Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 yesterday :P

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:03

Er det ikke på en måde og sige nej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:16

//uh//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:23

//Hvad skal det betyde ??? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:25

//Lige meget vi slutter nu okay :D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:30

Okai farvel farvel xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:37

// og nej det var ikke på grund af dig...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:40

// Sikker ?? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:46

//ja det var lidt af vært....//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:48

//Okai, så har jeg ikke så meget skyld følese mere..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:49

//hm...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:51

//Heller det lyder som om jeg skal have det, argh nu har jeg det ign og pluds jeg er pisse drpi//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:53

//why that//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:54

//Fordi livet er noget lort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:56

//forklar??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:59

//Min familie er gåret fra hinanden, stå i midten af dem jeg elsker mest og ved ikke hvem jeg gå hen til, alle råber og skriger af hinanden, mens jeg skruger op for rocken inde på mit værlese, kan bare ikke mere, det er lige som dir humør, det er fandme som at råbe under vand og der er ingen der hører en heller ser en//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:01

//gå ud og råb hold mund når der så er stille siger du, : det jul og vi alle holder af hinanden, vi skal ikek skændes og så går du igen ind på dit værelse okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:06

//Det kan jeg ikke få mig selv til, jeg er glad for de er kort hjem, men på lørdag rejser min mormor og morfar med min storer søster's x mand, og min mormor er blevt uvenner med min mor,og min morfar har det på samme måde som mig, argh gider ikke mere, godt jeg skal ud og banke på en bokse pude imorgen og komme af med den følse jeg har med og slå en //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:07

//ja gør det!!!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:10

//Skal jeg slå en xS //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:12

//nej en boksepude.....din nød//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:15

//Nårh xD Jeg ved det er blond det er nok derfor, og rakertunge,//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:04

//Okay haha...Hm...ved du nu hvorfor?+? det med Valencia//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 16:05

//Heh xD....... Øhm nej det gør jeg ikke :/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 00:12

//oKAY OUT :S//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





yesterday :P - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yesterday :P   yesterday :P - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
yesterday :P
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: