Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et smut forbi hos Andy!

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 00:33

Eolith var på vej hjem til Andy efter en hård dags praktikuge hos købmanden. Nu var det endelig weekend og han skulle ikke arbejde mere. Han skyndte sig op ad trapperne og stillede sig udenfor hans dør, og selvom han havde en nøgle til lejligheden, bankede han alligevel forsigtigt på døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 00:44

Andy lå inde i sin sofa'en med lukkede øjne, han havde en øl i sine hænder og kunne ikke få sig selv til at åbnede den. han åbnede sine øjne da han hørte at der var nogen der bankede på "kom ind" råbte han da han ikke gad rejse sig op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 00:47

Eolith kunne høre hans kalden og han åbnede døren og gik ind. Han gik ind til Andy i stuen med et smil. "Hej Yo! Længe siden sidst" Han gik imod ham mens han tog jakken af og kyssede ham på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 00:52

Andy smilte da luften blev fuld af en sød engel duft "Hej Angel" sagde han stille og lukkede sine øjne i da han mærkede hans læber mod sin kind og nikkede stille, han åbnede sine øjne lidt efter "ja hvor har du været henne ?" spurgte han om og smilte kærligt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 00:55

Eolith rettede sig fra ham og smilte lidt skævt. "Jeg har været i praktik nogle forskellige steder" Svarede han og grinte lidt over det "måske har det ikke været det bedste, men jeg tror da at jeg får jobbet".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 01:00

Andy smilte til ham og satte sig op så der var plads til ham "det lyder jo godt" grinte han og satte øllen på bordet og smilte bare til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 01:07

Eolith nikkede og så ned på pladsen som Andy gav ham. Han satte sig ned og vendte sig imod ham. "Hvordan går det med dig? Har du savnet mig, hehe?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 01:11

Andy så på ham og smilte sødt "det går fint nok" hviskede han og grinte lidt og nikkede "ja selvfølgelig har jeg det" sagde han og vende sit blik ned mod sin hånd, han bed sig i læben og gemte sin hånd i sit skød. da han ikke viste hvordan han skulle fortælle Eolith at Dean havde friet til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 01:17

//NO way! :O//

Eolith smilte. "Fedt.. Kan du huske at jeg har fødselsdag i næste måned?" Spurgte han og så på ham "Vil du ikke tage med mig til det maskebal der er her, her den trettende?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 01:25

//jov det er rigtigt hvis du ikke tror mig så læs emnet oh no i gå gaden :b//

Andy nikkede og smilte til ham "ja det kan jeg godt huske" sagde han og hævede det ene øjebryn og tænkte lidt over det "jov det vil jeg måske godt, ved ikke hvis jeg skal nået der" sagde han og smilte sødt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 01:28

//Jeg vil ikke D: ~//

"Fedt, så har vi en date. Det er et fint maskebal og sådan noget, men der kommer nogle gode bands og en masse mad" Svarede han og lænede sig tilbage, mens han tænkte på alle sine forestillinger om festen. Det var noget han altid gerne har villet prøve at deltage i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 01:31

//når okay//

Andy grinte lidt af ham og bøjede sig ned og prikkede ham på næsen "kald du det hvad du vil" drillede han og lag sig tilbage igen og lag sine hænder på sin mave, og nikkede til det han sagde og træk på skulderne "lige som i gamle skønne dage" sagde han og faldt lidt hen i drømme vejren, inden han hurtigt rustede på hovedet og så hen på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 01:35

"Jeg ved bare at man skal have en partner med. Alle kommer. Jeg tror det bliver årets største fest". Eolith lukkede øjnene lidt, men åbnede dem så og så på ham og var stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 01:44

Andy nikkede og smilte over mod ham "jamen det lyder meget hyggeligt, også ville du gerne havde mig med ? hvorfor endelig ?" spurgte han om og lag sit hoved lidt på skrå og smilte kærligt over mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 01:49

"Hvem skulle jeg da ellers tage med? jeg ville bare spørge i god tid inden du blev snuppet" ærkendte han ærligt og smilte muntert igen. Han havde ellers været sikker på at endten Mike eller Dean havde inviteret ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 01:55

Andy træk på skulderne "det ved jeg da ikke" sagde han og hævede det ene øjebryn "hvem skulle da snuppe mig ?" spurgte han om og rystede på hovedet af ham "jeg kan jo ikke engang finde ud af at danse" sagde han og rystede på hovedet af ham og klappede sig lidt på maven, og tænkte lidt over det "er der da ikke andre du kan lide ?" spurgte han om og lod sin tunge glide hen over sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 02:09

"det ved jeg ikke... Mike og Dean måske?" Spurgte han tænksomt, og tænkte videre på det næste spørgsmål "jojo. Jeg kunne også spørge Marcus, men jeg ville spørge dig først".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 02:12

Andy grinte lidt af ham og rystede på hovedet "Mike har fået sig en ny kæreste, så han spørger nok ham.. og Dean det ved jeg ikke" sagde han og smilte videre til ham og lukkede sine øjne i og nikkede "når okay, vil du da heller afsted med en der ikke kan danse ?" spurgte han om og åbnede sine øjne i igen og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 02:18

"Jeg kan da heller ikke danse, så hvorfor vælge en der kan se mine fejl?" Svarede han og så smilende på ham, men fjernede det igen. "Ah.. Jeg er ked af det med Mike.. Jeg ved jo at du var glad for ham".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 02:37

Andy grinte lidt af ham og vende sit blik mod sin øl og træk lidt på skulderne "det ved jeg ikke" sagde han og vende sit blik mod ham igen og hans smil forsvandt hurtigt igen "jeg er bare glad for at han er lykkelig igen, selv om det tog hårdt på ham at få det at vide" sagde han og lukkede sine øjne i og legede lidt med sin ring med sin tommelfinger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 02:40

"At få hvad at vide..?" Spurgte Eolith og kiggede ned på Andys finger, men han noterede kun at det nok bare var en ring, og så op på hans ansigt igen.
"Men du vil da gerne med mig?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 02:46

Andy nikkede og åbnede sine øjne og så over på ham "at han fortalte at han havde fundet kærligheden igen" sagde han og smilte til ham og lukkede sine øjne igen og nikkede "ja hvorfor ikke" sagde han og syntes at det måske ville blive sjovt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 02:56

"Godt. Jeg vil ikke tvinge dig til at tage med mig, hvis du ikke har lyst. Vi behøver heller ikke at danse. Jeg tror bare det bliver meget sjovt at være klædt ud og sådan" Svarede han "Jeg glæder mig til at blive klædt ud, og nu har jeg også pengene til det".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 02:59

Andy grinte lidt og nikkede og syntes også det lød meget hyggeligt "det lyder godt fordi jeg ligner en elefant når jeg danser" grinte han og vende sig stille om og lag sit hoved i hans skød
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 03:06

"Haha" Smilte han og så det for sig med den livlige fantasi han havde. Han nussede ham forsigtigt i hans sorte hår og så ned på ham med et kærligt blik. "Så vil jeg ikke fortælle hvad jeg ligner..".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et smut forbi hos Andy! Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et smut forbi hos Andy!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» I forbi farten
» ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)
» Smut Sten - Mac
» Jeg slår smut som en pro! Felicia
» Smut tur i byen-Alissa-privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: