Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kender området....

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:33

Sted : I En Af Byens Mange Gader...
Vejr : Overskyet... Ikke så meget andet at sige om vejret... Det blæser ikke.
Dato : 15 Januar... Vinter.
Dag : Onsdag.
Tid : 23:08.
Omgivelser : Dæmoner i skyggerne, vampyre på tagene og skumle mennesker med underlige blikke.

Gabriel gik rundt med et hårdt blik i en af gyderne.
Et råd fra skolen lød Kend Området, så ved du hvor du skal stå og hvor du ikke skal
Han nikkede kort til sig selv og kiggede rundt.
Den tomme sværdskede hang ved siden af ham og slog let imod hans hæl.
Coltene var skjult under den tunge jakkes tykke lag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:41

han rystede på hovedet.
han lignede en eller anden hvid håret vampyr,
han stod for enden af den gyde som gabehovedet var i.
og han havde fået øje på ham, men ham selv..
han var godt skjult i skyggerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:46

Gabriel drejede i en flyedne bevægelse og pegede på ham med den Normale Colts skyder.
"Hvad vil du mig?" Spurgte han irriteret over at han var kommet så tæt på uden han havde hørt det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:48

Ribanalon kom i det samme hoppede ude på gaden selvom hun var så gammel var hun glad og skreg derefter, "jeg kan lide karmeler"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:50

han så irriteret på vampyren.
"Pas nu på .. 'sherif'" hvislede han med vampyrens stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:51

Han stirrede forvirret på Den anden Vampyr.
"Godt for dig" sagde han bare og hev den anden Colt frem og pegede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:54

Hun stoppede op og kiggede lidt på dem alle hendes udtryk blev med det samme dyrisk og mørkt da hun se de to menneske væsner.
Hun kiggedee lidt fra den ene til den anden og så på Pistolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:56

"Rør dig ikke..." Sagde han afslappet til dem, men hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:57

//dig der riban, du tror jeg en vampyr? det følger med i min evne kan forvandle mig til hvem som helst, og så vil du ijk ku vide jeg ijk er den jeg er ?//



han så på dem, og rystede lidt på hovedet.
og forsvandt så helt ind i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:01

//jamen :/ jeg kan jo dufte at din duft er lidt anderledes end vampyr normalt//

Hun kiggede ¨på vampyr drengen der forsvandt ind i mørket hun undrede sig over at hans lugt var så speceal og dog var den magen til vampyr.
Hun rettede blikkede op mod det der iværtigfaldet duftede af menneske og sukkede derefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:02

"Hvad... Laver... Du?" Spurgte han pigen.
Han skød derhen hvor Wolfgang var forsvundet fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:05

Han smilede et dystert smil og sagde så, "går rundt og du?" hun kiggede over på hvor han skød, og slikkede sig så på overlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:06

'//jeg ked af det men det hører med til min evne :I//



han var imidlertidigt kravlet op på en af tagende
og studerede dem lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:09

"Kender områderne..." Sagde han lidt sarkastisk til hende.
Han kiggede stadig efter Drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:10

//okay :)//

Hun trak vejret hurtigt dog havde hun ikke brug for luft men trak det hurtigt og kiggede så på mennesket igen.
Hvad sine Metalgrå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:11

"Hvorfor glor du på mig?" Spurgte han og kiggede på hende med et hævede øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:13

han tog en tilfældig tom dåse..
der havde vidst været tun i.. eller.. nu nærmer han tænkte over det lugtede det mere af to ugers gammelt kød.. og han vidste hvad han talte om..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:14

Hun kiggede stadig på ham men smilet blev større, "Kigger man ikke på dem man snakker til" sagde hun spørgernde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:16

"Du Har en Pointe" sagde han og grinte svagt over hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:18

han kastede den med en sløv hånd bevægelse mod ham.
han stod der ijk mere i tilfælde af at han ville skyde efter den..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:20

Ribanalon sukkede og flyttede sig lidt længere væk imens hun stilte sig op af muren, det var lang tid siden hun havde lavet de her små tricks eller som hun kaldte det, lege.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:21

Han lod dåsen kom tæt på.
I sekundet den var inde for armbevægelse smed han pistolen i luften, skar dåsen over med en kniv og greb pistolen igen og pegede på dåsen igen med sammenknebende øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:24

han rystede smilende på hovedet.
*blærerøv*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:25

Han kiggede hurtigt op for at se efter den der havde kastet Dåsen.


//Skal lige hænge tøj op -.-//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 05:26

Hun kiggede lidt op på det sted den var blevet kastet fra og så hen på Jægerdrengen igen, "smukt" sagde hun med en slags hæs stemme.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kender området.... Empty
IndlægEmne: Sv: Kender området....   Kender området.... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kender området....
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Tør du betræde området.. ¤Alias¤
» ingen kender hinanden helt (Azair)
» Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick
» hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//
» Er der virkelig ingen der kender til Dinero?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: