktisk ret ondt.<
Det var vel også klart sex efter en fødsel . av ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 22:22

Han nikkede og rejste sig.
"skal du have en hånd?" inden hun nåede at sige hverken ja eller nej, havde han hende i sine arme og bar hende med ind i sengen.
Han lagde hende roligt i den ene side af sengen og så kort på deres søn. Han var så sød når han sov...
Han lagde sig i sin egen side, under dynen og lagde sig op til hende for at mærke hendes krop og varme. Han havde en fornemmelse af hun måske kunne have ondt og han frygtede lidt det måske var hans skyld...En anden tanke kom, hvad hvis hun blev gravid igen? Det måtte ikke ske...Så ville han holde fingrene fra hende, det var ikke sikkert hun ville overleve en til...Han sukkede svagt og prøvede ikke at tænke på det.
Han regnede selvfølgelig ikek med hun blev gravid lige nu, men hvis det skete engang i fremtiden...nej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 22:32

Dawn åbnede munden for svare ".." Men nåede intet at sige før hu sm sagt var i hans arme
Hun så på ham og smilte roligt. hun blev lagt ned og han kom hen til hende.
hun vendte sig om og lagde sit hovede på hans bryst, hun havde godt lagt mærke til dig var noget glat, men hun var ikke gravid da hun var kommet på p-piller... "Hvad der galt" hviskede hun..Hun lagde sig på maven og holdte en hånd under hendes hage så hun kunne se på jam. hun fugtede sin under læbe.. og hendes øjne hvilede på hans kønne ansigt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 22:36

Han så på hende og lagde en arm om hende.
"åhhh...Bare en dæmons tanker..." smilte han
"Så medmindre jeg skal fortælle dig om sidste århundrede..." smågrinte han, det var enlig ikke sandt...Men en god måde at komme udenom på. MEnte han.
Men det var også lige meget...hun skulle ikek vide han bekymrede sig så meget.
Han nussede hende blidt og trak vejret dybt, det kunne være dejligt at sove lidt, han var faktisk lidt træt....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 22:43

Hun lagde sig ned på ham med hovedet lukkede øjne--
nød hans nussen ekstremt meget.. lidet efter sov hun.. og hun sov tungt.. hun
ville sikkert ikek vågne af at Elyas begydte at græde
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et helt andet liv (Dawn)   Et helt andet liv (Dawn) - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et helt andet liv (Dawn)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
»  'Breaking Dawn ' - Dawn og co.
» smykker og andet
» Ikke andet end det.. ¤Caden¤
» Et møde med et andet jeg - Kimberley
» andet møde //Abaddon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: