Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En nat i parken.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:27

Hayley kom gårende hun så en dreng ligge på jordern, hun fik færten at det var Austin og løb hen til ham,
hun bar ham hurtigt op da hun så han var rød om øjne og han havde blå læber og han var våd begrund af græsset,
"Austin, vågn op" sagde hun roligt og kyssede hans læber, "Hvorfor kom du ikke hjem til mig, jeg sagde du var velkommen" hun kiggede på hans hals og så alle de bide mærker han havde, "Fuck" sagde hun surt men lavt,
*Den der har gjordet det her imod dig skal dø*tnkte hun, hun begyndte og gå med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:30

Austin blev kort skræmt da der kom nogen hen til ham, men da han opdagede det var Hayley blev han mere eller mindre lykkelig "Ha-Hayley .. " sagde han stille, men da han opdagede hun var på vej væk med ham, blev han igen bange "N-nej! Ethan .. Ethan er der henne .. med ham!" sagde han med skinger stemme og klamrede sig om hende med rystende arme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:34

Ethan vidste godt nu, at det var dumt, det han gjorde. Han ville ønske, han kunne rive sig fri, men blodet havde den berusende effekt på ham, så han kunne ikke give slip. Han drak med stor velbehag den andens blod, som nemt løb ned i hans hals. Han tog fat i den andens klæder og knugede dem i hånden, mens han kneb øjnene hårdt i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:35

Hayley stoppede op "Austin, Ethan, ham, hvem er ham" spugerte hun og kiggede på ham, "Hvor er Ethan henne Austin, og forklar mig lige hvad det er der sker" hun varmede sig op så han ikke frøs da han krammede hende, hun tog sin jakke af og gav ham den på, hun havde sat ham ned imens hun havde taget jakken af og da hun havde givet ham den på tog hun ham op i armene igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:38

Morgan så på Ethan så godt han kunne, og fik lidt efter færten af en anden vampyr
*nøj de samler sig sku her* tænkte han
og grinte lidt af det, han tog blidt fat i Ethan's ene arm
"rolig nu" hviskede han
og holde så godt øje omkring sig som han kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:42

Austin lagde sig ind mod hende fordi hun var varm "Morgan .. han bider Ethan .. " sagde han stille og følte sig som et lille barn, men var lige glad, han frøs og fik varmen af det, han ville helst bare have at alt var normalt igen, at alt det her ikke var sket, at han ikke var så ufatteligt forelsket i en vampyr, at han bare havde et normalt liv?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:47

"Morgan, ham kender jeg ikke, han er vampyr, ja dem kende rvi begge til" hun nussed eham roligt på ryggen, "Søde Austin kan du vente her, imens jeg lige se hvad der sker" hun kyssede ham blidt på håret, hun kunne ikke lide og se Austin mere ulykkelig end det han var i forvejen, hun bed sig kort i læben, og havde færten af to vampyer hun kendte den ene duft, som var Ethan den anden kendte hun ikke..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:47

Han havde svært ved at følge den andens råd, han blev mere ivrig efter blod. Det varmede ham indefra og fyldte ham med styrke. Han kunne ikke tilfredsstille sig selv med det blod, der blev ham tilbudt, så han blev lige pludselig grådig og ville have mere. Hvis ikke fra Morgan, så fra en anden. Vampyrens blod havde vækket hans tørst for alvor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:51

Morgan fik færten af vampyren der kommer tætter på, han holde øje med hvor den ville komme fra. men vende sit blik ned mod Ethan og smilte lidt
"det smager vist godt" sagde han venligt
og lod ham bare blive ved, selv om han mærkede at han mistede lidt kræfter på det. så lod han ham bare blive ved, han holde hele tiden øje med hvor vampyren ville komme fra. selv om han ikke var så glad for det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:56

Austin nikkede lidt og kravlede ud af hendes favn og stilte sig på jorden, han havde fået det bedre, han satte sig hen på en bænk, han stolede på Hayley, han knugede jakken ind til sig og så på hende "Jeg klare mig .. " sagde han og nikkede kort, han havde det bedre nu hvor han vidste at Ethan ville blive "Redet", selvom han glemte at Ethan og Morgan var Vampyr, men han havde stadig ikke vendet sig helt til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:59

Hayley smilede "Godt" hun satte i menneske løb, men da hun kom væk fra ham satte hun i vampyr løb og stod nu bag Morgan, hun bed tænderne hårdt sammen, Hayley var E-vampyr og er derfor strækker end Morgan, hun kiggede surt på ham og hev ham væk fra Ethan så Ethan's tænder røg ud af ham, "Hvad har i gang i" sugerte hun irrertert, hun kiggede roligt på Ethan men hendes blik blev koldt da hun kiggede på Morgan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:07

Blodet løb ned over Ethan's hage og hals, det var både hans eget blod og Morgans. Da den anden blev revet væk fra ham, sortnede det et øjeblik for hans øjne, men han kom hurtigt tilbage til bevisthed. Han havde slet ikke opfanget, at der var kommet en anden, og der gik stadig lidt tid, inden han fandt ud af, at det var Hayley. Han kunne ikke helt bedømme, om han var taknemlig overfor det eller vred over ikke at havde fået lov til at få stillet sin tørst. Han stod og tågede lidt, opfangede ikke rigtigt sine omgivelser eller hvad, der blev sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:10

Morgan lag sin hånd på halsen og lag sit hoved på skrå
"godaften" snerrede han
og så bare koldt tilbage på hende, han gik et par skridt tætter på hende og tog en dyb indånding
"hvem er så denne frøken" spurgte han om
og tog sin hånd væk fra sin hals og lag sine arme over kors. han kunne mærke at der løb nået blod ned fra hans, men gjorte ikke nået ved det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:15

Hayley fnøs af ham, og kigged ekort på Ethan men kiggede så på Morgan
"Det kan du jo være ligeglad med" hun hentød til hvem hun var, hun kiggede lidt på hans blod på halsen
men løftede bare det ene øjnbryn og kiggede koldt på ham, "Jeg kom bare for at hente Ethan" sagde hun en smule hårdt, hun gik forbi Moragn og tog Ethan's hånd, og kiggede så bare koldt på Morgan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:16

Austin begyndte stille at blive en anelse urolig og mørket virkede også utroligt truende, han så sig lidt omkring og hørte noget bevæge sig, han rejste sig hurtigt op og tog jakken ordentligt på, han gik den vej som Hayley havde gået og nærmede sig dem stille, han stoppede op og kunne skimne dem gennem nogle grene fra en busk han stod bag, han sank kort og så på dem, han turde ikke gå tættere på, han var så småt også begyndt at blive bange for om der skete Hayley noget, han så derefter efter Ethan og så han var uskadt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:20

Morgan så på dem og grinte lidt
"ja det kan jeg vel, alle tøsser er jo det samme.. billige" snerrede han
da han elskede at gøre folk sure, han så efter dem og smilte
"hyg jer med mennesket så længe han er i live" råbte han efter dem
inden han samlede sin frakke op og begynde elegant at gå væk fra dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:23

Ethan følte nogen tage sin hånd. Det overraskede ham ret meget, men han kæmpede ikke i mod. Han opdagede, at det var Hayley, og hun havde sagt noget om, at hun var kommet for at hente ham. Ethan fulgte glædeligt med; han ville hellere følge med hende, end at blive her med Morgan. Han gned sig kort på kinden, han kunne ikke helt flygte fra duften af blod, eftersom hele det nederste af hans ansigt stortset var smurt ind i blod, og hans hals var smurt ind i hans eget blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:29

Hayley rystede på hovedet af det Morgan sagde men da hun snakkede om Austin slap hun Ethans hånd
og løb i vampyr løb hen imod ham og skubbede ham ned og ligge hun satte sig oven på ham
For det første jeg er ikke billig, og du røre mennesket slår jeg dig hjel" sagde hun hårdt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:35

Austin så Ethan's ansigt og gispede, han tog hænderne kort for øjnene, men så så Hayley løbe, han gik et skridt baglænds "Hu-hun er Vampyr" stammede han og vidste ikke hvad han skulle gøre, løbe eller blive?, han havde været hjemme hos hende?, havde han virkelig været i selskab med en vampyr så mange gange, hvor mange af dem han havde mødt havde så ikke også været vampyr, han sank kort og kunne slet ikke finde rundt i noget mere, måske var det bare bedst hvis han gik hen og døde?.

//Mig og hayley smutter lige kort >:3 .. men kommer igen, så blev Hængende//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:43

Morgan så op på hende
"bevis at du ikke er billig" snerrede han
og rejste sig op og giik hen til hende, da han slet ikke var bange for hende
"hvis jeg vil røre mennesket så gør jeg det, så mange gange jeg vil.. jeg er ikke ligefrem bange for at dø" hviskede han
og gik rundt om hende, han smilte charmerenede til hende og var slet ikke bange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:52

Ethan vendte sig forvirret om, da Hayley gav slip på ham og forsvandt til et sted bag ham. Det gik hurtigt op for ham, at han ikke fandt deres skænderi specielt fascinerende, da han fik færten af et menneske. Han forfulgte den over til nogle buske, hvor han så fik øje på Austin stå bag dem. "Austin.." sagde han lavmælt, inden han krydsede afstanden imellem dem. Da han nåede ham, lagde han armene omkring ham og holdte ham tæt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 07:07

//jeg logger(//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 07:36

Hayley skimtede kort Ethan og austin og tog det nu lidt mere roligt men hun var over hovedet kke bange for Morgan hun fnøs kort af ham, "Jeg er forlovet og jeg knepper ikke med alle" hun løftede det ene øjenbryn og lagde armene over kors
"Men det gør du sikkert du er sikkert et af de svin der knepper hist og pist" sagde hun hårdt
"Du røre mennesket og jeg kan love dig for at dit liv vil værer over, jeg lover dig for at du vil lide ind i døden" hun viste tænder, " Og nu når du ikke er bange for at dø, hvorfor så ikke dø nu" hun ventede bare på han ville gører noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 07:41

Austin stod bare og var lidt paf, han vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre, men tog så armende om ham og knugede sig ind til ham, blod eller aj, han snøftede og ville på ingen måde slippe ham igen, han havde virkelig længtes efter at holde om ham igen, han havde lukkede øjne og ansigtet mod hans bryst, han ville bare ønske at han ikke vidste alt det her med vampyrer, at han bare .. var helt normal, selvom han så ikke ville kende til Ethan, det var det eneste godt ved at kende til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 07:53

Han var lykkelig over, Austin var sluppet med livet i behold. Men han var alligevel blevet blevet såret, og det havde han svært ved at tilgive sig selv for. Han kunne heller ikke tilgive sig selv for, at han ikke havde været stærk nok, men i stedet var blevet meget såret af vampyreren, og han kunne ikke glemme, hvad Morgan havde sagt, så tankerne fløj ind og ud af hans hoved.. Han strøg ham blidt over håret, men stivnede så, da han opfangede lugten af Austin's blod. Han prøvede at holde den ude, men han havde svært ved at styre sig selv, når han hans blodtrøst var blevet vækket.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En nat i parken. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En nat i parken.   En nat i parken. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En nat i parken.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ny i parken
» Parken.
» Parken -.
» Parken.
» En tur i parken

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: