Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En (ikke helt) normal aften i byen // karina //

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 06:44

Karina smilte roligt til ham "Jep" Hun lod kort en finger røre hans kæbe og vendte sig så roligt om mod liget igen "Hvad skal vi gøre med det? Skal vi overhovedet gøre noget?" Hun snakkede mest med sig selv, men det var for at få hendes tanker væk lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 08:39

Akuma så underligt på hende.
"Så ham der din 'herre' er altså på en måde din 'kæreste' eller hvad?" spurgte han lidt drillende.
"Og liget... Øh skal vi ikke bare lade det ligge? Så kan sikkerhedsvagten jo også få noget at spise" sagde han og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 08:43

Karina rejste sig hurtigt op og stod lige foran Akuma igen og så op på ham med et alvorligt blik "Han er ikke min kæreste, jeg er blevet givet til ham, ikke andet, han har flere, jeg gider ham ikke" Hun så ham dybt i øjnene og smilte så lidt "Jo lad os bare lade det ligge" Hun fik kort et billede i hovedet, men rystede det hurtigt ud igen. *Hvad går der af mig i dag?*

(Billedet.... http://www.popularvirals.com/images/vampire/vampire-0767.jpg )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 08:59

Akuma forstod næsten hendes forklaring.
Men siden hun tydeligvis ikke ville tale om det så måtte han sige "okay lad os det".
*Hvordan givet til ham? Og hvis hun hader ham hvorfor stikker hun så ikke af? Og hvis hun er hans slave hvad laver hun så her?* tænkte han men spørgsmålene kom ikke ud af hans mund.
"Du ser så alvorlig ud er der noget galt?" spurgte han diskredt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 18:06

Karina fandt roligt et lille smil frem "Nej, der er ikke noget galt" Hun så op på ham. Hun stod stadig rimelig tæt på ham. Hun fik billedet igen, men denne gang rystede hun det ikke væk. Hun lagde meget forsigtigt en hånd på hans bryst mens hun smilede op til ham. "Der er intet galt" Hun mumlede det til sidst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 19:58

Akuma blev sidene da hun rørte ved ham.
*Hvad er der med den her pige? Hun er så fjern og både nær på samme tid? Af hvad er det her for nogen tanker jeg aner jo ikke engang hvad de selv betyder!?* tænkte han højt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 20:03

Karina smilte over ham da hun kunne høre hvad han tænkte. "Ja jeg er både nær og fjern på samme tid. Jeg tænker på nære og fjerne ting på samme tid" Hun havde stadig sin hånd på hans bryst og derved kunne hun også høre hans tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 20:34

Akuma blev molløs og sad stadig helt stille.
*Hvordan fanden kunne hun høre det var det ikke i mine tanker?* tænkte han.
*Okay så hvis du kan læse mine tanker hvilke billeder har jeg så i hovedet?* tænkte han og så på hende.

(billederne: http://images2.layoutsparks.com/1/199164/depths-of-hell-cartoon.jpg , http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110926081343/bakugan/images/5/52/Angel-of-Death.jpg , http://www.military-wallpaper.net/backgrounds/General/nuke_blast.jpg , https://media.photobucket.com/image/demon+love+/bamamom33/Fantasy%20and%20Horror/001.jpg , http://static.desktopnexus.com/thumbnails/44998-bigthumbnail.jpg )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 21:28

Karina klukkede af ham "Øhm, du har enten din far eller dig selv når du bliver sur, et meget utydeligt billede (Et der ikke virker) en antom bombe, og..." Rødmer lidt og ser ned "Og to billeder jeg også har haft" Hun havde stadig sin hånd på hans bryst men hun rødmede stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 21:54

(Det utydelige billede forestiller manden med leén)

Akuma så hende i øjnene "Jo det er da vist meget rigtigt" sagde han og smilede.
Han lagde sin hånd oven på hendes "Hvad tænker jeg nu på?" spurgte han og tænkte på det sidste billede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 22:04

Karina smilte og så på ham igen "Jeg er ikke en engel, jeg er ren djævel når det kommer til det der Akuma" Hun nussede lidt hans bryst under hans hånd og så ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 01:15

Akuma nød for en gang skyl at blive nusset.
"Dæmoner kan også have vide vinger" sagde han og smilede.
*Prøv engang at læse det næste billede* tænker han til hende.
Han tænker på det *er det bedre sådan her?* tænker han

( http://3.bp.blogspot.com/-jybvjOT32vQ/TZ4litQ2OoI/AAAAAAAAACg/oWIPIDpNa6g/s1600/Demon-Drum.jpg )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 02:08

Karina klukkede lidt "Ja, for hvide vinger minder mig altid om en engel" Hun nød hun måtte være med i hans tanker. Det plejede hun ikke at måtte ved folk der ikke var nære venner/veninder eller folk hun tvang til det. Hun smilte op til ham og satte sig forsigtigt lidt tættere på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 03:41

Akuma lukkede øjnene og tænkte nu uden at tale.
*Det var godt* tænke han og smilede til hende.
*Hvad tænker du så når du ser disse billeder? Og jeg vil gerne høre ærligheden selv tak* tænkte han og åbnede øjnene for at se hindes reaktion.
"Forestil dig at det er mig der er manden og dig der er kvinden" sagde han og framanede billederne i sine tanker.

Her: http://storage.koinup.com/080604x43376/43376-6.jpg , http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2010/139/3/2/NaruHina___Protecting_by_goku003.png , http://img.myyearbook.com/zenhex/images/quiz36/175594/175594_res2_HinataNaruto1.jpg , https://media.photobucket.com/image/demon%20love/bamamom33/Fantasy%20and%20Horror/001.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 06:13

Karina smilte da hun hørte hans tanker "Jeg vil give dig min ærlige mening" Hun lukkedekort øjnene så hun bedre kunne se dem. Hun rødmede lidt men smilte så og så op på ham igen "Hmm Jeg kan godt lide dine tanker min dæmon, og jeg kan godt lide billederne. Vis du vil vide hvad jeg føler når jeg ser dem, så er det lyst og begær min ven" Hun kærtegnede lidt hans bryst og nød at hun måtte være inde i hans hovede på den måde. Kun en havde ladet hende gøre sådan før, og han var hendes bedste ven nu. "Kærlighed og ømhed ser jeg faktisk også i dem, du sagde noget om du ikke havde fundet kærligheden..." Hun smilte til ham og så ham i øjnene med sine røde øjne og oprejste popiller.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 06:32

Akuma rødmede lidt
"Jo det er sandt det har jeg ikke... Ikke endnu" sagde han og lukkede øjnene.
*Det er meget nemmere at tænke ordene til dig* tænkte han og smilede.
*Hvad er det for en lyst og begær du føler?* spurgte han hende i tankerne og kikkede hende i øjnene.
"Har du nogensinde fundet kærligheden?" spurgte han hende til sidst og gav hende lige et billede igen så hun havde noget at tænke over. *Forklar mig hvad du ser*


http://all.gs.uz/uploads/posts/2009-12/thumbs/1261129814_1229418212_085-optik_1.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 06:36

"Prøv at gæt, jeg ser begge ting min ven. To mennesker der holder om hinanden og 7 fine delfine" Hun klukkede lidt da hun godt kendte den "Men det du sikkert ville have mig til at se var de to mennesker, og det er den slags begær jeg har" Hun smilte og lagde sin anden hånd på hans bryst så hun kom lidt tættere på ham på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 07:14

"Du er jo tanke læser!" udbrød han for sjov.
Akuma tog sine hænder og kørte dem op ad hendes arme hvor de sluttede på hendes skuldre.
Han tog hende lidt tættere på sig selv.
"Kan du gætte mine tanker nu?" spurgte han og så hende igen i øjnene.
*Har du løst?* tænkte han til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 20:02

Karina så tilbage i hans øjne og lagde roligt sine arme om hans nakke.
"Ja, men jegkan kun læse dem ved berøring" Hun smilte og så ham i øjnene
"Og ja, jeg har lyst" Hun nussede ham lidt i nakken og nød hun måtte høre hans tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 22:02

"Okay" sagde Akuma roligt og tog hende tættere ind til sig.
Han tog kappen og trøjen af så man kunne se hans blå hud og vinger. Han sad nu kun i jeans.
Akuma begyndte langsomt at kysse hende på halsen og tage mere rundt om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 22:35

karina sukkede let og satte sig så hun havde et ben på ver side af hans. Hun havde sine arme om hans nakke og lod sine hænder glide ned til hans vingers rod og nusse ham der. Hun så på ham med et beundrende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Nov 2011, 00:10

Akuma førte kysset opad mod hendes kind og derefter hendes mund.
Han satte sine hænder på hendes ryg og holdte om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Nov 2011, 00:24

Karina smilte og kyssede ham tilbage. Hun holdte om ham i nakken og lod sig give slip. Hun kærtegnede let hans nakke og holdte sig ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Nov 2011, 01:49

Akuma begyndte at snave Karina.
Han lod langsomt den ene hånd gå ned af hendes mave, ned for enden af hendes kjole og op af hendes ben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Nov 2011, 02:06

Karina smilte og begyndte at snave ham tilbage. Hun nussede ham i nakken og nød hans berøring. Hun rykkede sig lidt tættere på ham så hun kunne mærke hans varme gennem det tynde stof i hendes kjole.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En (ikke helt) normal aften i byen // karina //   En (ikke helt) normal aften i byen // karina // - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En (ikke helt) normal aften i byen // karina //
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En normal aften i byen (jazmyn)
» En aften i byen .. kan ende helt uforventet - Alias -
» En ellers helt normal dag (Cam)
» En helt normal dag??? (eric)
» Noget er ikke helt rigtigt her?! -Jameelah

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: