Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Midnats svingtur

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 23:57

Sted. Leeeeeegepladsen! xD
Omkring. No ooone
Vejr. Det er koldt og fuldmåne
Tid. 00.01
Dag+ dato. fredag den 25 december
Påklædning. http://prommafia.com/wp-content/uploads/2009/07/oversized-punk-shirt-tutu-dress.jpg (Har bare ikke solbrillerne på)

Rose var ved legepladsen. Der var et muntert smil på hendes læber. Hun sad på en af gyngerne og svingede sig frem og tilbage. Hun havde lige haft trukket sine vinger tilbage, så hun følte sig lidt svag i det. Det var afslappende at være ved legepladsen ved denne tid. Der var ingen små skrigende børn. Hun elskede at gynge og ville blive ved i evigheder hvis hun kunne. Det var kun hendes lugt som afslørede hende som engel, ellers lignede hun et menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:10

¤tøj :: http://mytvmusings.com/wp-content/uploads/2007/09/james-marsters-blog.jpg

Morgan kom stille gående ud af en gyde, han havde sine hænder ned i sine lommer på bukserne. han begynde stille at gå ned af vejen, men fik lidt efter færten af en engel
*hvad laver den mon her ude* tænkte han
og ville finde ud af det, han hoppede hurtigt op på et tag. og løb alt hvad han kunne fra tag til tag, til han stoppede op og så hen på legepladsen. han lag let i sit hoved på skrå mens han så ondt hen mod hende
*hende* tænkte han
da han kunne huske hende, han hoppede hurtigt ned fra taget og landede på jorden. lige inden et menneske kom gående om bag hjørnet på vejen, han så lidt på hende inden han gik der hen. og var tæt på at blive kørt ned af en cykel, manden på cyklen prøvede at undgå at køre ind i Morgan. og kørte derfor istedet ind i en skraldespand, Morgan vende sig ikke om. men lo bare ondt for sig selv, han gik bare videre ind på legepladsen og stoppede op og stod op af legehuset. han sagde ikke nået til hende så bare på hende, mens han tog en dyb indånding da han elskede duften af engel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:13

Rose stoppede sit gyngeri da hun kunne mærke en andens tilstedeværelse. Hun satte sine fødder i jorden så hun sad helt stille og så over på Morgan. Hun lagde hovedet let på skrå og syntes at hans tilstedeværelse virkede bekendt. Hun smilte skævt og rejste sig langsomt op og blev ved med at se på Morgan og strøg nogle fingre gennem sit hår. Hun sagde intet til ham og blev stående ved gyngen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:18

Morgan lag en hånd i sin nakke, men lod den komme ned i lommen få sekunder efter
"Hey, jeg har set dig før" sagde han
og begynde elegant at gå hen til hende, han stoppede op nogle få meter fra hende. for at holde lidt afstand på hende, man kunne høre manden råbe lidt inden han tog sin cykel og cyklede væk igen. Morgan's øjne var mørkerøde og viste kun ondskab, mens han smilte charmerende som fik mange piger til at falde for ham
"jeg hedder Morgan" sagde han
uden at gå tætter på hende eller række sin hånd frem til hende, da han viste det ville være for farligt og mest hvis der kom nået menneske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:22

Rose så lidt efter cyklisten, men så så tilbage på Morgan. Hun lod sit blik gå direkte op i hans øjne. Roses øjne var helt lyseblå og man kunne ikke se noget ondt i dem. De var forsigtige. Hun prøvede på ikke at blive påvirket af Morgans smil, men hun kunne dog ikk la vær med at smile skævt tilbage "Rose" præsenterede hun sig og lod sit blik gå betragtende og undersøgende rundt på Morgan for at huske hvordan han ser ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:28

"hvor er det nu jeg har set dig før" sagde han
men mest til sig selv, mens han tænkte over det. han tog sin hånd op i håret og rodet lidt i det, mens han gik hen og satte sig på en gynge mens han stadig tænkte over det
"kan jeg ikke huske, men har set dig før" mumlede han
og fjernede ikke blikket fra hende, han lod sin hånd falde ned i sit skød. mens han stadig smilte til hende, da han ikke kunne lade være og slet ikke når hun smilte tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:32

Roses blik fulgte Morgans og hun blev ved med at smile tilbage. Hun blev stående hvor hun var og kløede sig tænkende på kinden. Hun havde mærket hans tilstedeværelse før. Hun rystede svagt på hovedet og strøg nogle fingre gennem sit sorte hår og trak på skuldrene "Jeg har ikk set dig før" halvløj hun. Det var ikke helt løgn.. Hun havde kun mærket hans tilstedeværelse og havde ikke set ham. Hun blev ved med at stå op og så ind i hans øjne med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:37

"ja måske har du ret" sagde han
men tænkte alligevel over det, han kunne ikke få sig selv til at fjerne blikket fra hende
"du ved godt det er farligt og smilte til en vampyr på den måde ikke ?" drillede han
og bed sig lidt i læben, selv om lysten til at bide hende var stor. han gav gyngen et lille skub, og lad sig bare følge med gyngen. mens han stadig tænkte over hvor han havde set hende henne før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:40

Rose trak på skuldrene "Jeg er lidt ligeglad.. Jeg smiler til hvem jeg vil" sagde hun og så på Morgan og smilte lidt over synet af ham. Han måtte være over 18 år. Han lignede ikke en teenager, men dog alligevel sad han nu og gyngede. Det var et sjældent syn. Hun følte sig mindre bange for ham ved dette syn. Hun lagde hovedet let på skrå og betragtede Morgan mens han gyngede og lagde sine hænder i sine lommer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:44

Morgan så over på hende og rystede på hovedet mens han lo
"er du ligeglad med at blive bidt ?" spurgte han om
og rystede på hovedet, han havde aldrig oplevet nogen der var ligeglad med det. han stoppede hurtigt gyngen, og så ondt på hende mens han ikke kunne lade være med at smile. da han elskede at charmere sig ind på piger, også selv om han ikke ville nået med dem efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:47

Rose trak på skuldrene "Jeg er ikk fuldstændig ligeglad.. Jeg har vel bare blevet bidt så mange gange, at jeg er blevet lidt vant til det" sagde hun og sukkede over sig selv og syntes at det lød lidt dumt. Hun så at Morgan var stoppet at gynge og at han nu så ondt på hende. Han smite stadig charmerende. Rose fik sig taget et skridt tilbage da hun ikke brød sig særlig meget om det blik han gav hende og prøvede at lade vær med at smile tilbage til ham, men kunne ikk rigtig. Der blev ved med at være et lille svagt smil på hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:54

Morgan nikkede
"lyder jo ikke så godt" løj han
og stod 2sekunder efter bag hende, han tog en dyb indånding af hende
"du behøver ikke gå væk fra mig" hviskede han
ind i hendes øre, mens han stadig smilte. han tog sin ene hånd op af lommen og lod den glide op og ned af hendes arm, inden han gik hurtigt hen foran hende og blev ved med at gå tætter på hende
"jeg er ikke ligefrem farlig" løj han
og lo lidt af hende, mens han stadig smilte charmerende til hende. og så ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:56

Rose så op på ham og havde fået et mindre chok da han pludselig stod ved hende. Hun gik hurtigt et skridt tilbage og kunne med lethed høre at han løj, selvom at hun godt vidste at han var farlig. Hun smilte ikk mer og så ind i Morgans øjne "Jeg ville føle mig lidt mer tilpas ved at gå væk fra dig" sagde hun idet hun tog endnu et skridt væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:00

Morgan gik efter hende og rystede på hovedet
"nej du vil jo ej" drillede han
og lag hurtigt en arm omkring livet på hende, og hev hende tæt ind til sig. han smilte stadig charmerende til hende, da han elskede det så meget
"nu har du det meget bedre" hviskede han
og gav hende et enkel kys på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:02

Rose så op på Morgan og kunne mærke sit hjerte gallopere afsted. Hun lagde sine hænder ved hans skuldre og prøvede at skubbe sig fri. Hun så på hans smil og rystede på hovedet "N..nejh jeg har ikk" hviskede hun og følte sig bange og utilpas ved at være så tæt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:10

"årh hold op med at lyve" hviskede han
og tog en dyb indånding af hende
"skal jeg være sød og lade være med at bide dig ?" spurgte han hurtigt om
og hev hende lidt tætter på sig, mens han kunne mærke hendes hjerte. men det betød ikke nået for ham, da de flestes hjerter gjorte sådan. og hvor Morgan så betød det intet, da det kun var mad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:12

Rose bed sig hårdt i underlæben for ikke at begynde at græde. Hun følte sig endnu mer utilpas ved at blive trukket endnu tættere til ham "Det ville være rart hvis du var sød og ikk bed mig" sagde hun, men vidste godt at han ikk ville være sød. Han ville bide hende i sidste ende og ville være fuldstændig ligeglad med hende og hendes følelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:17

Morgan lo lidt af hende, og tog en dyb indånding af hendes hår
"men jeg er jo ikke ligefrem den søde type, og det ved du jo godt" hviskede han
og lag en hånd på hendes kind, og kyssede hende blidt på munden. selv om han ikke plejede at gøre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:20

Rose så på Morgan og vendte kinden til ham "Ja, det ved jeg godt" sagde hun og vendte sit blik mod Morgan og vidste udemærket godt at han ikke var den 'søde type'. Hun havde ikke mødt nogle søde vampyre i flere år og ville nok ikke møde nogle søde vampyre i sin kommende fremtid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:25

"skal jeg så vente lidt med at bide dig ? eller vil du gerne havde det overstået ?" spurgte han stille om
og trykkede hende lidt tætter ind til sig, selv om hun allerede var så tæt på som hun kunne komme på ham. han tog stille en hånd op i hendes hår og strøj hende igennem håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:27

Rose så på Morgan og prøvede på at fjerne sit hoved væk fra hans hånd "Ingen af delene!" snerrede hun af ham og ville bare slippe væk fra ham. Hun prøvede igen på at skubbe sig væk fra ham og kunne godt mærke at han prøvede på at trykke hende tættere på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:30

Morgan lag sit hoved mod hendes kind og lod sine læber køre frem og tilbage
"jeg skal nok være sød" hviskede han
inden han lod sine læber køre ned til hendes hals, og kunne mærke at han ikke kunne styre sig mere. da hun duftede så fantastisk godt, han kyssede hende en enkel gang inden han satte tænderne i hende. han træk hende hurtigt tætter på sig, mens han sugede hendes blod. han lukkede stille sine øjne i og nød det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:33

Rose lavede et lille suk og stoppede med at kæmpe imod. Hun lagde sine hænder ved Morgans skuldre og bed sig i underlæben for ikke at skrige. Hun klemte øjnene hårdt sammen i håb om at det bare var et mareridt og at når hun åbnede øjnene igen var hun i sin seng derhjemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:38

Morgan blev bare ved med at suge
"mmrh" sagde han imens
han havde virkelig savnet at smage på en engel, og havde helt glemt at det var så fantastisk. han blev ved med at suge i et stykke tid, lidt efter stoppede han og slikkede blodet væk fra hendes hals. han slap hende og slikkede på sine læber, inden han tørrede rasten væk med sin hånd
"du smager godt" sagde han
og bed sig lidt i læben, mens han bare så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:40

Rose greb fat i Morgans trøje for ikke at falde om. Hendes verden snurrede rundt og hun var vildt svimmel. Hun kunne mærke den svidende fornemmelse ved sin hals og ville have haft slået Morgan for at have bidt hende, men kunne godt mærke at hvis hun gav slip på ham ville hun falde om. "Jeg høre den tit" mumlede hun og tvang sit blik til at møde hans.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Midnats svingtur Empty
IndlægEmne: Sv: Midnats svingtur   Midnats svingtur Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Midnats svingtur
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Midnats svingtur
» Midnats blod.
» Kølig Midnats aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: