Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 09:29

Tid : 22:32

Sted : byens midte

Omgivelser : ubehagelige og få folk at se... og spørge om vej?

Vejr : Ekstremt varmt ... dog med små briser til tider..

Årstid : Sommer



Langsomme skridt blev ført igennem denne skumle bys midte, mens de grønne dådyr øjne stille lod sig... se sig omkring, mens hun let skælvede ned af skuldrene og mærkede det helt ned til bene?, dette sted var yderst ubehageligt at gå, og nogle steder lugtede det ligefrem.. vis man så på denne unge læge studerende Tonic kunne man allerede se en ting, blomme farvede hår, samt sød duft over hende, utrolig hygiejnisk og ren aura om hende, en smuk hvid trøje tæt siddende ind til hendes silm formede krop med smukke kvindelige kurver der skam var til at se... meget moden udviklet, ung i udseende, ja utrolig smuk pige var hun skam, dog passede hun os meget på sit udseende og følte at det var det mindste hun kunne gøre i sådan nogle tider som man var i nu, hvor folk tog flere stoffer eller drak mere?, brugte meget makeup selv om det blot ville ødelægge huden endnu og endnu mere end den allerede var af alle de unaturlige gift stoffer man gik i hver dag, vis man gik i en storby?.
Dog kunne man ikke helt vildt kalde Werclare en storby, mere et slum kvarter i hendes mening..
"Hmm?? vis jeg bare kunne huske... hvor det var" hun ledte efter et sted at sove eller blot opholde sig, eftersom hun havde gået i virkelig lang tid og ikke orkede at tage hele vejen hjem.. eftersom hun faktisk heller ikke kunne finde hjem vis det skulle være helt rigtigt?, men det var blot Tonic i en nøddeskal..
Hun sukkede let fra struben og slikkede blidt med tungespidsen hen over hendes rosa pinke læber og fandt så endelig et springvand nær centrum hvor hun kunne sidde og slappe af og komme til kræfter mens hun betragtede sine omgivelser og de høje skumle bygninger der var her og der?.
Hun havde hørt lidt rygter om dette sted.. måske hun ikke skulle ha taget hjemme fra..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 10:15

Det lange røde hår var sat op i en høj hestehale, og de grønne øjne var fremhævet af den elegante make-up. De kvindelige former stod tydeligt frem under de tynde tøj. Tais var klædt i en stram, grøn top og et par meget korte shorts. Hun stod lænet op af et hushjørne og så rundt på den åbne plads. Overvejede om hun skulle overveje at finde et værtshus, der var som regel massere af ensomme mænd og kvinder der var mere end villige til at betale en pæn sum penge for en tur i høet.
I det samme fik hun øje på en ung pige der satte sig på springvandet. Hun var køn... Og hun så noget fortabt ud. Et charmende smil gled over de rødmalede læber.
Det var sjældent at Tais valgte en kunde fordi hun brød sig om vedkommende. Men hun synes nu alligevel at denne pige så sød ud. Desuden, hvis det ikke gik kunne hun altid finde en anden, det var jo ikke det.
Med selvsikre skridt bevægede hun sig over mod den unge pige. De høje hæle klappede lydt mod stenunderlaget. Kort efter sad hun ved siden af pige. "Hej. Du ser ensom ud?" Den bløde stemme skar fint igennem sommernattens lyde. Det var nok verdens værste scorereplik, men den virkede ofte fint når det gjalt om at finde kunder...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 10:22

https://www.youtube.com/watch?v=neC3dZgERtQ Linket til sangen hun synger..

Tonic sukkede let og lod blidt den sirene smukke klare og hamoniske stemme slippe fri i det hun stille dog smukt sang i denne lyse tone en sang..
My heart is pierced by Cupid;
I disdain all glittering gold.
There is nothing can console me
But my jolly sailor bold.
Come all ye pretty fair maids
Whoever ye may be
Who love a jolly sailor bold
That plows the raging sea.

Hun smilede let for sig selv et kort sekundt i det hun pludselig så op mod en kvinde der var kommet hen til hende og satte sig ved hendes side. Hun rødmede let over kinderne som var der kommet en pind med et blidt strejf af rouge over hendes kinder.. De dådyr grønne øjne lagde sig blidt på kvinden og betragtede hendes kønne ansigt og hun så flovt væk dog diskret så det ikke burde kunne ses, at hun havde betragtede hende så indegående og sagde stille"tja.. det sker af og til?" hun smilede let over de perlehvide tænder og kiggede forsigtigt op mod den mystiske kvinde der havde sat sig ved hendes side og sagde så stille"Hva med dig?.. du ser ikke rigtig ud til at høre til denne her bydel?" hun hentydet mest til det med at kvinden så utrolig flot ud og i hendes forstand burde hun ikke komme fra så snusket et kvarter så?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 10:46

Tais trak lidt på den ene skulder ved pigens kommentar. "Jeg bor her nu engang alligevel." svarede hun henkastet. Det var vigtigt at samtalen ikke blev drejet om hende selv. Den skulle handle om pigen... Ellers ville hun ikke få noget ud af det. "Men hvad med dig, er du faret vild? - For du virker bestemt ikke som en pige der frivilligt bevæger sig rundt heromkring." Tais' blik og smil var charmerne, og matchede den flirtene, forførene stemme godt. Hun lagde bestemt ikke skjul på at hun forsøgte at forførene pigen. Det var en taktik der enten gav bagslag eller pote. Den var risikabel men yderst effektiv, når den virkede. Diskret lod hun den ene hånds fingre røre ved pigens ene hånd. Smilede skævt. *Fald nu for det... Kom nu, jeg skal bruge pengene* Tankerne der fløj gennem hovedet på Tais var langt mindre rolige og charmende end hendes ydre var det. Dog var hun mere end vant til at det ydre og det indre ikke harmonerede. Det blev man hurtigt i hendes branche.

//Er lidt lav på krea pt...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 10:52

Tonic så lidt undrende på pigen og sagde"Virkelig? wauw.. det havde jeg dog ikke lige gættet... undskyld" hun smilede let og roede sig flovt i håret og sad der lidt og overvejede hvad hun dog skulle sige men da hun spurgte om hun var faret vild nikkede Tonic" jah det er jeg.." hun sukkede let og sagde"Jeg skulle finde et sted at overnatte men det går ikke lige så godt" Dog da hun mærkede pigens finger mod sine så hun lettere undrende på hende og trak let hånden til sig og rejste sig op stille og roligt og sagde med en meget lærede stemme der var utrolig alvorlig men samtidig osse blid"Undskyld mig.. men jeg har aldrig nogen sinde haft sådanne.. tiltrækninger for mit eget køn" hun så let på pigen og fandt sin pung og stak hende lidt over hvad der svarede til 500 og sagde"Her" hun lagde dem på bænken og sagde"Jeg vil intet have med dig.. men vis du er så desperat efter penge så tag dem blot, det var hyggeligt at snakke med dig, men jeg må hellere se at finde et sted at overnatte inden det er forsent, og alt er lukket.." hun kendte stedet der lukkede når det blev et vis tidspunkt men hun kendte dog ikke om det var sådan på byens kroer hvor man kunne overnatte?.
Hun skulle stille og roligt til at gå fra den flotte unge kvinde der havde prøvet at ? forfør hende eller smiger sig ind på hende, men disse følelser bar hun ikke for det andet køn? og da slet ikke at købe folk... især ikke når hun var ved at uddanne sig som læge.. en der reddet liv eller skulle... skulle da heller ikke købe mennesker for fornøjelsens skyld?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 11:11

Tais sukkede højlydt da pigen lagde penge på bænken og gik sin vej. Hvor helt forfærdeligt ydmygende! Hun rejste sig op og stak pengene i bh'en. Så gik hun efter pigen med hastige skridt, og indhentede hende snart. "Hør, hvis du nogensinde skal afvise en anden pige, så vær lidt mere diskret, okay? Du ville vel ikke straks smide penge til en fyr der lagde an på dig og så panisk løbe din vej, hm? - Det er ydmygende ligegyldigt proffestion og køn." Det forførene var fuldstændig gået af hendes stemme, og hun lød nu mere kølig, belærerende. Dog ikke ligegyldig, som hun ellers så ofte gjorde.
"Når det er sagt, så kan du overnatte hos mig, hvis du mangler et sted at sove. - Jeg skal nok lade være med at gøre mig tilnærmelser. For tro mig; Der er ikke noget sted her i byen hvor du har lyst til at overnatte med mindre det er i yderste nødsituation." Det var længe siden Tais' havde forsøgt sig med venlighed. Hun var ikke vant til at det var en ting man kom langt med. At vise venlighed var at vise svaghed...
Men hun synes nu at pigen her var nuttet, og hun havde egentlig ikke lyst til at hun skulle tilbringe natten på et af de usle moteller der lo rundt omkring i byen. Godt nok var Tais' lejlighed lille og mørk, men der var varme, vand og mad. Og så var der rent. Det var meget mere end der var langt de fleste steder her i byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 22:51

Tonic stoppede stille op da hun hørte ordene og vendte sig let mod Tais og sagde"Var det ydmygende for dig?" hun betragtede hende lidt og sagde"Undskyld det var ikke mening vis det fornærmede dig" hun bukkede sig let i respekt for Tais og betragtede stille Tais i det hun sagde at hun måtte overnatte ved hende?, det var lidt underligt at støde ind i en der pludselig?... tilbød hende sig selv på en måde men så ændret det sig til at hun kunne sove ved kvinden i stedt eller... hun lignede en ung pige men? ... de var nok ikke lige samme alder.
Hun nikkede stille og sagde"tak... for tilbudet, jeg tager gerne i mod det, men? hvor bor du henne af?" hun kiggede undrende til begge sider og så mod Tais igen og sagde"Forresten mit navn er Bella men bare kald mig Tonic" hun gav et let smil fra sig for at lette den lidt klemte atmosfære der var kommet lidt imellem dem efter det hun havde gjordt med pengene og sagde"Forresten bare behold pengene... jeg har masser" hun var jo læge studerende og tjente allerede godt med penge fra Smoothie cafeen hun arbejdet på, så det var skam ikke penge hun manglede.
Hun rettet let på sit tøj og strøg blidt den jordbær røde tunge over, over læben og studerede så vejens grusten og sagde med et smil"Viser du vej?" de eksotiske dådyr grønne øjne lyste næsten af glæde over at ha stødt ind i en der viste hende venlighed?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:17

Tais grinede tørt ved pigens undskyldning. "Tro mig, snuske, de penge havde du nu ikke fået tilbage alligevel." Det var ikke ment fornærmende på nogen måde, det var bare sådan Tais var. Hun kaldte ofte folk navne, og var sådan set rimelig ligeglad med hvad de egentlig hed.
"Jeg bor i en lille kælderlejlighed ikke så langt herfra." svarede Tais og tænkte sig så lidt om. "Men der er én ting du skal vide før vi kommer derhen; Der er mørkt. Og der er altid mørkt. Godt nok har jeg sat nogle lamper op, men det er nu minimalt hvor meget lys de giver. Men lige meget hvad du gør, så må du ikke forsøge at få mere lys ind." tilføjede hun så lettere tænkende. Jo, det var nok en god ide at forberede hende på det.
Derefter førte Tais Tonic videre gennem byen til de kom til en slidt, gammel bygning, hvor Tais låste op ned til kælderen. Hun trådte ind i den mørke lejlighed og tændte det dunkle lys. Lejligheden bestod af tre rum; Et smalt badeværelse, et lille soveværelse og et kombineret køkken og stue. I stue delen stod en slidt sofa der engang havde været kongeblå, et lille kaffebord og et meget lille tv. Meget plads kunne man heller ikke ligefrem sige at der var i køkkenet. "Ja, det er ikke meget, men det er bedre end så meget andet." sagde hun, og ventede på at Tonic skulle komme ind og få set sig lidt om i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:22

Hun rødmede let og sagde"Snuske?" hun lagde undrende hovedet på skrå med en undrende mine over ansigtet og så yderst overrasket men dog os tænksomt på denne kvinde og sagde"Aha?" hun grinte let og smilede så flovt og roede sig i håret mens hun havde lukkede øjne og åbnede dem så hurtigt igen da hun snakkede om hvor hun boede og sagde så lidt nervøst"M...mørkt?" hun sukkede let*great mørke... lige det jeg mest ikke kan li, jeg kommer virkelig til at føle mig ilde tilpas?* hun så lidt på tais og sagde"ok det skal jeg nok huske, jeg leger bare flagermus for en dag eller tager på skadestuen endnu en gang haha" hun begyndte så småt at følge Tais og betragtede hende og tænkte*Er hun overhovedet menneskelig?, hun ligner ikke modeller jeg har set... hun har noget flotter over sig??...* hun smilede flovt over at tænke sådan og nikkede så til det Tais sagde og kom med et lille nervøst"Øhm? jeg kunne vel aldrig få et brusebad eller noget?" hun smilede forsigtigt og berørte let sin trøje og trak lidt ud i den*Maaan her er varmt i nat..* hun så sig let rundt og sagde"det godt nok lille men jeg kan vel blot tage sofaen?" hun smilede sødt og gik lidt her og der, efter som der ikke var så meget andet at gøre?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:46

Tais nikkede let til spørgsmålet. "Slå dig løs. Badeværelset er der" svarede Tais, og pegede på den ene af de to døre der var i lejligheden. Selv begyndte hun at rydde en smule op, flytte ting fra sofabordet, finde tæppe og pude frem. Da der så nogenlunde ryddeligt ud, og lå et brugbart tæppe, og en blød pude på sengen stilte Tais sig foran døren til badeværelset. "Jeg går igen inden så længe, men jeg kommer igen i morgen tidlig." sagde hun ind mod døren, så Tonic cille kunne høre det. Så bevægede hun sig over til det sammenklemte køkken og åbnede køleskabet. Det var mest fyldt op af sodavand og øl, og nogle enkelte små portionsposer med mad. Til gengæld var fryseren fyldt med færdigmad, og i skabene var der en masse frysetørret mad og konserves. Det var mere eller mindre hvad Tais levede af. Det og så kaffe. Hun opførte sig næsten som en anden junkie der ikke havde fået sit fix, hvis hun ikke fik sin kaffe...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:53

Tonic nikkede men kom så i tanke om at Tais intet kunne se og slog så sig selv på panden, et dumme slag og sagde flovt"Øhm jaah!? ... det helt okay" hun pustede flovt ud og rettet sig op og fandt håndklæde frem og lagde klar og smed så sit tøj langsomt og roligt, lod hun det glide ned af sin krop og gik så nøgen ind under bruseren og tændte den let, og mærkede det kolde dog dejlige vand sprøjte ned over hende og lukkede blidt øjnene i og smilede for sig selv, mens hendes karamel farvede hår lagde sig ind til hendes ryg og hun mærkede vandet kærtegne hendes bare krop mens hun stille nynnede for sig selv og efter lidt tid trådte hun så ud af bruseren efter at ha gjordt sig ren og tørrede blidt sin krop og sit hår, da hun svang håndklædet om sig... Hun smilede let og gik så ud af døren og sagde"Hey er du her stadig?" hun smilede lidt og gik så hen af mod sofaen og betragtede den lidt og kunne ikke rigtig forstå hvorfor Tais skulle væk men det var vel det hun levede af?..
Hun satte sig stille på sofaen og betragtede hvordan der var gjordt mere ren og sagde"hey har du gjordt alt det ? mens jeg var i bad" hun smilede sødt og sagde"det havde du skam ikke behøves ?, det så nu fint nok ud som det var før?... men må man spørge dig om hvorfor du skal afsted?... "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 09:08

Tais havde fundet en sodavand frem som hun åbnede idet Tonic kom ud af badeværelset. "Måske ikke, men jeg kan godt lide at her er ryddeligt." svarede hun let. Hun dark af sodavanden mens det næste spørgsmål blev stillet. "Der er flere grunde. For det første, så er min 'dag' kun lige begyndt, så jeg kan ikke sove endnu. For det andet, så lider jeg af en sygdom kaldet XP, der gør at jeg ikke kan tåle stærkt lys - derfor den mørke lejlighed. Og for det tredje så skal jeg ud og tjene penge. Noget skal jeg jo leve af." svarede hun enkelt, og betragtede pigen for at se hendes reaktion. Det var meget sjældent at Tais udgav så meget information om sig selv. Men hun mente at hun lige så godt kunne forklare Tonic hvad det egentlig var der foregik, når nu pigebarnet skulle tilbringe natten i den mørklagte lejlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 09:14

Tonic så let op mod Tais og nikkede sødt og sagde blot smilende"Okay " hun smilede blot sødt og lagde sig så stille på sofaen og betragtede sine lår man kunne se og sukkede så stille og sagde"Jeg simpelthen for doven..." hun tænkte angående med at tage tøj på igen, og så havde hun os lagt det sammen undtagen sit undertøj hun så ville sove i selvfølgelig?. Hun ville ikke sove nøgen i en andens hus og især ikke i en kvindes hus, og når hun havde været så sød at give hende et sted at sove og så os det med at hun hade lagt an på hende, dog regnede hun ikke mere med at hun gjorde noget mod hende?, kvinder eller piger ville vel altid være mest til det mandelig køn eller sådan var det i hendes hoved ihvertfald?.
Hun betragtede stille Tais og sagde"Aha ... så det er derfor du skal ha så lidt lys, det helt iorden.." hun smilede stille og rejste sig så op og sagde"Nååårhhh... jeg må hellere iføre mig noget" hun grinte let og gik ud på badeværelset og iførte sig sit undertøj og trådte så ud af badeværelset og hen til tæppet og tog det om sig og smilede"Mmhhh" hun lagde sig stille ned igen og sagde"Så natten er din dag eller hva?" hun så lidt undrende på hende og sagde"lidt som en vampyr? vel.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 09:31

Tais så ikke ud til at tage sig synderligt meget af hvad Tonic sagde før den sidste kommentar. "Jeg har intet til fælles med vampyrer!" sagde hun indtrængende. Hendes før så rolige holdning blev meget rank, og det afslappede udtryk i hendes ansigt blev stramt og den røde mund svandt ind til intet andet end en smal streg. "En vampyr er et fabeldyr, et djævlens opspind, et monster. Og jeg er bestemt ikke noget monster!" Det var helt tydeligt at der var ramt et ømt punkt der. Endnu engang genlød moderens stemme i Tais' hoved. Forbandede hende langt ned i helvede, som den vanskabning hun var. Så vendte hun sig væk fra Tonic, tog et par dybe indåndinger. Så vendte hun sig igen mod sin gæst og smilede venligt igen. "Du må under ingen omstændigheder sammenligne mig med en vampyr. Jeg er blot ramt af en uheldig sygdom." sagde hun mere roligt igen. Tømte sodavanden og bevægede sig tilbage mod hoveddøren. "Nu må vi se om ikke vi ses i morgen tidlig så. Ellers skal du bare smække døren efter dig, så låser den af sig selv" sagde hun og forlod så sin gæst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 09:42

Tonic så overrasket på Tais og var helt stum og nikkede forsigt da hun sagde alt dette her og pludselig før hun nået at sige noget var Tais gået?.
Hun sukkede let ud og mumlede stille for sig selv"Det er vi nok ikke ifølge mig" hun fnøs let og tænkte*At blive sur over sådan en lille ting... vampyr er smukke væsner i mine øjne altså.. dem de skriver om..
Hun sukkede stille og lagde sig rullende i tæppet og lagde sig så mere til rette for derefter at falde i søvn indtil morgen ville komme frem og hun igen kunne strække sig og få et lille morgen bad inden hun ville iføre sig sit tøj og gå hen af mod døren..
"Sikke en nat? " hun så let rundt og tænkte*det var virkelig ikke en drøm.. der kan man bare se* hun rystede let på hovedet og strakte sig yderligere og besluttet sig så for at vente på at hun kom hjem.

//Sorri ikke så meget krea lige der//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 09:54

Tais så overmåde træt ud da hun trådte ind ad døren. Hun lænede sig lidt på af den, og betragtede Tonic. Tais' hår var uglet, hendes makeup var ikke længere så elegant som den havde været tidligere, og hun så i det store hele bare ud som om hun kunne falde om hvor når det skulle være. Så holdt hun let en finger op foran læberne som tegn til at Tonic ingenting skulle sige før Tais forsvandt ud på badeværelset. Kort efter kunne man høre lyden af vand der løb fra bruseren. Det tog ikke meget mere end et kvarter før Tais kom ud igen, denne gang iført intet andet end et beige håndklæde, og med det lange røde hår dryppende af vand. Hun så meget anderledes ud, når læberne ikke længere havde den samme stærke farve som tidligere. Øjnene virkede også mere matte, når nu de ikke længere blev fremhævet af de brunlige kobbernuancer. Så smilede hun svagt til Tonic. Et smil der faktis kom indefra, og ikke bare blev klistret på som en maske. "Er du sulten?" spurgte hun roligt, mens hun gik ind i soveværelset for at finde bare en smule tøj at tage på. Det var ikke længe før hun igen kom til syne i døren iført underbukser og en stor mands t-shirt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 09:58

Tonic betragtede hende lidt tid og holdte mund da hun havde taget fingeren op til sine læber, dog ikke Tonics læber men tais læber?. Hun så lidt på hende og lagde sig så på sofaen lidt og betragtede tvet et kort sekundt og lukkede så øjnene i ren og skær dovenhed og smilede så da hun hørte ordet sulten... om hun var sulten!? ja det var hun skam hun kunne endda spise hende fra hus og hjem så sulten var hun dog ville hun ikke gøre det og det var vel os en overdrivelse men stadig?.
"Ja det er jeg faktisk" hun smilede let til Tais og hun virkede sødere end før, måske der var sket noget godt på natten eller os prøvede hun måske at gøre lidt op for hvad der var sket tidligere men det kunne vel os blot være hendes fantasi der sagde at hun prøvede på det?.
HUn sukkede let og strøg håret bagud og betragtede dens karamel brune farve og sukkede over sin kedelige hårfarve men lod det så lægge ved det og sagde"Hård nat?" hun lagde hovedet let på skrå og sagde"du siger bare vis du skal ha hjælp til et eller andet... altså ikke fordi du ikke selv kan men jeg vil skal gerne hjælpe så godt jeg nu kan" hun smilede sødt til Tais og ventede blot på hendes respons?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 10:13

Tais følte sig ikke spor sødere, bare mere træt. Når man blev træt blev det sværere at opretholde en ligegyldig facade. "Hør, Snuske, i min branche er en hver nat en hård nat. Det er hårdt at tjene penge, men det er værre ikke at tjene nok." svarede hun roligt, og skar en bitter grimasse.
Hun fandt en pande frem i det lille køkkenhjørne, og vendte sig så overvejende mod Tonic. Så trak hun på skuldrene og hev to små poser frem af køleskabet. "Nej, morgenmad er dejlig let at lave." svarede hun forholdsvist lavt. "Men hvad, går du i skole? Eller studerer du, eller hvad laver du?" spurgte hun så, for at undgå en pinlig tavshed mens hun hældte posernes vegetabilske indhold ud på panden. En blanding af forskellige grønsager, noget tofu og en del bælgfrugter blev langsomt varmet op, og bredte madlugten til hele lejligheden.
Tais rodede let rundt i det med en palet kniv af og til, og fandt to tallerkener frem fra et skab i mellemtiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 10:18

Tonic så let på Tais og snuste ind da hun kunne dufte den dejlige lugt der kom fra selveste køkkenet af efter som stue og køkken var samme plan. Hun så let hen på Tais og sagde"Okay" til det med at hjælpe til og hun ville jo ikke være til synderlig meget besvær så hun holdte sig blot over i sofaen og betragtede stille Tais gøre alt og hun virkede så voksen og så stærk i det, hun ville aldrig kunne gøre hvad Tais gjorde? det var helt sikkert, hun var endda stadig jomfru!?... så hvorfor overhovedet tænke på sådan noget, hun var ingen gang i nærheden af hvad Tais var for en kvinde, dog ja... alle måtte vel tjene til føden på den måde de levede på eller valgte? tais var mere fri vel på en måde og Tonics var mere kontrolleret..
"Jeg studere til læge..." hun så let op af mod Tais og sagde så " og så arbejder jeg nogen gange på en smoothie cafe i sheria" hun smilede let og sagde"så det er egenlig hvad jeg laver eller har lavet det meste af mit liv, boet her og der med min familie studeret til et eller andet og så oplevet nogle lande og sådan, forskellige kultur og så har jeg blot valgt at jeg vil være læge egenlig?" hun smilede og sagde"så nu studere jeg til det, og jeg har faktisk rimelig gode karakter og chancer for at blive det vil jeg mene" hun smilede let og strøg så håret til siden og så hen på tallerknerne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 10:34

Tais fordelte maden på de to tallerkener og forsynede hver af dem med en gaffel. "Læge siger du? Jamen så held og lykke da med det." nikkede Tais, og placerede begge tallerkener på kaffebordet før hun satte sig i sofaen ved siden af Tonic. "Jeg drømte om at blive profesionel sports udøver da jeg var yngre. - Jeg ville være kickboxer, og tjene penge på at slås." fortalte hun med et skævt smil om læberne, før hun begyndte at spise. Maden kunne godt have en sær smag, hvis man ikke var vant til at spise sådan. Smagen af tofu, kidneybønner, og gulerod var de klart mest gennemtrængende smagsindtryk der var at hente. Tais så ikke ud til at nyde maden, men hun spiste den som et barn spiser sin havregrød. Hun havde vænnet sig til smagen af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 10:45

Hun så lidt på hende og syntes at der lød lidt ? en trykkende stemme på Tais da hun sagde held og lykke med det dog smilede Tonic blot til hende og sagde"Jah læge... jeg vil gerne være der for folk og sådan" hun smilede lidt uskyldigt og sagde"fjollet ik.. men stadig, jeg har blot altid gået meget op i menneskelige kroppe og alt det, så læge er perfekt til mig" hun så lidt på Tais og spiste så i det hun havde tygget af fra første potion mundfuld så hun på Tais og sagde"Uh! kickboxer fedt... men hvorfor blev du det aldrig, du ligner en der sagtens kunne blive noget inde for den verden?" hun lagde hovedet let på skrå og sagde"hvorfor ... skete det aldrig siden du gerne ville være... det?" hun kunne nærmest se på Tais at hun ikke så godt nød maden som Tonic men ... nu var tonic os vand til at rejse med sine forældre den gang og smage alt muligt mærkeligt... så dette her var skam en bakatel for hende i forhold til det hun fik i indien!?.. den gang.
Hun spiste let op efter noget tid og efter at ha hørt på hvad Tais måtte sige angående om hvorfor det gik galt og fik stille listet et "forresten undskyld det igår.. jeg troede ikke du havde det sådan... men de findes jo ikke?... så jeg forstod dig ikke rigtig.. altså den måde du opførte dig på.. men det var vel blot mig der var lidt langsom.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 10:59

Tais trak let på skuldrene. "Fordi det ikke er til at få en proffesionel karriere når man konstant må gemme sig i mørket. Desuden besluttede jeg mig for at jeg havde fået nok af mine forældre i en alder af 14, og så er det ikke helt let at klare sig. Selvfølgelig med mindre med møder en 'rar' mand der gerne vil hjælpe dig med at komme til at tjene nogle penge." Der var ikke rigtigt nogen følelser i hendes stemme. Det var ikke andet end kolde facts som hun diskede op med. Det var svært at klare sig når man ikke kunne tåle solen... Men Tais mente nu selv at det alt i alt var lykkes hende ganske udemærket selvom hun levede som hun levede. Hun levede jo? Det var langt mere end hvad lægerne ville have troet dengang hun var et lille barn. Dømmen først lydt på ti år. Så blev den rykket til tretten år. Men eftersom at Tais bare ikke ville dø havde de mere eller mindre erklæret at hun var et rent vidunder.
Tais rystede let på hovedet ved undskyldningen, og lagde sin gaffel fra sig. "Jeg reagerede vel også lidt voldsomt. Det kunne du jo ikke vide... Jeg har altid været det sorte får, familiens lille monster. Derfor tager jeg det ilde op når jeg sammenlignes med monstrøse væsner, selvom disse ikke findes." redegjorde hun kort og rejste sig op. Bar de tomme tallerkener tilbage til køkkenet.

//Jeg smutter nu//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Empty
IndlægEmne: Sv: Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais   Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Wrong place? at the Wrong TIME :: Tais
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Wrong place, at the wrong time{Kodashi}
» The place we meet for the first time \\Catherine\\
» Somethings always goes wrong - Ash
» Did i do something wrong - Julius
» Somethings is not right when nothing is wrong..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: