Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Empty
IndlægEmne: Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel   Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 06:46

Vejr: Blæsende, en smule efterårskoldt?
Sted: Den triste skov?
Omgivelser: Døde træer, tornebuske, sørgelig vind i træerne?
Tid: 21:11

Ash stod i mudder til knæene og bandede og svovlede mens han havde en smøg i munden som han pulsede på så han lignede en vred drage, hvor røgen stod ud af næsen. Han sad fast.. og han var faret vild, og et eller andet sted havde han bare lyst til at sætte sig ned, det var ligegyldigt efterhånden. Men han var ikke god til at give op, han ville op! Han forsøgte at bevæge sig hen til... det tørre mudder, som måske kunne få ham op. Men han kunne ikke flytte sine ben, og han kunne ikke flytte sig selv, han kunne kun bøje sig baglæns i bro, eller fremad og omfavne mere mudder. Han sukkede så der stod en enorm røgsky omkring ham, og han tog sin smøg ud for at aske.
Han så sig lidt om, og rømmede sig "Hallo? Er der nogen derude?" råbte han. Det var meget usandsynligt at der var nogen derude.. men han kunne vel ligeså godt prøve ikke? Han prøvede igen at komme op af mudderet der mere føltedes som kviksand.. sank han ikke en smule? En svag panik ramte ham, og han forsøgte igen at komme op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Empty
IndlægEmne: Sv: Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel   Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 07:51

Annabel stod oppe på en af grenene af de mindre døde og rådne træer der nok ikke var til at bære et menneske, eller et andet levende organisme. Hun vejede ikke noget, mens at hendes hjerte heller ikke bankede længere som et hvert andet. Et lille grin undslap fra hendes læber mens at hun fik øje på en dreng der vist havde vanskeligheder da han ikke kunne komme op fra mudderet. Det morede hende lidt og derfor betragtede hun ham også et lille stykke tid inden at hun hoppede ned på jorden så drengen kunne få øje på hende.
"Tja.. det kommer an på om du kalder på nogle bestemte.." sagde hun mest for sjov, da hun var kommet en smule i drille humør... Men et eller andet sted så ville hun alligevel hjælpe ham, hun syntes det var lidt synd for ham??
"Hvordan er du endt sådan?" spurgte hun og gik forsigtigt tættere på ham, dog ikke for tæt så hun også endte med at være i samme knibe. "Man kan jo ende med at dø... på en meget mærkværdig måde" sagde hun og fniste lidt inden at hun satte sig ned på sine knæ og prøvede at række sin ene hånd ud til ham så han kunne tage fat og hun så kunne trække ham ind.. selvom hun var lidt i tvivl om hun kunne finde ud af det. Hun lod sine røde øjne hvile på ham mens at hun så på ham med et afventende blik. Det kunne ses på hende at hun ikke var et almindeligt menneske.. hvis der var nogen som kunne tænke så langt frem.. hendes hud var også bleg og kold som marmor. Mens at hun skjulte nogle hugtænder, som hun ikke umiddelbart lige viste frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Empty
IndlægEmne: Sv: Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel   Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 08:26

Ash stod og så sig lidt om "Jeg kommer til at dø her.. alene.." mumlede han for sig selv og himlede med øjnene, mens han igen forsøgte at hive sit ene ben op af sølet og balancere på det andet, men det gik ikke godt, han var allerede på vej ned i sølet igen på grund af dårlig balance. Han gav et bredt udbrud fra sig, og fjernede cigaretten fra sine kølige halvblå læber. Han pustede langsomt ud gennem næsen som en drage og så op med et ryk.
Der stod en pige lidt fra ham, med kølig bleg hud og nysgerrige kolde øjne som det sorte hår delvist dækkede over. Han lagde hovedet lidt på skrå, og lod cigaretten falde ned i mudderet. "Næh jeg tror nok det var dig jeg mente" sagde han og smilede let til hende.
Han trak på skuldrende og sukkede "Jeg farede vild... jeg skulle til Werclare by" sagde han en smule pinlig over sig selv, og kløede sig i nakken. Han trak på skuldrende "Ja dø alene i en mudderpøl.. har altid været min store drøm" mumlede han og kunne ikke lade være med at smile lidt af det. Han stod lidt og afventede.. han havde set hendes slags før, og pigen der.. mindede meget om Alias. Han rakte så endelig frem og tog hendes hånd og fik sig trukketop af sølet. Han var mudret fra knæene og ned. Han så lidt ned af sig selv og sukkede dramatisk inden han rakte ned i sin lomme og hev sine smøger op og placerede en mellem sine læber og rakte hende pakken "ryger du?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Empty
IndlægEmne: Sv: Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel   Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 20:15

Annabel prøvede så godt hun kunne med at hjælpe ham og trak ham op af mudderet. Hun kiggede lidt på ham og kunne ikke lade være med at grine da hun fandt ud af hvor meget han var smurt ind i mudder.
Hun rejste sig op og rettede lidt på sit tøj inden at hun kiggede på ham igen og lagde sit hoved en smule på skrå, "Nej.. det gør jeg ikke" svarede hun og sendte et uskyldigt smil der hurtigt forsvandt igen. "Det er også usundt for sarte levende organismer som dig.." sagde hun og prikkede til hans pande da hun stod foran ham.
"Måske skulle du også tænke på noget andet end rygning lige nu.." sagde hun og kiggede sig lidt omkring, inden at hun rettede blikket ned mod sig selv og hun opdagede at hun også var blevet lidt beskidt af mudder efter at hun havde hjulpet ham.. "Hm.." mumlede hun tænkende og lod derefter sine øjne glide rundt. "Der må være en ren sø et sted... hvor vi kan få vasket os" mere sagde hun ikke rigtigt mens at hendes blik gled hen på drengen igen.

"Hvad er dit navn?" spurgte hun. Annabel var ikke en genert pige, selvom hun ikke kendte ham kunne hun godt være lidt fremme i skoene, og hun havde intet imod at vaske sig mens at han var til stede. Det lå nok til at hun var en vampyr og ingen følelser havde. "Jeg er Annabel" kom det så fra hende, med en blid tone i stemmen. Hun hed rigtigt noget andet.. men det ville hun ikke nævne nu. Utroligt nok kunne hun ikke lade være med at kigge på ham, mens at hun tjekkede ham lidt ud. Hun kunne ikke rigtig gætte sig frem til hvad for et væsen han var, da hun mærkede hans aura. Hendes aften endte måske ikke så kedelig alligevel og hvis hun var heldig kunne hun måske få noget mad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Empty
IndlægEmne: Sv: Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel   Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Icon_minitimeSøn 14 Aug 2011, 23:03

Ash så kort ned af sig selv, det måtte han vel rette på senere. Han rynkede let på næsen, det var dog ikke fordi han direkte brød sig om mudder.. han måtte bare tage det i stiv arm. Han trak på skuldrende da hun sagde nej til cigaretten "det kan du vel have ret i.." mumlede han "Men det er så fandens vanedannende" sagde han og smilede til hende, og skævede kort til fingeren der var palceret på hans pande. Han så lidt på hende, og trak på skuldrende "ja måske.."
Han så ordentligt på hende nu og fandt ud af at hun var mindst ligeså beskidt som han selv, han kom til at grine lidt af det, og rystede på hovedet før han askede med sin cigaret. "Jeg hedder Ash" sagde han så, og betragtede hende lidt. Indtil videre virkede hun ganske uskadelig. "Annabel.." gentog han langsomt for sig selv, for at huske ordentligt på det. "Hvad laver du egentlig herude?" spurgte han så nysgerrigt, for det var da en temmelig gudsforladt skov alligevel, så han kunne ikke rigtig se hvorfor hun skulle tilbringe sin tid derude?
Han var ret sikker på hun var vampyr, der var for mange ligheder mellem hende og Alias, med undtagelse af det meget kolde ved den mandlige vampyr... måske var der ovenikøbet forskel på kønnene? Var mændene mere agressive end de kvindelige vampyrer?...Han tvivlede. "Jamen så lad os finde den der sø" sagde han og tog et sidste sug af smøgen før han skodede den under sin sko.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Empty
IndlægEmne: Sv: Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel   Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Icon_minitimeSøn 14 Aug 2011, 23:31

Et lille grin undslap fra hendes læber inden at der formede sig et smil i stedet for. Hun rømmede sig derefter. "Kom" sagde hun og gik hen til ham hvor hun tog fat i hans ene hånd i sin inden at hun begyndte at gå. "Jeg tror at der er en lige i nærheden" sagde hun og trak lidt i ham for at få ham med. Måske prøvede hun at undgå hans spørgsmål som han stillede, om hvad hun egentlig lavede ude i skoven. Fra hendes side syntes hun at det var et vældigt godt spørgsmål. "Tja.. med min lugtesans kunne jeg samtidig også mærke at der var nogen til stede.. din aura gjorde at jeg bare måtte.. se hvem det var, eller om det blot var et dyr" kom det så fra hende, imens at hun fortsatte med at gå.
Så de kom længere og længere væk fra det sted hvor Ash var faldet ned i noget mudder. "Også fandt jeg dig.. som lignede en der kunne bruge noget hjælp.. ellers har jeg ikke nogen god grund til at jeg kom her ud.."
Annabel vidste ikke hvordan hun ellers skulle forklare det.. Ash vidste vel godt at hun var en vampyr.. efter at deres øjne mødtes. Hun kiggede tilbage på ham. "Men så lad mig spørge.. hvordan endte du i den mudderpøl?" spurgte hun mindre nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Empty
IndlægEmne: Sv: Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel   Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Icon_minitimeTirs 16 Aug 2011, 23:13

Ash vaklede med hende da hun pludselig begyndte at trække ham med sig. Han betragtede hendes lange hår lidt, og havde nær overhørt hvad hun sagde. "Mm...hv.. nåå ja okay" sagde han kort og skulle lige opfatte hvad hun havde sagt. Han så kort tilbage efter mudderhullet, men han kunne ikke rigtig få øje på det. Det var forsvundet bag krumryggede døde træer og kradsende tornebuske... men det var måske også det bedste, han havde bestemt ikkelyst til at vende tilbage til mudderhullet.
Han gøs let ved tanken og vendte hurtigt opmærksomheden tilbage til Annabel. "Nå ja okay... der er vel også masser mennesker der der går i skoven for hyggens skyld, i hvertfald skylder jeg dig et tak og en tjeneste, hvis du skulle få brug for den en dag" sagde han og smilede til hende. Han trak på skuldrende og så sig lidt om "Jeg kom ligesom bare til at gå uden at kigge mig for du ved... ligesom hvis man snubler over en kantsten"sagde han og grinede lidt, inden han kørte en hånd gennem sit hår, og indså at han nok aldrig havde været så beskidt i hele sit liv.
"Jeg tror aldrig jeg har været så beskidt før" mumlede han og så ned af sig selv mens de gik, hans stakkels tøj. Og stakkels Annabel.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Empty
IndlægEmne: Sv: Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel   Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En skov tur med Balthasar
» Den yndefulde skov - Eve
» sjov i skov//Andromeda//
» hvorfor i en skov-Zancy
» En ny skov & et nyt møde-Segovax

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: