Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Welcom to the darkside //keikontari//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 23:03

”Walther jeg kan ikke få vejret” men Walther stoppede ikke… det lykkedes Kenta at komme fri takkede været hans vinger. ”undskyld Walther jeg kunne ikke få vejret … jeg har jo ikke sådan en fantastisk evne som dig til vejret” han hev efter vejret igen, men denne gange bare helt ned i lungerne. Smilte sødt til Walter igen og Han vidste ikke hvorfor han smilte så meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 23:22

"uh jeg beklager" sagde han kort mens han kiggede på ham med et roligt blik på ham og han var stille "mm" lavede han som lyd mens han ventede et eller anden ville ske men han var ikke helt sikker på hvad, "og hvordan jeg trak ikke vejret for det har enlig ikke bruge for" sagde han kort mens han stadig havde det samme smile som før..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 00:12

Han smilte endnu en gang. ”undskyld…” han kunne mærke at når Walter var der glemte han alt andet selvom han var en dæmon. Han vidste at hvis han blev trist over der* hvorfor er der det lort i mellem Engle og dæmoner om at de ikke er gode marker* han smilte og tog Walters ene hånd op mod hans kind ” næste gang må du godt lige til ikk Walter?” han smilte sødt mod ham…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 00:15

//skal logge svar igen kl 17 ca//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 02:47

//okay //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 05:10

"det skal jeg nok hvis det er for det går ikke hvis du ikke kan få vejret" sagde Walter mens han kiggede på ham med et roligt blik og han lod en hånd gå gennem hans hår mens han var stille, han blinkede en gang med de røde øjne mens hans blik stadig være lukket på ham og han var bare stille som før..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 07:32

”tak Walter du er den bedste” han gav Walther et kærligt kram og smilte sødt. Da han efter et stykke til gav slip om Walther, smilte han bare endnu mere end før. ” Walter hvis du nu kunne vælge i mellem en pige og en dreng hvad ville du så vælge” Kenta smilte hans meget lumske smil…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Sep 2011, 07:39

”hvad jeg helst vil have” sagde han kort mens han kiggede på ham med et kort blik og han var stille i lidt tid, ”hmm jeg tror jeg må sige en dreng” sagde kort mens han kiggede på ham med det samme blik som før ”men mere vil jeg ikke sige” sagde han kort mens han lod blikke være tæt på ham og han var stille der efter mens han trak vejet kort..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 05:14

Han nikkede efter han havde svaret ham på det med om han var til drenge eller piger. Walter sagde noget som fik ham helt til at smile* hvorfor sagde han lige det nu og her som om jeg kunne tænke mig at være sammen med den dæmon. Okay det kunne jeg godt men hvorfor??*. han kiggede lidt på ham og sagde så * det var ikke sådan jeg mente det Walter slet ikke jeg mener det men undskyld for at have sagt det undskyld” han lod en tåre løbe ned fra sit ansigt med modvilje i spil han fattede ikke hvorfor han altid skulle græde…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 05:48

”jeg bare hemmelighedsfuld som altid det skal du ikke tag dig af” sagde han roligt mens han kiggede på ham med et roligt blik ”må jeg kysse dig?” sagde han kort efter mens han kiggede på ham med det samme rolige blik, og han håbede lidt på et ja da han gerne ville smage hans læber siden det ikke var så tit han havde mulighed for at være sammen med en mand eller dreng for den sag..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 06:22

”okay det vil jeg så gøre ” sagde Han smilende. Han kiggede på ham ” det må du godt, men tænk at du gider og i det hele taget vil være sammen med sådan en håbløs engel som mig” han aede igen sin vinge som var brækket. Et stød kom i gennem ham da han så hvor mange mennesker der var inde på klubben nu han havde slet ikke forstillet der var så mange. Han lænede sig ind mod Walter for at føle sig beskyttet af noget, for han kunne se der ikke var mange engle inde på klubben. Han følte sig ikke så alene igen da Walter ar i nærheden af ham og en hvis frygt kom ind over ham da han opdagede hvad det var han følte for Walter. En dæmon og en engel det ville aldrig kunne gå godt ikke en gang om 1000 år, det ville aldrig kunne gå, aldrig nogen sinde i hele hans liv måtte han forelske sig i en dæmon..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 06:29

Han blinkede en gang før han lod en hånd gå ned på hans kinden og han kildet ham kort på halsen med hånden mens han lod smile have den samme form som før, han trak vejet langsomt et menneske mens han slappede af og han havde det nu meget hyggeligt her på klubben selv om han ikke lige frem var glad for det med af der var så med engle og han lukkede kort hans øjne mens han bed kort i inden læben for kort tid men ikke sådan så han ville bløde i munden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 07:18

Han begyndte at grine da Walter begyndte at kilde ham, han kom til at smile og stråle som han havde lovet at lade være med på jorden men nu var han kommet til det og ville nok blive dræbt hvis nogen så det. Han lukkede øjne og fik mest lyst til at løbe sin vej, men han kunne ikke bare efter lade Walter blandt alle de mennesker. Han blev bange, men i samme øjne blik slukkede alt som at slukke for en pære. Måske hjalp hans far ham denne ene gang for hans far vidste jo hvor ked af det han kunne blive og hvor nemt det var for ham og blive bange for selve døden selv om han var fuldblods dødsengel. Hvorfor skete det altid for ham. Han så på ham ” Walter er du bange for døden??” han så spørgende på ham. Han var jo sammen med en døds engel lige nu og det var jo ikke lige frem så klogt at være sammen med sådan en hvis han havde det skidt med døden at være sammen med en døds engel. Men før Walter over hovedet nåede at svare kyssede han ham på munden…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 07:23

”ikke hvad jeg selv ved af for jeg har været død siden jeg blive født så det nok være et nej” sagde han mens han kiggede på ham mens han var stille der efter og han sagde ikke mere om det og han kyssede ham kort på panden mens han var stille og han sagde ikke mere men kom bare med et roligt smile til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 07:23

Han begyndte at grine da Walter begyndte at kilde ham, han kom til at smile og stråle som han havde lovet at lade være med på jorden men nu var han kommet til det og ville nok blive dræbt hvis nogen så det. Han lukkede øjne og fik mest lyst til at løbe sin vej, men han kunne ikke bare efter lade Walter blandt alle de mennesker. Han blev bange, men i samme øjne blik slukkede alt som at slukke for en pære. Måske hjalp hans far ham denne ene gang for hans far vidste jo hvor ked af det han kunne blive og hvor nemt det var for ham og blive bange for selve døden selv om han var fuldblods dødsengel. Hvorfor skete det altid for ham. Han så på ham ” Walter er du bange for døden??” han så spørgende på ham. Han var jo sammen med en døds engel lige nu og det var jo ikke lige frem så klogt at være sammen med sådan en hvis han havde det skidt med døden at være sammen med en døds engel. Men før Walter over hovedet nåede at svare kyssede han ham på munden…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 07:54

”nej det er jeg ikke” sagde han mens han kiggede på ham med et roligt blik og han var stille der efter mens han kiggede på ham ”i bund og grund har jeg aldrig sådan været det” sagde han kort efter mens han lod blikket gå væk fra ham kort og han lod det kom tilbage efter lidt tid, han trak vejet kort mens han overvejet hvad de ville kun lave sammen mens de var her og der komme ikke mange ideer til ham men lidt havde han da hvis det var..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 06:05

”det var godt der er bare så mange der er bange for sådan en som mig bare fordi man er en døds engel” han smilte over det Walter havde sagt han og gav Walter et kram. Han smilte ” Walter må jeg godt kysse dig?” han kunne mærke hvordan varmen i ham steg og hvordan den bare blev ved og ved hele tiden men hvordan mon Walter havde det med at være sammen med sådan en klæbrig person som ham og hvordan kunne han holde ham ud hvorfor ville han i det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 22:02

”gør som du har lyst til for jeg har ikke nået i mod det” sagde Walter roligt mens han kiggede på ham med et roligt blik og han var der efter stille mens han kiggede på ham med et roligt blik, han trak vejet roligt mens han var stille og han ventede bare på det mens hans øjne roligt at blive på det. Han ventede stadig mens han blinkede en gang mens han lod en hånd gå på hans kinden og han var stadig stille mens han ville se hvad der ville ske..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Sep 2011, 03:37

Han kyssede Walter intens og dejligt, for ham selv. Han kiggede på Walter ” jeg ville nok gøre det alligevel” han kiggede igen på Walter. Han fik lyst til at kysse ham igen og holde ham tæt ind på hans egen krop. Han fik lyst til ham og kramme ham og kysse på ham. Han begyndte at rode rundt i Walters hår. * det er nu godt at være sammen med en på den her måde bare en gang i mellem*…..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Sep 2011, 04:50

han kyssede med da det ske og han lukkede kort øjne mens han var helt stille, han åbent dem igen efter lidt tid mens han kiggede på ham ”mm” lavede han som lyd mens han kiggede på ham med et roligt blik ”jeg nyder det” sagde han mens han kiggede på ham med et roligt blik og han var stille der efter mens han ikke sagde mere og han lavede et frækt smile..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Sep 2011, 05:45

Han rødmede ” gør du virkelig??” han så spørgende på ham og fik mest af alt bare lyst til at kysse ham endnu mere og gennem snave ham. Han krammede ham igen og gav ham et lille kys på kinden. ” vil du ikke danse med mig” han kiggede på Walter med et drillende smil….
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 09:22

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Welcom to the darkside //keikontari//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: