Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Empty
IndlægEmne: Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz)   Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 07:09

Tid: 23.30
Sted: Reggie club
Omgivelser: mange mennsker, nogen sidder oppe ved baren, andre ved bordene, men de fleste af er ude på danse gulvet
Dag: Fredag
Påklædning: Amber en sort kjole som stopper lige over knæene, og et sorte højhæle sko.

Amber gik langsomt ned af gade nær, The Reggie Club, hun var fordybet i tanker og hendes fødder førte hende bare fremad, alle de dufte som var i luften gav hende smule hovedpine, det var dumt af hende at komme hun skulle være blevet væk, men på den anden side kunne hendes unaturlige liv ikke gå helt stå, bare fordi det ikke blev som hun havde planlagt det. Hun vågnede en smule op da hun svagt kunne høre den dunkende rytme fra reggie klubben. Hun standsede op og betragtede sine omgivelser. De mennesker som var på vej ned af gaden bevægede sig ned imod klubben som lagde lige om hjørnet. Hun trak svagt på skulderen det ville vel ikke skade nogen hvis hun tog et kig. Det var lang tid siden hun været der og det var medregnet at hun ikke havde turdet bevægede sig steder hen hvor der var for mange mennesker. Hun trak vejret en smule tungt og begyndte så at gå, hun gik rundt om hjørnet og bevægede sig hen imod hendes bestemmelsessted, hun havde ikke travlt med at komme der ind, luften her dejlig køllig, ikke at det gjorde en forskel for hende, men det var nu alligevel rart være ude i luften. Hun betragtede svagt menneskene som stadig ikke var gået ind. Måske nogen af dem ikke var gamle nok til feste inden for og var derfor tvunget til holde den udendørs. Hun bevægede sig langsomt nærmere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Empty
IndlægEmne: Sv: Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz)   Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 07:14

Hazz kom stille og roligt gående for sig selv han var på vej hen til den klub som lå her i byen da han ikke vil sidde hjemme denne her aften han vil hellere ud og hygge sig med en eller anden han måske kunne komme til at møde. Så nu var han næsten helt henne til det sted det lå i byen og smilte for sig selv han gik hen og ventede på at komme ind da der var lidt kø foran indgangen til stedet men sådan var det jo når det var en klub man kunne komme til at vente lidt.
Han var helt rolig lige nu da han ikke havde travlt med noget som helst han nød mere den luft der var det og ikke andet den var nemlig så dejlig og det var jo ikke være dag den var det og det var godt det ikke regnede udenfor da han havde glemt sin jakke der hjemme og han gad ikke til at hente den da det var et godt stykke hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Empty
IndlægEmne: Sv: Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz)   Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 07:27

Amber gik om bag i køen og stirrede svagt på ham der stod med ryggen til hende, han virkede meget sådan stor idet, ikke tyk, men meget stor alligevel, hun følte sig helt spinkel og lille med hendes 1,67 meter og den nu engang lille og nærmest for tynde krop hun havde. Hun vendte ganske kort tid efter sit blik ned i jorden, køen rykkede sig en smule gjorde hun det samme. Hun havde presset sine læber hårdt ned over de spidse tænder. Hendes blik forandre sig igen til tænksomt, hvordan kunne det være at hun havde så svært ved det, hun havde været vampyr stykke tid nu og alligevel følte hun sig ødelagt indvendig det var ikke noget hun planlagt. Amber gav ikke Dementri skylden mere det var kun hendes fejl. Hun kunne ikke lade være med tænke på at hvis hun havde holdt væk fra tomme steder om natten var hun måske ikke havnet denne kattepine. Hun var ustyrlig når hun ikke havde fået blod og det skræmte hende, men hvis man spurgte hende om det ville hun ikke indrømme noget. Hun lod ubevidst en hånd glide igemmen hendes hår før begyndte sno det om hendes ene finger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Empty
IndlægEmne: Sv: Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz)   Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 07:35

Hazz stod der for sig selv nu han havde godt lagt mærke til at der var kommet en ind bag ved ham og alt det men skulle han være en gendelmand og lade kvinden komme foran ham eller hvad når hvad pokker han kom jo lige efter hende så. Han vendte sig roligt om "vil du ind før mig frøken"spurgte han stille og roligt og gjorde plads til hun kunne komme forbi ham hvis hun da ellers vil før ham ind på klubben.
Han kiggede på hende og stod der stille og roligt og ventede på at se hvad hun endeligt ville svare ham på det han spurgte hende om selvom hun var en fremmede kun han jo godt være venlig overfor hende og alt sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Empty
IndlægEmne: Sv: Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz)   Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 07:53

Hun blev revet tilbage der manden foran hende spurgte om hun ville foran, for hende gjorde det til eller fra, hun var ligeglad, men han lignede en man ikke skulle gøre sur så nikkede og tog to forsigtige skridt forbi ham " mange tak "mumlede og hvis havde kunnet ville hun være blevet så rød hovdet at det halve kunne være nok, hun ville ligne en omvandrende tomat. Hun bed sig svagt i læben med stor forsigtighed for ikke afsløre sig. Hun ville være påpaslig med ikke at ødelægge noget ved vise de andre hendes mordvåben, som tilfældigvis sad i hovdet på hende. Amber ville inderst inde ønske at hun kunne smide sine hæmninger og bare være en vampyr, men hun var sikker nok, men det ville vel komme på et tidspunkt. Hun havde en evighed foran sig. Hun smuttede hurtigt ind og ville bare forsvinde i mængden og håbe at der ikke nogen som opdagede hende. Hun fandt hurtigt det bord som længest væk fra de dansende og henlå mest mørke. Noget havde ændret sig hun blev meget nemt tiltrukket til mørke steder. Hun snoede igen noget hår omkring den ene finger. Hun kiggede henover de dansende og smilede svagt, der var også andre væsner, men de fleste var så søde de var, de havde ingen viden om at de kunne blive en vampyrs næste måltid. Hun ville gerne være en af dem, men på den anden side havde hun lært ikke være så naiv som før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Empty
IndlægEmne: Sv: Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz)   Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 06:02

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil "det var da så lidt"sagde han da hun så var kommet foran ham og det hele var det sådan at det endeligt var hende der skulle til at ind af døren også ham lige efter så det var jo ikke fordi det skade ham at hun kom før ham ind i klubben.
Han kiggede rundt og kom så ind i den da hun var kommet ind og smilte for sig selv og gik op i baren og bestilte sig en rom og cola og betalte for den og fik den lidt efter og han holdte den i hånden og sådan noget og kiggede rundt på dem der sådan dansede og sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Empty
IndlægEmne: Sv: Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz)   Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 06:16

Ambers blik kunne alligevel ikke lade være og flakkede fra de dansende over på ham, hun lagde svagt hovedet på skrå så hendes hår faldte til den ene side. Der var noget ved ham som på en måde fascinerede hende, men der var også noget som skræmte hende hun kunne ikke finde ud af hvad det var, hun tøvede en smule, men bestemte sig for at gå hen til ham, det kunne ikke skade at snakke lidt med ham, desuden havde hun spist inden hun tog her til, for ellers ville helvede brøde løs. Hun gik meget langsomt tættere på den store fyr. Hun smilede svagt og løftede forsigtigt hånden til hilsen “ hey duh” sagde hun og holdte en kort pause for så at forsætte “ det var mig du lod komme foran” sagde hun og tav, hendes smil var drog ikke forsvundet idet hun rettede blikket ned imod jorden. Hun følte sig virkelig akavet og det gjorde ikke det hele bedre. Det nærmest som at se et skolepige få skælud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Empty
IndlægEmne: Sv: Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz)   Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 06:32

Han stod der for sig selv i et stykke tid han havde jo ikke sådan regnet med at der ville komme nogen og snakke til ham på den måde igen men der var så en der kom kunne han se og det var hende der havde fået lov til at komme foran ham for at komme ind. Han smilte stille og roligt til hende "ja det kan jeg godt huske med det udseende du har så glemmer man dig ikke nemt"sagde han og mente det på en sød måde, han drak lidt af hans rom og cola og smilte hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Empty
IndlægEmne: Sv: Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz)   Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mit liv kan ikke gå helt stå (Hazz)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Det helt rigtige tidspunkt - Hazz
» Noget er ikke helt rigtigt her?! -Jameelah
» Den ikke helt så hellige engel - Bella
» so boring, men måske ikke helt så meget.
» En (ikke helt) normal aften i byen // karina //

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: