Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Something new

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 06:54

Dato: Irl
Dag: Irl
Tid: 21.30
Sted: Reggie club
Omgivelser: Andre mennesker, ret mange faktisk
Årstid: Vinter
Vejr: Koldt, men man overlever
Påklædning: http://swan.baka-koneko.com/press/wp-content/uploads/2009/03/vamps-600-2.jpg (det er ham i venstre side, hvis man skulle være i tvivl xD)

Theodor kom roligt ind i clubben, hans gang var meget rolig og hans arme hang afslappet ved hans side. Han hår sad løst, selvom det lige havde den længde så det kunne sættes op, men det mente han helt personligt at det kun var for tøser. Han så sig tænkende omkring med sine brune øjne og smilte så svagt, måske var det ikke det bedste sted at slappe af, men her kunne han da være i fred for vampyre og dæmoner, da der også var mennesker, så han regnede ikke med at de ville angribe ham herinde. Theodor gik roligt op til baren og satte sig ned, han bestildte et glas vodka og hev en pakke smøgere op fra sin inderlomme og en lighter. Han tog en smøg i munden og lagde pakken tilbage i inderlommen og tændte op for den og lagde derefter lighteren derned også. Han fik sit glas med vodka og betalte bartenderen ret godt, men Theodor tænkte ikke så meget over det med at spare penge, han tog et hiv fra sin smøg og pustede langsomt ud og mærkede røgen forlade sin mund, han tog den så ud af munden og holdte den mellem to fingre, han løftede derefter sit glas og tog en kort tør af den og stildte derefter glasset tilbage på bar bordet og tog smøgen i munden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 07:04

Eolith sad ved baren lidt længere henne og snakkede løs med en tilfældig fordrukken mand, han havde fundet. Han havde selv fået rimelig meget at drikke, som manden havde været så flink også at betale for, og vidste slet ikke, hvad Eolith havde i tankerne at gøre med ham.
Eolith så med et svimmelt blik op på uret, der hang på væggen, og kunne kun skimme, cirkatallet af hvad klokken var. Han nippede til sin sære blanding af alkohol og så hen på Theodor, der hurtigt fangede hans interesse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 07:10

Theodor rettede lidt på sin jakke, den irreterede ham rimelig meget lige nu og han brokkede sig svagt over den. Han havde godt mærket at han ikke var den eneste engel på clubben og så sig kort rundt og fik øje på Eolith. Han sænkede ham dog kun et kort blik og vendte derefter sit blik ned på sit glas vodka. Theodor tog et kort hiv fra sin smøg igen og slukkede den derefter i et askebærer som stod tæt på ham og smed resten ned på gulvet. Han var nu ret ligeglad med hvad folk sagde til ham, han tog derefter sit glas i hånden og vendte sig ud mod de dansende mennesker og tog endnu en tør fra sit glas og smagte meget omhyggeligt på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 07:18

"Vent her" Sagde Eolith til manden ved sin side, og tænkte ikke over, hvor ond han egentlig var, bare at gå fra ham. Han var trods alt så fuld at han kun kunne følge sine egne lyster, og lige nu gik de eftertragtet på den anden engel. Han fulgte ham, og måtte næsten skubbe sig forbi folk for ikke at miste ham af syne. Han greb hurtigt ud efter hans arm, og stoppede ham i at gå videre. "Hej" Sagde han, og sørgede for at overdøve musikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 07:24

Theodor mærkede godt at englen kom nærmere, men gav det ikke en særlig stor tanke og trak lidt på den ene skulder.
Han blev dog meget overrasket da Eolith greb fat i hans arm og gav ham et undrende blik, " jamen hej" sagde Theodor roligt og så tænkende på englen og tog endnu en tør fra sit glas og fugtede sin underlæbe. Han fandt det ret mærkeligt at Eolith havde grebet fat i ham, men trak bare igen på den ene skulder og smilte svagt.

//Skal lige gå, men kommer igen, skal ned at købe slik Heh xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 07:44

"Du er jo en engel, er du ikke?" Spurgte han og så på ham. Han tænkte slet ikke på om nogen skulle høre ham, da han nu var så fuld, som han var. "Jeg har set dig sidde ved bare lige før" Sagde han hurtigt inden han fk lov at svare "Du er jo alene".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 08:52

Theodor smilte svagt, og kunne godt høre at drengen ikke var ædru, han så op og ned af Eolith for at studere ham lidt og nikkede så, " jo det er jeg og hvad så´, det er du jo også" sagde Theodor lidt ligeglad og tog sin arm til sig da Eolith stadig havde fat i den, " jeg er næsten altid alene, jeg er vant til det" sagde han og tog en tår fra sit glas igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:04

"Jeg er vild med engle" Svarede han i et skørt smil og rykkede sig tættere på så han ikke behøvede tale så højt "Man ser ikke så mange af sin egen slags. Vi kunne blive gode venner?". Selvom han snakkede om gode venner, var han nu ude på meget mere. Han havde ikke haft gang i noget længe, siden han slog op med Armand, så nu var det begyndt at plage ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:11

Theodor rynkede kort panden, men rykkede sig ikke selvom Eolith kom tættere på, " du har vist drukket for meget, måske skulle du lære at styre det bedre" forslog han og så kort væk fra ham. Theodor rykkede sig så et lille skridt tilbage og tænkte kort, " det tager tid at blive gode venner, det er ikke bare noget man bliver på 2 sek" sagde han og så tænkende på Eolith.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:17

"Du har vidst drukket for lidt" Svarede han bare og lo dæmpet "Hvad er der galt i at spørge ad, før man prøver?". Han var ret så fuld, men derfor også meget gladere end han plejede at være. Derfor tog han det ikke så slemt, at han virkede lidt afvisende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:23

Theodor trak lidt på den ene skulder og så kort rundt, " jeg drikker når jeg gider og når jeg føler at jeg har brug for det" sagde han tænkende og studerede kort Eolith igen. Han trak så lidt på den ene skulder igen og fugtede sin underlæbe, " det ved jeg ikke rigtig, måske er det bare lidt underligt at du går over til en fremmed og siger sådan noget" sagde Theodor advarende og mente at Eolith kunne komme galt afsted, hvis han ikke passede på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:26

"Nu er det jo kun fordi det er dig" Svarede han roligt. Normalt var han heller ikke spor opmærksom uanset om der var tale om varulve, dæmoner eller vampyre. Han var stadig lige uforsigtig med det. "Vi engle behøver vel ikke at gøre det store besvær ud af at snakke med hinanden, gør vi det?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:31

Theodor svarede ikke med det samme, han satte sit glas på bordet, fordi han i sin snak med Eolith havde tømt det og bad om at få det fyldt op igen og han lagde penge ved siden af glasset, mere end det man behøvede og så på ham igen, " jamen så kom og sæt dig, hvis du gider snakke, jeg har heller ikke andet at tage mig til lige nu" sagde Theodor roligt og vendte sig så imod sit glas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:40

Eolith smilte og satte sig på barstolen ved siden af ham. "Jeg skal bede om det samme igen" Sagde han til bartenderen, der udemærket godt kendte Eolith som kune og hvad han ville have. Eolith så hen på Theodor igen mens han fik lavet sin drink. "Mit navn er Eolith" Sagde han, for også at få hans navn udgivet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:44

Theodor tog igen sin pakke smøger frem og tog en og lagde den tilbage i inderlommen, han tog sin lighter og tændte den og tog et sug. Han pustede langsomt ud og tog derefter sit glas op da det var blevet fyldt op igen og tog en tør, denne gang lidt størrer end før, og så derefter på Eolith, " Theodor" præsenterede han sig kort og tog et sug af sin smøg igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:48

*Gud, hvor han spiller kostbar* Tænkte han muntert for sig selv, og modtog et glas. Han drak forsigtigt til det og studerede ham diskret. "Jeg har boet her like... altid?" Sagde han roligt "Jeg har set de fleste mennesker, der kommer her, og jeg husker særligt alle englene. Men du har da ikke været her før? Har du?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:57

Theodor lyttede til hvad Eolith sagde og smilte svagt, han tog et sug til fra sin smøg og pustede langsomt ud igen og rystede så svagt på hovedet og drak lidt igen, " jeg er lige flyttet hertil, trængte til noget nyt" forklarede han roligt og drak så lidt igen og sukkede lydløst. Han og endnu et sug fra sin smøg og pustede det lidt hurtigere ud denne her gang, men sørede for at Eolith ikke fik det i lige i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:03

"Her i Deepshell?" Spurgte han ham nysgerrigt og så på ham. Han tømte hurtigt halvdelen af sit glas på en enkelt omgang, og stillede glasset tilbage på bordet igen. Han sukkede lettet, og følte sig allerede godt fuld. Altså mere end i forvejen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:10

Theodor rystede svagt på hovedet og smilte svagt, han bukkede sig lidt hen imod Eolith og slukkede sin smøg i det askebærer som stod ved ham og lænede sig tilbage igen og rettede lidt på sin bluse, " nej, jeg er flyttet til La Sunisha, for to dage siden, tror jeg da ihvertfald" sagde han og kløede sig lidt i nakken, han kunne være ret glemsom nogen gange og smilte svagt igen, Theodor vendte sit blik på sit glas igen og tog det op og tømte det næsten, der var kun en sjat tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:16

"Sjovt" Smilte han og så tænkende mod baren. Det var lige netop det samme han havde gjordt for nogle dage siden. Han var flyttet in hos Hayley og Marcus for at han kunne få beskyttelse. Men lige nu var han ikke spor beskyttet, da han bare var taget i byen sådan uden videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:24

Theodor rynkede panden kort og tænkte lidt over det, " hvorfor er det sjovt?" spurgte han nysgerrigt og tømte sit glas, vodkaen var ikke begyndt at virke så meget endnu, men han kunne skam godt mærke at han havde drukket to glas, han rettede lidt på sin bluse igen og bad om at få det fyldt op igen, bare med rom og cola denne her gang og tog sin hånd ned i lommen efter penge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:32

Han lo lidt og efter hans hånd der dykkede ned efter penge, og derefter op i hans ansigt igen. "Fordi jeg selv lige er flyttet sammen med nogle venner jeg har" Svarede han, og fandt det selv meget pudsigt "...Der bor i la Sunisha"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:36

Theodor lagde pengene på bordet og fik sit glas med rom og cola og drak en lille tår af det, han så derefter på Eolith igen og nikkede kort, " okay.. ja ret pudsigt, men er dine venner så ligeså mærkelig som dig, bare med at tro du kan blive gode venner med fremmed?" spurgte han drillende og mente det på en god og venlig måde. Theodor smilte svagt og fugtede sine læber inden han drak lidt af sit glas igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:46

"Der findes ingen som mig" Sagde han glædeligt, og var nu mere stolt over det. "Men nej. De er slet ikke som mig. Vi er heller ikke af samme racer, eller årgange".
Han tog sit glas og tømte de, før han rejste sig op. Han havde en sådan lyst til at gå ud og danse med ham, selvom han hverken kunne danse, eller få ham til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:52

Theodor smilte svagt og trak lidt på den ene skulder, " nemlig, ingen er jo ens, det ville ihvertfald være lidt mærkeligt" sagde han roligt og smilte svagt igen, han drak lidt igen og fugtede tænkende sine læber, " men hvis de er så forskellige fra dig, hvad laver du så hos dem, og hvad racer er de endelig?" spurgte Theodor nysgerrigt og drak lidt igen. Han så lidt overrasket på Eolith da han rejste sig op og rynkede kort panden, " hvad skal du?" spurgte han nysgerrigt og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Something new Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Something new
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: