Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et møde med et andet jeg - Kimberley

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 21:23


Dato : 23 juli
Årstid : Sommer
Dag : Fredag
Vejr : En lun sommermorgen, dog lidt overskyet og en smule blæst.
Sted : Skoven.
Tid : 08:33
Omgivelser : Skov omgivelser, men ingen mennesker.

Matt kom op fra Laretia's hule, stadig i sin ulve skikkelse, Han strakte sig og satte sig med løftet hovede. En lille vind sneg sig mellem træerne og legede med nogle af skovbundens nedfaldne blade. Matt løftede sig store ulve og så op mod sin falk Briak, den så ned på ham peb og fløj af sted. Matt fulgte den. Hans kræftige ben bragte ham hurtigt frem, og han havde snart lært skoven så godt at kende at det var begrænset hvor meget han blev nødsaget til at kigge efter træer og andre ting at undgå. Matt nød vinden i sin pæls som han løb med sine 120-125 km/t, og selvom det endnu ikke var lige så hurtigt som Laretie var han ganske tilfreds mid den hastighed. Matt bemærkede pludselig at Briak ville sætte sig, Og han løb hen mod det punkt hvor briak var slået ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 21:37

Den unge Kimberley så Briak, og lavede nogle klik med tungen. Den fløj ned mod hende og satte sig i hendes skød. Hun kunne høre en svag dundren men tænkte det nok bare var en hest eller noget i den stil. Hun fugtede sine læber, og begyndte så at kæle for den lille fugl. Hun havde aldrig fundet ud af hvad den hed, men dens øjne var intelligente, så det måtte være noget... Smukt. Eller ihvertfald anderledes. Hun savnede Matt, og tænkte at han sikkert var i nærheden siden den lille falkeunge fløj rundt her. Eller havde han... bare... glemt den?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 21:46

Matt kunne nu mærke tilstedeværelsen af et menneske og satte farten ned. Han kunne se personen nu, det var Kimberley! Had skulle Matt gøre, Han ville ikke gøre hende bange. Men på den anden side, ville han ikke løbe tilbage for at hente sit tøj, da han var bange for ikke at kunne finde tilbage. Matt vidste virkelig ikke hvad han skulle gøre. Men det ordnede Briak som satte af fra Kimberley's skød og fløj over på Matts ryg. Der idste han at han var afsløret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 22:00

Kimberley lod Briak flyve, og hun kiggede over mod det, Briak havde sat sig på. Hun kiggede på ulvens farve og ulvens øjne. Et kort glimt af Matt løb over hendes nethinde, og et lille jag af smerte i brystet løb igennem hende. Hun kravlede lidt frem mod ulven, med et nærmest... spørgende ansigtsudtryk. "Matt?" spurgte hun stille. Hun rakte hånden frem mod ulven, og hendes hånd rørte dens snude. Våd og varm. Hun rejste sig op, og aede ulven på hovedet. "Matt, er det dig?" hviskede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 22:09

Matt nikkede med sit store hovede, og trykkede snuden blidt mod hendes hånd, og nød hendes berøring. Han havde sanvet hendes berøring, og mærke hende mod ham og mere end noget andet savnede han at kysse hende. Men at stå nøgen foran hende ville han ikke, sså forvandling var ikke en mulighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 22:49

Kimberley lagde armene om halsen på den store ulv, og lænede sit hoved ind mod hans hals. Hun havde savnet ham, men der var noget... Der ikke var normalt ved ham. Hvad kunne det være? "Må jeg... Må jeg se dig?" spurgte hun stille, og fortsatte med at holde om den store ulv. "Jeg vil se dig... Mat.. Og ikke din ulv.." hun snakkede roligt og forsigt, som om hun var bange for ulven kunne overfalde hende hvert sekund. Men det ville ikke ligne Matt. Dog var der noget ved ham, som... hun ikke havde mærket før. Noget hun... Ikke havde lagt mærke til. Og hun brændte efter at finde ud af hvad det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 00:28

Matt kunne ikke rigtigt gør det, kunne han? jo han blev vel nød til det, han kunne bare ikke stå for den dejlige pige som var ved hans side. han puffede hende lidt væk og gav et meget højt ulve hyl fra sig da hans krop begynde at forandre sig tilbage. smerten af hans muskler og knogler satte sig på deres oprindelige plads var så smertefuld at Matt blev liggende på jorden, øm over det hele og nøgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 00:31

Kimberley sagde ikke noget til at han var nøgen, men lagde sig ved siden af ham. Hun tvivlede ikke på Matt, ikke på nogen som helst måde, men der var et eller andet ved ham... Noget nyt, og anderledes. "Matt, vil du gøre mig en tjeneste?" hviskede hun, nærmest som om hun frygtede at andre skulle høre det. Men det var der jo ikke rigtigt nogen der kunne, siden det kun var hende og Matt..Og selvfølgelig Briak. Hun lagde en hånd på hans kind, og nussede ham forsigtigt, kun ved at hendes tommelfinger bevægede sig op og ned. Hun var bange for at han ikke var i stand til nogen, men det gjorde nok lidt ondt siden hans knogler, muskler og indvolde rykkede sig rundt. Hun lagde sig lidt tættere på ham, næsten så deres kroppe mødtes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 00:37

Matt havde sundet sig lidt og lagde en arm om Kim. "Ja!" sagde han med en svag stemme. Hun var grunden til han var blevet i området, Hun var grunden til at han ikke bare var taget videre. For Matt var Kimberley alt! Han løftede sit hovede og så på hende. "bare fortæl mig hvad det er og jeg skal gøre det", sagde han nu med lidt mere kræft i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 03:39

Hun kiggede på ham. Der var noget meget anderledes ved hans væremåde, hun var bare ikke sikker på hvad det var. Hun kiggede ned på sine hænder. "Kys mig..." sagde hun stille. Hun vidste ikke om Matt var hendes partner, eller hvad han var, hun vidste bare hun elskede ham utroligt højt. Hun fugtede de svagt lyserøde, men dog naturlige læber. Hun vidste ikke hvorfor, men det der var anderledes ved Matt... Hun var nysgerrig. Ligesom Matt's lille falk havde været utroligt nysgerrig da han mødte hende. Hun kiggede forsigtigt op i hans grønne øjne, og blinkede to gange. De dybblå øjne var forblevet dybblå, da hun havde lært at kontrollere det. Nu blev de kun lysere når hun var gal.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 06:43

Bag Matt's øjne flashede et billede af Danni, og forsvandt hurtigt igen. Det der var sket den nat var ikke i kærlighed. Han elskede Kim mere end noget andet og det vidste han. Alt han ville var at være sammen med hende for evigt.
Han Så hende i øjnene og kyssede hende, med al den kærlighed han kunne ligge i det, hans hjerte begyndte at banke, hurtigt. Og han fik lyst til at mærke Kims krop mod sin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 06:50

Hun kyssede med, og hun skubbede sig lidt tættere på ham. Hendes brystkasse var få centimeter fra hans, og hvis hun kunne ville hun spørge hvad det var... der var så... forandret ved ham. Hun kunne ikke sætte sin finger på det, men nu nød hun bare de sekunder hvor deres læber mødtes i et sensuelt kys. Hun lagde en hånd på hans nøgne brystkasse, og lukkede sine øjne. Hun elskede hans krop så tæt på hendes, og var der noget hun elskede, var det hans nærhed. Det nærvær kun han kunne vise hende. Nu hun tænkte over det, havde de kun mødtes den ene gang i havnen, men hun følte stadig utroligt meget for ham. Et kort flash af en pige løb henover hendes nethinde, men hun vidste dog ikke hvem det var. Hun nød at lytte til Matt's beroligende vejrtrækning, og at mærke hans hjerte under hendes knoklede hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 07:21

Matt holdet hende tæt ind til sig. Han vidste med et at han ikke kunne leve uden hende.
Matt følte hvordan hans hjerte bankede, og tænkte *hvis jeg ikke mærker hende mod mig nu, springer mig hjerte*.

Han lod sin hånd køre ind under hendes trøje, og han gøs da hans fingre mærkede hendes varme hud.
Han berørte hende let og sensuelt, han elskede følelsen. han elskede hendes nærhed. Han elskede hende. Ubegrænset.

Matt stoppede deres kys og så Kimberley i øjnene, "Jeg elsker dig", sagde han knap hørligt.
Han lod sig svømme væk i hendes øjne, lykkelig over at være det med hende. intet andet var i hans hovede end hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 23:29

Hun lod et stille gib løbe igennem kroppen, da hans varme fingre berørte hendes lune hud. Hun kiggede ind i hans grønne øjne, der mindede hende om en rar græsplæne om aftenen. "Jeg elsker også dig..." sagde hun stille. Hun lagde sig tæt op af ham, og hendes pande stødte mod hans. Hun lagde begge sine hænder på hver af hans kinder, og bed sig så forsigtigt i underlæben. De ord havde hun ledt efter... Der var aldrig nogen der havde sagt det til hende, og at det var Matt der skulle sige det til hende første gang var utroligt. Det var en fantastisk fornemmelse. Hans meget varme krop blev presset mod hendes. Det eneste der adskilte deres kroppe var hendes sorte t-shirt, og de korte shorts. "Jeg har savnet dig..." hviskede hun. De to sætninger der lige havde forladt hendes læber, var nogen hun altid havde drømt om at sige, og hun fortrød det ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 00:40

Matt's hjerte bankede af lykke. "Du behøver aldrig savne mig mere". Han havde fundet et job inde i byen.
Og en lille forladt hytte inde i skoven. Han havde allerede besluttet sig ved deres første møde. Han ville blive, for hende.
Han ville leve sammen med hende. Og langt vigtigere han ville elske hende af hele sit hjerte.

Han lod sin hånd løbe ned af hendes ryg igen. og videre ned over hendes røv som han tog forsigtigt på.
han var lidt nervøs. Han ville ikke gøre noget der ville kunne såre hende eller få hendes kærlighed til at forsvinde. Men han havde bare sådan lyst til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 00:45

Et lille gisp og en bølge af nydelse løb igennem hendes krop. Hun var vant til at blive taget på, men denne gang var det anderledes. En svag lyst voksede i hendes underliv. "Hvad mener du med det?" spurgte hun stille. Hun bed sig i underlæben, og lagde en hånd på hans brystkasse. Hun lænede sig frem og kyssede ham blidt på den ene mundvig. Hendes anden hånd søgte også mod hans brystkasse, og der blev den trygt lagt. Hvad skulle det betyde? Den aften i havnen... Han var jo vagabond, han søgte jo bare rundt uden egentlig at vide hvor han skulle hen næste gang. Hun rykkede hovedet tilbage, og kiggede ind i de dybe grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 00:55

Matt så hende i øjnene, "Jeg har fundet mit kald" sagde han med et skævt smil.
Den svage lugt af Kimberleys begyndende lyst, blev snart fanget i Matts næsebor og det tændte ham yderligere.
Noget i han tog over. Hans hænder søgte ind under kims bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:00

"Hvilket kald?" fik hun fremstammet. Lysten i hende blev stærkere, og hun følte sig utroligt varm. Hun lænede sig frem, så deres pander mødte hinanden, og hun nød hans varme hænder mod hendes lune hud. Hendes kinder havde antaget en svag rosa farve, da det var første gang hun faktisk havde haft lyst. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, men hun var klar over hvor spændt hele hendes krop var. Hver muskel i hendes krop var faktisk spændt, og hun var lidt nervøs, da det her ikke var Jason, men ham hun elskede allermest. Et blidt smil spillede på hendes læber, og hun kiggede igen mod hans brystkasse. Derefter søgte hendes blik opad mod hans læber, og til sidst ramte hendes dybblå øjne hans grønne øjne igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:13

"Det jeg altid har ledt efter" sagde han, og gav Kim et sigende blik. Matt følte hans hænder bevægede sig af sig selv.
forsigtigt tog han Kim trøje af hende, og kyssede hende ned af halsen.

Og han begyndte at trække bukserne af hende. Han så hende i øjnene og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:18

Hun strakte hals, så det var nemmere for ham at komme til. Lysten i hende var næsten ustyrlig. Hun satte sig langsomt op. "Skal vi ikke...?" hun rystede på hovedet. "Vi har ingen steder at gå hen..." sagde hun lidt eftertænksomt. Hun bed sig i underlæben og kiggede på ham. *Vi kunne tage hjem til mig..?* tænkte hun lidt, men hun slog hurtigt tanken ud af hovedet. Det liv hun var begyndt at have udenfor hjemmet var lidt overvældende. Hun havde Ryu og Embry. Og så havde hun Matt. Og det var en rar fornemmelse at sidde der, og kigge på Matt's veltrænede krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:35

Matt smilede, rejste sig op og tog hendes hånd. De lå på den seng der var i Matt's hytte.
"Er det her sted fint nok" spurgte han, mens han knugede Kims hånd ind til sig.
Det tærede altid på ham når han teleportterede, men det tænkte han ikke på nu. Han tog Kims shorts af mens han igen kyssede hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:55

Kim var lidt forvirret. "Hvad gjorde du?" hviskede hun interesseret, og strakte igen hals så Matt havde lettere ved at komme til. En bølge af nydelse løb igennem hendes krop, da hun mærkede hans varme hænder snitte hendes lår. Hun hev sine ben til sig, så shortsene var af på ingen tid. Hun var spændt på det her, en ny krop der skulle mærke hendes. Hun kiggede op i loftet, og bed sig forsigtigt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:29

Matt lagde en finger på Kims næse, "et trick" sagde han lidt drillende, og kyssede hhende intenst igen.
Han hev forsigtigt Kim over sig, stadig kyssende. Følelsen af hendes hud mod sit bryst føltes perfekt for ham. Han følte sit hovede snurre. Det hele føltes som en drøm. en fantastisk drøm som han aldrig ville vågne op fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 05:02

Hun var utroligt ophidset. Og våd. Hendes krop mod hans. En fornemmelse, hun for første gang kunne nyde. Da han trak hende op til sig, blev hun kun mere ophidset. Hun smilede svagt, dog uden at ødelægge deres hede kys. Hun kastede sin meget undervægtigt krop bagover, og kiggede op på ham. Hvad ville det her lede til? Hun smilede frækt, og trak ham ned over sig. Hun syntes et eller andet sted det var ret romantisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 07:03

Matt's hovede snurrede, uden det var ubehageligt. Han nød følelsen da han trængte op i hende.
Matt nød hver følelse af hende. og mens de lå der, var det som om alle hans sanser blev vækket og Matt duftede nu for alvor alle Kimberley dufte.
Hans åndedræt var tungt, og han ønskede bare at den nat ville vare fort evigt .
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde med et andet jeg - Kimberley Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde med et andet jeg - Kimberley
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» andet møde //Abaddon
» andet møde på samme sted//Larentia//
» Fly like a bird - Kimberley
» i byen//Kimberley//
» Aften på legepladsen - Kimberley

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: