Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tur i skoven - Ellen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 07:58

"Ja, jeg bryder mig ikke så meget om byen, det er ikke altid så let at finde rundt og der er også så mange mennesker, tror aldrig jeg bliver et bymenneske"sagde Ellen med et smil og kunne ikke lagde være med at smile muntert da hun sagde bymenneske, kunne en elver overhovedet blive det? måske en by elver?
Jack bjæffede og slikkede Devin i ansigtet, og ville hellere have at Devin gav ham opmærksomhed end at Ellen fik det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 21:38

Devin grinede og tørrede sin kind med bagsiden af ærmet. Han klappede den ivrige Jack på hovedet, og kløede ham lidt bag øret. ”Nej? Forståeligt.. du er ikke så meget til nattelivet? De vilde clubs, massere af sprut og fest?” han sendte hende et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 01:10

"Nej, jeg kan ikke rigtig have Jack med mig rundt på klubberne"sagde Ellen med et lille skævt smil, det var ikke mange klubberne der tillod hunde og det var heller ikke altid så let at være sammen med fulde folk når man var blind. Men hun var nu også lidt for gammel til at være til al den nye larmende musik hvor der ingen mening var i teksten.
Hun holdte om sin højre albue med sin venstre hånd og stod og vippede lidt frem og tilbage på hendes fødder. "Hvad med dig selv? Er du til det?"spurgte hun derefter smilende og lyttede til Jacks logrende hale der susede gennem luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 22:37

"Mig?" Devin overvejede sig svar lidt. Det hente jo han gik på klubber men.. "hm, mest når jeg er på arbejde.." sagde han og smilede lidt. "Du kan vel lade Jack blive hjemme en enkel aften? eller hvad, han bryder sig måske ikke om at være alene?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 03:20

Ellen nikkede som tegn på at hun lyttede. Hun gad godt have et arbejde, men der var bare ikke rigtig noget job hvor en blind kunne have en chance for at få sig et job, men hun havde heller ingen erfaringer med det så det var svært at finde noget.
Hun rynkede sin lille næse kort da hun overvejede sit svar til det sidste han sagde med at lade Jack blive hjemme. "Jeg tror ikke Jack har noget imod at være alene, det er nok mere mig skal du se"sagde hun så tilsidst efter at have tænkt svaret igennem. Hun var aldrig rigtig vild efter at fortælle at hun var blind, folk kunne stille de mest irriterende spørgsmål som hun ikke havde lyst til at svare på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Sep 2011, 04:48

"Hm? Hvordan er du problemet?" spurgte Devin lidt forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Sep 2011, 08:40

Ellen smilede et lille venligt smil og tog en halv dyb indånding. "Jeg kan ikke lagde Jack blive hjemme fordi han er min førerhund"forklarede hun med et lille halv trist smil og løftede sin ene hånd op foran hendes ansigt og viftede lidt med den, som folk gjorde ved en som bare stirrede ud i luften helt fraværende.
Hun havde aldrig været vild med at fortælle om at hun var blind, men hun vidste at hun jo på et tidspunkt jo var nød til at sige det, og hun kunne jo heller ikke skjule det forevigt, så hun måtte se at få lært at snakke om det uden at blive lidt trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Sep 2011, 20:55

"Du er.. blind?" Devin så overrasket på de lidt tomme øjne. Han gik et skridt hen imod hende, og holdt prøvende en hånd foran hendes ansigt "det anede jeg ikke.. undskyld"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Sep 2011, 01:16

Ellen stod helt stille og registrerede overhovedet ikke at han holdte en hånd op foran hende, hun havde nogle gange svært ved den slags, også tit derfor hun ikke gav hånd, simpelhen fordi hun ikke lagde mærke til at de ragte en hånd frem mod hende.
Hun trak svagt på skulderne og smilede et lille skævt smil. "Du skal ikke undskylde, det er sjældent at folk opdager at jeg er blind. Det er jo ikke altid så tydeligt"sagde hun og prøvede at gøre sin stemme munter. Hun nussede Jack, som sad ved siden af hende, på hans hoved, mens han lænede sig ind mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Sep 2011, 21:52

"Normalt opdager man det.. det skjuler det godt" sagde Devin anerkendene.. "men du har ikke Jack i snor? Hvad så når han fx løber.. hvordan klarer du dig så?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Sep 2011, 05:18

Ellen smilede skævt og kløede Jack ved øret. "Jeg bryder mig ikke om at han er i snor, og han må gå som han vil"sagde hun med et venligt smil, hun mørkede vinden tog i hendes lange hår og fik det til at blæse ind foran hendes ansigt så det kildede på hendes lille næse.
"Men han er jo også oplært som førerhund, jeg fik ham da han var to år, så han har jo fået indlært at han skal hjælpe mig"tilføjede hun smilende, hun valgte ikke at fortælle at hun kunne snakke med dyr. Hendes magiske evne, ikke noget som gjorde hende videre stærk, ikke noget som gjorde hende til en reel trusel over for andre stærke væsner. Hun var vel nærmest på niveau med menneskerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Sep 2011, 20:16

Devin nikkede lidt, men huske så hun ikke kunne se. "Ok.." svarede han i stedet og sendte hende et smil. Det var underligt at snakke med en kvinde der ikke kunne se.. "hvordan skete det?" spurgte han forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 01:35

Ellen smilede skævt og lagde mærke til at hans ok kom et par sekunder senere end man normalt plejede at sige det. Han skulle måske vænne sig til at hun var blind før, folk reagerede altid anderledes på hende når de havde fået at vide at hun var blind.
"Jeg var ude for en mindre uheld, ikke det store"svarede hun venligt. Hun huskede ikke så meget fra selve ulykken. Hun huskede det der var sket før, hun huskede Maria's lange brungyldne hår der svingede mens hun løb grinene foran hende, de legede tagfat. Deres ynglings leg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 08:25

//Hey, jeg kan desværre ikke fortsætte med min karakter som han er nu pågrund af nogle regler med at dusørjægere ikke må have evner. Derfor har jeg skiftet til vampyr. Vi kan selvfølgelig altid lave et nyt emne, det er op til dig ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 08:27

//Vi kan sagtens starte et nyt emne :D .....hey du kunne jo være en dusør jager som er blevet forvandlet.....uh det skulle jeg have tænkt på da jeg lavede Ellen, det kunne være nice :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 08:49

//det er faktisk det han er ændret til xD han er stadig min gode, gamle Devin :P bare med en.. overnaturlig opgradering xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 08:50

//Nice, vi siger at det var min ide for jeg er nemmerlig mega sej :D :P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 09:09

//haha, selvfølgelig :P såå.. hvordan skal det nye emne fungere?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 09:10

//Det ved jeg ikke, Ellen kan jo stadig ikke se og hun er munter og venlig som altid, så hun har ikke ændret sig så det kan fungere som det vi har haft her ellers finder vi bare ud af det ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 09:14

//ok, har du mod på at lave et? Eller skal jeg give mig i kast x'D??...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 09:32

//Altså skal jeg lave bliver det først i morgen aften, skal i seng nu. Så du bestemmer selv om du vil lave nu eller vente til jeg laver det i morgen ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:25

//Skulle jeg lave emnet eller??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:39

//hvis du vil x3 så meget gerne//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:39

//Okay, du bestemmer hvor ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 06:59

//hm, ligemeget xD noget du har lyst til, ellers bare byen xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i skoven - Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven - Ellen   En tur i skoven - Ellen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i skoven - Ellen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» ude at gå i skoven - ellen
» En Tur i Elvernes skov- Ellen
» Try it with me //Ellen//
» Well hello there -Ellen
» Edith og Ellen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: