Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 06:34

s-werclare byen
t-15.45
o-ikke det vilde med folk
p-t-shirt sko og short
v-sol og dejligt vejr


Endnu en dag var kommet godt i gang for den unge mand hazz han havde ikke rigtig været ude før sådan nu her ved denne tid da han havde slappet af der hjemme så nu ville han ud og gå sig en tur og måske se om han kom til at møde nye mennesker som han kunne komme til at kende eller noget da han ikke havde alt for mange venner i byen som han boede i eller noget men det var jo nok mest på grund af at han var det han nu engang var. Han kiggede sig lidt rundt mens han gik sig den tur han havde en t-shirt på og et par shorts på da der ikke var koldt udenfor men som fodtøj havde han et par kondisko der var hvide og blå så passede det jo til resten havde på da det var hvid t-shirt og blå shorts. Han gik lidt tid før han syns han ville ha en pause så han fandt sig en bænk og satte sig ned der og kiggede rundt og slappede bare lidt af og måske kunne der jo nok komme en der ville snakke med ham håbede han da lidt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 06:41

Zophie gik stille rundt i Werclare by, hun havde en af sine sorte kjoler på som gik lige ned over hendes knæer, hun havde en hjerteformet rav halskæde på, samt nogle fine sorte sko, der var en lille hæl på, hun havde langt let mørkt brun hår, hun havde sine hvide katte øre på som sat på en hårbøjle, der var mange som kiggede efter hende på vejen, hun så en sidde på en bænk, hun satte sig på bænken ikke på grund af ham, men fordi det var hårdt at gå i de sko hun havde på, de var helt nye
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 06:48

Han kiggede stille og roligt rundt da han sad der alene men det var vist ikke så længe før han ikke sad alene på den bænk så meget længere da der kom en kvindelig person hen og satte sig ned på denne her bænk og sådan noget og det var jo også fint nok syns han men, gad vide om hun overhovede ville snakke måske skulle han sige noget.
Han kiggede på hende "sikkert dejligt vejr der er"sagde han roligt til hende og viste jo ikke om hun vil svare ham på det eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 06:58

hun så hen på ham, hun nikkede"ja det er dejligt"sagde hun, hun tog sine sko af og strækkede sine ben lidt, det var dejligt at få sine sko af lidt, sådan var det jo altid med nye sko, dem skulle man gå til først og det var nok det hun syntes der var mest træls det var man skulle gå dem til, hvorfor kunne man ikke bare købe dem hvor de var gået til, men hun tog dem så på igen selvom hun ville havde ondt i sine fødder dagen efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 07:12

Han smilte stille og roligt til hende da hun faktisk svare ham på det og det var rigtig dejligt bare det at snakke med en anden end en selv for så blev det jo kedeligt syns han. "men mit navn er Hazz"sagde han stille og viste jo ikke om de kom til at lære hinanden og kende men det håbede han da på at de gjorde for det ville være fedt for ham men nok også for hende ville han da tro men, han var ikke sikker på det lige nu.
Han kiggede lidt rundt før han sådan kiggede på hende igen for at se om hun ville sige noget til ham eller hvad hun ville gøre lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 07:21

hun så hen på ham"jeg hedder Zophie, Zophie Hansper von Hersling"sagde hun, hun sagde næsten altid sit fulde navn, det var endelig rimelig langt"hyggeligt at møde dig Hazz"sagde hun, hun så lidt rundt, hun viste endlig ikke helt hvor hun var henne, hun var bare gået hjemmefra, da hendes far ikke var hjemme og ikke ville være det, det næste år, så hun havde et kæmpe stort palæ helt for sig selv, med stuepiger og alt hvad der ellers nu var helt for sig selv i 1 år
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 07:25

Han kiggede roligt på hende "det da også hyggeligt at møde dig Zophie"sagde han med et smil da hun sagde hvad hun hed og det og nu var de jo endeligt kommet godt i gang med en samtale syns han og det var dejligt "har du lyst til at lave noget sammen med mig eller"spurgte han stille og roligt og viste jo ikke om hun havde lyst så det var jo derfor han spurgte hende.
han kiggede rundt også på hende igen med et lille smil på sine læber da han var glad for de snakkede sammen og ikke bare sad der og gloede på hinanden og alt sådan noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 07:32

"jooo hvorfor ikk, men hvad skulle det så være, jeg har et kæmpe palæ, vi kan godt gå der hen"sagde hun, lignede slet ikke en på over de 18 år, det var hun jo heller ikke på nogle måde, hun var kun 16år og så alligevel havde hun et helt palæ selv, eller det var hendes fars, men han var jo ikke hjemme, så det var hende som boede der, nogle gange var det dejligt og andre gange var det mega kedeligt, hun havde også sin fars hævekort og koden der til, så hun kunne gøre lige hvad hun ville
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 07:49

Han kiggede på hende "bor du i palæ"sagde han og viste jo ikke engang hvad det var for noget men det lød til at være et stort hus eller noget i den form. Han kiggede på hende "men vi kan da godt tage der hen hvis du vil det"sagde han roligt og rejste sig op og kiggede på hende "du må jo føre an for jeg ved ikke hvor det er jo"sagde han med et smil på sine læber og kiggede lidt rundt og slappede bare af mens han ventede på hende og alt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 07:52

hun rejste sig op, hun var omkring 3 hoveder mindre end ham, hun begynde stille at gå den vej hun var kommet af"den her vej"sagde hun og gik stille videre, hun regnede med at han godt kunne følge med, da hun var mindre end ham"min far er ikke hjemme derfor kan vi gå hjem til mig"sagde hun, hun nævnte aldrig sin mor for nogle, hun svarede heller ikke folk hvis de spurgte om hende, jo hun sagde kun at hun var død, men aldrig hvordan, dette viste ikke engang hende selv, det var bare hendea far der havde sagt at hendes mor var død, hun var og 13 år da hendes mor døde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 07:59

Han smilte "okay så følger jeg bare med dig"sagde han og gik med hende den vej som de skulle da det var hende der kendte vejen og alt sådan noget så han kunne jo ikke andet end at følge med.
han kiggede lidt rundt mens de gik og alt sådan noget "hvad laver din far da siden han ikke er hjemme lige nu"spurgte han stille og roligt og tænkte ikke over noget med hendes mor da han ikke var helt sikker på om det var klogt der kunne jo være sket noget på det grundlag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:03

"han arbejder hele tiden, rejser hele tiden, har ikke tid til mig"sagde hun og sukkede lidt for det passede jo meget godt, faren havde ikke tid til hende mere på nogle måde.
men det måtte hun jo bare lære at leve med og det havde hun også efterhånden som de 3 år gik og hun blev mere og mere over ladt til sig selv, da hendes far arbejdede mere og mere og tog sit arbejde med hjem også.
det var kun stuepigerne og butlerne som tog sig af hende, men det var så også deres arbejde ellers var hun jo helt alene i det meget store hus som var et palæ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:20

Han kiggede på hende "okay det da mærkeligt men det ser jo ud til at du klare dig"sagde han og viste ikke hvad han skulle sige sådan ellers da han ikke havde så meget at sige lige nu da de ikke snakkede så meget lige nu da de var på vej hjem til hende og sådan noget.
han kiggede lidt på hende også rundt og viste ikke hvordan de skulle komme ud af det med hinanden men det skulle de jo nok finde ud af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:31

hun gik bare videre"ja jeg klare mig fint, jeg har alt hvad man kan ønske sig"sagde hun, selvom hun godt kunne leve uden alle de ting hun havde, men sådan var det jo nu en gang, hun kunne ikke rigtigt lave om på det på nogle måde, hun kunne ikke spole tiden tilbage, hvis hun kunne det ville hun nok ha ændret på hendes mors skæbne som var helt ukendt for hende, men hun viste da at hun var død andet viste hun ikke rigtigt på det område
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 02:55

Han kiggede på hende med et smil "så det jo kun godt at du gør det men er vi der snart eller hvor meget skal vi gå endnu"sagde han og kiggede lidt rundt også på hende igen og smilte bare stille og roligt da han ikke havde noget andet sådan lige og gøre lige nu.
Han gik bare stille og roligt med hende da hun var den der viste vej hen til der hvor hun boede og sådan nogen ting og det måtte han jo ind finde sig med at der enten var langt eller kort vej der hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 03:12

"der er ikke så langt igen"sagde hun, de var lige ved at være kommet til det rige område, hvor hun boede, hun gik bare videre"den her vej"sagde hun og gik hen til et stort palæ"så er vi her, det er her jeg bor alene"sagde hun og skubbede til den store låge som knirkede, hun havde stadigvæk ikke fået det lavet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 03:27

Han kiggede sig omkring og smilte "det er da et meget flot sted du har her"sagde han stille og roligt og gik bare med hende hun var en flink og rar person syns han hun var ikke ubehøvlet som så mange andre folk han havde mødt.
Han kiggede på hende "skal vi komme indenfor"spurgte han stille og roligt og viste jo ikke hvad hun havde lyst til at lave lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 03:29

hun fik lågen op"kom bare ind, min far er alligevel ikke hjemme for tiden"sagde hun og var begyndt op imod huset"det er min fars, men han er alligevel ikke hjemme i 1 år"sagde hun, hun viste ikke om Hazz fulgte med hende op til døren, der var ikke nogle stuepiger eller noget som helst andet i huset, der var kun hende lige nu og så Hazz, hvis han ville med indenfor, hun havde ikke rigtigt nogle skills for at lave noget som helst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 03:48

Han kiggede på hende og fulde med hende op til døren og kom så indenfor og kiggede sig omkring "det er lige så flot indenfor som det udenpå"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af.
Han kiggede på hende med et smil "har du en ide om hvad vi kan lave"spurgte han roligt og viste jo ikke om der var noget hun havde tænkt på eller hvad hun havde i den forstand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 04:03

"jeg har ikke set hele huset, jeg kan ikke rigtigt finde rundt i det her store hus, her er så mange døre, undskyld hvis jeg har trukket dig med for ingen verdens nytte"sagde hun, hun så trist på ham, hun havde jo ikke nogle venner eller familie at være sammen med, der var også kun de to i huset lige i øjeblikket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 04:19

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du har da ikke taget mig med til ingen nytte Zophie"sagde han med et smil og gik lidt rundt "men vi kunne måske se noget tv eller noget i den retning eller du kunne vise mig dit værelse eller noget i den still"sagde han stille og roligt og så på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 05:16

"er du sikker på det?"spurgte hun og kiggede på ham"okay"sagde hun, hun tog hans hånd og hev hen til sit værelse, hun slap hans hånd igen, hun åbnede sin dør, på hendes værelse var der alt hvad en pige på hendes alder kunne ønske sig"min far giver mig hele tiden nye ting så han slipper lidt for mig"sagde hun, det var ikke rigtigt noget hun var glad for, hendes klædeskab var også stor at hun kunne gå rundt inde i det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 05:33

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "det er da et rigtig flot værelse du har dig her"sagde han stille og roligt og slappede bare helt af sammen med hende "hvad har du endeligt ellers her i huset eller palæ"sagde han og kiggede rundt også på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 06:56

"det ved jeg endelig ikke rigtigt"sagde hun, hun viste det ikke, det var jo hendes far som havde købt huset, men hun viste da hvor stuen og køkkenet var henne"skulle se noget tv, jeg har nogle chips og sådan hvis det er"sagde hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 08:11

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "lyder lækkert hvor er de henne af"sagde han og kiggede på hende med et smil og viste jo ikke hvor det var eller mente hun at hun ville finde det det var han ikke helt sikker på lige nu.
Han kiggede på hende og var bare glad for at de snakke så godt sammen og alt sådan noget og det var jo vigtigt at kunne syns han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)   ny dag som snart er forbi (Zophie-privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Mødet - privat- (Daisuke og Zophie)
» Det snart.--//Privat//
» det kan da snart ikke blive være (Walter)
» I forbi farten
» Et smut forbi hos Andy!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: