Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tænke tanke.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:48

Shita gispede og hendes hjerte slog et sleg ekstre over, "du...jeg viste det!" sagd ehun og kiggede op og ned af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 07:28

Hayley grinte kort hun kiggede om der var nogle og det var der ikke
"Ja jeg er en vampyr ... Men hvorfor opføre du dig så mærkeligt" hayley løftede det ene øjenbryn og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 22:42

"fordi at jeg er et menneske," løj hun og prøvede at se desperart ud, hvilken lykkes meget godt sys hun selv. "vampyrer elsker jo menneske blod, men hvad med sol lys og hvid løg?" *jeg håber at hun er dum nok til at falde for den' tænkte Shita og krydsede fingrer bag ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 23:13

Hayley lo kort "Hvor dum tror du jeg er..Jeg ved skam godt hvad du er " hun lagde hovedet på skrå og smilede
"Og engle blod er beder men har spist så bare rolig" hayle lo kort og løftede det ene øjenbryn, Hayley snussede ind og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 23:21

Shita gik modviligt tilbage og bed sig i læben "er jeg så nem at lygte?" spurgte hun lidt nervøst *jeg må gøre nået ved den lugt...* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 23:26

Hayley rettede hovedet op og smilede svagt "Nej men når vi står her er du" hayley smilede svagt igen
Hun sætte hænderne på hofterene "Frygter du mig" hayley kiggede på hende med et lidt trist blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:07

"jeg...jeg....ja," sagde hun og råbte af sig selv indventigt: *Idiot! du viste hende din svage side dit lille kvag! du færdig nu!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:13

"tjaa, du stammer vidst lidt hva, engel?" sasori kom frem fra et hjørne. han smilte let og så på dem mens han gik lidt tættere på. "det ligner dig ikke. du plejer at være mere frygtløs." han lo, men kun for en kort stund. *hmm, en vampyr der ikke vil drikke fra en engel, selvom hun har spist?* sasori så på vampyren og skar grimasse. "det ligner ikke jer vampyre at droppe noget så godt som en engel."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:16

Shita for sammen, men i det hun vendte sig om med Sasori slog hende øjne gnister "dit storsnuede dæmoniske svin!" sagde hun mellem sammen bidte tænde og gik rasende over mod ham, mens hun for en tid havde glemt alt om vampyren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:18

Hayley smilede og rystede let på hovedet "Må man spøger hvorfor" hun læftede det ene øjenbryn lagde armene over kors
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:22

"slap af engel, ellers brænder du dig." sasori trak på skuldrene. *vil hun nu kæmpe?* "jeg er ikke kommet for at kæmpe, jeg kom for at hygge mig men så hørte jeg din lille røst." sasori smilte som en dæmon nu pleger. han knækkede fingre, som han har for vane.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:24

Hayley smilede
"Hej" hun kiggede lidt på ham og så så over på Shita
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:29

"hej." han løftede hånden til hilsen mod vampyren. *man møder da nogle okay typer.* tænkte sasori, han følte sig tydeligvis hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:34

Hayley tog imod hånden og gav den et blidt klem hun tog hånden til sig og kiggede lidt på dem begge og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:43

Shita så en tegne serie figur af sig selv vælte bag over med blodnæse, inde i sit hovdet da hun så de to. *HVAD?!!* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:52

sasori så undrende på shita. "hva fanden er der galt med dig?" *engle er sgu da for retarderede...* tænkte sasori mens han så på shita. han rykkede tættere på hayley. "ved du hvad der er med hende?" hviskede sasori i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 01:07

Hayley kiggede lidt på Shita og hvidskede tilbage
"Ja hun frygter mig" Hayley smilede og lo kort og kiggede skifte hvis på Shita og på sasori
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 01:22

Shita sukkede og vente sig for at gå, *jeg viste det ville gå gjadt, jeg må væk med det samme!* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 01:41

sasori gik hen og spærrede vejen for hende. "går du allerede?" sasori udsødte en latter. *engle, så forudsigelige.* sasori kiggede blot på hende med sine røde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 01:44

*nu skal du få!* tænkte hun og stilte sig more normalt, sendte ham et overlegen smil mens hun snoede en blå hårtåt rundt om sin ene pegerfinger. "det havde jeg regnet med," sagde hun og prøvede et se list mere nuttet ud "har du virkelig savnet mig så meget? vis jge betyder så meget for dig skulle du bare havde sagt det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 02:00

Hayley var ved og dø af grin hun tog hånden op foran munden og grinte lavt hun rystede let på hovede og gik et skridt tilbage så hun stod op af vægen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 02:35

"jeg har skam ikke savnet dig, jeg kom bare for..." han stak hånden ned i hendes lomme, tog en mobil op af hendes lomme og knuste den. "at ødelægge endnu en mobil." han smilte lumskt til hende. *HA! så fik hun den!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 02:41

Hayley stoppede med og grine og lavede store øjene hun lød hånden falde ned af siden så den bankede ind i vægen det gav et bumb i vægen men hayley stirrede bare på den Sasoir s hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:12

"er du bange for at jeg skulle forelsker mig i en anden fyr, så du sårer for at jeg ikke kan snakke med dem, for du vil have mig helt for dig selv, hvor er du sød." Shita gik tættere på ham og sendte ham et flirtene blik "hehehehe" tænkte hun for sig selv, *det her er faktis upper morsomt.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:14

Hayley skulle lige til og sige noget da hun bare ryster let på hovedet *Blev hun ikke sur over han ødelage hendes mobil hvad skere der for hende* tænkte hun og løftede det ene øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tænke tanke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tænke tanke.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Tænke tænke - Faith
» en lille tanke..
» Tænke'Tænke.
» bare en enkel positiv tanke - Sisca
» Brug for at tænke? - Lilly

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: