Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tænke tanke.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:19

"du er mere patetisk end jeg troede." han gik helt tæt på hende. "du skal da næsten have en belønning." uden varsel kyssede han hende, men ikke som når man kysser en kæreste eller sin kone, men som når man kysser en for sidste gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:21

Hayley kiggede lidt på dem det var næsten som og se en film
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:26

Shita blev lidt forskrækket over det men skuldte det så godt hun kunne.
"nåår, er jeg virkelig så tiltrækkende at du ikke kunne holde dig fra mig," sagde hun mens det gik op for hende at han faktis var lidt højere en hende, ikke meget, men lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:31

"måske, eller måske fordi du er for barnlig til at man gider tage dig seriøst." sasori trak på skuldrene og strøg en hånd igennem håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:34

Shita stilte sig på tær og hviskede ind i hans ører: "det er lygten, lygten af engel, lygten af nået man kan spise, lygten af den forbudte kærlighed...ah ja forbudt, du elsker det, ikke sandt? brude loven, og de ti bud." hun kunne ikke lade være at smile lidt af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:37

"måske, men uanset hvad er du en engel, og selvom du elskede mig eller omvendt, så er det forbudt, det siger din gud til dig, og det har satan terpet ind i mig." hviskede han tilbage og smilte lumskt. *hun ved at hun ikke kan gøre det, hun har ikke nerverne til det.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:40

"min gud er død" hviskede hun lidt højere "han blev murded for længe siden, englene er troede, vi bliver slagtet hver eneste dag, for blodet, for vingerne, og for sjov. Engle blod er meget værd, men det ved du jo nok alllerede."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:44

Da Shita snakkede om Engle blod blev hayley urolig hun begyndte og trippe og ryste og lamme og det var nok til at de hørte det hayley holdte hånden op foran munden og hun kunne mærke sine øjene stillet og roligt blev lidt blege hun stirreder på Shita
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:46

"næ, men det ved jeg nu, det er kun noget værd for en vampyr, en dæmon kan intet bruge det til." sasori trak på skuldrene og knækkede fingre, som han plejede når han kedede sig. *hun er sgu da for dum.*

//oh my jashin, tænk hvis amanda læser den her side, hun dør af grin XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:52

*vampyrens blod vågnede præcis som jeg regnede med, men jeg mangler stadig ham, når de begge er nede og vride sig, så smutter jeg.* tænkte hun og smilte lidt nervøst, "Shita gik lidt væk fra ham, kiggede ned i jorden og tog en sorgelig mine på, mens hun drejede en lang blå hårtot om sin venstrer pege finger, "er jeg virkelig så kedelig, det er urartfærdig vis du kun dømmer mig ud for min eksistens" *den pleger at virker på mennesker* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:56

"det kan være men du er en engel, og selvom jeg havde en interrese i dig, så havde det ikke været noget spændende." han stak hende en lussing. han kiggede ned på hende med sine røde øjne. "og du skal ikke flirte med mig. kan du forstå det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 07:01

"Det er kun fordi at du er lige ved at blive revet med, husk på: det var dig som kyssede mig, og vis det virkelig er så slemt, så er jeg ssinkel lige for tiden så..." hun tog sig kinden og så sødt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 17:13

"ja, men du trak dig ikke da jeg kyssede dig." sasori smilede skummelt. *du skal bare trække den lidt endnu, til du kan få hendes sjæl. så er hun færdig.* igen knækkede han fingre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 02:56

"Shita grindte let som om at han havde sagt nået fjollet men sødt samtidigt, "jeg skal nok få min vilje," sagde hun og smilte kært til ham "jeg er et meget forkældet barn, så jeg for altid min vilje, jeg kan ikke klarer at tabe." uden at gører så meget andet, sprang hun frm, kyssede hun ham søst på kinen og forsvandt ind af en mørk gyde, i det samme kom et menneske par gående forbi og stirede længe på Sasori røde øjne inden de gik videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 07:05

sasori ignorerede menneskerne og gik imod shita. han indhentede hende let. "du går vel ikke nu?" kan kyssede hende igen, ligesom før, og begyndte langsomt at suge hendes sjæl. *nu er hun færdig.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 07:20

Shita mærkede det, hun var blevet advaret om det da hun var i lære i kirken som barn, han var igang med at tage hendes sjæl. uden tøven, og uden at tjekke for menneske øjne, hev hun sin pistol op af lormen, hvilket fik den lange kæde der forbandt den med en af hendes bukser stropper til at klirrer som bjæller, hun skød hurtigt et målbeist skud af og ramte hans ene fod med en sølv kugle. "jeg vil fortrække ikke at ænde som din aftensmad," sagde hun hårdt og løb længere ind af gyden, menneskene havde nok hørt skudet og var på vej, det var med at komme væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 07:24

"denne skade er intet." sasori løb efter hende og satte derefter ild til hendes hånd, hvor pistolen lå. *hun kan godt glemme det!* sasori var sur over at blive berøvet sin aftensmad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 07:43

Shita slap atomatisk pistolen, men kæden stoppede den i at falde på jorden.
Hun hev nået vand op fra under grunden og brugte det til at vælte murn som smerrede hendes vej. heligvis var fabriken tom, og hun hoppede ind i det dunkle mørke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 19:30

"det der er bare dumt... så dumt..." sasori satte ild til alt hvad der var af olie eller andet brændbart i fabrikken. *hvis hun leger med ilden, så brænder man sig.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 21:17

det så ud til at hun bare gik igennem ilden og forsvandt. *væk! væk! væk,* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 08:43

//lol//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 04:20

//hva nu? jeg kan meget godt lide at det er dig som opretter et emne, men er faktis ikke med i det Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 01:14

//tja der var for mange der havde skrivet så//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tænke tanke. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tænke tanke.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Tænke tænke - Faith
» en lille tanke..
» Tænke'Tænke.
» bare en enkel positiv tanke - Sisca
» Brug for at tænke? - Lilly

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: