Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Welcom to the darkside //keikontari//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 09:41

T: 22.55
S: Petronia night club
O: Masser af mennesker vampyr og dæmon som fester natten lang
P: Sort jakke og hvid skjorte samt sort bukser ser sidder inden til kroppen
V: mørke og der er en lidt kold vind mens eller er det ret roligt

Natten var over byen og livet var kun lige begyndt, inden på Petronia var der som altid en masse live da det var et sted der var meget kendt om natten og i sær fordi at det var hjemmet for alle vampyr og dæmoner da jæger ikke måtte kom der.
Inden mellem de mange mennesker sad en dæmon sammen med en kvinde som han havde kun overtal til og være sammen med ham selv om han ikke så hende som andet end nået han kun leve af hvis det kom så længe og en han kun have sex med, dæmon her havde en sort jakke på mens hans skjorte var hvid og hans bukser var os sorte som natten og de sad tæt ind til hans krop.
Hans hud var meget hvid og den havde en svag grå farve som man ikke kun se da lyst var meget mørke i klubben og derfor så han os meget ud som et menneske selv om han ikke var en del af dem, han sad der sammen med kvinde som han var i gang med og kysse da han ikke havde så meget andre han ville gør med hende, eller han kun tag hendes sjæl hvis han havde lyst til det men så lang havde han heller ikke i tanken og gå så i sted for kyssede ham bare med hende da han heller ikke havde tanken om af være sammen med hende efter det her, men hun var os fuld så hun ville nok ikke husk ham dagen efter hvis det kom der til..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 09:59

Kenta kom ind han Dækkede sine vinger i en sort lang jakke. Han kiggede rundt i klubben og besluttede sig for at sætte sig et sted der var lidt væk fra menneske mængden eller retter sagt dæmon, vampyr mængden. Han så sig igen omkring igen. Han var bange for alle de andre mange andre inden i klubben, men han besluttede sig for at blive fordi han kunne. Han fik øje på han meget smuk mand der sad med en kvinde i sine arme, han kunne mærke hvordan han blev trist til mode ved at se dem sammen. Han tænkte * det burde være mig der var i hans arme og ikke den kvinde eller er det en djævel* hans triste blik flakkede igen lidt frem og tilbage. Han tog sin jakke af så alle kunne se hans vinger og grine vis de ville han ville være lige glad for en gangs skyld!!. Han savnede en mand en mand som kunne holde af ham selv om han snakkede med de døde som ikke var ond. Han kiggede igen over på den smukke vampyr som han viste han havde tabt sit hjerte til en vampyr….
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 10:07

Han sagde nogle korte ord som fik kvinde til og nikke og der efter rejst hun i sig og gik fra ham unde og kig tilbage på ham, han lod sig der efter selv kom op og stå mens han kiggede sig om efter nyt selskab siden kvinden ikke ville kom tilbage da han havde afslået hende for i aften. *hvem skal man snakke med* tænkte han kort mens han lod blikket gå rundt og han havde ikke tanken om af være sammen med en anden dæmon eller vampyr da han ikke lige frem havde lyst til en af dem, nej han ville heller have en anden race men det var ikke så tit af der kom andet end mennesker dæmon og vampyrer på det her sted. Han tog sig sammen og gik der efter stile op i baren mens han kiggede efter en og snakke med og på samme tid ville han os have et eller anden og drikke da det jo var en fest her til aften, han kom helt op i baren mens han kort trak vejet og han fanget duften af en engel som var kommet her ind *hmm* tænkte han kort mens han kiggede sig om igen efter den nye der var kommet der ind..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 10:28

Han lukkede øjne i et kort øjeblik og lod luften føre vampyrens duft komme op i næsen. Han åbnede øjne igen og gik op mod baren for at komme til at snakke med nogle og få en drik eller to-tre stykker… eller bare drikke sig bamse lam og komme helt væk fra verden og glemme alt og alle….. Han havde brug for det efter alle de døde mennesker og alt for triste liv han så på dag efter dag. Han kiggede rundt og lod mærke til der var nogle dæmoner eller vampyr som kiggede på hans vinger, han blev bange og begyndte at ruste. Han så igen på den smukke vampyr og lagde mærke til han ikke sad sammen med kvinden længere men oppe i baren, næsten ligge ved siden af ham. Han tog og mærkede forsigtigt på sin ene vinge.* Der er igen tvivl den er brækkede* han tog sin hånd ned og blev trist igen. Han kiggede på vampyren og kom til at tænke på * hvorfor? sker der aldrig noget med vampyrer og dæmoner* han rustede lidt på hovedet og smilte sig lidt for sig selv. Han kiggede op på bar tænderen og bedte om en drink til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 10:47

Han lod blikket gå rundt i lidt tid og han kiggede så på englen der var kommet op i baren *måske en og snakke med* tænkte han kort før han gik hen i mod ham og han pikkede ham på skulder mens han var stille for han havde ikke en gang tænkte over hvad han ville snakke om, "godaften" sagde han bare for det var da en måde og kom ind en samtale og han var ikke sikker på hvad han ellers skulle sige til ham. Han trak vejet kort mens han ventede hans svar og han var stille som natten selv hvis man altså havde mødt ham på gaden for her var det ikke det sammen som der ude, han blinkede en gang med øjne som var lette og se da de lyst en smule i mørket og det var tit det der sagde af han var vampyr i sted for dæmon..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 11:03

Han så sig hurtigt så han op og fik øje på den meget smykke vampyr, han begyndte at rødme. Han kunne mærke at gik så stærkt hans hjerte bankede så hurtigt” godaften” han blev lige så rød i hovedet som en tomat. Han blev forelsket i de rød glødende øjne vampyren havde og glemte helt sig selv, han lukkede sine øjne i for nogle få sekunder bare for at glemme at den smukkeste skabning han nogen sinde havde set stod og talte til ham * det må være en drøm jeg drømmer af alle de smukke skabninger der er i klubben vælger han en engel som aldre mest ligner lort* han åbnede sine øjne og smilte sødt til Vampyren. Han kunne mærke sit hjerte banke hurtigere og hurtigere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 11:13

"så hvad bringer en engle ind i mellem os dæmon og vampyrer?" sagde han med en rolige stemme mens han kiggede på ham med et stille blik og han havde selv kort et lille smile frem mens han ventede hans svar, han trak igen vejet kort mens han overvejet et eller anden i hans tanker og det var nok en af de her få gang han snakke med en engel siden de "normalt" ikke havde verdens bedst forhold til hinanden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 11:23

”jeg blev træt af de andre engle og trængte til at blive lidt ja hvad siger man ukendt”. Han prøvede at smile et smil, men det blev bare til en af hans triste grimasser. Han kiggede ind i de smukke øjne vampyren havde. Kunne mærke vampyrens duft den var mere lokkende end noget andet han havde prøvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 11:27

"jeg ser men det skal der vel os være plads til" sagde han mens han kiggede på ham med et roligt blik og han overvejet et andet sted hvor de kun snakke "hvad med finde et sted og snakke i fred" sagde han kort mens han kiggede på ham med et roligt blik, "for jeg ikke helt til det og snakke mellem så mange andre" sagde han kort efter før han gik ned fra baren og ned mod et tomt bord hvor de kun være alene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 11:39

Han fulgte efter som en hund med Vampyrens hvis navn han ikke kendte. Han så på den smukke vampyr og glemte alle sine sorger. Han satte sig ned så han stadig kunne se ham i øjne. *hvorfor er han så smuk, jeg ligner jo skidt i forhold til ham*. Han kiggede igen på vampyren og så dybt ind i hans øjne og hviskede *din sjæl er ikke HELT ren?*. Han kiggede trist i gulvet….
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 11:45

Han tog plads i en tom sofa "så hvad skal jeg kalde dig?" sagde han mens han kiggede på ham med et roligt blik og han havde en smule svært ved og høre ham selv tal da der kørt en ret så høj musik inden på klubben, han ventede hans svar mens han selv var stille og han blinkede en gang med hans røde øjne mens han stille som natten selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 11:51

”Kenta der er mit navn eller det navn min mor gav mig” han smilte i første gang i hele sit liv et smil som fik hjerter til at gå i opløsning som hans far sikkert ville have sagt ” men mr. Hvad her dit navn?? For så dan en smuk vampyr som dig må da have en navn eller i hvert fald et kæle navn som du kan huske” smilte igen. Han var lykkelig det vidste han bare….
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 12:00

"mit navn er Walter og jeg er skam ikke vampyr men bare en gammel dæmon, som måske har været til alt for længe eller det synes jeg nu selv" sagde han mens han kiggede på ham og han kom frem med et til smile side han var blive set som en vampyr i sted for en dæmon men han minde vel os lidt om dem, han lukkede kort øjne mens han igen lyttede til det der nu sket rundt om ham og han trak vejet stille og rolig mens han lod øjne gå op igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 12:11

”undskyld hr. det var ikke meningen at gør dig sur” han fik en tåre i øjet, han tog en hånd op for at fjerne tåren fra sit øje.* hvorfor kan jeg bare ikke det med vampyrer og dæmoner*. Han blev ked af det hans øjne blev triste og kunne ikke smile. ”jeg er virkelig ked af det sir over at have kaldt dig, kan du tilgive mig hr.?” han smilte trist mod dæmonen….
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 12:19

"det okay eg van til og blive set som en vampyr da jeg mere ser ud som dem og ikke så meget som en dæmon" sagde han med den samme rolige stemme som før hans blik sagde det samme om at han ikke var sur på ham, han lod igen et smile kom frem og han havde ingen grunde til og være sur nej det ville bare gør natten til nået ondt nået hvis det sket..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 12:25

Han kiggede mod dæmon ”du må ikke være sur på mig… jeg vil gøre alt for du ikke er sur på mig” en tåre trillede sig ned fra øjet og et meget bekymrede udsende kom frem på hans ansigt. Han kiggede på Walter og kom væk i hans smukke øjne og tænke på om det kun var Walter’s ansigt der var pænt, men kom hurtigt på andre tanker fordi det andet var for ulækkert syns han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 12:32

Han lod en hånd gå hen på hans kinden og han tørt hans tåre væk med hånden "bare rolig det er jeg ikke" sagde han kort mens han lod hoved kom helt tæt på ham og han var stille, "for vi laver alle fejl her i livet" sagde han kort efter mens han gave ham et lille kys på kinden og han rykkede der efter hoved tilbage til normal plads..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 12:42

Han tog sin hånd op der hvor Walter kyssede ham på kinden, han begyndte at rødme. Han kiggede på Walter med nogle øjne som var længsels fulde og han kunne mærke hvordan den lille prikken i hans brust kasse blev ved og ved, han kiggede op på Walter ” hvordan gør du?” han tog sin hånd op mod sin bryst kasse ” det med kærlighed og hvordan kan du se så smuk ud hele tide?” han tog sin hånd rug hen på Walters kind og aede den i kort tid * du til høre sikkert en anden hvordan kan du nogen sinde komme til at til høre en sølle dødsengel som mig?* smilte et sødt smil til Walter…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 12:51

"hvordan?" sagde han kort mens han kiggede på ham og han havde ikke lad tanken være på det emne noglesiden "hmm jeg ved det ikke en gang selv, men jeg ved kun af jeg selv er født som dæmon og ikke så meget andet" sagde han mens han stadig havde hans blik på ham da han ikke havde det med blinke som dæmon for det var ikke naturligt for ham. "men man siger af de væsner der jager og lever af andre har en naturlig skønhed som de bruger som våben" sagde han mens han var stille der efter og han kun ikke kom frem til et beder svar end det, "og kærelighed hmm det tænker jeg ikke så tit over men alle har vel være sin skønhed som er gemt inden i dem" sluttede han kort mens han ikke sagde mere..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 13:01

Han kiggede på ham* du er smuk jeg tror hvis du gad kunne du få alle de kvinder du ville have* han kløede sig lidt i håret og han kom sådan sil at smile.” om du vil have det eller ej så er du altså mega nuttet ” kyssede ham forsigtigt på kinden. ” men du må ikke være sur på mig” kiggede med hunde øjne på Walter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 13:09

"mig nuttet det ikke tit jeg høre det da mange er bange for den måde som jeg ser ud på" sagde han mens han kiggede på ham "men bare rolig der sker der ikke nået for jeg ikke den type der ser mig sur på en" sagde han kort efter mens han mens han kom en smule tæt på ham unde at han behøvet og flytte sig særlig meget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 13:19

Han kiggede på Walter og smilte. Han vidste godt at et forhold mellem dæmon og engel var ilde set med mindre det var et tjener og mestre forhold. Han og sig til hjertet og holdt hånd der og smilte stile for sig selv. *han er så smuk. Kunne han ikke bare se ud lige som dæmon og være lidt mindre tiltrækkende* han aede sin brækkede vinge lidt…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 13:22

Han kiggede ham nu helt inden i øjne mens han var stille "hvad tænker du på?" sagde han kort med en rolig stemme mens han holdt blikket på ham og han var helt stille mens hans blik var mere som en stirre end et blik da han ikke blinkede som et menneske ville, han lukkede kort øjne mens han ventede hans svar og han holdt den stillehed han havde om sig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 13:30

Han kiggede på ham.” jeg tænker du er smuk og meget tiltrækkende ”. Han sad helt rød i hele hovedet.” grin hvis du vil… slå mig hvis du vil” han tog sig på hjertet og kiggede Walter dybt ind i øjne. *hvorfor er han så dejlig??*. Han tog nogle hår væk fra Walters ansigt og kyssede forsigtigt Walters pande.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 13:36

"hvorfor skulle jeg have en grunde til og grine" sagde han kort mens han kiggede på ham og han lukkede igen kort øjne da han fik kysset på panden, han tog roligt fat i ham og hive ham helt tæt på før han kyssede ham på munden og han lukkede øjne i mens han var helt stille under kysset..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Welcom to the darkside //keikontari// Empty
IndlægEmne: Sv: Welcom to the darkside //keikontari//   Welcom to the darkside //keikontari// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Welcom to the darkside //keikontari//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Aften <> Keikontari

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: