Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Se mig her - Ezekiel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 07:21

Hun kiggede lidt rundt, hun kunne godt lide at flyve.. Så længe at hun ikke kom for højt op, da hun var højtskræmt. Hun havde dog altid drømt at flyve som barn, bare ud i det blå. Den gang havde hun tit den følelse med at bare slippe væk fra det hele udover hende mormor. "Men jeg... Kan godt lide at flyve, men bare ikke for højt op," mumlede hun og rødmede en smule i kinderne.

//Kreav svigt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 07:26

Ez smilede stort, og glad, #"Det ville du ikke kunne hvis du var menneske vel?"Sagde hun så med et smil på læberne, og uglede hende i håret og skar så en grimasse, "Du stinker smut i bad med dig, der står noget shampoo du kan bruge, bare ikke tage det i den pinke, og sorte flaske, men den blå ok?"Sagde hun så med et smil på læberne, og spreng på bene og gik ud for at vise hende hvor badeværelset var, det bedste var at hun havde et stort badekar,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 07:36

"Nej, men tror ikke jeg ville ha brug for at flyve som en menneske," sagde hun rolig, og tænkte lidt over. Det kunne godt være at hun havde drømt om det, men det var ikke noget hun nogensinde ville ha gjort hvis hun havde fået muligheden for. Hun trak let på skulderne, da Ez sagde. "Men.. Mit tøj?" spurgte hun stille om, hendes tøj var jo stadig på hotelet sammen med alle hendes andre ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 07:38

Ez viftede let med armende af hende, "Vi køber dig nye ting imorgen, du skal klædes som en dronning, og leve som en, afsted med dig"Sagde hun leende, og kiggede kort på klokken, og ventede så blikket imod moon igen med et smil på læberne, "Jeg tager hen på hotellet og henter dine ting jeg er tilbage når du har været i bad ok?"Sagde hun så med et smil på læberne, det var nok bedst hvis moon havde sine ting hos sig så hun kunne føle sig hjemme,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 07:43

Hun nikkede stille til det hun sagde, så hun skulle ud og shoppe i morgen? "Okay, tak," sagde hun med et taknemlig smil på læberne. Hun puffede let Ez ud, så hun kunne komme i bad. Hun trak stille af sin kjole og lod den glide let ned af sig. Hun kiggede kort i spejlet, og sukkede let. Hun trak så af resten af tøjet og hoppede hurtigt ned i vandet. Det var dejligt varmt, hun lukkede let øjnene og slappede let af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 07:46

Ez rekte dramatisk tunge af døren, og smuttede så hen til det åbne vindue og hoppede ud, i det hun hoppede ud slog hun sine store vinger ud, og fløj hen på moons hotel og hentede alle hendes ting, og fløj hjem med det samme, og smed tingende på moons seng, og gik så ind og smed sig på gulvtæppet, af en engel at være var hun i dårlig form når det kom til at flye, hun gad ingengang bruge tid på at trække dem ind, lå bare og gispede på gulvet, hun haede at flyve for tiden, hun havde slet ingen kondi når det kom til den sag! Men hun kunne sagtens løbe laange ture uden problemer, det var kun flyvningen hun havde dårlig kondi,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 07:50

Moon kiggede ned på sin kjole og rakte ud efter den. Hun havde vist sin mobil i den, så hun kunne vel hører lidt stille musik? Hun kiggede efter den og fandt den. Den virkede stadig vist, hun smilte lidt af den. Hun tog en lille hørertelefon i øret, og satte noget stille og rolig musik på. Hun slappede helt af lige nu. Vandet legede let med hendes hår som lå i vandet. Hun lukkede øjnene og fik alle sine tanker væk fra hendes hovedet ved hjælp af musiken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 07:54

Ez lå og pustede efter vejret på gulvet, og lukkede så sine øjne i, og fik sine vinger gemt væk igen, og kom så på bene og listede hen til badeværelses døren, og rynkede på næsen over moons musik smag, men smilede blot let, og nød faktis at ha en anden i lejligheden udover hende selv, stille daskede hun ud i køkkenet og lavede noget mad til dem så de kunne få deres maver fyldt, med hendes yndlings ret, japanske nudler, med indbagte rejser,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 08:01

Moon bestemte sig for at gør sig fordi med at være i bad. Hun begyndte at vaske sit lange hår, nogle gange kunne hun nemt blive sur på det på grund af at det var så langt. Hun vaskede resten af sig, hun kom af vandet. Hun tog et håndkæde og tørrede sig hurtigt over det hele. Hun tog det rundt om sig, og listede let ud fa badeværelse og ind på sit værelse for at fåå tøj på. Lugten af mad ramte hende, og hun var egentlig lidt sulten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 08:13

Ez fandt en slikkepind hun stak i munden, imens hun stod og lavede mad, dog smuttede hun hen og tændte for sine højtaler til sin ipod, og skruede helt op, så Moon ville høre hendes dejlige musik smag, lige nu spillede hun sangen this time, med pia, hvilket var hendes yndlingssang, hun begyndte med det samme at synge med, imens hun gnaskede på sin slikkepind, og lavede mad, gud hvor var hun glad for at være en kvinde! En mand ville ikke kunne lave mere end en ting af gangen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 02:01

Moon rodede let rundt i sine ting efter sit tøj, hun fandt en lilla træje som gik ned til kræene og en hvid trøje som hun tog på samme med noget undertøj. Hun tørrede sit hår hurtigt, mens hun lyttede til musiken Ez havde sagt på. Hun satte derefter sit hår op i en hestehale før hun gik ud. Hun smilte en smule over musiken, hun vidste ikke helt hvad hun skulle synes om det. Hun gik mod køkkenet, hvor hun regnede med at Ez ville være. Hun lænede sig op af døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Sep 2011, 23:13

Ez nynnede lykkeligt med på sangen, og sang selv en smule højt, hvilket ikke skadede da hun havde en stemme som en sangerine, stille opdagede hun moon som stod i døren, "Sulten?"Spurgte hun så med et stort smil på læberne, og kiggede nysgerrigt på moon, og lod med det samme sine øjne rette sig imod det mad hun stod og lavede imens hun nærmest dansede lidt foran koffuret,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeLør 03 Sep 2011, 01:23

Moon betragrede den glade engel, hun smilte lidt over se hende der. Hun lagde hovedet let på skrå, og tænkte sig en smule om. "Tjo... Lidt," sagde hun med et blidt smil hen over læberne. "Hvis du havde været et menneske, så var du sikkert sanger," sagde hun med en rolig undertone og kiggede på Ez.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeLør 03 Sep 2011, 01:42

Ez lo en perlelatter, og kiggede leende på moon, "Pjat med dig! så god er jeg ikke, min stemme er hæs efter at ha skældt katten ud,"Sagde hun så med et smil på læberne, og fandt så to talerkner, og puttede mad op på dem til dem, og gik så hen og gav moon hendes tallerken, "Men nu er jeg ikke et menneske, og jeg kommer aldrig til at se anderledes ud, så kan vi droppe det emne hvis jeg var`?"Spurgte hun så med et smil på læberne, og luskede ind i sofaen og smed sig ned og begyndte at guffe nogle indbagte rejer i sig,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Sep 2011, 07:18

Moon smilte sødt til hende. "Du synger altså godt lige meget om du har skældt katten ud," sagde hun med et smil hen over læber og kiggede rolig på Ez. Hun betragtede Ez mens hun tog maden op. Hun tog i mod hendes mad. "Tark," sagde hun smilende med en rolig undertone. "Ja," sagde hun rolig og gik med en i stuen. Hun satte sig igen ned på gulvet. Hun kiggede lidt ned på sin mad og rodede lidt i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Sep 2011, 10:32

Ez kiggede let på moon imens hun guffede sin mad i sig, og sagde så ærligt, "Hvis jeg ku vælge ville jeg være menneske"Så spiste hun det sidste op, og rejste sig op og gik ud i køkknet igen, og smed bare tallerkenern ud og forsvandt så ind på sit værelse hvor hun hoppede op i sin seng, og tændte for sig tv som hang på vægen,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Se mig her - Ezekiel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig her - Ezekiel   Se mig her - Ezekiel - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Se mig her - Ezekiel
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» The Day - Ezekiel
» På afveje //Ezekiel//
» Oktober - Ezekiel -
» Incognitum - Ezekiel
» Legebarn :3 ~ Ezekiel <3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: