Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 røde løber

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 04:51

taron så på hende og smilte skævt da hun stod tæt på ham, "hmm...vi kunne jo...danse os igennem..hvis der kommer en ordenlig sang" sagde han stille og så hen på dj'en (tror jeg Oo), han mumlede stille noget utydeligt og dj'en skiftede musik genren til mere par danse musik, han så på hende igen og smilet fjollet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 04:54

Hayley grinede lidt over hns smil, og kiggede overrasket på ham da sangen skiftede "Var det dig" spugerte hun og lagde en arm om ham, og havde den anden hånd i hans hånd, "Så vi skal danse, det er bare det jeg er ikke så god til det" sagde hun stillet og kiggede genert på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 04:58

taron så på hende og grinte stille "mmh..tja..jeg lavede bare lidt om på ham dj'ens følelser...så han havde mere lyst til at spille sådan musik" sagde han med et drillende smil, han lage stille sin hænd på hendes hofte "ved du hvad?.,..det er jeg hellere ikke..men..jeg kan finde ud af at lytte til rytmer..så det skal nok gå" sagde han venligt og trak hende med ud i en dans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 05:03

Hayley grinede lidt og bed sig kort i læben og lagde sine hænder på hans bryst, da hun ikke var høj nok til og nå hans skuldere, "Du gav ham bare en beder musik smag" sagde hun med et smil, og fulgte med i dansen, hun var lidt nervøs, da det hun var bedst til var at synge, og lave tattoo's
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 05:07

taron mærkede hendes hænder og så kort på dem, han så på hende igen og lage sine arme om livet på hende, han grinte lidt og smilte fjollet "ja...meget bedre smag" sagde han og dansede rolig videre med hende ude på dansegulvet, "jeg synes det går meget godt" sagde han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 05:10

Hayley smilede da hun mærkede hans arme rundt om hende, hun rystede let på hovedet, "Ja, vi er da ikke faldet endnu" sagde hun med et drillene glimt i øjet, hun nussede ham lidt på brysted, og kiggede kort rudt men så så på ham igen og havde stadig det drillene glimt i øjet, og de strårlede af glæde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 10:13

taron så på hnde og grinte lidt "nej vi er ikke faldet endnu...godt klaret af os da" sagde han med et grin, han betragede det drillende glimt og nød hun nussede ham, han holdte blikket på hende og betragtede blit det drillende glemt igen, han var glad for at se hende så glad, de kom efter hånden ud af den dansende mængte og hen til døren, sangen sluttede lige da de stoppede ved døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 10:18

Hayley smilede "Det er rigtig godt lavet" sagde hun med et drillene smil og et drillene glimt i øjet og dansede med hen mod døren og da de stod ved døren kigged ud på de dansene mennesker og sukkede først dybt men smilede så, hun kiggede på ham igen, og bed sig kort i læben men slap den med et smil "Syndt han kun havde god musik smag i dag" grinede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 10:26

taron "meget godt lavet" grinte han mundert og smilte fjollet, han betargtede stadig hendes øjne, men så så på døren og så så ud op dem der dansede, han vende blikket mod hende og smilte skævt "ja det er synd...men han for altid god musik smag når jeg kommer her" sagde han drillende og træk hende med ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 10:34

Hayley smiled eog grinede kort hun gik med ud af døren og kiggede kort rundt men så så på ham igen, "Så må jeg jo ringe til dig inden jeg tager i byen" drillede hun med et smil "Gider da ikke og danse til alt det dårlige" hun smilede til ham, og havde stadig hænderne på hans bryst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 22:27

taron smilte skævt og så på hende "det gør du bare.." sagde han roligt og slap hende forsigtigt "det skal du heller ikke" sagde han stille og tog hendes hænder, han flyttede hendes hænder og så rundt, han så lidt på himlen og tænkte sig lidt om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 22:31

Hayley smilede og fulgte hans blik og smilede svagt hun kiggedeså på ham igen, og bed sig først kort i læben, men smilede så "Nej det skal jeg ikke" sagde hun roligt og stillet, hun gik et skridt tætter på ham og gav hans hændr et blidt klem og kiggede så op på himmlen igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:10

taron så på hende og smilte blidt "når skal vi gå?" spurgte han roligt og klemte blidt hendes hænder igen, han så sig omkring og lyttede, men flyttede så blikket tilbage på hende og smilte fjollet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 20:44

Hayley smilede og kiggede rundt og så så på ham og nikkede kort og smilede "Jo men hvilken vej" smilede hun og kiggede lidt op og ned af ham og hendes smil blev stort da han klemte hendes hænder, hun kiggede lidt på ders hnder men så så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 22:40

taron tænkte sig om og lukkede øjnen, han slap hendes hænder og begynde at dreje rundt på stede "sig stop når jeg skal stoppe" sagde han med et fjollet smil imens han drejede rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 23:14

Hayley grinede lidt og rystede svagt på hovedet "Oooooooog" hun grinede imens "Oooooooog.....st.....stop" sagde hun med et smil og kiggede på ham for at se hvilken vej de skulle gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 23:32

taron grinte lidt da hun sagde 'ooog' og han stoppede lige da hun bad ham om det, peger en vej "okay den vej.." sagde han med et grin og var lidt svimmel, han fmilte fjollet og så på dig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 01:11

Hayley grinede og hun gik hen til og lagde en arm om ham, "Svimmel" spugerte hun og begyndte og gå imens hun hev ham med, hun smilede imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 01:16

taron grinte stadig og smilte glad, han mærkede hendes arm og så opå hende "ja meget" sgade han i et grin, han gik hurtigt med hende og lage en arm om hendes skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 04:14

Hayley grinede "Det var syndt" sagde hun glad og gav ham et blidt klem, og grinede svagt da han lagde sin arm om hende, men hun var kun glad for det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 09:04

taron grinte lidt "ja lidt..men det er nu også lidt sjovt" sagde han med et fjollet smil og så på hende, han klemte blidt tilbage om hende og smilte fjollet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 09:28

Hayley grinede og smilede "Okay... du har en sjov sans for humør" sagde hun med et skævt smil, og grinede svagt da han klemte hende blidt, hun smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:28

taron så på hende og smilte skævt "er det ikke også den bedste humor?..." spurgte han med et glad smil, han så rundt og vendte så blikket mod hende igen, han smilte fjollet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 23:13

"Ja den bedste humor ever" sagde hun med et drillene glimt i øjet og så smilene på ham, "Hvad har du gjordt for at få sådan en sej humor" drillede hun og gav ham et blidt klem, hun havde stadig armene om ham, så hendes hånd lå på hans side, hun prikkede ham blidt i sden men holdt stadig om ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 14:52

taron så lidt på hende og grinte lidt af hendes opførsel "nemlig verdens bedste humor" grinte han mundert og gav hendes skulder et blidt klem, han smiulte fjollet og så lidt rundt "tja..det var hvert fald ikke noget jeg blev født med...jeg har fået min humor efter jeg blev vampyr" sagde han med et skulder træk og smilte fjollet til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





røde løber - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: røde løber   røde løber - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
røde løber
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» det lille røde legehus...
» når blodet løber - Chiroptera

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: