Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Uventet besøg, men så alligevel ikke

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:37

Dato: 27. dec
Dag: Søndag
Tid: 19.30
Vejr: Godt vejr. Kølig luft, sne på jorden.
Sted: På vej hjem til Hayley og Marcus
Årstid: Vinter
Omgivelser: Eolith ellers ikke nogen

Marcus kørte op af den vej som førte hjem til Hayley og hans nye hus. På forsædet ved siden af ham sad Eolith, som lige havde fået lov til at bo hos dem, Marcus havde haft ringet til Hayley og fortalt hende om det hele. Hun ville selvf gerne tage det op med dem når de kom hjem og Marcus havde allerede i tankerne at hun så ville holde ekstra øje med både Eolith og Marcus når han flyttede ind. Marcus kørte op til deres indkørsel og slukkede motoren, " ja her bor jeg så, bare rolig, hun bider ikke, ihvertfald ikke særlig meget" drillede Marcus og steg ud af bilen.

//Tis skal allerede logge, men nu er emnet lavet xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:43

"Det er jeg da glad for" Lo han, og var temmelig usikker, nu da alle mulige andre vampyre var så glade for at suge hans blod. Han tog sikkerhedsselen af, og steg ud af den flotte bil, som han havde beundret hele vejen fra cafeen til hans hjem. Han så mod huset og fik nærmest et chok. Huset lignede jo et slot i mini-format.
"Hå" Lo han svagt, og tog sig berørt til hovedet "Hvad ialverden arbejder du som?". Eolith havde altid drømt om at have mange penge, så han kunne sikre sig en plads i de finere kvartere, og pludselig kunne han få lov til at opleve det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:47

Hayley sad oppe i badekarret og var igang med og føde, hun ahvde sat hænderne på kanten af badekarret, hun havde vidst komme til og bruge lidt for mange kræfter, der kom et støn fra hende, og et skrig fra hende, der kom en høj lyd så de helt sikkert ville ha kunne hørt hende, badekarret var gåret i stykke gåret i stykker der var blod vand ud over det hele, Hayley sad med barenet i armene og så smilene på det, og lagde slet ikke mærke til alt var smadert rundt om hende, hun rejste sig med barenet i sin farvn, hun var ret øm, hun haltede ehn og tog et håndklæde om barnet, og tog bagefter en badekåpe om sig selv, og mens hun tog bade kåben på lå barenet på et puslebord, Hayley fik den på, hun smilede og tog barenet op i armene, hun lagde slet ikke mærke til at hun havde smarede det øverste af badekarret og der lå blod og vande lidt ud over det hele, Hayley tørede barnet og nynnede lidt for barnet, og barnede smilede.Hayley var ret overrasket over hvor tynd hun allrede var hun havde allrede sin gammle figur tilbage, hun tog barent op i armene og gik hen og satte sig ned en stol med noget hvidt pels, og åbner badekårben lidt så hun kunne give barnet bryst, hun holdte to finger på bryset og trak barnet op til bryset og barnet fik nu mælk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 21:36

Marcus så på Eolith og smilte skævt da han begyndte at grine, han så kort op på huset og trak lidt på en ene skulder, " jeg er musiker, og jeg var engang forfatter, men det droppede jeg med tiden" sagde han smilende til Eolith, og førte ham roligt op til huset, han tog sin nøgle frem og låste døren op, så han kunne gå ind.

Men alligevel kom Marcus meget hurtigt indenfor da han hørte Hayley skrige, han smed hurtigt jakken på gulvet og var ligeglad med sine sko, han løb hen til trappen og op af den, han skyndte sig ned af gangen og og fat i håndtaget til badeværelset, fordi han kunne se at er løb vand ud indenfra badeværelset, han åbnede hurtit døren og så det smadret badekar, men hans øjne faldt hurtigt på Hayley, da han så hvad det var hun holdte. Marcus tog sig smilende til hovedet og gik over til hende, " du kunne bare ikke holde dig, til jeg kom hjem hva?" drillede han smilende og kyssede Hayley på panden og lod derefter bikket ryge ned på barnet, " pige eller dreng?" spurgte Marcus stadig med blikket ned på babyen og tog hånden hen og rørte lidt ved babyens hoved, han var lidt ligeglad med at det bryst, han skam set Hayleys bryst før. Marcus vendte så blikket på døren lidt efter, " Eolith, du kan bare komme herop!" råbte han ned til ham og så derefter på Hayley igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 22:35

Eolith nåede lige at træde ind af døren, da han fik et chok. Hans hjerte bankede og han troede helt, at nogen var død. Han lyttede, da der næsten blev helt stille, og hørte så Marcus stemme. Han tøvede, men tog så skoene af og gik op ad trappen.
Han kom ovenpå og så sig omking. Han vidste ikke hvilken dør han skulle tage, men så at døren længere nede ad gangen stod åben. "..Hvad sker der?" Spurgte han og smugkiggede forsigtigt ind ad badeværelsesdøren. Hans sokker blev våde af vandet, men han stivnede idet han så badekarret, der lå itu rundt omking Hayley. Han bemærkede ikke barnet, da Marcus var i vejen "Er der sket noget!?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 22:42

Marcus så over på Eolith da han kom ud på badeværelset og smilte svagt til ham, " bare rolig der er ikke sket andet end at Hayley åbenbart besluttede sig for at føde imens jeg ikke var hjemme" sagde han smilende og stilte sig lid væk så Eolith kunne se barnet. Marcus lo så blikket køre ned på Hayley og smilte svagt til hende igen, han kunne slet ikke tro at han var blevet far, det var noget helt nyt kunne han godt mærke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 22:44

"En pige, skat" sagde hun med et sml og kiggede på hans hånd, og smilede, men da han kaldte på Eolith vendte hun øjne og lavede et ryk med øjenbrynene, og prøvede og smile, hun hørte Eolith sige noget, men hun hvidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, barnet var faldet i svøn og var færdig med og ´få bryst, hun tog brystet ud af munden på det, og rettede på badekåben, så man ikke kunne se hendes bryst, hun kiggede bare op på Marcus imens barnet lå og sov i hendes arme,hun smilede til ham, over det han sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 22:51

"Jeg.. vil da ikke forstyrre..?" Sagde han med lidt forskrækkelse i øjnene. Plejede man ikke at føde på et hospital? Og var dette her normalt? han så sig omkring. Han gik alligevel forsigtigt ind, da han ikke ville være uhøflig. Han var jo også kommet for at besøge Hayley, og nu blev det vel også nemmere, nu hvor hun var med barn og var lykkelig?
Forsigtigt gik han udenom badekarstykkerne, men kunne ikke undgå blodet. Han så overrasket på Hayley og pigen der lå i hendes favn. Han var stum netop der. På trods af hærværket omkring dem og den akavede situation, var dette et smukt syn. Begyndelsen på et helt nyt liv, var han med til at overvære sammen med en nybagt familie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 23:47

Hayley smilede til Marcus men skimtede kort over på Eolith og rystede let på hovedet, hun fik et lille billede ind i hovedet om hvordan de har været sammen, hun bed sig i læben, og nu lidt ned jordern, hun nynnede svagt og så så op på Marcus, "Jeg tager noget tøj på hende og ligger hende ind i sin seng", hun rejste sig og smilede til Marcus, hun stillede sig på tær og kyssede ham ømt på munden, "Jeg sagde jeg klarede det alene" drillede hun med et drillene glimt i øjet, hun gik ud af døren og ned forbi der sove værlese og ind på barnets værlese, Hayley havde jo en sindsyg god hørelse, så hun ville med ingen problemer hører når Safir græd, Hayley lagde hende stillet ned på pusle bordt og gav tøred hende lidt igen, men tog så salve på hende, hun tog så hendes ble på hende, og tog noget baby tøj på hende, hun gik så hen til Safirs seng, og lagde hende ned, hun tændt for en baby ting der hang over sengen og lagde blidt dynen stillet over hende, Hayley gik ud af døren og lod døren stå på klem, hun gik så ind på hendes og Marcuses værlese og tog tøj på, hun gik ud og lukkede døren hun gik så hen til badeværleset og sagde til drengene "Kom med nede under" sagde hun med et skævt smil og begyndte og så ned af trappen og ind i stue og satte sig i en af sofaerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:07

Marcus nikkede og smilte skævt til hende, " det gør du bare Hayley" sagde han og kyssede hende ømt tilbage da hun kyssede ham og smilte igen med et nik, " ja men du smadrede så også badekaret, fy skam dig" drillede han og smilte skævt igen. Han fulgte hende lidt med øjnene og smilte derefter svagt til Eolith, "hmm.. der er da fred indtil videre" sagde Marcus og smilte svagt igen. Marcus så så hen på døren igen, da han kunne høre at hun kom igen og nikkede til det hun sagde og så derefter på Eolith, " kom med nedenunder, du behøver ikke være nervøs" sagde Marcus med et smil til ham, og bevægede sig derefter ud af badeværelset og ned af trappen, hvor han så satte sig ved siden af Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:13

Hayley så smilene på Marcus da han satte sig, men hun kunne ikke lide tænken af at Eolith skulle bo her, men hun prøvede og slappe af, "Du kan godt lave badekarret igen, ikke" spugerte hun en smule genert men smilede bare til ham, hun bed sig kort i læben men kiggede på tøvende hen på Eolith, og kom tl og knytte hænder det gik op for hende at hendes muskler spændte, men man kunne sakens se det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:14

"Men Marcus...?" Han så spørgende efter ham, og derefter ned på gulvet med et håbløst blik. Hvad med al rodet? Han rystede på hovedet. De fandt vel ud af noget.
Han skyndte sig ud af badeværelset og fulgte med ham, inden han skulle fare vild i det fremmede hus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:18

Marcus grinte svagt og nikkede så, " jo jeg tror godt jeg kan lave det, og nu er vi jo to mænd i huset, så kommer det også til at gå lidt hurtigere med et lave det" sagde han og smilte svagt, og så derefter kort på Eolith og gjorde tegn til at han godt måtte sætte sig. Marcus så derefter på Hayley, " var der en grund tl at vi skulle komme med ned?" spurgte han nysgerrigt og smilte svagt, selvom han havde en ide om at det galt sig lidt om Eoliths indflytning i huset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:20

"Jeg kommer lige om lidt" Hayley rejste sig og rystede svagt på hovedet hun gik ud af stuen og ind i køkkenet, hun kiggede ned i vasken og rystede på hovedet "Rolig Hayley, han er god nok" hun prøvede og berolige sig selv hun stod og tripped elidt med benene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:25

Eolith så forvirrende fra Marcus til Hayley, men satte sig derefter ned på en stol og så efter hende. "...Er hun okay...?" Spurgte han Marcus, selvom han godt vidste at hun lige havde født, og godt kunne være lidt stresset? Eller hvad vidste han?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:30

Marcus kunne tydeligt høre hvad hun sagde selv ude i køkkenet og var glad for at hun prøvede at give Eolith en chance, for han var jo god nok, han havde bare nogle problemer, som han skulle hjælpes med, derfor havde Marcus jo sagt ja til at have ham boende. Marcus så på Eolith og nikkede kort, " ja ja, hun var det fint, hun skal bare lige vænne sig til at.. ja.. havde dig i huset tror jeg" sagde han og smilte svagt, indn han vendte blikket ud mod køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:37

"Fuck" sagde hun bare og bankede hånden ned i køkken bordet hun tog en dubindåndening og pustede tungt ud, "Marcus kom lige" råbte hun til ham, og stillede sig med ryggen op af køkken bordert og med armne over kors,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:40

Eolith så lidt op på Marcus, da han hørte Hayley. Han vidste godt det ville betyde. At de blev nødt til at diskuterer det hele igennem, før at han kunne blive accepteret. Han tænkte, og så lidt rundt i huset. *Hayley kender mig jo ikke endnu... Kun som den person der har voltaget hendes forlovede.. Der er ingen måde jeg kan komme til at bo her nu..?*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:43

Marcus rejste sig da Hayley råbte at han skulle komme og smilte svagt til Eolith, " vi kommer igen om lidt" sagde han roligt og vendte sig derefter og gik roligt ud i køkkenet til Hayley og så først tænkende på hende, " hvad er der Hayley, og pas nu på du ikke vækker hende" sagde han roligt og pegede svagt ovenpå og smilte så svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:47

Hun nikkede og bed sig lidt i læben "Det gør jeg ikke" hun sukkede "Men kom lige her over" sagde hun roligt og smilede overhovedet ikke, Hayley, havde det måske svært med at Eolith skulle bo der, men hun ville heller ikke smide ham ud for sådan var hun ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:50

Marcus lod godt mærke til at Hayley ikk smilte, men kunne selvf godt forstå hvorfor fordi hun havde det lidt svært med Eolith, men han ville ikke lade hende smide ham ud, hvis hun skulle finde på det, Marcus nikkede svagt, og gik derefter hen til Hayley og stod nu næsten helt henne ved hende, " hvad er der Hayley, du er lige blevet mor, er det så ikke meningen at du skal være glad?" spurgte Marcus roligt og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:53

Hun nikkede og tog fat i ham og ham ind til sig, hun lukkede øjne hårdt i og smilede så nu, "Jo" hun sukkede dybt men krammede ham stadig "Men giv mig noget tid til og vende mig til han skal værer her, men hvor har du tænkt dig han skal sove," sagde hun og rystede let på hovede, hun lagde panden mod hans bryst "Skal det her er meget svært hver gang jeg kigger på ham, ser jeg at du er i seng med ham" hun sagde det meget lavt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:59

Eolith forsøgte at lytte efter hvad de sagde, men havde ikke en særlig veludviklet hørelse. Han så sig omkring, og blev interesseret i at se sig lidt omkring. han rejste sig op fra den hvide stol, og gik hen til induet for at kigge ud. Han så ud og tænkte. Det var noget helt andet end at kigge ud på slummerkvarteret i Deepshell, hvor han boede. Her virkede der mere frit og farverigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:01

Marcus lagde armene roligt om hende og nussede hende lidt på ryggen, " du kan tage alt den tid du skal bruge skat, og jeg havde tænkt mig at han kunne sove nede i kælderen, så bærer jeg en seng derned" sagde han og smilte svagt. Marcus blv dog ikke særlig overrasket over det hun sagde, men bed sig diskret i læben, " Hayley det sker ikke igen, og han rører mig ikke på den måde igen og jeg vil heller ikke lade ham gøre det, skal jeg spørge ham om han stadig tænker på at bruge sin evne på mig?" spurgte Marcus roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:06

Hayley rystede på hovedet og kiggede op på ham "Nej du skal sgu da ikke, men jeg stoler alligevel ikke på ham" sagde hun roligt og nussede ham lidt op og ned langs siderne "Hvad, bærer en seng der ned, det er nemmer og åbne porten der er der nede, også købe en ny, der er masser af plads der nede, så kan ringe efter drenge han kan bolle med der nede" sagde hun surt, hun havde stadig humørsvingnnger, hun skubbede ham blidt væk og gik hen til skabet og tog nogle sutte flasker og gjorder klar til og lave mad til hende sutte flasek
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Uventet besøg, men så alligevel ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Uventet besøg, men så alligevel ikke
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Uventet besøg - Paisley
» Uventet besøg(zack).
» Stilhed også alligevel ikke [Yazoo]
» Barnligt men alligevel ikke- Sebastian Castle..
» Jeg er meget bange for dig... Men alligevel ikke - Demetri..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: