Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 yesterday :P

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:25

//som om hvad tror du da???//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:27

//Valencia ?? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:32

//Flot...helt sikkert!! MENhvorfor hader hunmig pluselig??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:38

/Jeg ved det ikke, ville ønske jeg kunne sige det, men jeg ved ikke hvorfor <3 sorry, har ikke snakket med hende længe//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:40

//Hm...men nu kan jeg lukke mig inde igen... hvordan går der ed dig og din prinse basse XD Xd//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:41

//Argh, Øhm det går fint, hvem af dem xP //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:45

//what har du to :O//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:46

/Nej, rolig, jeg mente, på forks, heller her på lost xD haha //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:48

//Hm....fuck forks-...seriøst jeg gider ikke det der kæreste meget her inde, Kun MED valencia...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:51

//Nårh hvor du sød,.. Ja, jeg ved ikke hun gad vist ikke mere//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:53

/haha øhe nårhja det havde jeg jo ikke selv tænkt----Men sådan er det jo, Mari skal jeg så bare snakke med,//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 07:34

//Okai, Men er ked på dine vejne, men sådan er det jo bare!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 07:55

//Trækker på skuldernde, må så bare snakke lidt med hende, jeg har jo ikke væet særlig online fordi min lader er død....men somjeg sagde dengang med os, the show most go on og der er jo nogen der bare ikke kan vente//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:03

//Ja, det må det vel, men det er vel stadig lidt trist ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:04

//Hm....sådan er alle jo over for mig....en lille remender...XD Dig//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:07

//Ja, men du var aldrig på forks, og Shin var forelsket i hende, og så ja, ups xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:08

//Ja og nu er Demetri død på forks....//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:11

//Du er da der stadig.. Men er det min skyld ?? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:12

//OKay men han er iværtigfald død nu...han sprang ind i et bål han selv havde samlet ind og tændt//
//er ikke der inde mere//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:15

//Okay, det har du jo selv valgt, du var der jo næsten aldrig så //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:17

//hhe hvorfor tror du jeg slog ham ihjel jeg syns det begyndte at blive kedeligt :D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:20

//Det er det også er der kun begrund af Shin og en veninde xD, Men du er heller ikke så meget på din egen mere ?? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:22

hehe der står du ikke er forelsket mere på min side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:24

Raker tunge ikke mere, du gad ikke så gider jeg heller ikke :P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:46

Hm....hold op man troede du kendte min avater...Han siger ikke hvad han føler...overhoved.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





yesterday :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
yesterday :P
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: