Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Uventet besøg - Paisley

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 12:11

S.- Werclare, Az’ lejlighed
T.- Aften, midt i december
V.- gråt, blæsende, men tørt.
Påklædning: Sorte støvler, stramme bukser, en kort sort jakke med åben hals.

Hendes tanker kværnede løs; hvordan fanden skulle hun overtale en engel til at støtte en dæmon? Og hun anede ikke engang hvad det var for en engel han havde sat hende op imod. Well, hvis ikke det lykkedes kunne hun selvfølgelig bare lade ham være hvor ham var. Hun kunne være over alle bjerge før han kom fri.

Hun var faktisk heller ikke helt sikker på at hun synes han var et godt bud på en leder… altså en leder af alt!? Hun havde moret sig med ham i dag, ingen tvivl om det. Han havde virkelig fået det værste frem i hende… hun smilede ved erindringen.

Hun holdt ind ved et lejlighedskompleks. På et skilt stod den adresse han havde skrevet på sedlen hun havde fået nogle dage forinden. Hun fandt det rigtige nummer og parkerede larmende motorcyklen. *Forhåbentligt hører hun den og tror det er ham*, tænkte hun og håbede… det ville gøre det meget nemmere at forklare at hun rent faktisk kendte ham. Et lille sug ramte hendes mave da hun huskede hvordan hun havde efterladt ham. Forhåbentligt ville han ligne lort når hun fik englen med ud til ham.
Hun sprang hen til dørtelefonen, fandt knappen med deres navne på og trykkede længe. Nu kunne hun bare vente og håbe at hun var der...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 12:21

Udenfor gled bladene ildevarslende hen af de sorte asfalt veje og lyden af blæst kunne høre i vinduernes knager og træerne raslede deres kronløse grene og mennesker søgte ly i deres varme og trygge hjem. Stjernerne var tilskuer i nat og der var ikke et øje at se udenfor lejligheden indtil en motorcykle brød den stille tavshed og Paisley spidsede øre. Langsomt rejste hun sig op fra sengen mens hun holdte en sort rose i hånden. Hendes sorte pupiller var aflange som ved en reptil og hendes hjørnetænder var nu blevet fordoblet med 2 i hver side, der var lange, dog ikke som en vampyrs men de var stadig farlige. Hendes fine glas ligene negle var spidse og halv lange i det, som havde hun lige fået en frisk manicure og hendes hår var næsten blodrødt. Over den porcelæns næsten hvide hud, kunne man se et fint lille mærke efter en vampyrs bid, dog var hun ikke gjort til vampyr, hun var hun blevet bidt og tortureret af denne vampyr der havde overfaldt hende.

De syre grønne øjne så stift hen af mod døren og langsomt førte de lange stænger ad, hen af mod døren som blev forsigtigt låst op og langsomt åbnede Paisley døren. Det lange glatte tråde ligene brune hår lå ned af hendes skuldre. Hun bar en sort jakke der gik til hendes knæ, mens hun bar en hvid trøje der blottet hendes skuldre og hun havde sorte gennemsigtig mønstrede leggins på inden under og hvide stiletter. Hun bar nogle fine sølv øreringe med fjer der næsten berørte hendes skuldre og hendes læber var fyldige og rosa farvede.

Hun så kort på pigebarnet og smilede så mere eller mindre... ondt og lod den flydende franske accent tage over da hendes ord strøg ud mellem de adskilte læber" Hvem er du.. og hvorfor køre du på Az´s motorcykle? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 12:27

Døren blev åbnet af en ung kvinde med ufatteligt grønne øjne. Narcissa kiggede lige ind i dem og blinkede et par gange. Hendes hjerne var stadig ét stort virvar af tanker, ideer og løsninger. Flere gange overvejede hun om hun bare skulle skride... men hun kunne jo for helvede godt lide Az og ville ikke bare efterlade ham i den dér skide kælder.

Hun sukkede dybt og sagde "Mit navn er Narcissa... Melkhior." Hun bed sig lidt i underlæben, og så en smule fortvivlet ud. "Jeg kommer fordi Az har brug for hjælp. Jeg véd godt at du ikke kender mig, men jeg har hørt utrolig meget om dig... eller, altså jeg ved ikke særlig meget om dig, men Az har snakket... meget... altså om dig!"

*FUCK! Det her er ikke lige den bedste start...* Hun smilede lidt skævt og undskyldende til Paisley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 12:36

Paisley så undrende på tøsen der stod foran hende og sagde så med sin forførende franske accent " Narcissa Melkhior... Aha og på hvilken måde er du... i kendskab med Az " Denne gang lænede hun sig frem af, vinden gled langsomt forbi dem og fik Paisleys lange hår til blidt at glide næsten levende op, mens de syre grønne øjne stirrede intenst og dyrisk ind i Narcissas øjne som frygtet hun intet. Et perle smil med skarp tandsæt blev blottet til Narcissa og langsomt trådte Paisley ud af døren og et KLIK.... KLIK... kunne høres da de høje Catwalk hæle ramte jorden under sig. Paisley strammede let sit greb om dør åbningen og det kunne skam ses og høres på selveste bygnings værket. Med et smækkede hun døren i og et ondt smil gled hen over de ellers så uskyldige læber og den sorte meget tæt syet og designer lavet jakke blev knappet ind til den spinkle krop med de slanke og meget fyldige kvinde kurver. * Hvem er den kvinde anyways? * hun anede ikke om Azuriel var i fare, men hun ville virkelig gerne vide mere om denne kvindes forhold til hendes elskede fyr.

På en måde håbede Paisley inderligt at kvinden ville dumme sig, sådan så Paisley kunne tage fat i hendes kæbe og rive den af tøsen og tvinge hende til at æde den, vis det nu blev på den måde, eller... måtte hun vel stole på kvinden og tro på hvert et ord og følge hende, hele vejen hen til Azuriel, der sikkert havde rodet sig ud i et eller andet virkelig åndsvagt, siden han havde brug for Narcissa til at hente hjælp. " Hvorfor?... har du egenlig ikke selv hjulpet Azuriel, jeg mener.. " hun lod det dyriske blik glide langsomt ned og så op af kvindens krop, som ville hun æde hende råt og sagde" Du ser ud til at kunne klare dig udemærket uden min hjælp"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 12:48

Narcissa vurderede Paisley nøje. *Aaahhh, så der ér altså lidt slagkraft i hende. Spændende...* Hun hørte hvordan træværket gav sig, og opfangede udemærket den subtile hentydning der lå heri. Med en kold mine trak hun en pakke smøger op af lommen, fiskede hurtigt én ud og tændte den. Da hun havde pustet ud kiggede hun på kvinden foran hende med mørke øjne.

"Hør her... Jeg kender har næsten lige mødt Az. Bare rolig, ikke noget intimt hér! Men altså... jeg har mødt han, og han har hjulpet mig med at forsøge at dæmpe mine... hvad skal vi kalde det? Lidt hårde sider... Vi har så at sige brugt hinanden som træningspartnere." Hun smilede usikkert og tog endnu et sug. *Så så, langsomt fremad min pige, laaaaangsomt!*

"Problemet er jo så bare, at han ligesom også har sine egne problemer at kæmpe med." Hun smækkede et trist ansigt på og kiggede Paisley dybt i øjnene. Hun rokkede lidt frem og tilbage på de høje hæle og kiggede ned i jorden. "Ja... altså, han har hjulpet mig meget hen over den sidste uges tid. Problemet er bare, at han ikke kan styre... ham..." Hun lagde ekstra tryk på det sidste ord, og håbede at Paisley ville forstå den lille kode. "Jeg... jeg er ikke god for ham når han er sådan..." sagde hun trist. "Vi kører hinanden op i en spids. Så... ja normalt går jeg bare fra ham og lader ham køle ned selv. Men..." Hun lod det sidste ord hænge i luften og kiggede op på Paisley.

"Men idag opdagede jeg noget... han snakkede en del om dig, og dét hjalp ham med at forblive... god" hun tyggede lidt på det sidste ord. "Men da han så brød fri og begyndte at knævre... ja så sagde han noget der måske kan hjælpe os nu!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 12:56

Paisley så lidt skæptisk på Narcissa og sagde" Hm? " hun hævede det ene øjenbryn og grinte så lidt hånligt og sagde" Virkelig, så i er altså.. trænings partner " hun trådte tæt på Narcissa og snuppede hendes smøg ud af hånden på hende og skød den med pegefingeren hen i mod væggen hvor ilden ramte og gik ud og sagde så dyrisk " Javel ja, så du må være dæmon ligesom ham " hun anede ikke om denne tøs var halv eller hel, Az var halv men alligevel hans dæmoniske side var stærk og måske havde dette pigebarn ret. Kvinden lignede en der var ældre end hende, de havde ikke den samme ungdommelige aura og udseende over sig, kvinden var mere.. kantet i det og mere optøjet, mens Paisley var mere barnlig og ungdommelig i sit udseende og hendes tøjsmag var tydelig dyre end kvinden også hvilket viste tegn på ikke så god økonomi fra Paisleys side?.

Paisley nikkede lavt og sagde" Så hvor er det egenlig han er henne af " hun smilede og gik ud fra lejligheds komplekset og hen til motorcyklen og betragtede den lidt og så, så mod Narcissa og sagde" Jeg køre, du holder " hun strakte hånden ud som tegn på hun ville have nøglerne og vis hun fik dem, ville hun starte bæstet op og lade Narcissa navigere hende hen til stedet, vis hun da ikke selv kendte det i forvejen. * Der er et eller andet fishy ved det hele, hvorfor ville hun træne med ham for ikke at sige omvendt? * hun betragtede kort Narcissa og sagde" Mit navn er Paisley Victoria Swan.. du kan kalde mig Swan " Paisley var egenlig aldrig meget for at fremmede kaldte hende for hendes rigtige navn.. det var noget med at være for tæt på en selv i hendes... slags overbevisning om bekendtskaber?.



Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 13:08

Narcissa gloede irriteret på hende da kvinden tog hendes smøg og smed den væk. Hun havde allermest lyst til at flå øjnene af hende og tvinge hende til at spise dem. *Sådan en neonat... lille ung tøjte... hvor vover hun?!* Hendes øjne flimrede faretruende, men det var alt hvad hun viste udadtil. Hun lod hende passere da hun trådte udenfor, men vendte rundt, så hun stadig havde front imod hende.

"Der er lige en detalje mere... Swan" sagde hun og blinkede et par gange. "Han snakkede noget om... at... at hvis Az opdage at du godt kunne lide dén side af ham, altså den onde. Så frygtede han at 'den gode side' ville blive for stærk! Altså, at han ville kæmpe så meget for at undertrykke den onde, at han rent faktisk ville være stærk nok til at vinde den kamp..." Hun kiggede alvorligt på Paisley. Hun trak på skuldrene og tændte en ny smøg. "Men... de var i en indædt kamp, og som du kan se så endte jeg midt i den." Hun pegede på tre dybe kradsmærker på hende ene kind.

"Som sagt... vi er ikke ligefrem gode ved hinanden når vi er i dét humør... så jeg blev ikke og spurgte ham hvad fanden han mente med det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 13:15

Paisley grinte da hun hørte det med den gode og onde side og sagde" Er du fuckt up?, jeg hans girlfriend remember, jeg ved mere om ham end du gør " hun kendte til den onde sides planer og den gode sides planer, hun kendte til deres måder at ændre fra den ene til den anden og hun vidste hvordan hun fik den onde side frem og hvordan hun fik den onde væk og det var ihvertfald IKKE sådan man fik den gode side frem?, tøsen måtte være skør i bolden vis hun troede at hun var så dum! HA.

Paisley startede op for motorcyklen og trådte så op og hev i gas håndtaget og begyndte så at køre derfra. Hun så kort rundt og efter noget tid nåede hun endelig frem til hvor hun var. Hendes syre grønne øjne så dyrisk på Narcissa som en varsel om at hun ikke kunne lide hende og vis hun gled sin tunge forkert bagved hendes tænder, ville hun muligvis ikke have nogle tænder mere.. eller tunge vis det stod til hende.

Paisley strøg sit hår bagud og uglede lidt op i det og hendes aflange dyriske pupiller blev runde og mere dådyr agtige og hendes hårde look blev ligeså os blødt op i det hun sagde" Nårh? skal vi gå indenfor og tjekke situationen ud " hun slikkede sig let over de rosa pinke læber og sagde" Mmh " hun kunne allerede fornemme sin elskede Azuriel, hvordan han var tæt på. Det var en dejlig følelse, især fordi vis han var ond, kunne hun drikke noget af hans elskede blod, det hun havde længdes efter i temmelig lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 13:25

Narcissa sagde ikke noget på turen... Nu havde hun spillet de kort der var at spille. Hun anede jo praktisk taget intet om trunten hér, så Az var da godt dum hvis han troede hun kunne gøre jobbet bedre.

Da de nåede til huset steg hun af kværnen og kiggede kort på Paisley. "Btw... jeg var nødt til at pascificere ham... meget!" Hun hev et par brugte injektionspatroner op af sin lomme og viste dem kort til den unge kvinde. Hun stoppede dem ned i lommen igen og sagde "Men han skulle gerne være vågen nu. Jeg véd dog ikke hvem han er..."

Hun gik op imod huset og hev nøglerne frem. Døren blev hurtigt låst op og hun gik ind i det tomme hus, og førte vejen ned imod kælderen. Hun sagde ikke noget om de tre lig der lå inde i stuen... I kælderen pausede hun uden for døren, vendte sig imod Paisley og sagde "efter dig!" hun smilede skævt og åbnede døren ind til det lille rum.

// Az, så er det dig nu :) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 13:37

Az sad i kælderen. Han var bundet af metal fra top til tå. Han virkede faktisk en smule overrasket over at se de to kvinder komme tilbage så hurtigt. Han nikkede til dem begge. Han kiggede på Paisley ’’ Du har valgt at komme ’’. Han kiggede derefter på Narcissa ’’ Jeg er overrasket over at hun fik hende her ned uden en skramme.. Var hun virkelig så let at overbevise om at støtte mig.. Jamen du har gjort dit job godt Succubus.. Jeg er stolt af dig… Min højre hånd ’’. Han grinede ondt og kiggede på Paisley ’’ Denne succubus vil være min sekretær.. Det vil sige at jeg også vil kunne efterlade noget af arbejdet til hende så jeg kan være sammen med dig min Dronning.. er det ikke bare dejligt ’’. En sort energi klo kom op fra hans hoved og åbnede for metallet så han kunne komme fri. Da han var fri forsvandt den sorte energi klo ned i hans hoved igen. ’’ Så min dronning.. Alt du skal sige er at du vælger mig frem for wussen.. Så bliver han så svag at jeg vil kunne holde ham nede med lethed ’’. Az havde jo forventet at Narcissa havde overtalt Paisley som han bad hende om. Han vidste ikke om Paisley havde løjet dog. Han så spændt imellem de to kvinder og ventede på deres reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 13:44

Paisley smilede lettere sensuelt og sagde" Jamen dog.. ser man det " Hun vendte sig mod Narcissa og grinte sakastisk og sagde" AHAHAHA!... this isnt even fun enough to preform on a begining stand up stage " hun vendte så så mere eller mindre vredt mod Azuriel og hendes runde pupiller blev aflange og det spidse tandsæt blev blottet igen i et mere ondskabs fuldt smil i det Paisley trådte hen til Azuriel og tog hårdt fat i ham og sagde" Jeg har ikke valgt dig frem fra den anden side, jeg valgre DIG.. det vil sige både dig og den gode side af dig og intet kan få mig til at ændre mening ".

Hun gav Azuriel et let puf ind mod brystkassen og så virkelig alvorlig og hidsigt på ham og næsten knurrede af ren vrede over den måde han troede at han kunne få hende til at sige ja?. Hun lukkede øjnene og lod næsen blidt rette sig snobbet op mod sky og sagde" HMF!.. først vil jeg have en forklaring på alt dette her og så kan du begynde forfra at overbevise mig om hvorfor jeg skulle vælge dig, frem for en side der end ikke ville RØR så gammel en kone som Narcissa, hvilket jeg tydeligt kan se på din kind at du har " hun var lidt mistroisk til den onde side denne gang, eftersom Narcissa havde sagt de havde været meget sammen og såen. Hun vidste ikke helt om hun stolede på kvinden, dog Azuriel.. tja hun stolede på ham dog... i det selvskab med den tøs? NEJ.. der gjorde hun ikke, fordi den tøs virkede som en rigtig gold digger der ville gøre alt for at komme tæt på hendes fyr, ynkeligt, det gjorde sådan nogle tøser altid når de ikke selv kunne skaffe dem en ovnlig fyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 13:49

Narcissas øjne pilede fra side til side i det lille rum. Det var tydeligt at se at alt ikke var gået efter hendes plan. Hun så hvordan Az kom fri og trådte et par skridt bagud. *Fuck!*

Hun sukkede højlydt ved Paisleys ord. *Selvfølgelig... nej nej, intet skal være let i den her verden. For helvede Narcissa, hvornår lærer du bare at holde snuden for dig selv og ikke indlemme dig med sådan nogle freaks!?*

Da Paisleys kom med kommentaren om Narcissa som en 'gammel kone', hvæsede hun højt af arrigskab. Hendes øjne lynede. "Hvor vover du at tale sådan til mig? Råb af ham.." hun pegede på Az, "Det her var hans lille leg... jeg legede blot med. Men hvad énd I to har af indbyrdes fight kan I have for jer selv... jeg finder mig satme ikke i sådan en tale!" Hendes tænder var blevet sylespidse og hendes øjne lynede af raseri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 14:00

Da han blev puffet til smilede han bare. Han kiggede lidt imellem dem. Han rystede på hovedet. ’’ Ejg har fortalt dig før Pais.. At jeg er ved at udføre min plan.. Jeg har valgt Succubusen som min næstkommanderende og sådan bliver det.. Du lystre mine ord Pais.. Fatter du det.. Du gav mig et løfte.. Gør du ikke det så flår jeg dine vinger af.. Forstår du det.. Jeg bestemmer over dig ’’. Han knækkede sin nakke lidt og forholdt sig stadigvæk helt rolig ’’ For det andet har jeg ikke givet hende de mærker.. Det var den tøs vi dræbte der gjorde det.. Nu gør du fucking som en god pige og lystre ellers skal jeg nok få dig til det ’’. han rakte sin arm frem imod Paisley og sagde ’’ Drik’’. Derefter blev hans blik rettet mod Narcissa ’’ Du har ikke løst din plan til fulde.. Jeg burde flå dine arme af.. Men jeg er imponeret over at du kunne snyde Paisley her.. Ikke nok med det så har du trods alt gennemført min prøve.. Ingen vil tale sådan til dig mere.. Fatter du ikke den titlen jeg har givet dig.. Når jeg ikke er der så styre du Øerne.. du er min stedfortræder.. Hvis du vil betvivle min styrke som konge.. Så kom.. Men du overlever ikke kampen.. Jeg har vist dig med din træning at holde hovedet koldt.. Paisley siger en ting og så går du amok.. Du er bedre en det.. De damer.. Øerne erobre ikke sig selv.. Hvis vi arbejder sammen kan vi få magten.. Succubus.. Du har givet mig dit ord.. Jeg har givet dig min tillid og loyalitet.. Er du med mig? ’’. Han kiggede nu først på Paisley igen ’’ Fatter du ikke at du er vigtig for mig.. Så vigtig at jeg vil overse det faktum med at du er blevet bidt af en Vampyr.. Hvis det var en mand så har du ladet en anden mand suge dit blod.. Det lader jeg gå denne ene gang.. hvis du vælger mig ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 14:08

Paisley så vredt på Azuriel og ville virkelig gerne have lov til at flå i ham igen som hun havde den gang han troede at han kunne gøre med hende som han ville. Hun ville flå og rive i ham som bare fanden men.. hun lod det gå denne gang og betragtede hans arm lidt og tog sig flovt til halsen og så væk fra hans blik og sagde" Du kan være fuckin lideglad dit... dit liderlige bæst!... jeg lader andre drikke af mig vis jeg vil og for at være helt ærlig så var det ikke frivilligt, han prøvede at nare mig til at tro.. at du ville dræbe mig, han sagde at du ville blot bruge mig.. så måske burde du vise dit VÆRD.. "

Hun pegede hen af mod Narcissa og sagde" Sig hun aldrig nogensinde vil betyde halvt så meget som mig, sig at hun aldrig må rør dig i hele hendes liv så.. så vil jeg acceptere, så vil jeg drikke fra dig men ikke før! " Paisleys pupiller blev dyriske og aflange, mens hendes hjørne tænder blev spidse, 2 tandsæt i hver side og med et havde hun fat i Azuriels håndled og så kort på det men denne gang.. valgte hun at bide Azuriel direkte i struben, dog ikke vildt og hårdt. Men hun trak hårdt i ham, som et slags ' kom hen til mig ' og langsomt lod hun sin tunge spids glide hen af hals hals og bed så tænderne ned i ham og lod tænderne langsomt forsvinde.. Hun havde endelig fundet ud af sin evne, hun var en formskifter..

Hun kunne ændre form på sig selv, hvor meget det end skulle være, dog skulle hun helst være fyldt med en andens blod os, ellers.. ville hendes evne ikke kunne udvikle sig drastisk.
Hun lod blodet fra ham glide ned i sin hals og lukkede sine øjne med fryd og strøg Azuriel ned af kæben og slap så hans dejlige hals og kyssede ham grådigt på læberne og sagde med den sensuelle franske accent " Jeg har sådan savnet dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 14:15

Narcissa kølede lidt ned da hun hørte Az's ord. Hun var glad for at han ikke fór i flint, og lettet over at der ikke skulle være kæmpe slåskamp. På trods af at hun kunne mærke at han var meget ung i forholdt til hende, var hun ret meget i tvivl om hvorvidt hun kunne klare sig imod ham - specielt når han var mørk lige pt. Desuden regnede hun med at Paisley ville joine hans side, og så ville alt i hvert fald være tabt på forhånd.

Hun rettede sig op og kiggede koldt på de to. Da Paisley stoppede med at tale, lænede hun sig ind imod dørkarmen og sagde monotomt "Swan, he's all yours darling..!"

Dog kunne hun ikke lade være med at smile lidt da hun så hvordan hun drak hans blod. *Nåh, så helt uskyldig er hun da heller ikke den lille engel* Hendes irritation over pigem dulmedes straks, men hun havde endnu ikke glemt den lille kommentar fra før. Hun kiggede ned i jorden og lod dem have deres intime øjeblik for sig selv...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 14:29

Han blev lidt overrasket over hendes nye være måde. Han havde ikke set hende sådan før. Hans smil forsvandt ’’ Der er ingen der rører mig uden at have fået lov.. Du er den eneste Pais.. den eneste jeg ikke slår for at være ubehøvlet overfor mig.. Den eneste jeg ikke ville dræbe for at tillade sig selv at blive bidt af et udskud som en vampyr… hvis ikke det er bevis nok for dig.. så skal jeg nok slå lidt fornuft ind i hovedet på dig ’’. Da hun bed ham i struben smilede han igen. Han havde hende lige hvor han ville have hende. Hun var afhængig af hans blod og endeligt havde hans blod påvirket hende. Han kunne mærke hvor ond hun var blevet. Han kyssede hende grådigt tilbage. Han havde savnet hende. Han nikkede da hun sagde hun havde savnet ham ’’ I lige måde min Dronning.. Skal vi rykke op i stuen og tale lidt forretning ’’. Han gik op i stuen og satte sig i en lænestol.

Han sukkede en smile og tørte lidt blod væk fra hans hals ’’ Narcissa.. Du har vundet min respekt nu.. Planen er ikke så simpel en da.. Der er et barn.. En Hybrid.. Dog ikke som mig.. Han er nøglen til vores sejr.. Får vi ham så vil min mentor og alle Hunters på alle øerne hjælpe os.. Hun er frygtet og har stærke allierede.. Vi bortfører barnet og bruger det til at få hende og hendes venner til at kæmpe for os.. Den del tager jeg mig af.. Jeg er barnets gudfar.. anden del bliver at samle allierede.. Narcissa.. Her kommer du ind i billedet.. Jeg har set dine tricks og du er perfekt til jobbet.. Fuck deres hjerner ud og få den til at slutte sig til os ’’. Pais min egen ’’ Du vil være den dejlige lokkemad.. Jeg har også brug for vampyrer og eftersom du er engel så elsker de dit blod.. Dit blod for deres loyalitet ’’. Han satte sine arme over kors ’’ Dette er første skridt i min ti skridts plan.. Nogle spørgsmål?’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 14:38

Paisley så kort på Azuriel og gik så med ovn på i stuen og kastet et kort blik mod Narcissa, vis hun virkelig mente det, ville hun begynde at se på hende med et nyt syn men vis hun så meget som snød hende... ville hun fortryde det bittert. Paisley satte sig blidt på armlænet ved Azuriel og svang bene over hans og strøg ham blidt over kinden inden han begyndte at starte hans lange tale, dog... da de kom til det med vampyr, rejste hun sig stift op og kort efter havde hun sendt en syngende lussing direkte mod Azuriels kind og så på ham med dyriske øjne og sagde så vredt" Du vil give dem MIT blod.. lade dem drikke fra mig?, vis blot de kommer på DIN SIDE " hun tog sig til det mærke hun havde på halsen og huskede smerten og hvor meget hun havde grædt den gang efter Azuriel. Hun så væk med afsky og sagde" Og mig som troede du ikke ville have at andre smagte på mig eller bed mig... for den sags SKYLD! " hun lod sit blik glide hen af mod Narcissa der skulle rekruttere andre ved at gå i seng med dem, stakkels tøs.. ved mindre hun selvfølgelig nød det?, det kunne hun jo ikke vide noget om, men hun vidste ihvertfald at hun var utilfredst med denne beslutning om at Azuriel skulle have lov til at bruge hende i sin plan, at han virkelig ville lade nogen drikke af hende?.

Han havde lige svinet hende til med at hun var blevet bidt af en yderst flot og høj vampyrisk herre og så kom han og sagde at hun ligefrem skulle frivilligt!? lade dem bide hende for at rekruttere dem til hans lille leg om at overtage nogle få enkle øer, dette var en åndssvag plan i hendes hoved" Hvorfor vil du så gerne overtage disse små øer, der sku da ikke en skid ved at overtage dem, det gør blot at der kommer flere der vil kæmpe og mere drama" hun rakte tunge til Azuriel og vendte ham så ryggen og sagde" Jeg skredet " hun opdagede ligene men sagde intet.. hun ville ikke være med i denne dumme lille leg, ikke vis hendes dyrebare blod stod på spil og vis han ville lade andre mænd røre hende?.. var han i sandhed ikke interesseret nok i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 14:46

Narcissa fulgte med op i stuen, trådte over den døde mand og smilede lidt for sit indre... se dét havde været sjovt! Hun satte sig i sofaen og tændte en smøg. Az havde sat sig i stolen fra tidligere... *Hans egen lille kongetrone!* Hun smilede ondskabsfuldt for sig selv. Da Paisley uden at spørge først lagde sine ben over hans og aede hans kind løftede Narcissa det ene øjenbryn og kiggede nysgerrigt... *Modig er hun også*, hun fnøs sagte.

Da han fremlagde sin plan kunne hun ikke lade være med at grine højt. Knalde og overtale... tja, det første var intet problem... det næste? Mindre detalje! "Right'i'oh!" var det eneste hun dog nåede at sige inden Paisley flippede ud.

Narcissa måtte stramme sig meget an for ikke at begynde at grine. Hvad fanden så han i hende? En lille sur teeangertøs der ikke fattede at hun have mødt sin overmand!? Hun tog et sug af sin smøg... Da Paisley konstaterede at hun var skredet rystede Narcissa en smule på hovedet, *Sgu ikke hvis Az ikke mener du er.* Hun kiggede nysgerrigt på de to... hun vidste at hvis Az på nogen måde skulle opretholde sin ære nu, var han nødt til at sætte foden ned... han kunne simpelthen ikke tillade at vise sig fra sin bløde side når Narcissa sad dér! Æren var det vigtigste når man sådan ville være leder. Narcissa begyndte at finde situationen ganske underholdende!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 15:01

Han lod lussingen ramme ham i ansigtet. Han sad bare koldt og ventede på hun talte færdig. Hun opførte sig på en helt anden måde end hun plejede. Han kiggede på hende da hun rejste sig og skulle til at gå. For første gang sagde at det med sådan en alvor i stemmen at det kunne høres at han mente det ’’ Sæt dig ’’. Hans ønje var blevet helt sorte og det var til at se at han var rasende. Dog holdt han sig rolig. Hvis Paisley kom tilbage ville han gribe fat i hendes arm og tvinge hende på knæ foran ham med sin dæmoniske styrke. Han ville få holde hendes hoved ned af så hun kiggede på gulvet med sine øjne. Hvis hun kom over og dette skete ville han sige ’’ Jeg har ikke gjort andet en at være toldmodig med dig.. Tving mig ikke til at vise mig fra min dårlige side.. Hvis du virkelig elsker mig så ville du ikke disrespektere mig sådan her foran andre.. Du kunne gøre som Narcissa og faktisk spørge ind til det hvis du er i tvivl om noget’’. Så ville han slippe hende og give hende et kys på kinden. ’’ Ingen for lov at skade nogen af jer.. Blodet vil komme fra blod poser.. Vi skal kun bruge dig til at lokke dem til Pais.. Lad så være med at flippe ud.. Jeg respektere dig.. Hvis ikke du respektere mig så brækker jeg dine arme ’’. Han ville derefter tvinge hende ned at sidde på armlænet. Han ville så kigge på Narcissa ’’ Du må undskylde hvis noget jeg sagde var sjovt ’’. Så ville Az rejse sig og gå over og slå Narcissa med en stærk flad hånd ’’ Grin aldrig af mig igen.. Er det forstået? ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 15:14

Paisley stoppede kort op og så sig over skuldren mod Azuriel og forsigtigt.. gik hun hen til ham og endte nede på knæ foran ham. Hun kunne ligefrem fornemme på ham over hvor sur han var og nikkede så godt hun nu kunne, eftersom han holdte hendes blik nede af. Hun ville aldrig gøre det igen, skønt... hendes stædighed sikkert ville stige op i hende igen og så ville det ende med at hun ville dumme sig igen men hun smilede blot forsigtigt og prøvede ikke at være for nærgående..
Paisley satte sig på armlænet igen og skulle kort til at lægge sine ben over Azuriel i det han rejste sig og hendes blik gik hen til Narcissa og forsigtigt rejste Paisley sig op og sagde" Az.. jeg har allerede en du kan få med på dit hold " hun tog sig kort til halsen som en hentydning og sagde" Måske vil han ikke... lade sig lokke ved mindre.. han.. han får min krop " hun strøg sig blidt op af armene flov over hele denne samtale men sagde så " Men Narcissa kan komme ind på det punkt, vis jeg lokker ham her til, så kan hun forføre ham? og eftersom han er flot dog ikke mere end dig elskede, så vil han sikkert være noget for dig Narcissa?" hun lagde hovedet en smule på skrå og ventede så blot på Azuriels reaktion samt Narcissas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 15:23

Narcissa var ganske tilfreds over hans håndtering af situationen... Hun fulgte Paisley med øjnene og så hende sidde foran ham. *De er sgu et flot par de to.* Der var godt nok langt fra den ovenud selvsikre kvinde der havde taget imod hende i døren, til hende der sad på gulvet nu.

Da Az kommenterede at hun havde leet tidligere, kiggede hun tomt på ham. Da han rejste sig vidste hun udemærket hvad der ventede hende. Sådan havde det være lige siden hun fik det onde frem i ham. Han slog hende... hårdt, og hun nød at mærke smerten, dog var det på ingen måde det samme som tidligere. Ikke når Paisley sad dér og så på. Hun var skuffet over at måtte opgive ham til fordel for den unge tøs... men hvem vidste, måske ville der komme et tidspunkt? Eller måske ville der kunne findes én bedre end ham? Hun erindrede noget dødsenglen havde fortalt om Abbadon. Hun skubbede tanken væk med en hovedrysten og purrede op i sit hår.

Da Paisley foreslog at Narcissa skulle 'tage sige af' vampyren smilede hun ondskabsfuldt. "Hehe... jeg har godt nok hørt flere her på egnen tale om vampyrer, men jeg har endnu ikke været så heldig at støde ind i én. Og han er flot siger du? Hmmm..." hun smilede kælent og nikkede for sig selv. Hun smed sit skod på gulvet og lod sin støvle slukke det i gulvtæppet. "Det kan vi da sagtens finde ud af" lo hun. Hun kiggede på Az for at se han ansigtsudtryk.. hendes øjne glødede af ny interesse for hele denne stupide plan. Måske hun alligevel kunne more sig lidt endnu, og hun vidste præcis hvor hun skulle begynde hendes del af opgaven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 15:32

Han kiggede tilbage på Paisley. Han fik et lille smil på hans læber ’’ Godt.. Nu tænker vi.. Kommer det ned til det så kan i to sikkert også dræbe ham hvis ikke følger planen ’’. Han gik over og satte sig i stolen igen. Han lagde mærke til Narcissa’s blik * Underligt.. det virker som om hun først nu viser interesse for planen.. Hun er en Succubus så jeg må ikke blive overmodig og stole for meget på hende.. Dog ville hun være en god næstkommanderende… Tiden vil nok komme hvor hun enten tager min side eller ej.. Jeg må bare håbe jeg har overbevist hende om at jeg ville være den bedste leder.. Men hun er klog ligesom mig.. Hvis bare jeg kunne læse hendes tanker *. Han kunne ikke høre sin gode side mere. Den var ikke så meget som en hvisken i hans hoved ’’ Det ser jo ud til at i to arbejder godt nok sammen.. Jeg får også travlt med at spille den gode wuss overfor min Mentor.. Denne plan vil virke.. Tro mig.. Den vil bare tage tig.. Grunden til jeg snakker med jer to er fordi jeres roller i min plan vil blive større og større med tiden.. For hvert skridt vil der være nye udfordringer på vores vej og der vil blive krævet mere af jer.. Det virker måske ikke så sammenhængende for jer i nu.. Men det vil det komme til jo dybere vi kommer i planen.. Er der ellers nogen spørgsmål?’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:55

Paisley nikkede kort til Narcissa som tegn på at manden var af høj standart " han har et palæ og han er yderst... veltalende kan man vel sige " Paisley kunne dog ikke så godt lide Constantin, fordi han havde op til flere gange fortryllet hende med hans tale og hans vampyriske charme, men disse vampyr var jo netop også kendt som jægere der kunne dette.. dog. Constantin havde vist fået en slags forkærlighed for at stalke eller ide mindste prøve at erobre Paisley, eftersom hun havde afvist ham og var stukket af, som en af de første til ikke af falde i hans forførende klør og følge med ham op på hans værelse. Hun gøs kort ned af ryggen og tog sig til halsen og sagde" Men vær forberedt på at han taler godt for sig, han er ikke som de andre vampyr " hun huskede tydeligt da hun havde afvist ham og havde sagt at hun kun ville elske Azuriel skønt.. hun troede lidt den gang at Azuriel havde forrådt hende og ville dræbe hende.. Constantin havde angrebet hende med det samme i vrede og bidt hende ud af det blå.. smerten var tydeligt at se på Paisley ved blot mindet om de syle spidse tænder der skar ned i hendes kød og sugede blodet til sig, men eftersom Narcissa ikke var en engle ville han måske gå efter noget helt andet ved hende, hvilket ville være en fordel for hende.

Langsomt vendte Paisley sig mod Azuriel og nikkede kort til det han havde sagt, med hvad han ville og at de ville få større opgaver. Paisley berørte let sine dyre øreringe og betragtede Narcissa og sagde lidt smøret " Hva?.. hvad siger du til en lille shopping tur? " hun så kort over mod Azuriel og sagde" Sammen med dig flotte, sådan så i kan blive shinet lidt op? " hun tænkte at vis man var leder, skulle man vel også ligne en? og Narcissa havde sikkert også lyst til at få lidt mere ind i sit klædeskab..

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 03:00

Narcissa så på Az' mens han talte. Til hans sidste spørgsmål smilede hun kækt og sagde "Næh, vi afventer blot ordrer!"

Da Paisley forklaredre om vampyren så Naricssa kold ud, hun tændte en ny cigaret og rystede lidt på hovedet. "Det fint nok at han ikke er som de andre... jeg har ikke mødt andre, og så vidt jeg ved tænker alle mænd kun med én ting!" Hun brød ud i høj latter for derefter at ligge ansigtet i alvorlige folder igen.

Hun lagde hovedet på sned da Paisley foreslog shopping. Hun kiggede på Az, "Jakkesæt!" og regnede med at han fattede hvad hun snakkede om. Hun rejste sig, smed skoden og kiggede på Az, som for at sikre sig at der ikke var flere ordre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 11:21

Han kiggede lidt frem og tilbage på dem. Der gik lidt tid og så sukkede han. Han rystede en smule på hovedet og sagde så ’’ Hvis det er det der skal til for at lukke munden på jer to så kan vi godt tage ud og købe lidt ind.. Men hvor vil i købe ind på det her tidspunkt.. Medmindre vi selvfølgelig bryder ind i en tøj forretning ’’. Han smilede ondt og rejste sig om. Det skulle nok blive underholdende nok. Dog var det ikke noget han ellers lagde så meget vægt på. Men han måtte jo også gøre hvad hans dame og hans højre hånd ville nogle gange. Han vidste at hvis de kunne bonde bare lidt så ville det også blive nemmere i fremtiden ’’ Så kan i to også snakke om hvordan i vil lokke Vampyren ’’.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Uventet besøg - Paisley Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Uventet besøg - Paisley
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Uventet besøg(zack).
» Uventet besøg, men så alligevel ikke
» bliver det en normaldag?(Paisley-privat)
» The Angel Meets the Faithless (Paisley)
» På besøg.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: