Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 røde løber

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




røde løber - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 5 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:21

Hayley grinede lidt og og nussede ham lidt op og ned langs siden, "Du så sjov" hun grinede lidt og de gik jo bare uden og vide hvor de skulle hen hun så kort rundt men så så op på ham, "Jeg fik først en ordenlig humor da jeg mødte Marcus, men du er gode til og værer sjov, han er mere alvorlig efter vi har fåret et barn" hun trak på skulderne og smilede til ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 5 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 04:36

taron så på hende og grinte lidt igen, han nød hun nussede ham på siden "jeg ved det" drillede han og trykkede hende ind til sin side "okay...jeg skal altså møde ham marcus en dag..jeg skal være sikker på du er i gode hænder ved ham" sagde han drillende og rækkede forsjovt tunge af hende, han tønkte så lidt oiver hvad hun sagde og kom med et lille hop "i har fået barm?!...hvornår?" han lød utrolig begejstret og han så også meget begejstret ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 09:33

//Vi skriver vider på det andet.. Out <3 //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





røde løber - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
røde løber
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» det lille røde legehus...
» når blodet løber - Chiroptera

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: