Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En lille gå tur med sin datter // dj thor //

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lille gå tur med sin datter // dj thor // Empty
IndlægEmne: En lille gå tur med sin datter // dj thor //   En lille gå tur med sin datter // dj thor // Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 06:05

Sted: Deepshell's gader.
Tid: 15:30
Dag: Irl
Dato: 22/6
Vejr: høj flot sol skin
Omgivelser: en masse folk der er på vej hjem fra arbejde og sådn noget.
Tøj: http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2007/10/23-End/angelina-jolie-pregnant-brad-pitt-brangelina.jpg. Det er en hvid nederdel der på billedet.

Tazz var ude og gå en lille tur i byen med hendes elskede datter som der sad oppe i barnevognen og sagde alle mulige lyde og pegede på alle de gik forbi og på alle butikkerne som der var i byen.
Tazz gik lige i sine egen tanker da hun joo lige havde fundet ud at hun var gravid igen men den her gang var det hendes herre som der var fare til den lille nye som hun gik og bag på og man kunne da svagt se en lille fin mave inde under hendes hvide top som hun taget på da det var så varmt og solen skinnede bare i dag og der var iik en eneste sky på himlen lige nu og det var nu meget dejligt men oqså lidt irriterende da Tazz og Zofie havde det varmt lige nu så Tazz overvejede at købe dem en is hver så de kunne køle lidt ned i den her varme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille gå tur med sin datter // dj thor // Empty
IndlægEmne: Sv: En lille gå tur med sin datter // dj thor //   En lille gå tur med sin datter // dj thor // Icon_minitimeFre 24 Jun 2011, 23:24

(sammentidig lidt lengere henne af gaden) jacob kom gående i sine ejene tanker og var fulstendig væk i den nye cd han selv havde lavet med jump remixer af alle mulige merkelige sange men der var noget underligt ved ham idag han var kun i sort tøj, han var dog stadig med den samme stil som han plegede ud over at han havde et tørklæde for munden og trods det varme vejer svedte han ikke det mindeste og hættetrøje som var godt lukket til og løst sidene. av for den, tængte han det var tazz han var støt på uden at læge merke til det var de to støt frontalt sammen "undskyld jeg gik lige i mine ejene tanker og hade ikke set dig" sagde jacob mens han rejste sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille gå tur med sin datter // dj thor // Empty
IndlægEmne: Sv: En lille gå tur med sin datter // dj thor //   En lille gå tur med sin datter // dj thor // Icon_minitimeSøn 26 Jun 2011, 05:15

Tazz gik og snakkede lidt med sin datter men stoppede op da hun var gået ind i en med barnevognen og 'løb' hen til person "Ejj det må du virkelig undskylde" sagde hun stille og hjalp fyren op og snussede stille ind og kunne lugte han var varulv så hun smilede venligt til ham "Jeg gik lige og snakkede med miin datter så jeg så diq iik og det må du virkelig undskylde" Sagde hun stille efter lidt og gik stille over til sin datter da hun prøvede at vende sig om for at se hva der var sket men det var lidt svært når hun nu var spændt fast.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille gå tur med sin datter // dj thor // Empty
IndlægEmne: Sv: En lille gå tur med sin datter // dj thor //   En lille gå tur med sin datter // dj thor // Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 17:22

da han var kommet på benene igen stod han ganske stille og snusede sagte ind, jo hun var vareulv. han skyndte sig at tage tørklædet af og sagde lige så stille "det var hvist lidt og begge der ikke lige kikkede og omkring eller hvad " han kunne ikke undgå at smile :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille gå tur med sin datter // dj thor // Empty
IndlægEmne: Sv: En lille gå tur med sin datter // dj thor //   En lille gå tur med sin datter // dj thor // Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:23

Tazz smilede venligt til ham og nikkede stille "Joo men det var nok mest miq for jeg gik joo med hovedet nede i barnevognen til miin lille datter" sagde hun stille og spændte Zofie ad og tog hende op og holdte hende ind til sig mens hun kiggede med store øjne på fyren der nu stod der foran dem og vidste iik lide hva hun skulle gøre men hun gjorde som sin mor smilede kært til ham og blev lidt genert over det hele så hun gemte sin ind mod sin mor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille gå tur med sin datter // dj thor // Empty
IndlægEmne: Sv: En lille gå tur med sin datter // dj thor //   En lille gå tur med sin datter // dj thor // Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 01:25

jacob gengeldte hendes smil og spurgte lidt genert "jeg hedder foresten jacob" der gik ikke lang tid før jacob opdagede hvor dum han entlig lød og hvordan han entelig talte da han talte realativt hurgtigt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille gå tur med sin datter // dj thor // Empty
IndlægEmne: Sv: En lille gå tur med sin datter // dj thor //   En lille gå tur med sin datter // dj thor // Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 07:02

Tazz smilede kært til ham og nejede stille "Jeg hedder Tazz og det er her miin datter Zofie" sagde hun stille og kiggede venligt på Jacob og var stadig meget flov over at hun havde gået ind i ham "Kan jeg iik byde på en kop kaffe eller noget? nu hvor jeg kom til at gå ind i diq" sagde hun stille og rødmede lidt over det for hun syntes det var vildt pinligt hun iik havde kigget sig for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille gå tur med sin datter // dj thor // Empty
IndlægEmne: Sv: En lille gå tur med sin datter // dj thor //   En lille gå tur med sin datter // dj thor // Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 02:56

jacob svarede lidt roligete denne gang "jo tak det lyder godt" han smilte nu så meget at det næsten så kunstigt ud. "det er da en kær lille en" sagde han lidt efter og rødmede...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille gå tur med sin datter // dj thor // Empty
IndlægEmne: Sv: En lille gå tur med sin datter // dj thor //   En lille gå tur med sin datter // dj thor // Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:51

Zofie smilede kært og gemmet sig lidt ved sin mor da hun kunne hører at de snakkede om hende. Hun vinkede stille til ham og blev mere genert og prøvede at gemme sig lidt mere ved sin mor.
Tazz grinede sødt over det og nussede stille Zofie's ryg og kiggede smilende på ham "Okii så kom med jeg kender en god café og bare rolig jeg giver som undskyld" sagde hun venligt og sat Zofie ned i barnevogngen og skubbet 'taget' på barnevognen ned så Zofie kunne se på Jacob.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille gå tur med sin datter // dj thor // Empty
IndlægEmne: Sv: En lille gå tur med sin datter // dj thor //   En lille gå tur med sin datter // dj thor // Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille gå tur med sin datter // dj thor //
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» en politibetjent's datter og ... (fellix)
» pigen der sprang. (DJ Thor)
» en lille tur ?
» En lille tur...
» en lille går tur

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: