Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vi mødes også bare over alt (Camille)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 04:34

S: Petronia club
O: mennesker, masser af mennesker og få væsner hist og her
T: aften
V: overskyet, det har regnet hele dagen, men nu holder det tørt.

Zean sukkede svagt. Lugten kendte han, larmen kendte han...Alkoholen kendte han. Dog havde han holdt sig fra den...Endnu.
Enden skulle han helt holde sig fra den...Eller falde i fælden.
På havde han ogle mørke jeans, en sort skjorte der var åben ved halsen og tilfældige kondisko.
Hans mørkebrune hår strittede let, hans mørke øjne så ned i glasset med sodavand, almindelig cola, foran sig.
Med citron dog...Og isterninger.
Man skulle ellers nok tro han havde andet at lave end sidde her og glo...F.eks. være hjemme og passe Elyas eller snakke med Dawn om nogle ting....Men han havde igen haft brug for at tænke, tid til sig selv og bare slappe lidt af og han var så endt her. Tænk at finde ro på et larmende sted...
Han havde spist. Så han kunne bare ignorere menneskerne...Men vis de kom for tæt på kunne han ikke love for at han ville opføre sig ordentligt. Faktisk kunne en god slåskamp gøre ham godt lige nu.
Det var også bare efter...At han havde fortalt om...det, til Camille. Så var det som om han ikke kunne komme væk fra sin fortid lige nu. Som om an skulle huske det hele, finde fred med det og komme videre måske.
Han strakte sig og sukkede.
"Ved du hvad?" han så på bartenderen.
"Giv mig noget stærkere..." skide være med det. Menneskerne havde undskyldningen at de kun levede en gang. Det gjorde han også...Bare meget længere.
Han huskede en snak for nogle år siden han havde haft med en tilfældig dæmon...Om hvad fremtiden kunne bringe, om folk ville opdage dem, fange dem og føre eksperimenter med dem eller hvad der ville ske. Måske ville det blive en stor krig hvor alle angreb alle til udslettelsen...Han gad i hvert fald godt sse hvad der ville ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:51

Kjolen var sort med hvide bomber , stram og retro i sit snit.
De høje sko var sorte og håret sad i en hestehale, lidt mere stylede med krøl end vanligt.
Camille og hendes kollega Inge havde været til tresser fest på et kollegie.
Øl, sprut og stoffer havde flydt i stride strømme og de sidstnævnte var dén direkte årsag til Camilles Exit fra festen.Hun gad ikke bruge sin tid på overloaded skoledrenge og skæve teen piger.
Og da en af fremherskende for tyrkere gang hang over hende med tilbud om alt fra billige drugs til at være hendes krammebamse, var dét blevet nok.
Hun havde grebet fat i Inge og de havde aftalt at forsætte festen på nærmeste club, hvilke var Petronia.
Da de kom, var ingen dørmand tilstede, så de to opstemte piger gik direkte ind.
Camille så sig om efter et ledigt bord ....der var desværre ikke et eneste at skue, så hun lænede sig ind mod Inges øre og talte lidt højt, for at ovedøve dét Santana nummer der spillede "Hør...skal vi gå i baren...skal da have noget at drikke ik ?" Og så greb hun i Inges arm inden hun kunne nå at svare , og trak hende mod baren.
Baren var firkantet, hvilke betød at der stod kunder hele vejen rundt, dét var faktisk en sjov måde at indrette på, synes Camille...man kunne nemmere se og skåle med de andre gæster....hvis man var typen der ville dét, hvilke Inge var ekspert i .
"Guud.....tjek lige den mørkhåret FYR ud..." Nærmest sang Inge og skød øjne tværs over baren til Zean.

// edit.....dét var ikke en fremherskende tyrkere. ? , hvilke dét kunne have været, der hang over Camille....dét var en FYR dets for fjerde gang tilbød.....osv......skod mobil//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:38

Han fik serveret en øl og han tog en tår af den og lod blikket glide over omgivelserne. En blanding mellem folk som stadig var nærværende nok til at snakke og hygge sig, samt fulde mennesker der væltede ind mellem hinanden. Nogle piger virkede som altid interesserede, men Zean vinkede dem væk. Han havde haft nok problemer begrund af flotte unge piger, han gad ikke have det igen. Selv om han savnede det lidt. Han lod et interesseret blik glide over en tilfældig kvinde som kom gående og fik næsten øllen galt i halsen...For i armen på kvinden var Camille! Han tog hurtigt blikket til sig. Skønt, vis hun havde bemærket noget skulle han sikkert høre på....Eller nej, sikkert ikke...Måske et sigende blik, men ikke mere....Han huskede tilbage på sidst de havde set hinanden...Hvad tænkte hun mon nu, da hun vidste han slog ihjel, endda uden den grund at ville spise?
Han sukkede svagt og besluttede sig for at være ligeglad.
Han så hen mod dem igen og vinkede svagt. Det måtte han vel hellere, ellers kunne Camille vel finde på at beskylde ham for at ignorere hende eller noget...Et eller andet skulle hun nok finde på.
Kvinder.
an smilte svagt og tog endnu etn tår af øllen, da de stadig var for langt væk for at kunne snakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:50

Camille drejede sig en anelse for at bedre kunne se hvem der denne aften havde fanget Inges øje, og hun blev mindst ligeså overrasket som havde hun fundet en halvnøgen julemand i hendes daglig stue i december.
Smilet forlod ikke hendes læber ,men hendes øjne rummede tegn på at være både overrasket og nervøs, for hvad skulle hun sige ?Hvad ville Zean sige ?
Hun turde slet slet ikke tænke om dét overhovedet var ham....dét blev fortrængt af forsvarsmekanismer.
Zean vinkede....nok mest til Inge, der lige nu var ved at bede bartjeneren sende en drink over til Zean, men Camille løftede hånden og mimede et lille "hej" med munden.
Hendes blik blev fjernt, og hun huskede hvad der var hændt sidst de var sammen...alt der var hændt.
Hun kiggede igen på Zean, hvormeget kunne han erindre ?
Anyway....hun måtte jo tale ned han...hendes mentor...sooner or later.
"Han er læææker " hviskede Inge .
"Han er gift " irettesatte Camille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 07:02

Han sendte dem et underligt blik...
Og rejste sig, lige som bartenderen kom hen til ham med noget.
"Fra pigerne der ovre" smitle han og serverede en drink.
Zean smilte og lod blikket glide over Camilles veninde.
"Jamen dog" han tog drikken i den ene hånd og gik over til dem. Mens smagte han på drikken.
"Halløj piger..." smilte han nikkede venskabeligt til Camille og sendte Inge et mere eller mindre interesseret blik. Gift var så meget sagt...Forlovet. Højest. Ikke mere.
Men hun havde ret...gud hvor var det irriterende! Han kunne da heller ikke tillade sig mere!
"Tak for den" han blinkede til Inge og satte sig ved dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 07:09

Camille vidste ikke helt hvad hun syntes om dette setup.
Hun så på hendes veninde , Inge lignede en der lige havde vundet den store bamse på øverste hylde ved tombolaen og Camille blev lidt irriteret.Hun kunne i dét mindste være lidt diskret og ikke savle over Zean.
"halløj der " sagde Inge med et stort smil.Hun var ganske sød at se på ivirkeligheden.Kort mørkt hår, pæn krop og en rød kjole med røde sko til.

Camille smilede automatisk da Zean gled ind og satte sig , hun havde altid haft svært ved at være sur i længere tid på ham.....og desuden var han uden skyld i dét der skete sidst...dét var Camille selv der havde presset ham over grænsen.

"hej Zean " sagde hun og drak en stor tår af en stærk Orange drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 17:50

"Hvad laver i så?" spurgte han og så skiftevis mellem dem. Han kunne næsten ikke gøre for det...også kun næsten. Når en kvinde lagde sådan måtte han bare besvare det.
Hvad havde Dawn også og sige? Han gik jo ikke i seng med hende. Veninden altså.
"Nåe ja...Jeg er Zean" han rakte sin hånd frem mod veninden med et smil.
Han besluttede sig for ikke at tænke mere på Dawn lige nu...Af en eller anden grund gjorde det ham altid lidt trist.


//undskyld...Jeg ved godt du er ligeglad, men har bare ikke så meget kreativitet, men kan bare ikke lade være med at besvare alligevel^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 18:09

Inge lyste op som et helt fyrværkeri da Zean præsenterede sig for hende og gav ham et håndtryk.
"Jeg er Inge...Camilles kollega fra skadestuen....sikke spændende venner Camille har holdt skjult for os" flirtede Inge med Zean, uden at være specielt diskret.
Hun var i et slags forhold, men fyren havde trods utallige hints ikke fået sat en ring på Inges finger endnu, og nu var hun ved at være rastløs.

Camille prøvede at aflede bare en anelse, hun havde på ingen måde lyst til at se Inge i armene på Zean eller for den sags skyld Zean i armene på Inge.
Hun sagde lidt tørt " holde skjult ? Dét ved jeg nu ikke lige....Brett har da mødt ham " og så smilede hun sukkersødt til både Zean og Inge.
Inge så først lidt tøvende ud....der gik jo rygter....en hel del faktisk om dén aften, og Brett havde dårligt ytret to ord til Camille efter dén aften.
Inge så spørgende på Zean " eh...var dét dig ?"

// du VED godt du ikke skal undskylde.... Jeg har jo aldrig beklaget mig vel ? Øh....omformulering.....aldrig beklaget mig over indholdet....Arh...you know ! //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 19:36

Han så lidt imellem dem, bevidst om at Camille nok kunne finde på at stoppe det sjove for i aften.
"Vis i mener det var mig det hjalp Camille, da en mand prøvede at voldtage hende, så ja" sagde han ligeud, en anelse koldt.
"Men jeg ved ikke hvilken historie i går og fortælle hinanden?" han så lidt på Camille for derefter at give Inge sin opmærksomhed. Han smilte svagt, lidt usikker på hvad dette kunne føre til...Han tog en tår af sin drik og så afventende på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 19:55

Sandheden var at Brett nærmest var blevet maltrakteret til uigenkendelighed....Camille selv havde aldrig kommenteret på nogle af de historier der rygtedes ,hverken dem tæt på sandheden eller dem langt derfra.
"Shyy..nej..nej.. " tyssede Camille på dem begge , dét var ikke et emne der skylle bores i denne aften.
Camille måtte få Zean til at forstå at han skulle lade Inge være....hun var derfor nød til at tale med ham på egen hånd.
Inge så ud som hun havde sat Zean på en pidistal...flot, kvik og dén gode beskytter.
Camille rystede på hovedet...dét her kunne ende galt.
Hun havde kun en chance for et ord med Zean lige nu....og Inge ville strangulerer hende..
Camille lænede sig lidt ind mod Zean og spurgte "Dans med mig ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 20:37

Han så lidt på hende som om han ikke rigtig forstod hvad hun mente...Eller hvorfor. Han så lidt mellem Camille og Inge og overvejede hvordan han kunne undgå det hele gik i vasken....Men hvem prøvede han at narre? Det var jo sikkert Camilles plan. Hvorfor havde hun ikke bare bedt om at snakke?
Han sukkede svagt.
Vis hun da ville snakke? han så lidt på hende...
"Hav os undskyldt et øjeblik" smilte han til Inge og trak let Camille med sig hen til et hjørne hvor de lettere kunne snakke for sig selv.
"Vil du virkelig danse eller vil du snakke? Jeg var lidt i tvivl..." sagde han og så på hende...Og om lidt ville det sikkert komme...Tænk på Dawn osv. Eller også at han ikke måtte nærme sig Inge...FOrstod hun da ikke det bare var for sjov? For at hygge sig lidt i aften, der var intet i det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 21:04

Camille opdagede til sin egen undren at hun blev forvirret.
Hele planen gik ud på at tale et par ord med Zean alene , dét havde han sørget for de kunne, havde opfanget hendes signal , respekteret dét og handlet på dét.
Hvorfor år hun så...irriteret ?
Hun sukkede, havde ikke lyst til at skulle tage stilling til dét .

Hun kiggede op på ham, dét var ikke underligt at han fik opmærksomhed ,selv om de ikke engang havde talt...rigtigt med ham.
hun indledte sin 'sang' til ham "Zean...dét med Inge ...dét er dårlig idé...hun har en fyr og du..." hun slog blikket ned og en følelse af ubehag skyllede ind over hende.
Camille brændte inde med ordene i sin hals....hun kunne jo ikke sige hvad hun egenlig ville...
Og hvis Zean ville muntre sig med Inge, hvem var hun så til at forsøge at ændre på dét ?"Forstår du ?" Forsøgte hun alligevel , trods hendes tvivl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 00:49

Han følte irritationen.
"Tak, det viste jeg du vil sige...Jeg acceptere hun har en fyr, fint nok...Men det er jo i teorien hendes problem, hun startede med at lægge op....At jeg har en er lige meget...Der er jo ingen skade sket så længe jeg holder mig fra at gå i seng med hende, og tro mig! Det har jeg ikke tænkt mig! Ldit sjov må man også have i livet..." han så lidt på hende og trak på skuldrene.
"Jeg kan ogås abre gå...Så ødelægger jeg ikke jeres aften..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 00:59

Camille skar en grimasse og krøb til korset.
Hun var ikke vild med dét, da hun bare på en måde ville passe på ham...på dem alle tre.
Men han havde ret, dét var faktisk kun Inges sag om hun ville forsøge at gafle Zean og faktisk kun Zeans sag om han ville sætte sine klør i Inge, selv om ideen ikke tiltalte Camille.
"Ok...jeg har sagt hvad jeg ville om dén sag " sagde hun lidt utilfreds.
Hun syntes dog ikke Zean skulle gå, eller han på nogen måde ødelagde aftenen, dét var vel på sin vis ...trygt....at have ham med, når hun selv så ofte kom ud i ballade.
Hun så op på ham "Bliv du bare sammen med os, dét vil være dejligt ", hun så en lidt utilfreds Inge stirre efter dem og Camilles øjne fik et lille skælmsk glimt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 01:56

Han så lidt på hende.
"Vis du have mig til at blive her, må du også leve med at jeg gengælder hendes flirteri" Sagde han med et svagt smil, det passede ikke rigtig Camille...Og enlig havde han også mest lyst til at gå...Gå eller drikke sig fuld. Hvad som helst som kunne give lidt...lindring.
Han gik over mod Inge igen og satte sig smilene ved siden af hende.
"Jeg høre du har en fyr?" sagde han så og tog endnu en tår af sin drik.
Måske var det et usmart træk, hun ville vide hvad de havde snakket om, men det behøvede vel ikke at betyde noget...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 02:13

Camille så ind i hans øjne dét ene øjeblik og på hans ryg dét næste.
Dét var dog en irriterende vane hun havde med at få sat sig i nogle møg situationer.
Hvis hun ville have Zeans selvskab, skulle hun hele aftenen være vidne til hans flirt med Inge.
* god damn * tænkte hun og besluttede at besøge toilettet og sunde sig inden hun ville gå op til de to andre.

Inge ,der var blevet lidt urolig over de havde været så længe væk, lyste op da han kom tilbage.
Længe væk ? Dét var nok kun Inge der var af dén opfattelse, hun var nervøs for at Camille lagde billet ind på Zean, men Inge vidste ingen ting om de romantiske tanker der var i Camille og hvem de eventuelt kredsede om, så dét var et gæt fra hendes side af.
Hun havde ikke lige regnet med Zean var så direkte men hun valgte at besvare , da hun var sikker på Camille allerede havde fortalt om Nick
"ja...sådan på en måde ....kendt Nick længe....men ingen ring....kan du se nogen?" Hun viftede på bedste beyonce vis med sin hånd foran Zean, som hun havde besluttet skulle være hendes for denne aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 03:25

Han grinte blidt og rystede på hovedet.
"Det lyder da godt...Skal vi sige den næste er på min regning?" foreslog han, da han så at hendes glas næsten var tomt.
Han lod et øjeblik blikket glide over til Camille for at se hvad der var med hende...Hun brød sig virkelig ikke om det, åbenbart...Hvad kunne der være så galt ved det?
Han valgte ikke at tænke mere over det...
Han bestilte lidt mere og drikke hos bartenderen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 03:33

Camille gik ned a trappen til damernes toilet lige som han kiggede, og var dermed så uden for synsfeltet.
Inge purrede op i sit korte hår og sagde med glad og tilfreds stemme " ja, dét helt fint ....og jo tak til en opfyldning.
Hun havde svært ved at tro at en fyr som ham var alene i byen.Camille havde jo gjort dét klart at han var ....afsat....men dét var jo underordnet...hun ledte ikke efter en ægtemand.
"Nå...Zean...dét ser ud til vi to er alene lige nu...du ville ikke danse med Camille, vil du med mig ?" Spurgte hun og sendte ham et udfordrende blik.
Dét ville hygge hende at snuppe hal, ligeforan Camille.
Efteralt, så var dét jo Camilles skyld at Brett aldrig så til Inges side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 06:47

Han vidste ikke helt hvordan han skulle bedømme situationen. Inge var udfordrende, tiltrækkende og flirtende...En masse gode ting der virkede for en sjov aften. Men Camille...Skulle ikke bare føle sig udenfor eller forladt...Men på den anden side var hun her ikke lige nu.
Så måske en kort dans...
Han smilte lidt og så lidt på hende, før han så rejste sig og tilbød hende sin hånd. Selv om han var forlovet, kunne han godt fortsætte med at sørge for kvinders opmærksomhed...Han fandt det i hvert fald sjovt og...måske ikke lige dejligt, men godt.
"Må jeg få denne dans?" sagde han lettere drillende, men blinkede samtidig til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 07:00

Inge smilede til ham og var ikke sen til at komme på benene.
En lille sejer var i hus følte hun, da hun lagde sin hånd i hans og gled med ud på gulvet.
Hun så sig kort omkring, næsten ærgeligt at Camille ikke var tilstede.Ikke fordi Inge var en dårlig veninde...eller kollega var nok mere hvad hun var, hun ønskede ikke at skade Camille, men var bare lidt træt af at alle fyrene på skadestuen havde vædemål over hvem der først fik fat på Camille.
Inge lyttede til musikken , og gled ind i Zeans arme til tonerne af j.lo's into you.


Camille stod med begge hænder på håndvasken, og stirrede på sig selv.
Måske skulle hun klippe sit hår...dét havde jo været langt længe ?Måske skulle hun bruge mere stærke make up farver?hun brugte altid de lyse og naturlige farver, dét kunne jo måske godt blive kedeligt i længden.
Måske skulle hun farve håret...mørkt...?
Hun fik øje på noget i spejlet der glimtret.
Hendes fingre fandt op til dét lille vedhæng og lukkede sig om dén fine blomst.
* altid lige ved og næsten.....i hele mit liv...altid nogens nummer to* tænkte hun og slap sin kæde igen.
Hun sendte giveren en kærlig tanke, hvor mon han var denne aften ?.

Hun rev sig væk fra spejlet og gik derfra op mod baren igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 17:32

Han kunne ikke lade være med at føle at der var noget forkert ved det hele...Det var rart med kvindelig opmærksomhed...Men alligevel, nu hvor Camille var her...Som regl hægtede han sig så på hende og snakkede eller skændes emd hende. Det var underligt at stå og danse med hendes veninde eller kollega eller hvad de nu var.
Han dansede dog med...Uden at ligge op til mere. Hverken for tæt dans eller andre sjove ting som hun nok knne havde ønsket.
Da sangen var slut greb han chancen for at komme ned og sidde igen.
"Skal vi tage lidt og drikke?" smilte han og sendte hende et blidt smil, så hun ikke skulle tro der faktisk var noget galt.
Han så at Camille var på vej frem igen...Og hun så ikke just glad ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 18:56

Inge nød at danse med Zean .Hun var først nervøs for at ikke fandt hende interessant...nok....da han ikke udnyttede dét potentiale dansegulvet stillede tilrådighed, hun havde håbet på en anelse mere tæthed, men da hun fik tænkt sig om konkluderede hun at dét naturligvis var fordi Zean var en gentemen , så han tog sig naturligvis tid til at flirte , inden næste trin .
Derfor var dét en glad og tilfreds og smuk Inge med glød i kinderne, der takkede for dansen og gik med Zean tilbage til deres plads.

Camille spejdede ud over danse gulvet og nåede akkurat lige at se Zean føre Inge tilbage fra dansegulvet og tænkte * nå...ja....men hun ville jo heller ikke SNAKKE *.
Men Camille brød sig ikke om sure single piger, der ikke undede andre en sjov aften og hun ønskede på ingen måde at fremstå sådan , så hun maste alle sine føelser og tanker i baggrunden og satte et stort smil på sine læber.
Hvis de to ville hinanden , så skulle de ihvertfald ikke tro at dét generede Camille.Hun gik over til baren igen.
Inge lagde sin lille hånd oven på Zeans , da hun henvendt til Camille Sagde "Nå...der er du ".

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 01:10

Zean så lidt på Inge og tog så en beslutning.
"Inden du håber på for meget, så er jeg forlovet..." sagde han lige ud og smilte lidt til hende da han ikke helt vist hvad han skulle forvente.
"Jeg er her udelukket for at få en hyggelig aften....Så bliver du da ikke skuffet....Senere i hvert fald" sagde han og tog en tår at drikke. Han så på Camille og følte sig pludselig klemt mellem to kvinder.
Hans ansigt blev fraværende i nogle sekunder da hans anden evne pludselig følte den ville bruges...Og han fik en fornemmelse af altid at være nogens nummer to, være en smule irriteret, men aller mest trist over et eller andet.
Han rysetde svagt på hovedet og så lidt på Camille med en tænkende mine, men besluttede sig for ikke at blande sig lige med det samme...Hun skulle vel nok sige til hvis hun ville snakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 01:52

Inge forstod og opfangede udmærket hvad han sagde "hør...vi ser hvad der sker....og i morgen er dét hele glemt...no strings og ingen løfter ...vi er her bare for at ha dét lidt sjovt.
Hun strøg sin hånd fra hans og op af hans arm hvor hun gav et lille klem på hans overarm.

"yup...back " smilede Camille til til først Inge og siden hen Zean, fast beslutte på ikke at bemærke Inges kælende hånd på Zeans arm,overhovedet.
Hun smilede til Zean og sagde "Nu ikke så genert...dét plejer du da ikke at være på grund af mig " hun huskede tydeligt hans mega flirt med pigen på Reegie....men der havde han selvfølgelig også været i et underligt lune.Hun forsøgte nu at vise, dét var fint med hende....eller at hun ihvertfald ikke ville sige mere.Dét var næsten som skulle hun bevise ....noget...ved at føre Inge i hans favn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 07:13

Han så lidt på hende.
"Åh nej, jeg er da heller ikke genert...." han så lidt på hende, hun virkede til at være okay...Men selvfølgelig, man skulle aldrig stole på det ydre.
Han så på Inge igen og smilte lidt mere. Det var bare underligt...som regl var han jo alene når han...havde det lidt sjovt. Det var underligt at have Camille som tilskuer.
Han kiggede sig kort omkring for at tjekke det hele lidt ud, en vane han havde.
"...Du føles bare ikke så glad..." sagde han så og så på Camille igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vi mødes også bare over alt (Camille) Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes også bare over alt (Camille)   Vi mødes også bare over alt (Camille) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vi mødes også bare over alt (Camille)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 11Gå til side : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Vi mødes igen, træningen (Camille)
» 2 der mødes
» Mødes vi her Samata?
» Vi mødes igen
» Så mødes vi igen//Adam.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: